Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Miranda: 25 nov tp8 dec td

🦋Petsy85: 29 nov tp11 dec td

🦋Alice123: 29 nov tp11 dec td

🦋Briarrose:28 nov tp12dec td

🦋Anouk: 2 dec tp16 dec td

🦋Butterfly: 4 dec tp18 dec td

🦋Wensmama:6dec tp..dec td

🦋Cil: 6 dec tp.. dec td

Menace: 10 dec cryo tp

Ivydrew: 8 dec 2e cryo echo

Beebwish1982: 1 dec start deca,

7 dec laatste pil,

dag 3 ongi startecho

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Pino81: 6 dec start pil,

.. dec start deca,

28 dec scratching

MaryB:zwanger4 dec td

MariaC: zwanger 6 dec td

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️ACJ1984: rustmaand, cryo

♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Lalautje: 13 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

♥️Christel81: rustmaand,

11 jan start deca,

12 jan start meno

♥️Yamila: 28 dec start pil,

21 jan start deca,

12 feb start gonalf

Dsr84: ZWANGER! td 5 dec

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Oh ik dacht dat je zaterdag ging testen ! Dan heb ik het verkeerd opgeschreven, pas het even aan! Spannend hoor!hoop voor je dat jij nu ook aan de beurt bent Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hi Lau ja klopt ik mag vrijdag testen dan zit ik oo Wachtdag 14 ... spannend laat jullie het gauw weten 😘 Vrijdag is mijn NoD dus mag je officieel oas zaterdag toch pas testen in. Theorie
Geplaatst
Dankjewel Ik hoop dat jij ook zo’n test zult hebben! Ik ga sowieso vrijdag ook nog een keer testen hoor... denk je.. die wachtbekken zijn nu voorbij? Nee hoor... nu begint het pas echt.... onzekere tijden....brrrr..Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Hahah kief dankjewel ! Hooo t ook zoo 🙏🏾 Echt heej denk je t wachtten is voorbij. En dan begint het oas echt ... wachten oo de eerste echo wachten tot week 12 wachten wachte wachte doen wij alleen maar 😂😂
Geplaatst
Net gebeld door het ziekenhuis. De ontdooiing is goed gegaan, vanmiddag tp

Wat fijn!!! Good luck, ik duim!

Geplaatst
@mariac heb je nog getest?@wensmama heb jij ook al tel gehad dat de tp doorgaat vandaag?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ons embryo zit veilig aan boord. Om kwart voor 9 telefoon en om kwart voor 11 al in de stoel. 19 december testen :) mijn vriend en ik hebben afgesproken dat drie keer scheepsrecht is
Geplaatst

@babywish1982

@miranda13

@petsie85

Super lief, dank jullie wel

Geplaatst
Wat fijn! Succes vanmiddag en ik duim dat het een plakker wordt

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Ik hoop het ook, dank je wel

Geplaatst

10f0a984dac93f1fd2cb7b8a92731b54.jpg

Ladies ik kon t niet laten. Precies een week geleden een TP cryo gehad van 4 of 5 dagen oud. Ik heb nooit een officiële testdatum van Z-H gekregen dus dacht, whatever ik doe t gewoon. Maar ik zie heel heel heel licht een tweede streepje. Is dit een positief teken? Is het zo dat als je nog maar net bent, dat ie gewoon donkerder moet worden of is dat streepje een “fata morgana”?? Wat denken jullie?

Geplaatst
Ons embryo zit veilig aan boord. Om kwart voor 9 telefoon en om kwart voor 11 al in de stoel. 19 december testen :) mijn vriend en ik hebben afgesproken dat drie keer scheepsrecht is
Ja het kan opeens zo snel gaan he.. nou succes met de wachtweken en hopen op een moooi testje 19 december ik duim mee en houd idd die positieve mindset 3 keer is scheepsrechten 💪🏾❤️
Geplaatst

Ladies ik kon t niet laten. Precies een week geleden een TP cryo gehad van 4 of 5 dagen oud. Ik heb nooit een officiële testdatum van Z-H gekregen dus dacht, whatever ik doe t gewoon. Maar ik zie heel heel heel licht een tweede streepje. Is dit een positief teken? Is het zo dat als je nog maar net bent, dat ie gewoon donkerder moet worden of is dat streepje een “fata morgana”?? Wat denken jullie?

Geen pregnyl of Ovitrelle gezet??

Geplaatst
Geen pregnyl of Ovitrelle gezet??

Ja Ovitrelle, maar 12 dagen geleden.

Geplaatst
10f0a984dac93f1fd2cb7b8a92731b54.jpgLadies ik kon t niet laten. Precies een week geleden een TP cryo gehad van 4 of 5 dagen oud. Ik heb nooit een officiële testdatum van Z-H gekregen dus dacht, whatever ik doe t gewoon. Maar ik zie heel heel heel licht een tweede streepje. Is dit een positief teken? Is het zo dat als je nog maar net bent, dat ie gewoon donkerder moet worden of is dat streepje een “fata morgana”?? Wat denken jullie? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wauw Petsie ! Ik zie duidelijk een streep hoor .. ik denk dat je gewoon lekker zwanger bent hoor 🎉🎉🎉 gefeliciteerd Je kan idd best wel een vroeg positieve test in handen hebben als je embryo wat ouder is dacht ik ... ligt ook aan of je hormonen heb gespoten ja of nee en wanneer Etcc...anders miet je het even aan @Lalautje vragen vindt haar wel goed met berekening 😂 Voor nu gefeliciteerd heej en je mocht 11 december testen kan best hoor dus 🎉🎉🎉🎉🎉🙌🏾❤️
Geplaatst

Nou dat is geen fata morgana duidelijk een mooie roze streep! Gefeliciteerd , ik blijf toch nog maar even wachten. Had je er een goed gevoel over? Last van kwaaltjes?

Geplaatst
Wauw Petsie ! Ik zie duidelijk een streep hoor .. ik denk dat je gewoon lekker zwanger bent hoor gefeliciteerd Je kan idd best wel een vroeg positieve test in handen hebben als je embryo wat ouder is dacht ik ... ligt ook aan of je hormonen heb gespoten ja of nee en wanneer Etcc...anders miet je het even aan @Lalautje vragen vindt haar wel goed met berekening Voor nu gefeliciteerd heej en je mocht 11 december testen kan best hoor dus ❤️

Ohhhh dank voor je lieve reactie. Ik hoop het zo zo zo erg. Ik ben wel redelijk nuchter, maar had vannacht beetje ongesteldheidsgevoel in onderrug. Nou t kan natuurlijk zo zijn dat het innestelt maar had gewoon een baaldag. Ik dacht ach fuck it dan weet ik t maar en toen zag ik dus opeens binnen de 5 min dat hele hele lichte lijntje.... ik ben idd benieuwd naar lalautje. Heb geen hormonen gehad en dus alleen die ovitrelle 12 dgn geleden. ❤️

Geplaatst
Ohhhh dank voor je lieve reactie. Ik hoop het zo zo zo erg. Ik ben wel redelijk nuchter, maar had vannacht beetje ongesteldheidsgevoel in onderrug. Nou t kan natuurlijk zo zijn dat het innestelt maar had gewoon een baaldag. Ik dacht ach fuck it dan weet ik t maar en toen zag ik dus opeens binnen de 5 min dat hele hele lichte lijntje.... ik ben idd benieuwd naar lalautje. Heb geen hormonen gehad en dus alleen die ovitrelle 12 dgn geleden. ❤️

Een voorzichtige gefeliciteerd!! Ovitrelle wat ik vind is max na tien dagen uit je lichaam

Over twee dagen nog eens testen dan zou het streepje vat donkerder zijn!

Geplaatst
Nou dat is geen fata morgana duidelijk een mooie roze streep! Gefeliciteerd , ik blijf toch nog maar even wachten. Had je er een goed gevoel over? Last van kwaaltjes?Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
Ja begrijpelijk hoor dat je nog ff wacht ... niet iedereeen test een week eerder positief. Kan allerlei redene hebben trage aanmaak hcg enzo ik kies er nu ook voor im te wachten tot de testdatum ... voel jij al wat??
Geplaatst

Gefeliciteerd Petsie! De ovitrelle is er meestal na 10 dgn al uit dus. Super gefeliciteerd!

Geplaatst
Ja het kan opeens zo snel gaan he.. nou succes met de wachtweken en hopen op een nooit testje 19 december ik duim mee en houd idd die positieve mindset 3 keer is scheepsrechten 💪🏾❤️
Ja, gaan we zeker proberen. Verder hoeft dr dan ook niks onder de kerstboom
Geplaatst
Nou dat is geen fata morgana duidelijk een mooie roze streep! Gefeliciteerd , ik blijf toch nog maar even wachten. Had je er een goed gevoel over? Last van kwaaltjes?

Ja vooral een gevoel dat ik ongesteld moet worden door lage rugpijn, maar verder geen kwaaltjes bijv pijnlijke borsten of iets dergelijks.... helemaal niks..... morgen maar weer en overmorgen etc.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden