Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@miranda13 heel veel succes morgen! Hopelijk schuif je lekker aan bij de zwangeren !

@ivydrew jij ook succes morgen met de echo! Hopelijk kan je snel door naar de tp !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@Petsie85 Wat een mooi resultaat!

Nu wil ik ook testen, maar ik durf niet zo goed ik wacht denk ik nog tot vrijdag. Maar ik hoop je goede voorbeeld te volgen!

Hoop ik ook!!! Duim mee voor morgen. X

Geplaatst

Dag

Ik ben nieuw hier. Ik zit in een ICSI traject. 23nov punctie gehad, 26e TP. Maandag 10dec mag ik testen. Helaas ziek door ohss. Mn buik is een ballon, misselijk, geen trek en pijn. Zitten er meer in dit schuitje?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Dag

Ik ben nieuw hier. Ik zit in een ICSI traject. 23nov punctie gehad, 26e TP. Maandag 10dec mag ik testen. Helaas ziek door ohss. Mn buik is een ballon, misselijk, geen trek en pijn. Zitten er meer in dit schuitje?

Hey! Welkom en succes! Ik had de week na de punctie die klachten. Ook de hele dag dorst (dronk 4 liter sportdrankjes pd) en had nog steeds dorst. Veel drinken!

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Miranda: 25 nov tp8 dec td

🦋Leonie: 26 nov tp10 dec td

🦋Alice123: 29 nov tp11 dec td

🦋Briarrose:28 nov tp12dec td

🦋Anouk: 2 dec tp16 dec td

🦋Butterfly: 4 dec tp18 dec td

🦋Wensmam:6dec tp19dec td

🦋Cil: 6 dec tp19dec td

Menace: 10 dec cryo tp

Ivydrew: 8 dec 2e cryo echo

Beebwish1982: 1 dec start deca,

7 dec laatste pil,

dag 3 ongi startecho

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Pino81: 7 dec start pil,

.. dec start deca,

28 dec scratching

MaryB:zwanger4 dec td

MariaC: zwanger 6 dec td

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️ACJ1984: rustmaand, cryo

♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Lalautje: 13 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

11 jan 1e echo fm

♥️Christel81: rustmaand,

11 jan start deca,

12 jan start meno

♥️Yamila: 4 jan start pil,

9 feb start deca,

21 feb start gonalf,

28 feb 1e echo fm

Dsr84: ZWANGER! td 5 dec

Petsy85: ZWANGER! td 6 dec

Geplaatst
Dag

Welkom Leonie! Ik heb geen ohss maar wel flinke opgezette eierstokken en obstipatie van de progesteron. Dus ik loop ook met een buik als een ballon. maar als je later in de wacht weken ohss hebt kan dit toch komen door een zwangerschap? Dus misschien heb je de narigheid met een leuke reden

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst
Dag

Je moet trouwens verplicht bed rust. Echt niks doen. Plat liggen en enkel eruit voor wc of een douch

Geplaatst
Dag 7 na terugplaatsing en dag 8 naar eerste hulp. Voelde mij steeds slechter worden.

Oei. Heel vervelend! Doe maar flink rustig aan, al kan je misschien niet anders. En inderdaad, duimen dat dit een teken is dat het komt door verhoogde HCG aanmaak door zwangerschap. Succes en sterkte

Geplaatst

Ja dankje. Ik kan nergens vinden vanaf wanneer je late ohss kunt krijgen....en wanneer vroege dus laat t maar los.

Geplaatst
Voor degen die mrg gaan testen...toi toi toi! Heb de kaarsjes al voor jullie branden! 🤞

Sharlee lieverd jij heel veel sterkte en succes morgen met de echo.

Ik denk aan je en hoop voor je.

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Sharlee lieverd jij heel veel sterkte en succes morgen met de echo.

Ik denk aan je en hoop voor je.

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Thnx liefie!

Geplaatst

@sharlee denk ook aan jou ! Hoop zo dat de echo morgen de artsen weer versteld doen staan en ze er opnieuw naast zitten

Geplaatst
@sharlee denk ook aan jou ! Hoop zo dat de echo morgen de artsen weer versteld doen staan en ze er opnieuw naast zitten

Hoop het maar verlies wat meer rooskleurig bloed en stolsels

Geplaatst
Hoop het maar verlies wat meer rooskleurig bloed en stolselsVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Lieve lieve Sharlee ik denk ook aan jou Succes morgen ! Ennik hoop dat er toch wat moois uitkomt morgen voor jou ik hoop het ondanks je roosverkies ik hoop het 🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾 🙏🏾🙏🏾🙏🏾 Dikke knuff ❤️🎉@ andere meiden thx ❤️😘
Geplaatst
Lieve lieve Sharlee ik denk ook aan jou Succes morgen ! Ennik hoop dat er toch wat moois uitkomt morgen voor jou ik hoop het ondanks je roosverkies ik hoop het Dikke knuff ❤️@ andere meiden thx ❤️

Thnx Miranda! Hoop zo dat je een positieve test hebt mrg! 🤞🤞🤞

Geplaatst
DagIk ben nieuw hier. Ik zit in een ICSI traject. 23nov punctie gehad, 26e TP. Maandag 10dec mag ik testen. Helaas ziek door ohss. Mn buik is een ballon, misselijk, geen trek en pijn. Zitten er meer in dit schuitje?Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Welkom leonie ! Lekker rustig aan doen heel rustig aan ...en ik wil je ook succes wensen ❤️ Nog even een oaar daagjes nog afwachten 🙏🏾
Geplaatst
Voor degen die mrg gaan testen...toi toi toi! Heb de kaarsjes al voor jullie branden! 🤞

Lieve Sharlee hoop dat de echo morgen toch iets anders uitwijst!! Ik denk en duim voor jeknuffel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden