Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@alice123 hopelijk ben je nog te vroeg geweest met testen en test je over 3 dagen toch nog positief

@miranda13 wat ontzettend balen mop! dit was je laatste cryo van poging 2 begrijp ik ? Sterkte en idd nu lekker aan de kerst beginnen met je kleine meid! Wist niet dat je een dochtertje had !!

@pino13 fijn dat je alle datas binnen hebt ! Tijd vliegt voorbij en voor je het weet zit het er alweer op! Zoals ik nu zie lopen we gelijk!! 1e echo fm etc! Hopelijk straks samen op het zwangerenbankje!

@ivydrew wanneer krijg je de uitslag van je bloed?! Hopelijk ben je er toch nog net op tijd bij!???!

@sharlee jeetje ! Wat een nieuws zeg! Een eeneiige tweeling ?!! Hoe zag ze dit ? Aan het hcg gehalte? Ontzettend balen !(zacht uitgedrukt)

Maar wat goed van je dat je weer een uitzicht hebt! Namelijk Leuven! Wat heb jij in een achtbaan gezeten de afgelopen tijd lieverd! Van een ziekenhuis die jou uitbehandeld vind, naar een natuurlijk zwangerschap(zelfs een tweeling) waar je weken in spanning voor hebt gezeten en nu toch de stap hebt gezet naar een ander ziekenhuis. Gelijk heb je! Er is geen arts die bepaald voor een vrouw dat ze uitbehandeld is!! Ik hoop dat je nu ergens dit toch een plek kan geven en je dit ook rust geeft, ondanks dat het niet het nieuws was waar je op gehoopt hebt!

En straks vol nieuwe energie aan jou volgende poging kan beginnen! Ik duim voor je lieve Sharlee! Voor nu heel veel sterkte en hopelijk krijg je wat meer rust in je koppie! ♥️

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hey lieve meiden! De echo zit erop. Helaas is het niet gegroeid. Voelt nog een beetje onwerkelijk ook omdat dit nou net de arts was waar ik geen vertrouwen in heb. Ze was wel heel aardig en heb al m’n vragen kunnen stellen. Het leek er nu op dat het een ééneïge tweeling kan zijn geweest. Heb m’n dossier opgevraagd en 20/12 hebben we een afspraak in Leuven. Ik kan dus weer van het zwangere bankje af en terug op het wachtbankje. Ik had het al wel een beetje verwacht. Heb de pillen mee om het op te wekken maar wacht nog een weekje in de hoop dat het vanzelf los komt. Super bedankt voor al jullie lieve woorden en steun de afgelopen dagen, heeft me er echt doorheen geholpen.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
. Wat een nieuws zeg .. misschien een eeneiige tweeling ... nou is ook allemaal wat .. nu Mr ff rust en dan on to next step...❤️@ Pino wat fijn dat je alweer doorkan is helemaal niet raar hoor begrijpelijk ik wacht ook nog of mening doorkom Drna bellen voor ook de derde poging Mayb zitten we weer saampjes op het bankje Succes 😘
Geplaatst

@ Lalautje ik heb t wel verteld toen ergens in maart toen iver die laatste cryo uit 2012 ...misschien vergeten kan hoor ja ik heb een dochtertje van 4 jaar maar zij is van de eerste poging verse terugplaatsing meteen raak geweest toen in 2012 me eerste ivf dus dat was destijds wel echt heel fijn Nu hoop ik dat bij een derde poging het ook zoo mag zijn voor een broertje of zusje 💫

Geplaatst

@ Alice ik hoop dat het toch wat te vroeg was! Het blijft spannend meid

@Miranda wat ontzettend balen meid . Lief zijn voor jezelf hè, even wat lekkers kopen en rustig aan doen

@Sharlee Wat een klap joh. Ik vind het echt heel verdrietig voor je. Ik hoop dat je een beetje steun hebt aan vrienden/ familie. Een hele dikke knuffel

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst
@miranda, hopelijk goed nieuws vandaag

Hier planning binnen:

Gisteren gestart met de pil.

20 december start decapeptyl

28 december scratching

3 januari uitgangsecho en starten met menopur

10 januari 1e echo om te zien of de eitjes groeien.

Klinkt mss raar, maar ben blij dat we weer van start zijn.

Zou ronde 3, dan eindelijk ons hey geluk gaan brengen

Ik hoop het zo voor je. Je weet wat zeggen hè, driemaal is scheepsrecht

Geplaatst

@alice123 ik hoop het ook voor je! Elke keer testen maakt gewoon heel onzeker en is altijd een teleurstelling, ondanks dat je misschien te vroegtest. Succes met wachten

Geplaatst
Hey lieve meiden! De echo zit erop. Helaas is het niet gegroeid. Voelt nog een beetje onwerkelijk ook omdat dit nou net de arts was waar ik geen vertrouwen in heb. Ze was wel heel aardig en heb al m’n vragen kunnen stellen. Het leek er nu op dat het een ééneïge tweeling kan zijn geweest. Heb m’n dossier opgevraagd en 20/12 hebben we een afspraak in Leuven. Ik kan dus weer van het zwangere bankje af en terug op het wachtbankje. Ik had het al wel een beetje verwacht. Heb de pillen mee om het op te wekken maar wacht nog een weekje in de hoop dat het vanzelf los komt. Super bedankt voor al jullie lieve woorden en steun de afgelopen dagen, heeft me er echt doorheen geholpen.

Dat is vervelend. Het is zo n rollercoaster waarin je zit, niet leuk! Heel veel sterkte met verwerken❤️

Geplaatst
@ Lalautje ik heb t wel verteld toen ergens in maart toen iver die laatste cryo uit 2012 ...misschien vergeten kan hoor ja ik heb een dochtertje van 4 jaar maar zij is van de eerste poging verse terugplaatsing meteen raak geweest toen in 2012 me eerste ivf dus dat was destijds wel echt heel fijn Nu hoop ik dat bij een derde poging het ook zoo mag zijn voor een broertje of zusje

Oh!! Nee toen zat ik er nog niet op!!

Ik hoop ook dat het voor jou raak is volgende poging mop!

Geplaatst

Jeetje meiden wat een verhalen allemaal weer. Iedereen die negatief getest heeft ontzettend balen maar blijf hoop houden en blijf positief! Lekker van je familie en vrienden genieten de komende feestdagen. Hopelijk hebben jullie genoeg steun 🍀❤️

Hier weer even een update. Ik ben gisteravond al ongesteld geworden. Vond ik al best snel aangezien ik afgelopen dinsdag negatief getest had. Ik ben dus weer begonnen met de progynova en dinsdag 21 Dec de eerste echo om het baarmoederslijmvlies op te meten. Heb er echt weer zin in! Ben zo blij dat ik zo snel weer kan toe leven naar een nieuwe poging!

Meiden die deze week mogen testen, succes!!! Ik denk aan jullie😘

Geplaatst
Jeetje meiden wat een verhalen allemaal weer. Iedereen die negatief getest heeft ontzettend balen maar blijf hoop houden en blijf positief! Lekker van je familie en vrienden genieten de komende feestdagen. Hopelijk hebben jullie genoeg steun

Hier weer even een update. Ik ben gisteravond al ongesteld geworden. Vond ik al best snel aangezien ik afgelopen dinsdag negatief getest had. Ik ben dus weer begonnen met de progynova en dinsdag 21 Dec de eerste echo om het baarmoederslijmvlies op te meten. Heb er echt weer zin in! Ben zo blij dat ik zo snel weer kan toe leven naar een nieuwe poging!

Meiden die deze week mogen testen, succes!!! Ik denk aan jullie

Heel veel succes volgende ronde ACJ! Ik duim voor je dat de volgende ronde de winnende zal zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

@miranda, he superjammer meis! Nog een kleine beetje hoop.

Het is je zo gegund!!

@alice, hopeliijk te vroeg. De digitale test meet ook mpas bij 50hcg, terwijl bjjv de 2x 5 euro van kruidvat vanaf 25 hcg meet. Dus als je vroeg wil testen, kan je beter niet de digitale pakken. Hopelijk dus toch nog goed nieuws 🍀

@acj, ineens definitief niet gelukt, wel fijn dat je meteen door kan.

Thanks dames voor de lievewoorden! @christel en lalautje hopelijk wordt het een mooi bankje in januari 🙏

Geplaatst

@sharlee, jeetje meis wat een verdrietih nieuws.

Had het zo anders voor je gegund!!!.

Nu is dus definitief klaar en moet het opgewekt gaan worden 😢.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel 😙

Geplaatst
Thanks!!

Ze kunnen de follikel niet vinden, misschien heb ik al mijn eisprong gehad. Nu bloedprikken.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Oh nee en wat nu?

Is voor een cryo tp toch? Want follikel heb je niet nodig.

Hopelijk kunnen ze toch met bloedtest duidelijk krijgen waar je nu zit in de cyclus.

En heb je binnenkort een mooie tp 🍀

Wanneer hoor je de uitslag?

Geplaatst
Ik heb net getest met een digitale zwangerschapstest van clearblue. Niet zwanger.

Ik heb de hoop dat het te vroeg was, en dat deze test niet geschikt is voor vroeg testen. Maar het is toch vervelend.

Alice, ik hoop dat het te vroeg was. Je hoort en leest hier tig verhalen over. Keep hope.

Geplaatst
Hey lieve meiden! De echo zit erop. Helaas is het niet gegroeid. Voelt nog een beetje onwerkelijk ook omdat dit nou net de arts was waar ik geen vertrouwen in heb. Ze was wel heel aardig en heb al m’n vragen kunnen stellen. Het leek er nu op dat het een ééneïge tweeling kan zijn geweest. Heb m’n dossier opgevraagd en 20/12 hebben we een afspraak in Leuven. Ik kan dus weer van het zwangere bankje af en terug op het wachtbankje. Ik had het al wel een beetje verwacht. Heb de pillen mee om het op te wekken maar wacht nog een weekje in de hoop dat het vanzelf los komt. Super bedankt voor al jullie lieve woorden en steun de afgelopen dagen, heeft me er echt doorheen geholpen.

Lueve sharlee, dat is niet makkelijk he. Dan is het zover en dan toch weer niet. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve, sterkte en dat ik aan je denk!!

Geplaatst
@sharlee, jeetje meis wat een verdrietih nieuws.

Had het zo anders voor je gegund!!!.

Nu is dus definitief klaar en moet het opgewekt gaan worden .

Heel veel sterkte en een dikke knuffel

Thnx lieve Pino!

Geplaatst
Lueve sharlee, dat is niet makkelijk he. Dan is het zover en dan toch weer niet. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve, sterkte en dat ik aan je denk!!

Dank je wel Petsie! Ja dan is het na 2jr zover en dan toch weer niet...maar we geven nog niet op hè, we gaan er gewoon weer voor

Geplaatst

@ivydrew weet je wanneer je de uitslag krijgt ? Hoop net als Pino dat het niet veel uitmaakt en ze kunnen zien waar je zit in je cyclus!

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Leonie: 26 nov tp10 dec td

🦋Alice123: 29 nov tp11 dec td

🦋Briarrose:28 nov tp12dec td

🦋Anouk: 2 dec tp16 dec td

🦋Butterfly: 4 dec tp18 dec td

🦋Wensmam:6dec tp19dec td

🦋Cil: 6 dec tp19dec td

Menace: 10 dec cryo tp

Ivydrew: 8 dec 2e cryo echo,

wachten bloeduitslag eisprong

ACJ1984: 21 dec 1e cryo echo

Beebwish1982: 1 dec start deca,

7 dec laatste pil,

dag 3 ongi startecho

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Pino81: 7 dec start pil,

20 dec start deca,

28 dec scratching,

3 jan startecho + start meno,

10 jan 1e echo fm

Lalautje: 13 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

11 jan 1e echo fm

MaryB:zwanger4 dec td

MariaC: zwanger 6 dec td

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Christel81: 11 jan start deca,

12 jan start meno

♥️Yamila: 4 jan start pil,

9 feb start deca,

21 feb start gonalf,

28 feb 1e echo fm

♥️Miranda13: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Sharlee: rustmaand,

20 dec intake gesprek Leuven

Dsr84: ZWANGER! td 5 dec

Petsy85: ZWANGER! td 6 dec

Geplaatst

@leonie heel veel succes met testen morgen ! Hopelijk zijn je ohhs symptomen doordat het hcg stijgt !

Geplaatst
@menace jij ook heel veel succes morgen mop!

Thanks lieve Laulautje, hoop dat ze morgen bellen dat de tp doorgaat en er 2 mooie embryootjes uit de vriezer zijn gekomen

Geplaatst
Thanks lieve Laulautje, hoop dat ze morgen bellen dat de tp doorgaat en er 2 mooie embryootjes uit de vriezer zijn gekomen

Hoeveel cryos had jij nog ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden