Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wat leuk zeghoop dat ze gelijk heefttoch ongelofelijk he dat ze net dat liedje zingtdan moet het eigenlijk wel zo zijn!!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nou... dat dacht ik dus ook hahahaha

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

• Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
c34e71903555868af4b0261de98c5f21.jpgdit was mijn pretpakket

Ik kan je foto niet zien. Zie een gebroken foto icoontje

Geplaatst
Veel te gebeuren aankomende weken voor ons allen!! Ik hoefde bij Mn cryo TP geen Ustrogan te gebruiken in tegenstelling bij de eerste verse TP. Ik heb twee keer gebeld of t klopt maar mijn Z-H (olvg west) zei dat het niet hoefde. Mijn TP was trouwens in de VU ivm een samenwerking.

Dat kan hoor! Maak je er geen zorgen over. Dat ligt er ook aan of je met medicatie of natuurlijk een cryo tp hebt geloof ik !

Geplaatst
@jeroen, mis een vind ik leuk knop.

Lees alle berichten, zou dan gewoon even een duimpje omhoog willen doen, want als ik overal los op moeg reageren zien we dadelijk door de bomen het bos niet meer.

Maar om dan toch maar even reageren @dsr84, hopelijk heeft je dochter gelijk

Misschien een geheime fb groep aanmaken? Of is dat niet handig?

Geplaatst
Welkom nieuwe dames!!! Heel veel succes!!

Dames op het wachtbankje, heel veel succes tijdens deze spannende weken.

Probeer geduld te hebben tot aan de testdag, al is het moeilijk.

Ovitrelle /pregnyl geeft ook een positieve test, dus bij te vroeg testen kan het hierdoor komen.

Het moet na 10 dagen uit je lichaam zijn.

@maryb: en heb je getest vanochtend?

@acj1984 en mariac: succes met testen komende dagen.

Maar ook nog even aandacht voor de dames die nog niet op het wachtbankje zitten. Denk ook aan jullie, want weet hoe lastig het is om tussendoor te wachten totdat je wer verder kan.

Iedereen gaat maar verder, de wereld gaat door, terwijl voor ons soms de wereld stil lijkt te staan.

Dikke knuffel voor iedereen

Hier de eerste voortekenen van mijn menstruatie. Dus denk dat we morgen weer verder kunnen

Dagje eerder beginnen met de pil dus ?!! Eindelijk weer beginnen !!! Dit word jouw tijd Pino!

ik mis die vind ik leuk knop ook. Maar ik had Jheroen ook al eens gevraagd om een microfoon in pb chat( net als in whatsapp) maar dit kan niet dat is een heel gedoe allemaal. Weet het niet meer zo goed te omschrijven allemaal..

Geplaatst
Veel te gebeuren aankomende weken voor ons allen!! Ik hoefde bij Mn cryo TP geen Ustrogan te gebruiken in tegenstelling bij de eerste verse TP. Ik heb twee keer gebeld of t klopt maar mijn Z-H (olvg west) zei dat het niet hoefde. Mijn TP was trouwens in de VU ivm een samenwerking.

Ook ik hoef voor mijn cryo tp geen ustrogan te gebruiken, blij om

Geplaatst
haha, zie je wel... is een voorteken .

Heel veel succes! Dat ze lekker mag blijven zitten de komende 9 maanden.

Ja hoop het zo erg

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Moeten jullie ook die utrogestan gebruiken? Ik merk dat het echt per ziekenhuis anders gaat namelijk.... ik moest op de dag Vd terugplaatsing beginnen met die bolletjes (3x daags 2) en morgen is de laatste dag...

Officieel mag ik vrijdag testen maar zal er nu misschien al een positieve test uit kunnen komen? Of zal dat dan onbetrouwbaar zijn ivm die bollen? Ook heb ik voor de punctie ovitrelle gespoten.... das nu 2 weken geleden.... daar ben ik trouwens kots misselijk van geworden...echt letterlijk en figuurlijk.... hebben meer dAr last van gehad?

Ik kan niet meer wachten... ik wordt gek Hahaha

Nu maar even afleiding zoeken dan.... ik ga met de playmobil spelen met mijn dochter die ze van sinterklaas gekregen heeft

Oja.... even een grappig dingetje....

Mijn dochter (3 jaar) is gek op liedjes zingen en luisteren... nu heb je dus een cd van Monique Smit “2 kleine kleutertjes” heet dat.

Daar zit een nummertje bij dat gaat zo: ik heb grote schik want mama’s buik is dik, het is een nieuw begin, er zit een baby in, een broertje of een zusje, elke dag een kusje, ik heb grote schik want mama’s buik is dik Nu sla ik deze eigenlijk altijd over maar op een of andere manier kent Daimy dit liedje opeens uit d’r hoofd en zingt het al een aantal dagen uit volle borst uit het niets! Kwam ik d’r van de peuterspeelzaal halen, vraagt de juf aan mij, zeg eeeuuuhhh Daimy was een liedje aan het zingen....moeten we jullie feliciteren? OMG!

(Hopelijk kan ik na de kerstvakantie zeggen dat ze onbewust toch gelijk heeft gehad)

Sorry voor dit lange verhaal maar ik vond het zo grappig🤣

Wat een super leuk verhaal! Misschien voelt ze iets aan haha laat we hopen dat je dochter er niet naast zit!

Het is idd per ziekenhuis verschillend. Ik moest beginnen toen het baarmoederslijmvlies dik genoeg was en moet ze tot morgen sowieso nog inbrengen en morgen hoor ik wanneer ik moet stoppen.

Het wachten is echt verschrikkelijk he! Ik heb bewust niet eerder getest om teleurstelling te voorkomen als ik negatief zou testen. Bang dat ik spijt zou hebben..

Geplaatst
Wat een super leuk verhaal! Misschien voelt ze iets aan haha laat we hopen dat je dochter er niet naast zit!

Het is idd per ziekenhuis verschillend. Ik moest beginnen toen het baarmoederslijmvlies dik genoeg was en moet ze tot morgen sowieso nog inbrengen en morgen hoor ik wanneer ik moet stoppen.

Het wachten is echt verschrikkelijk he! Ik heb bewust niet eerder getest om teleurstelling te voorkomen als ik negatief zou testen. Bang dat ik spijt zou hebben..

Hier ook utrogestan driemaal daags 2 bolletjes. Moet ik doen tot de testdag. Als ik positief test moet ik het nog twee weken blijven doen. Inderdaad smerig spul, maar ja, voor het goede doel hé

Ik twijfel nog over eerder testen, maar ben inderdaad ook bang dat ik spijt krijg...

Geplaatst
Ook ik hoef voor mijn cryo tp geen ustrogan te gebruiken, blij om

Ik ook!!! Vies spul!

Geplaatst

Hahaha die utro komt echt vies over dames! Ik heb het maar 5 dagen hoeven te gebruiken ivm geen transfer, maar had er toen niet echt last van?! Misschien dat dat wat later komt ?!

Hopelijk snel een posi test voor jullie allemaal en dan snel ermee stoppen !

@mariaC jij bent ook al bijna aan de beurt ! Nog niet in de verleiding gekomen eerder te testen?

@acj1984 ik begin nu onderhand ook zenuwachtig voor jou te worden

Geplaatst

@christel81 heel veel succes morgen bij je evaluatie gesprek! Ik hoop dat jullie er samen uit komen hoe nu verder, andere aanpak/medicatie ed!

Geplaatst
Hier ook utrogestan driemaal daags 2 bolletjes. Moet ik doen tot de testdag. Als ik positief test moet ik het nog twee weken blijven doen. Inderdaad smerig spul, maar ja, voor het goede doel hé

Ik twijfel nog over eerder testen, maar ben inderdaad ook bang dat ik spijt krijg...

Ik moest op de terugplaatsingsdag beginnen en dan 10 dagen door mee blijven gaan....morgen laatste dag

Toch raar dat het zo verschillend is... is toch een zelfde behandeling lijkt me....

Ik zit trouwens bij Medisch centrum kinderwens, iemand ook daar?

Geplaatst
Hahaha die utro komt echt vies over dames! Ik heb het maar 5 dagen hoeven te gebruiken ivm geen transfer, maar had er toen niet echt last van?! Misschien dat dat wat later komt ?!

Hopelijk snel een posi test voor jullie allemaal en dan snel ermee stoppen !

@mariaC jij bent ook al bijna aan de beurt ! Nog niet in de verleiding gekomen eerder te testen?

@acj1984 ik begin nu onderhand ook zenuwachtig voor jou te worden

En daarom is dit forum zo fijn. Jullie weten als geen ander hoe het is om in een traject te zitten. Super fijn om jullie berichtjes te lezen! Thanks voor het meeleven! 😄

Butterfly ik heb je helemaal over het hoofd gezien 🤦 wat fijn dat je vandaag een tp hebt gehad. Nu de spannende w8weken door komen! Lekker veel afleiding zoeken. Hoeveel was het al gedeeld?

Geplaatst

Butterfly wat spannend weer! Dat hij/zij maar lekker mag blijven zitten 😁Acj succes morgen!En alle andere dames die op het wachtbankje zitten natuurlijk ook! Dat er maar een streepjes tegen komt 😉Dankjewel pino en lalautje!

Geplaatst
En daarom is dit forum zo fijn. Jullie weten als geen ander hoe het is om in een traject te zitten. Super fijn om jullie berichtjes te lezen! Thanks voor het meeleven!

Butterfly ik heb je helemaal over het hoofd gezien 🤦 wat fijn dat je vandaag een tp hebt gehad. Nu de spannende w8weken door komen! Lekker veel afleiding zoeken. Hoeveel was het al gedeeld?

Geeft niet ik zie ook af en toe de bomen door t bos niet meer hier .

Jij mag morgen testen wat spannend , ben je erg zenuwachtig en wat zegt je gevoel ?

Mijn embryo was 4 cellig ik krijg een 2 daagse tp, mijn punctie eas zaterdag pad .

Ik had 4 eicellen maar uit 2 is geen bevruchting gekomen

1 is dus terug geplaatst en de ander laren ze tot morgen als die dag nog deelt word tie ingevroren .

Ik hoop t maar Just in case snap je.

Ik wens jouw alvast heeeel veel succes morgen

@christel81 succes met het gesprek morgen

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Christelijke81 dankjewel! Jij ook succes morgen!

@butterfly ik durf er geen uitspraak over te doen. Voel soms dingetjes maar met elk iets denk ik.. Zou het?? Of is het een bijwerking vd medicatie? Ben blij als het achter de rug is, wordt er helemaal gek van haha

Ik ga ook heel hard duimen voor je! 18e testen? Is de verjaardag van m'n zoontje die alweer 2 wordt. Mooie datum dus😉

Geplaatst
Ik heb vandaag een tp gehad.Van de 4 eitjes hebben 2 t gehaald 1 dus terug geplaatst en de ander word morgen nogmaals bekeken en als hij dan mooi door gegroeit is ingevroren daar krijg ik nog bericht over. Nu 2 weken wachten Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Mooi zoo tp is goed gegaan en nu het vreselijke wachtweken ingaan ... zoek afleiding zou ik zeggen 😂 Kon je Mr ff slapen ofzo en na 14 dagen weer wakker worden hahahaEn hoop dat je mirge goed nieuws krijgt en dat je nog een cryo hebt maar laten we ervan uit gaan dat t niet nodig zal zijn schat want dit keer ben jij ook aan de beurt ! 🙌🏾🙏🏾🤞🏾😘
Geplaatst
Nee jammer genoeg niet! Ben ook benieuwd of het gelukt is voor sharry. Zodra de nieuwe wachtbank begint haal ik eraf wie niet meer reageert. Anders word het lijstje zo lang en on overzichtelijk Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja is idd ... hoop dat alles wel goed Ia gegaan Maarja we zullen het wel horen als t zover is
Geplaatst
Oh... dat is een goed teken... een innesteling ( hcg aanmaak ) verlaagt je weerstand vaak zijn vrouwen rond die periode niet lekker. Spannend !!!Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Zou je denken ? 🙈 Hoop het 🙏🏾
Geplaatst
Helaas negatief getest.. Op naar de volgende ronde..

Wat een klote bericht! Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen. Ik ken t gevoel. Op naar de volgende idd!!! Het gaat hoe dan ook lukken!!! Sterkte en keep faith!!! Een warme knuffel naar jou

Geplaatst
Helaas negatief getest.. Op naar de volgende ronde..
Wat k** nieuws 😣 Ik weet hoe je je voelt .. probeer toch met positieve mood en energie door te gaan en op naar de volgende ronde inderdaad en voor nu probeer het een plekje te geven en je emoties te uiten want het valt echt niet mee tis zwaar..de ene keer kan je er beter mee omgaan dan de andere keer..Dat het niet gelukt is Maar het moet een keer goed gaan !!! Houd moed en hoop en positiviteit Dikke knuff voor je ❤️❤️❤️

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden