Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2018[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dag meiden, ook ga ik van het bankje af. Witte testen en wederom precies op 14 dagen na ovitrelle ook licht bloedverlies. Ik heb nog 1 cryo die in maart wordt teruggeplaatst. Ik wens jullie ook allemaal veel succes in het verdere traject en hopelijk allemaal snel zwanger. Liefs xxx

Niet leuk, heel veel succes met de cryo van maart.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Dag meiden, ook ga ik van het bankje af. Witte testen en wederom precies op 14 dagen na ovitrelle ook licht bloedverlies. Ik heb nog 1 cryo die in maart wordt teruggeplaatst. Ik wens jullie ook allemaal veel succes in het verdere traject en hopelijk allemaal snel zwanger. Liefs xxx
Heel veel sterkte meid! Hopelijk in maart eindelijk ons geluk.Samen op het bankje gekomen en samen eraf. Helaas met de verkeerde reden.😘Heb zelf behoefte aan meer afleiding en meer persoonlijke steun.
Geplaatst

@pino oh meid wat jammer..sterkte

Ik begrijp dat je langzamerhand de hoop gaat verliezen bij elke teleurstelling dat had ik ook, maar echt die 3 maanden rust incl vakantie deden mij echt goed en ben weer terug met goede moed.

Komt goed, prettige vakantie en hopelijk komt jou wens ook uit

Geplaatst
Ik slik nu:

1x visolie

2x ubiquinol 50 Mg tijdens traject 4

2 x vit d 1000mg

1 x ovisutol (mengeling van van alles)

1x folium

Vanaf de punctie granaatappelsap

En nog ben ik bang dat ik iets tekort kom..

Dat is heel wat! Goed bezig!! Hopelijk gaat het werken 😀

Geplaatst
Was een morula die teruggeplaatst werd

Ze spreken hier niet in die termen, ze zeggen hier alleen uit hoeveel cellen het bestaat, of het nog is gaan delen en ze kwalificeren het met bijv een matige cryo of een goede cryo..

Geplaatst

Snap ik helemaal! Verschrikkelijk balen dit.. Heel veel succes met je volgende cryo en neem je tijd

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Cil: 29 jan tp9 feb td

🦋Mupje: 1 feb tp15 feb td

🦋ACJ1984: 6 feb tp20 feb td

Menace: 8 feb cryo tp

Alice123: 9 feb cryo tp

Flower01: 7 feb cryo echo

Femke1985: 29 jan start gonalf,

.. feb 1e echo fm

Miranda13: 7 feb start gonalf

Yamila: 2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

Lalautje: 9 feb echo

♥️Amf: cryo

♥️EatPrayLove: cryo

♥️Ivydrew: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging april

Amalia28: ZWANGER! td 1 feb

Geplaatst

Hier gisteren echo gehad.. follikel 12mm heb tp in natuurlijke cyclus dus afwachten wanneer hij springt nog even geduld

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Hier gisteren echo gehad.. follikel 12mm heb tp in natuurlijke cyclus dus afwachten wanneer hij springt nog even geduld

Spannend! Wanneer moet je weer terug ?

Geplaatst
Spannend! Wanneer moet je weer terug ?
Niet meer nu ovulatietesten en als die positief is bellen. Als hij woensdag nog niet gesprongen is mag ik echo en als ik eerder echo wil mag dat ook

Geplaatst
Niet meer nu ovulatietesten en als die positief is bellen. Als hij woensdag nog niet gesprongen is mag ik echo en als ik eerder echo wil mag dat ook

Erg spannend! Heb je ervaring met ovulatietesten? Hopelijk snel een positieve ovulatietest!

Geplaatst
Erg spannend! Heb je ervaring met ovulatietesten? Hopelijk snel een positieve ovulatietest!
Jep hebben al 6x een tp gehad in natuurlijke cyclus

Geplaatst

@Menace, vandaag tp gehad? Goed gegaan?

@Cil, morgen testen... Al een voorgevoel? Veel succes in ieder geval!

Geplaatst

Ja vandaag om 12.45 tp gehad.. zo spannend weer en hoop zo dat het nu lukt!!

