Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Helaas negatief getest.. Op naar de volgende ronde..

Ahhh echt superjammer!!! Superverdrietig als het ook nu weer gelukt blijkt te zijn.

Ook hier weet daar alles van.

Voor nu mag je je gewoon boos, verdrietig, teleurgesteld etc zijn.

En dan met positieve kracht door naar de volgende ronde!

Voor nu dikke knuffel 😙😙

• Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank jullie wel! Positief zijn we zeker en ook heel nuchter eigenlijk. Dit was de eerste poging van een terug geplaatste cryo en was wel heel veel mzzl geweest als het weer bij de eerste keer raak was geweest. We gaan vol frisse moed weer door naar de volgende poging.

Wat mij meer zorgen maakt is wanneer en of ik ongesteld ga worden. Dat is nog al een dingetje bij mij.. En nu we weer in het traject zitten wil ik ook zsm weer door

Geplaatst
Voor alle dames die gaan testen in december hopelijk maken jullie er een mooi groen kerstboom bankje van ! 🤞

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoi lieve dames,

Ik meld mij weer! Ik moet flink bijlezen zie in nog in November. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. @lalautje bedankt voor het aanmaken van de nieuwe maand met de feestelijke lay out

Ik kom net terug van de echo, follikel was nog niet groot genoeg 10mm. Moet vrijdag terugkomen om te kijken naar de status.

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋MariaC: 24 nov tp6 dec td

🦋Dsr84: 26 nov tp8 dec td

🦋Miranda: 25 nov tp9 dec td

🦋Petsy85: 29 nov tp11 dec td

🦋Alice123: 29 nov tp11 dec td

🦋Briarrose:28 nov tp12dec td

🦋Anouk: 2 dec tp16 dec td

🦋Butterfly: 4 dec tp18 dec td

Wensmama90: 6 dec cryo tp

Cil: 6 dec cryo tp? (ochtend)

Menace: 10 dec cryo tp

Ivydrew: 8 dec 2e cryo echo

Beebwish1982: 1 dec start deca,

7 dec laatste pil,

dag 3 ongi startecho

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Pino81: 6 dec start pil,

.. dec start deca,

28 dec scratching

MaryB:zwanger4 dec td

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Lalautje: 13 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

♥️Yamila: 28 dec start pil,

21 jan start deca,

12 feb start gonalf

♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Christel81: rustmaand,

nieuwe poging

♥️ACJ1984: rustmaand,

nieuwe poging

Geplaatst

@christel81 hoe is je gesprek gegaan ?

@cil succes morgen ik hoop dat je tp doorgaat !

@wensmama90 jij ook heel veel succes morgen !

@MariaC heel veel succes met testen morgen !

Geplaatst

@lalautje dank je wel. Zo lief dat je alles bij houdt voor iedereen. Ik vind het heel spannend! Blijf het raar vinden dat ze vandaag niet even laten weten of er morgen plek is, want dat weten ze nu al. Maar goed, niet teveel bij nadenken

Geplaatst
Hoi lieve dames,

Ik meld mij weer! Ik moet flink bijlezen zie in nog in November. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. @lalautje bedankt voor het aanmaken van de nieuwe maand met de feestelijke lay out

Ik kom net terug van de echo, follikel was nog niet groot genoeg 10mm. Moet vrijdag terugkomen om te kijken naar de status.

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Fijn dat je weer bent begonnen, succes!!!

Geplaatst
Dank jullie wel! Positief zijn we zeker en ook heel nuchter eigenlijk. Dit was de eerste poging van een terug geplaatste cryo en was wel heel veel mzzl geweest als het weer bij de eerste keer raak was geweest. We gaan vol frisse moed weer door naar de volgende poging.

Wat mij meer zorgen maakt is wanneer en of ik ongesteld ga worden. Dat is nog al een dingetje bij mij.. En nu we weer in het traject zitten wil ik ook zsm weer door

Ohh wat ben je toch sterk en fijn dat je de moed erin houdt!!! Een keer lukt het zo denk ik zelf ooktoch ook veel sterkte want het verdriet mag er best even zijnhet is toch nooit fijn als dit gebeurt!knuffel van mij

Geplaatst
@lalautje dank je wel. Zo lief dat je alles bij houdt voor iedereen. Ik vind het heel spannend! Blijf het raar vinden dat ze vandaag niet even laten weten of er morgen plek is, want dat weten ze nu al. Maar goed, niet teveel bij nadenken

Ja dat is wel jammer, misschien zelf even bellen? Kan me voorstellen dat die onzekerheid ook niet fijn is

Geplaatst

Hier een update. Ik ga in januari starten met kort protocol en menopur.en hopelijk scratching. Anders kwam ik precies in de feestdagen uit. Maar of ik nu dus eerst 3 weken pil slik en dan stimuleren of geen pil en meteen starten in januari. Qua tijd maakt het niet uit.

Geplaatst
@christel81 hoe is je gesprek gegaan ? @cil succes morgen ik hoop dat je tp doorgaat ! @wensmama90 jij ook heel veel succes morgen ! @MariaC heel veel succes met testen morgen !
Dankje! Morgenochtend horen we of de cryo goed ontdooid is en of de tp door kan gaan
Geplaatst

@cil ik denk dat ze je het morgen pas laten weten omdat ze dan weten of er sommige afvallen vanwege de tp die niet doorgaat, door geen goede ontdooiing en dat ze dan weten of jou cryo goed ontdooid is?! Ik zeg maar wat hoor

Geplaatst

@christel81 wat fijn !! Qua tijd komt het idd op hetzelfde neer, maar hebben ze dit besloten zodat jij wat minder ‘onderdrukt’ gaat worden ? Laat maar weten zodra je datas hebt! Fijn nieuws mop!

Geplaatst
@cil ik denk dat ze je het morgen pas laten weten omdat ze dan weten of er sommige afvallen vanwege de tp die niet doorgaat, door geen goede ontdooiing en dat ze dan weten of jou cryo goed ontdooid is?! Ik zeg maar wat hoor

Ja klopt, dat zeiden ze ook. Alleen had het wel fijn gevonden om te weten of dat ze vandaag uit de vriezer gaan of niet

Geplaatst
Ja klopt, dat zeiden ze ook. Alleen had het wel fijn gevonden om te weten of dat ze vandaag uit de vriezer gaan of niet

Ja ik zou ze gewoon bellen dan.. ik heb ze ook eens gebeld na de punctie een paar dagen later ‘met een vraag over iets anders’ en op het einde.. ‘uhh owja.. Kunt u in het systeem een update zien hoeveel er nog zijn enzo ?

Geplaatst

Hi cil, ik heb begrepen dat als ze je cryo ontdooien dat er sowieso plek voor je is. Het gaat er om of deze goed ontdooid. Het zou anders te erg zijn!! Heb je een goed ontdooide embryo maar is er geen plek....

Geplaatst

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes ik heb met Zwolle gebeld en moet als het goed is binnen nu en een week ongesteld worden en moet dan direct met Zwolle bellen en weer met de progynova beginnen. Dan wordt er weer een echo ingepland om het baarmoederslijmvlies op te meten en dan wordt de volgende terugplaatsing gepland. Zo blij dat we direct door kunnen! Mocht ik binnen 2 weken niet ongesteld worden dan moet ik bellen maar de verpleegkundige verwacht wel dat ik gewoon ongesteld wordt aangezien het baarmoederslijmvlies 8.5 cm was de vorige keer.. Dit cryotje was vd icsi poging waar ons zoontje uitgekomen is. Nog 8 cryo's over. Gaat vast goed komen!

@mariaC succes morgen met testen! Ik ga voor je duimen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden