Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2018[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
HIer ongesteld helaas

Ik ga niet zoveel meer actief zijn op het forum, was ik ook al niet erg meer

Zal wel af en toe spieken hoe het hier gaat

Succes allemaal 🤞

Begrijp ik .. sterkte en dikke knuffelis elke keer heel verdrietig als dit gebeurd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@vpk, wat k*t. Daar mag je best wel even heel hard van balen. Logisch dat je je terug trekt. Nu aan jezelf denken. Sterkte @miranda13, ik zou inderdaad gewoon voor de zekerheid wel prikken vanavond. Liever één teveel dan één te weinig. En dan hopen dat je morgen iemand te pakken kan krijgen.Bij mij vandaag eindelijk de volgende stap, vanavond ovitrelle en vrijdag TP Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja idd dat dacht ik ook gewoon prikken en ja beter optijd dan dat er te weinig is ofzoOh spannend Ovitrelle erin en dan op naar de terugplaatsing 🙌🏾❤️
Geplaatst

@vpk jammer meid..sterkte

Hopelijk voel je je snel weer beter

@Miranda hmm moeilijk.. want bij elk ziekenhuis is dat anders op welke cyclusdag ze beginnen..echt vervelend zulke situaties idd, en dat er dan geen voicemail is ingesproken of smsje/mailtje.

Maar als je met ze had afgesproken of weet dat ze de eerste dag beginnen dan zou ik er ook mee beginnen.

Geplaatst

@ Lalautje

Ja gek he ze hebben mijn huistelefoonnummwr wn het mobiele nummer van mijn man die is altijd bereikbaar wn mijn mailadres Dusja maar goed Ik moest ook opletten... me dochtertje was op mijn telefoon en waarschijnlijk toen hij uitviel heeft ze hem in de lader gestopt en me code ingetypt maar meestal vraagt hij ook om een code om de Sim te ontgrendelen .. doe je dat niet dan wanneer ik gebeld wordt krijg je zon deuntje

Geplaatst
@vpk jammer meid..sterkteHopelijk voel je je snel weer beter@Miranda hmm moeilijk.. want bij elk ziekenhuis is dat anders op welke cyclusdag ze beginnen..echt vervelend zulke situaties idd, en dat er dan geen voicemail is ingesproken of smsje/mailtje.Maar als je met ze had afgesproken of weet dat ze de eerste dag beginnen dan zou ik er ook mee beginnen.
Ja daarom ik prik gewoon en bel ze morgen ochtend vroeg en ja mocht ik niet kunnen beginnen ja dan maak die ene prikje ook niet veel uit voorderest dus doe t maar gewoon
Geplaatst

Goedenavond dames, Mag ik bij jullie op het wachtbankje zitten? Donderdag 1 februari de tp gehad. 1 eicel waren teveel spermacellen binnen gekomen, en de (enige bevruchte) eicel die ze teruggeplaatst hebben bestond maar uit 4 cellen, met fragmentatie. Ik was erg positief tot ik dus hoorde dat het maar 1 i.p.v. 3 eicellen was, en de dag van TP hoe de kwaliteit was. Maaaaaaar, blijf ontzettend veel hoop houden en kan niet wachten tot het 15 februari is🤗 altijd gaan alle dagen zo snel, maar nu?!Overigens, ben ik snotverkouden en hoest als een gek. Maar de arts zei dat ‘hij’ zo vast zit als een korrel hagelslag tussen twee broodjes pindakaas 😂Liefs en succes allemaal!

Geplaatst
Goedenavond dames, Mag ik bij jullie op het wachtbankje zitten? Donderdag 1 februari de tp gehad. 1 eicel waren teveel spermacellen binnen gekomen, en de (enige bevruchte) eicel die ze teruggeplaatst hebben bestond maar uit 4 cellen, met fragmentatie. Ik was erg positief tot ik dus hoorde dat het maar 1 i.p.v. 3 eicellen was, en de dag van TP hoe de kwaliteit was. Maaaaaaar, blijf ontzettend veel hoop houden en kan niet wachten tot het 15 februari is altijd gaan alle dagen zo snel, maar nu?!Overigens, ben ik snotverkouden en hoest als een gek. Maar de arts zei dat ‘hij’ zo vast zit als een korrel hagelslag tussen twee broodjes pindakaas Liefs en succes allemaal!

Ohh spannend altijd he.. ik heb aanstaande donderdag de tpik duim heel hard voor je

Geplaatst
Ohh spannend altijd he.. ik heb aanstaande donderdag de tpik duim heel hard voor jeVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja ontzettend! Dankjewel! Jij morgen dan de punctie? *duimduim*
Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Pino81: 26 jan tp11 feb td

🦋Christel81: 29jan tp.. feb td

🦋Mupje: 1 feb tp15 feb td

ACJ1984: 6 feb cryo tp

Menace: 8 feb cryo tp

Alice123: 9 feb cryo tp

Femke1985: 29 jan start gonalf,

.. feb 1e echo fm

Yamila: 2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

♥️Amf: cryo

♥️EatPrayLove: cryo

♥️Ivydrew: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Cil: cryo

♥️Flower01: cryo

♥️Lalautje: nieuwe poging

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging april

♥️Rose Cevaal: 1 feb intakegesprek

♥️Miranda13: nieuwe poging feb

Geplaatst

Succes mupje!! Belangrijkste is dat de embryo zich blijft ontwikkelen, dus hopelijk is het jullie gouden ei!Hier ook volop aan het wachten. De eerste dagen ging prima. Maar nu. Haha. Voel ik iets. Soms gevoelige borsten dan weer helemaal niks, buikpijn, gevoelige darmen (komt daar de buikpijn vandaan) misselijk, en slaap een gat in de dag.Maar ustrogestan doet ook vanalles, vorige keer was ik ook misselijk en dergelijke maar niks. Dus wil mijzelf wijs maken.Voelt nu echt alsof ik kei hard ongesteld moet worden, maar dat voelt normaal nooit zo heftig en wordt eigenlijk altijd pas ongesteld na stoppen ustrogestan.Kortom om gek van te worden!!! En we kunnen niks anders doen dan het af te wachten.Wil ook niet eerder testen omdat de enigste keer dat is positief testte oas laat hcg aanmaakte. Blijf iig heel hard duimen op dag 10 🤞🏻🍀🤞🏻🍀

Geplaatst
Succes mupje!! Belangrijkste is dat de embryo zich blijft ontwikkelen, dus hopelijk is het jullie gouden ei!Hier ook volop aan het wachten. De eerste dagen ging prima. Maar nu. Haha. Voel ik iets. Soms gevoelige borsten dan weer helemaal niks, buikpijn, gevoelige darmen (komt daar de buikpijn vandaan) misselijk, en slaap een gat in de dag.Maar ustrogestan doet ook vanalles, vorige keer was ik ook misselijk en dergelijke maar niks. Dus wil mijzelf wijs maken.Voelt nu echt alsof ik kei hard ongesteld moet worden, maar dat voelt normaal nooit zo heftig en wordt eigenlijk altijd pas ongesteld na stoppen ustrogestan.Kortom om gek van te worden!!! En we kunnen niks anders doen dan het af te wachten.Wil ook niet eerder testen omdat de enigste keer dat is positief testte oas laat hcg aanmaakte. Blijf iig heel hard duimen op dag 10 🤞🏻🍀🤞🏻🍀
Dankjewel! Dat is ook zo, en we hopen inderdaad op een goud eitje, we hebben hem ook letterlijk toegejuicht bij terugplaatsing😂😂Die ustrogestan doet zeker wat! Ik had al last van mijn borsten terwijl er nog niets teruggeplaatst was. Na TP idd buikkrampen, in de liezen, noet pijnlijk ofzo, meer zeurderig, en wel de hele tijd. Misselijk niet. S morgens wel erg vroeg wakker😱Ja echt afwachten, zenuwslopend. Is het nog maar 5 februari. Nog 10 dagen voor mij. Geneigd om ook eerder te testen 😂Nou, jij zet ‘m ook op heh🍀!
Geplaatst

Hier toch wel een domper. Ben net door Zwolle gebeld en had nog 7 cryo's. 6 cryo's zijn afgevallen. Dit is mijn laatste cryo en hij was 8 cellig en is nu nog 7 cellig. Hoop zo dat deze blijft zitten en het opnieuw spuiten en de punctie mij bespaart blijft. Heb even flink zitten janken omdat ik de bui al voel hangen.. Morgen de terugplaatsing

Geplaatst
Hier toch wel een domper. Ben net door Zwolle gebeld en had nog 7 cryo's. 6 cryo's zijn afgevallen. Dit is mijn laatste cryo en hij was 8 cellig en is nu nog 7 cellig. Hoop zo dat deze blijft zitten en het opnieuw spuiten en de punctie mij bespaart blijft. Heb even flink zitten janken omdat ik de bui al voel hangen.. Morgen de terugplaatsing
Hey ACJ1984 Oeh dat is in ene keer veel cryoos wat afvalt kan me voorstellen dat je er toch verdrietig om bent ..dat is echt gewoon k*t ..Ik hoop dat die ene die over is lekker warmpjes erbij blijft zitten en dat is het opnieuw spuiten en prikken je bespaart blijft en dat je dik zwanger raak Houd hoop en blijf positief ❤️🙌🏾❤️
Geplaatst

@ Mupje Welkom !

En ik wens je heel veel succes in deze wachtweken en hoop dat ze snel voorbij gaan Op naar een mooie test🙌🏾💪🏾

@Pino spannend lieverd .. jij ook nog even 🤗Ik duim dat je suuper zwanger ben van je tweeling hoor heej Tis je zoo gegund! Klachten klinken goed..maar wat je zegt kan met zo goed door de Utrogestan komen... goed dat je zelf ook bewust ben dat je van alles kan voelen en de ene keer ook helemaal niets in iedergeval Good luck ! Fingers crossed 🤞🏾 En op naar een mooie test onaltest🙌🏾

@ Christel jij ook lieverd geld ook allemaal voor jouw !!! Hoop dat het heerlijk raak mag zijn en dat jullie wachtbankje februari een mooie kleur geven !! ❤️❤️❤️

Geplaatst
@ Acj1984 @menace en @ Alice

Succes dames van de week met de terugplaatsing❤️

Dank je, lief!! Jij ook weer

Geplaatst

Ohh dat is idd heel erg balen zeg.. pfff ik duim voor jou heel hard dat deze 9 maanden blijft zitten

Geplaatst
Ja ontzettend! Dankjewel! Jij morgen dan de punctie? *duimduim*

Nee ik heb een cryo tp

Geplaatst

Ik ben er goed zuur van maar goed we kunnen niks anders doen dan heel hard duimen. Hopelijk is de kwaliteit van deze cryo morgen niet achteruit gegaan..

Menace succes vd week he. Hoeveel cryo's heb je nog?

Thanks Miranda!!

Welkom Mupje! Ik duim voor je. Spannend die wachtweken!

Pino81 nog even volhouden!! Je lichaam kan je zo voor de gek houden door de medicijnen...

Geplaatst
WoW dat is echt wel veel in 1x 😪. Wel ‘fijn’ dat ze van voren bellen. Ik had bij ivf 1 bij de laatste tp ook ineens geen cryos meer.(3 hadden het er niet gehaald en dat was al bijzonder dat ze zo veel moesten ontdooien dus 7 is echt wel heftig). Maar zij vertelde het toen we in het ziekenhuis waren en lag dus huilend in de stoel daar.Dus goed dat je je vandaag hebben laten gaan en dan morgen met positiviteit jullie embryo op gaan halen 💪🏻.Succes!!! 🍀

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden