Zoe1976 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Wat spannend! Ik weet zelf niet wat een morula is maar het klinkt goed;-) Succes! Yes we did it!!! 2 top embryo s aan boord, 1 blastoom en 1 morula ( weet niet hoe je T schrijft). De eerste 2 uit de vriezer hebben het meteen gered dat betekent dat we er nu nog 5 in de vriezer hebben. Nu Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Pino81 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Yes we did it!!! 2 top embryo s aan boord, 1 blastoom en 1 morula ( weet niet hoe je T schrijft). De eerste 2 uit de vriezer hebben het meteen gered dat betekent dat we er nu nog 5 in de vriezer hebben. Nu Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Top!!! En 2 hele mooie. Blasto ;-) en morula. Hopelijk over een dag of 10 goed nieuws Fijn dat de andere nog op je te liggen wachten anders. Quote
Cil Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Yes we did it!!! 2 top embryo s aan boord, 1 blastoom en 1 morula ( weet niet hoe je T schrijft). De eerste 2 uit de vriezer hebben het meteen gered dat betekent dat we er nu nog 5 in de vriezer hebben. Nu Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Wat goed, heerlijk gevoel! Nu afwachten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Cil Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Dank jullie wel voor alle steun hier. Ik zit nu op wachtdag 8 en ik heb meer donkerroodbruin bloed...ik weet niet of dit slecht nieuws is.. Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Cil Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Even een vraagje; ik heb deze tp helemaal geen hormonen gekregen. Zijn er meerdere die bij een tp van een cryo niets hoeven te spuiten en ook de utrogestan niet gebruiken? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Pino81 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 [ATTACH=CONFIG]6391[/ATTACH] Ovetzicht van namen die hore bij de ontwikkeling van de embryo Quote
Pino81 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Even een vraagje; ik heb deze tp helemaal geen hormonen gekregen. Zijn er meerdere die bij een tp van een cryo niets hoeven te spuiten en ook de utrogestan niet gebruiken? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Als je het in natuurlijke cyclus doet gebruik je idd in principe geen hormonen en ustrogan. Wel moet je bij ons ovitrelle zetten, km het juiste moment voor de tp te bepalen. Ik heb het toen wel met ustrogan gedaan, gaf mij een beter gevoel. Maar ook zonder succes dus. Quote
Zoe1976 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Ik heb ook niets gehad hoor. Het is in de gewone cyclus gegaan. Alleen 1 prik dep. om de eisprong te bepalen. Even een vraagje; ik heb deze tp helemaal geen hormonen gekregen. Zijn er meerdere die bij een tp van een cryo niets hoeven te spuiten en ook de utrogestan niet gebruiken? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Zoe1976 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Thanks! Dan had ik ook een blastocyste 5/6 dagen [ATTACH=CONFIG]6391[/ATTACH] Ovetzicht van namen die hore bij de ontwikkeling van de embryo Quote
Cil Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Als je het in natuurlijke cyclus doet gebruik je idd in principe geen hormonen en ustrogan. Wel moet je bij ons ovitrelle zetten, km het juiste moment voor de tp te bepalen. Ik heb het toen wel met ustrogan gedaan, gaf mij een beter gevoel. Maar ook zonder succes dus. Oh oké. Ik zou eigenlijk ook de ovitrelle krijgen, maar mijn lichaam zat al in ovulatie en dan kan dat niet. Toen hebben ze de keuze gemaakt om het niet te doen. Alleen twijfel ik of ik de utrogestan zal starten ook al hebben ze aangegeven dat het echt geen meerwaarde is. Snap dus heel goed dat het jou een beter gevoel gaf. Hebben ze jou dat geadviseerd of heb jezelf die keuzen gemaakt? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Zoe1976 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Ik was 16 nov voor het laatst ongesteld. De keer daarvoor zaten er maar 27 dagen tussen ipv 30. Als ik van 27 dagen uit ga dan zou dit as dinsdag moeten zijn.. Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Cil Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 @zoe1976 jeetje wat lastig zeg, dan kan het echt nog alle kanten op, maar het lijkt erop dat je menstruatie gaat komen. Hou wel hoop want het kan ook echt nog een late innesteling zijn. Ik ga voor je duimen Oh oké, gelukkig. Ik was al een beetje aan het zoeken en las overal dat er altijd wel hormonen worden gegeven en werd daar een beetje onzeker van. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Pino81 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Oh oké. Ik zou eigenlijk ook de ovitrelle krijgen, maar mijn lichaam zat al in ovulatie en dan kan dat niet. Toen hebben ze de keuze gemaakt om het niet te doen. Alleen twijfel ik of ik de utrogestan zal starten ook al hebben ze aangegeven dat het echt geen meerwaarde is. Snap dus heel goed dat het jou een beter gevoel gaf. Hebben ze jou dat geadviseerd of heb jezelf die keuzen gemaakt? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ik had het toen zelf gevraagd. Ze gaven toen ook aan dt het niet nodig zou zijn en je lichaam dit zeld doet. Mijn beredenering was, we zitten niet in dit traject om het van nature allemaal zo vanzelf gaat. En het bij ons niet goed gaat met het innestelen. Dus vond ik extra hulp wel fijn. Zou het een volgende keer ook weer doen, denk ik. Quote
Cil Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 @pino81 snap ik heel goed. Ik denk dat ik deze keer zonder doe en de volgende keer wel ga gebruiken. Ik heb mezelf nu een beetje wijs gemaakt dat het misschien wel beter is voor mijn lichaam met minder hormonen. Maar dat is echt op niets gebaseerd, daarom begon ik ook ineens te twijfelen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Sharlee Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Yes we did it!!! 2 top embryo s aan boord, 1 blastoom en 1 morula ( weet niet hoe je T schrijft). De eerste 2 uit de vriezer hebben het meteen gered dat betekent dat we er nu nog 5 in de vriezer hebben. Nu Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Wauw wat een goed nieuws Menace!!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 10 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 10 December, 2017 BIBI SCHEMA Alice123: 29 nov tp11 dec td Briarrose:28 nov tp12dec td Anouk: 2 dec tp16 dec td Zoee1976: 3dec tp15 dec td Butterfly: 4 dec tp18 dec td Wensmam:6dec tp19dec td Cil: 6 dec tp19dec td Menace: 10 dec tp23dec td Ivydrew: 8 dec 2e cryo echo, wachten bloeduitslag eisprong ACJ1984: 21 dec 1e cryo echo Beebwish1982: 1 dec start deca, 7 dec laatste pil, dag 3 ongi startecho Vpk1988: 13 nov start pil, 21 dec start deca, 2 jan startecho Pino81: 7 dec start pil, 20 dec start deca, 28 dec scratching, 3 jan startecho + start meno, 10 jan 1e echo fm Lalautje: 13 dec start pil, 5 jan startecho, 7 jan start pergoveris 11 jan 1e echo fm MaryB:zwanger4 dec td MariaC: zwanger 6 dec td Bambi85: zwanger10 dec td Amf: rustmaand, cryo EatPrayLove: rustmaand, cryo Luna05: rustmaand, nieuwe poging Christel81: 11 jan start deca, 12 jan start meno Miranda13: rustmaand, nieuwe poging Sharlee: rustmaand, 20 dec intake gesprek Leuven Yamila: 4 jan start pil, 9 feb start deca, 21 feb start gonalf, 28 feb 1e echo fm Dsr84: ZWANGER! td 5 dec Petsy85: ZWANGER! td 6 dec Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 10 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 10 December, 2017 @alice123 succes morgen!! @bambi85 jij ook straks! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Sharlee Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Hoe raar al die gedachtes en gevoelens...zo zit je te wachten op een zwangerschap en gebeurd het. Dan bloedverlies en je wilt dat het stopt, dan krijg je te horen dat de kleine niet leeft en zit je te wachten totdat het zelf loslaat....dat is zojuist gebeurd. Triest dat de zwangerschap niet goed verlopen is, maar opgelucht dat ik het niet zelf middels pillen heb af hoeven te breken. Schouders eronder en we gaan er weer voor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 10 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 10 December, 2017 Hoe raar al die gedachtes en gevoelens...zo zit je te wachten op een zwangerschap en gebeurd het. Dan bloedverlies en je wilt dat het stopt, dan krijg je te horen dat de kleine niet leeft en zit je te wachten totdat het zelf loslaat....dat is zojuist gebeurd. Triest dat de zwangerschap niet goed verlopen is, maar opgelucht dat ik het niet zelf middels pillen heb af hoeven te breken. Schouders eronder en we gaan er weer voor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Hoe raar al die gedachtes en gevoelens...zo zit je te wachten op een zwangerschap en gebeurd het. Dan bloedverlies en je wilt dat het stopt, dan krijg je te horen dat de kleine niet leeft en zit je te wachten totdat het zelf loslaat....dat is zojuist gebeurd. Triest dat de zwangerschap niet goed verlopen is, maar opgelucht dat ik het niet zelf middels pillen heb af hoeven te breken. Schouders eronder en we gaan er weer voor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Heel veel sterkte lieve sharlee. Het is vreselijk zwaar dit... en doet heel veel pijn. Ik stuur je heel veel kracht ... denk aan je Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 @bambi85 succes met testen zo @alice123 jij heel veel succes met testen morgen spannend !! Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Menace Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Hoe raar al die gedachtes en gevoelens...zo zit je te wachten op een zwangerschap en gebeurd het. Dan bloedverlies en je wilt dat het stopt, dan krijg je te horen dat de kleine niet leeft en zit je te wachten totdat het zelf loslaat....dat is zojuist gebeurd. Triest dat de zwangerschap niet goed verlopen is, maar opgelucht dat ik het niet zelf middels pillen heb af hoeven te breken. Schouders eronder en we gaan er weer voor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Mooi gezegdwordt er zelf emotioneel van Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Menace Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjesduim voor iedereen en hoop dat we allemaal zwanger zijn Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Kitkat Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Hoe raar al die gedachtes en gevoelens...zo zit je te wachten op een zwangerschap en gebeurd het. Dan bloedverlies en je wilt dat het stopt, dan krijg je te horen dat de kleine niet leeft en zit je te wachten totdat het zelf loslaat....dat is zojuist gebeurd. Triest dat de zwangerschap niet goed verlopen is, maar opgelucht dat ik het niet zelf middels pillen heb af hoeven te breken. Schouders eronder en we gaan er weer voor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Lieverd, kippenvel heb ik.. Vreselijk waar je nu doorheen gaat. Ik denk aan je! Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 10 December, 2017 Geplaatst 10 December, 2017 Yes we did it!!! 2 top embryo s aan boord, 1 blastoom en 1 morula ( weet niet hoe je T schrijft). De eerste 2 uit de vriezer hebben het meteen gered dat betekent dat we er nu nog 5 in de vriezer hebben. Nu ️️ Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Wow 2 nog wel !!!spannend heel veel succes Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.