Geplaatst

Jij hebt morgen de tp, van een cryo? Veel succes

Geplaatst

:( heel veel sterkte pino81! Eerst even proberen te genieten van de vakantie!

wat is de week langzaam gegaan zeg! werd ik vandaag ineens gebeld door het ziekenhuis, om mij een hart onder de riem te steken en te vragen hoe het gaat. nog een week, heb gezegd dat ik eigenlijk een dag eerder wil testen, op Valentijnsdag:) Willen jullie begrijpen dat ik het zo fijn vond dat ik gebeld werd? :snitch: Had vanavond de testen maar alvast erbij gehaald, maar ik-doe-het-niet. haha

Geplaatst

Fijn dat het goed is gegaan Menace! Heb je een mooie cryo terug geplaatst gekregen? Hoeveel hebben ze jij jou moeten ontdooien?

Wat netjes dat ze je belde Mupje. Wat zeiden ze dat je een dag eerder wilt gaan testen?

Geplaatst
Fijn dat het goed is gegaan Menace! Heb je een mooie cryo terug geplaatst gekregen? Hoeveel hebben ze jij jou moeten ontdooien?Wat netjes dat ze je belde Mupje. Wat zeiden ze dat je een dag eerder wilt gaan testen?
Ja, netjes heh! Voelde me er gewoon fijn bij, niet dat het effect op het verloop heeft, maar toch! Ze vond het een mooie datum ervoor, zei niet dat ik de 15e moest doen. Heb nog 3 testen, dus kan alsnog de 15e doen om dan af te bouwen met de capsules. 🤗
Geplaatst
Jij hebt morgen de tp, van een cryo? Veel succes

Dank je! Heel spannend vind ik het. Ik laat het morgen wel weten hoe het is gegaan.

Geplaatst
Dank je! Heel spannend vind ik het. Ik laat het morgen wel weten hoe het is gegaan.

Is goed.. denk aan je

Geplaatst
Fijn dat het goed is gegaan Menace! Heb je een mooie cryo terug geplaatst gekregen? Hoeveel hebben ze jij jou moeten ontdooien?

Wat netjes dat ze je belde Mupje. Wat zeiden ze dat je een dag eerder wilt gaan testen?

Ik had 7 cryo s en ze hebben er elke keer 2 tp, nu de derde keer. 1 heeft het ontdooien niet overleefd. Ik heb een vijfdaagse blasto en nog een tp gekregen. 1 top score en andere is middelmatig.. gelukkig heb ik nu aantal dagen dat ik kan relaxen dat heb ik vorige keren niet gedaan dus hoop dat T effect heefthoe gaat het met jou? Voel je iets van een innesteling en wanneer wil je gaan testen? En heb jij ook pregnyl moeten spuiten.. 4 je

Geplaatst
Jep hebben al 6x een tp gehad in natuurlijke cyclus

Zie dat jij ook al aantal tp hebt gehad.. voor mij is dit nu de vierde in de eerste poging. Heb het idee dat het bij de innesteling fout gaat, hebben ze bij jou daar iets over gezegd ? Ik wil dit wel gaan bespreken. Heb weleens gehoord dat ze medicatie geven voor immuniteit.

Geplaatst

Ik heb thuis al getest en die waren negatief, dus weet helaas het antwoord al.

Geplaatst
Zie dat jij ook al aantal tp hebt gehad.. voor mij is dit nu de vierde in de eerste poging. Heb het idee dat het bij de innesteling fout gaat, hebben ze bij jou daar iets over gezegd ? Ik wil dit wel gaan bespreken. Heb weleens gehoord dat ze medicatie geven voor immuniteit.

Ik ben de eerste keer een paar weken zwanger geweest dus het innestelen kan.. ook de keren erna vaker streepje en dan snel ongesteld..

Geplaatst
Ik ben de eerste keer een paar weken zwanger geweest dus het innestelen kan.. ook de keren erna vaker streepje en dan snel ongesteld..

Ja ik heb ook in het begin streepjes gehad en dan toch ongesteld. Hoop dat dit ook betekent dat het wel kan bij mij

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden