Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017


Lalautje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ben er zelf niet zo bang voor. Mijn zus was 42 toen ze haar eerste kindje kreeg en is kerngezond zonder afwijkingen. Mijn eicellen zijn wel een stuk slechter. Ik ben er meer bang voor dat ik nooit zwanger zal worden...althans dat ik nooit een kindje zal krijgen. Maar goed de kansen dat er afwijkingen zijn die zijn idd wel een stuk hoger met onze leeftijd, maar dat kunnen ze tegenwoordig wel steeds beter onderzoeken. Wel heel fijn dat je nog cryo’s had. Van mij kon niets ingevroren worden helaas. Ik hoop gewoon dat deze cryo bij jou gelijk blijft plakken

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik las dit en herken zo wat je schrijft.. ik ben ook heel bang dat ik nooit een kindje zal krijgen.. ik hoop zo dat het ons toch is gegund!! Ik vind je heel sterk en ook super knap hoe je met alles omgaat. Heb daar laatste dagen nog veel aan gedacht. Zeker als het dan toch lukt en het dan uiteindeljk nog misgaat. Dat moet verschrikkelijk zijn. Dikke knuffel en kus

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dit en herken zo wat je schrijft.. ik ben ook heel bang dat ik nooit een kindje zal krijgen.. ik hoop zo dat het ons toch is gegund!! Ik vind je heel sterk en ook super knap hoe je met alles omgaat. Heb daar laatste dagen nog veel aan gedacht. Zeker als het dan toch lukt en het dan uiteindeljk nog misgaat. Dat moet verschrikkelijk zijn. Dikke knuffel en kus

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik hoop ook echt dat het ons gaat lukken. Ik zou het wel echt erg vinden als ik nooit moeder wordt, maaaaaar...daar gaan we niet van uit he. We blijven de moed erin houden en ervoor knokken. Heerlijk dat je straks weer een kleintje aan boord hebt, ik ga super hard voor je duimen. Ik gun het jullie allemaal zo erg. Ik zou niet zo sterk kunnen zijn zonder jullie lieve woorden hoor, helpt me echt enorm, zei ik gisteren nog tegen m’n vriend. Nog paar uurtjes en je mag. Zo enorm spannend weer

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@menace Yes !!! Lekker de bieb ophalen !!!! lekker warm bij mama kruipen met dit magische sneeuwweer♥️

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Haha ja hij/zij komt uit de vriezer en dan sneeuwt het ook nog☃️

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

🦋Alice123: 29 nov tp11 dec td

🦋Briarrose:28 nov tp12dec td

🦋Anouk: 2 dec tp16 dec td

🦋Zoee1976: 3dec tp15 dec td

🦋Butterfly: 4 dec tp18 dec td

🦋Wensmam:6dec tp19dec td

🦋Cil: 6 dec tp19dec td

🦋Menace: 10 dec tp.. dec td

 

Ivydrew: 8 dec 2e cryo echo,

wachten bloeduitslag eisprong

 

ACJ1984: 21 dec 1e cryo echo

 

Beebwish1982: 1 dec start deca,

7 dec laatste pil,

dag 3 ongi startecho

 

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

 

Pino81: 7 dec start pil,

20 dec start deca,

28 dec scratching,

3 jan startecho + start meno,

10 jan 1e echo fm

 

Lalautje: 13 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

11 jan 1e echo fm

 

MaryB:zwanger4 dec td

MariaC: zwanger 6 dec td

Bambi85: zwanger10 dec td

 

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Christel81: 11 jan start deca,

12 jan start meno

♥️Miranda13: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Sharlee: rustmaand,

20 dec intake gesprek Leuven

♥️Yamila: 4 jan start pil,

9 feb start deca,

21 feb start gonalf,

28 feb 1e echo fm

 

Dsr84: ZWANGER! td 5 dec

Petsy85: ZWANGER! td 6 dec

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@menace succes vandaag 🍀🍀. Hopelijk blijft deze er lekker warmpjes bij zitten tijdens deze koude dagen.

 

@zoe, welkom en succes tijdens de wachtdagen.

En zou zeker nog een second opnion doen in een ander ziekenhuis voor een extra poging als ze je hier niet willen helpen. Maar hopelijk is hey niet nodig

 

@sharlee, herken het helemaal. Bang om nooit moeder te worden, nooit te voelen om zwanger te zijn, nooit je kindje weg te hoeven brengen naar school, zwemdiploma, noem het maar op.

Ik zit zelf nog op het facebook forum, freya eerste kinderwens. Daar zitten alleen maar dames (en heren) die nog kindjes hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menace super!! Nu lekker warm houden dat kleintje 😍. Pino en sharlee dikke knuffel voor jullie. We gaan er gewoon voor! Bambi succes met testen vanavond!Alice nog getest? Zoe welkom en succes! Ik hoop dat het raak is voor je. Ik ben het met de andere dames eens. UMC verzekeringen en een 2nd opinion vragen. Ik zelf wordt altijd ongesteld 9 dagen na verse tp of cryo. Dus 12 dagen na eisprong. Ik red de test datum van het ziekenhuis nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menace super!! Nu lekker warm houden dat kleintje . Pino en sharlee dikke knuffel voor jullie. We gaan er gewoon voor! Bambi succes met testen vanavond!Alice nog getest? Zoe welkom en succes! Ik hoop dat het raak is voor je. Ik ben het met de andere dames eens. UMC verzekeringen en een 2nd opinion vragen. Ik zelf wordt altijd ongesteld 9 dagen na verse tp of cryo. Dus 12 dagen na eisprong. Ik red de test datum van het ziekenhuis nooit.
Ondanks de utrogestan? Ik dacht dat je dan sowieso niet menstrueert. Ik zit in spanning af te wachten omdat ik dacht dat je het pas weet op de test dag.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes we zijn gebeld de tp gaat doorhoe en wat horen we straks van de dokter.. om 14.10 is tp. Helemaal blij

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Wat fijn, succes vanmiddag

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks de utrogestan? Ik dacht dat je dan sowieso niet menstrueert. Ik zit in spanning af te wachten omdat ik dacht dat je het pas weet op de test dag.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

 

Bij de meeste komt het er idd gewoon doorheen.. bij een klein percentage niet (tenminste wat ik tot nu toe meegekregen heb hier)

Jij ook bijna testen !! Spannend!!!

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menace super!! Nu lekker warm houden dat kleintje . Pino en sharlee dikke knuffel voor jullie. We gaan er gewoon voor! Bambi succes met testen vanavond!Alice nog getest? Zoe welkom en succes! Ik hoop dat het raak is voor je. Ik ben het met de andere dames eens. UMC verzekeringen en een 2nd opinion vragen. Ik zelf wordt altijd ongesteld 9 dagen na verse tp of cryo. Dus 12 dagen na eisprong. Ik red de test datum van het ziekenhuis nooit.

 

Thnx!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes we did it!!! 2 top embryo s aan boord, 1 blastoom en 1 morula ( weet niet hoe je T schrijft). De eerste 2 uit de vriezer hebben het meteen gered dat betekent dat we er nu nog 5 in de vriezer hebben. Nu ✌️✌️

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden