Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2018[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik ben er goed zuur van maar goed we kunnen niks anders doen dan heel hard duimen. Hopelijk is de kwaliteit van deze cryo morgen niet achteruit gegaan..

Menace succes vd week he. Hoeveel cryo's heb je nog?

Thanks Miranda!!

Welkom Mupje! Ik duim voor je. Spannend die wachtweken!

Pino81 nog even volhouden!! Je lichaam kan je zo voor de gek houden door de medicijnen...

Ik heb er nog 2.. hoop dat tp doorgaat donderdag... maar dat is dus ook wel even afwachten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Succes @Mupje, ik hoop het ook voor jullie

@Pino wat spannend..ik duim!

Gisteren heb ik mn laatste pil geslikt, hopelijk nooit meer..(zeg ik altijd, maar blijf m maar slikken).

En al 4 dagen aan de Deca.

Voor nu migraine, wat betekend dat binnenkort mn menstruatie weer gaat doorkomen.

Volgende week woensdag stimuleren

Oja, en vandaag ben ik weer 38jr geworden pff

Geplaatst
Succes @Mupje, ik hoop het ook voor jullie

@Pino wat spannend..ik duim!

Gisteren heb ik mn laatste pil geslikt, hopelijk nooit meer..(zeg ik altijd, maar blijf m maar slikken).

En al 4 dagen aan de Deca.

Voor nu migraine, wat betekend dat binnenkort mn menstruatie weer gaat doorkomen.

Volgende week woensdag stimuleren

Oja, en vandaag ben ik weer 38jr geworden pff

Gefeliciteerd Yamila! Een heel mooi jaar toegewenst waarin je grootste wensen werkelijkheid mogen worden

Geplaatst
Gefeliciteerd Yamila! Een heel mooi jaar toegewenst waarin je grootste wensen werkelijkheid mogen worden

Dank je Alice, ik wens en hoop dat ook voor jou

Geplaatst
Ik ben er goed zuur van maar goed we kunnen niks anders doen dan heel hard duimen. Hopelijk is de kwaliteit van deze cryo morgen niet achteruit gegaan..

Menace succes vd week he. Hoeveel cryo's heb je nog?

Thanks Miranda!!

Welkom Mupje! Ik duim voor je. Spannend die wachtweken!

Pino81 nog even volhouden!! Je lichaam kan je zo voor de gek houden door de medicijnen...

Tjee wat een domper.. zal heel hard voor je duimen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Succes @Mupje, ik hoop het ook voor jullie@Pino wat spannend..ik duim!Gisteren heb ik mn laatste pil geslikt, hopelijk nooit meer..(zeg ik altijd, maar blijf m maar slikken).En al 4 dagen aan de Deca.Voor nu migraine, wat betekend dat binnenkort mn menstruatie weer gaat doorkomen.Volgende week woensdag stimulerenOja, en vandaag ben ik weer 38jr geworden pff
Gefeliciteerd Yamilla 🎉🎉🎉 als t dit keer raak is dan een mooi kadootje ❤️
Geplaatst

Gefeliciteerd Yamilla!

Werd net door het fertiliteitscentrum gebeld. Was een afspraak uitgevallen of ik eerder kon en ze hadden net bij de cryo gekeken en is van 7 naar 10 cellen gegaan! Klinkt goed toch!

Geplaatst
Gefeliciteerd Yamilla!

Werd net door het fertiliteitscentrum gebeld. Was een afspraak uitgevallen of ik eerder kon en ze hadden net bij de cryo gekeken en is van 7 naar 10 cellen gegaan! Klinkt goed toch!

Goed bericht!!

Geplaatst

Dames ik ben zwanger van cryo in natuurlijke cyclus maar nu maak ik me zorgen omdat de test lichter is geworden zie foto’s graag jullie ervaring of mening a637a4469edd75a47aa938c12d38c0d6.jpg

Vrijdag

c5037e3fac4c40d28916612b65b66c4c.jpg

Gisteren

22cdde2685aa52666996d7025c9a4570.jpg

Gisteren

1ba3de5cd5aecb1be2f19133c140b173.jpg

Vandaag

Jullie zullen wel denken waarom zoveel testen maar graag jullie meningmoet ik me zorgen maken

Geplaatst

@acj wat ontzettend balen (zacht uitgedrukt ) hopelijk blijft deze lekker zitten idd !

@pino en @christel 🤞

@yamila breekt jouw ongi door de deca heen ?? Ik kreeg van de deca heel erg hoofdpijn! Gefeliciteerd met je verjaardag!

@miranda heb het aangepast! Succes weer !!

@flower wanneer moet je voor echo cryo??

@amalia28 die testen drogen ook nog in. Dus die eerdere test van Kruidvat kan toen je hem net deed lichter zijn geweest. Even langs ha voor bloedprikken ? Ik hoop voor je dat dit de reden is

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Pino81: 26 jan tp11 feb td

🦋Christel81: 29jan tp.. feb td

🦋Mupje: 1 feb tp15 feb td

ACJ1984: 6 feb cryo tp

Menace: 8 feb cryo tp

Alice123: 9 feb cryo tp

Femke1985: 29 jan start gonalf,

.. feb 1e echo fm

Miranda13: 7 feb start gonalf

Yamila: 2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

Lalautje: 9 feb echo

♥️Amf: cryo

♥️EatPrayLove: cryo

♥️Ivydrew: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Cil: cryo

♥️Flower01: cryo

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging april

♥️Rose Cevaal: 1 feb intakegesprek

Geplaatst

Ik ben gister op en neer gevlogen naar Spanje om de meds te halen en een echo.. het is nog een onduidelijk schema voor mij..

in het kort komt het erop neer of ik vrijdag een dominerende follikel heb of niet. Zo ja, dan gaan we 28 feb naar Spanje en heb ik begin maart de punctie en HOPELIJK de tp en zo niet, dan is het afwachten tot mijn ongi komt en moeten we een week daarna naar Spanje

Ze gaan dit keer calcium toevoegen bij het zaad (AOA techniek)

En ik spuit vanaf vandaag een groeihormoon in me buik genaamd Saizen. Daarmee hopen ze dat het eitje door blijft delen na de bevruchting

Back in race

[ATTACH]6395[/ATTACH]

Geplaatst
@acj wat ontzettend balen (zacht uitgedrukt ) hopelijk blijft deze lekker zitten idd !

@pino en @christel 🤞

@yamila breekt jouw ongi door de deca heen ?? Ik kreeg van de deca heel erg hoofdpijn! Gefeliciteerd met je verjaardag!

@amalia28 die testen drogen ook nog in. Dus die eerdere test van Kruidvat kan toen je hem net deed lichter zijn geweest. Even langs ha voor bloedprikken ? Ik hoop voor je dat dit de reden is

15ad29c39cff8fe952254a476f9959d1.jpgklopt hij ziet er iets donkerder uit zonder licht indd hopen dat t toch goed is dan

Geplaatst
15ad29c39cff8fe952254a476f9959d1.jpgklopt hij ziet er iets donkerder uit zonder licht indd hopen dat t toch goed is dan

Maar 3+ test dan ben je al 5 weken nu toch ? Ik zou gewoon het ziekenhuis bellen misschien dat ze eerst bloedprikken voor je hcg en dan een echo plannen over 14 dagen ?!

Gefeliciteerd ik hoop dat het niks betekend dat de een wat lichter is dan de ander. Zal ik je onderaan het zwanger lijstje zetten ? Eindelijk iemand zwanger sinds 2 maanden

Geplaatst
Maar 3+ test dan ben je al 5 weken nu toch ? Ik zou gewoon het ziekenhuis bellen misschien dat ze eerst bloedprikken voor je hcg en dan een echo plannen over 14 dagen ?!

Gefeliciteerd ik hoop dat het niks betekend dat de een wat lichter is dan de ander. Zal ik je onderaan het zwanger lijstje zetten ? Eindelijk iemand zwanger sinds 2 maanden

Ja bijna 6 weken nu indd ze prikken geen hcg bij mij in het ziekenhuis. Ik moet wachten tot de echo en het wachten is het allerergst maar ik zie nu dat de testen afwisselen van kleur heb ze even op een rij gezet van de afgelopen weken en misschien verschillen ze toch niet zo heel veel van elkaar 91e507fdd9626496b2e08d2662580587.jpg zoveel testen gedaan

Geplaatst
Ja bijna 6 weken nu indd ze prikken geen hcg bij mij in het ziekenhuis. Ik moet wachten tot de echo en het wachten is het allerergst maar ik zie nu dat de testen afwisselen van kleur heb ze even op een rij gezet van de afgelopen weken en misschien verschillen ze toch niet zo heel veel van elkaar 91e507fdd9626496b2e08d2662580587.jpg zoveel testen gedaan

Wanneer was je ongi geworden ? Heb je het ziekenhuis al gebeld ? En heb je dit resultaat door ivf/icsi of in rustmaand ? Nee ik denk dat dit gewoon opdroog verschillen zijn hoor !

Geplaatst

@pino en @christel 🤞

Morgen weer! Denk volgende week tp

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋ACJ1984: 6 feb tp.. feb td

Flower01: 7 feb cryo echo

.. feb 1e echo fm

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

♥️Cil: cryo

Amalia28: ZWANGER! td 1 feb

Geplaatst
@cil hoe gaat het met jou? Ik dacht dat je de cryo poging ging doen vorige maand ?

Klopt helemaal, maandag 29 febr heb ik een terugplaatsing gehad. Officieel heb ik aankomende vrijdag de bloedtest. Ik heb gister al wel een test gedaan, maar die was helaas negatief. De kans is dus klein dat ik aankomende vrijdag wel een positieve uitslag zal krijgen. Ik lees wel mee op het forum, maar ben zelf niet heel actief meer, sorry. Doordat het zo vaak is mislukt begin ik er nu echt moeite mee te krijgen. Hierna gaan we de derde poging in en op de een of andere manier vind ik dat echt heel erg. Nooit verwacht dat ik er zo mee om zou gaan, maar vind het soms lastig positief te blijven na elke keer weer een domper.

Geplaatst

@amalia28 als ik zo je testen zie hoef je je geen zorgen te maken. Die knallen allemaal. Je bent hartstikke zwanger joh. Heb je al een afspraak bij de vk gemaakt voor een echo? Een betere bevestiging kun je niet krijgen.

Mag ik je nog 1 tip geven? Stop met testen... je wordt niet zekerder van, sterker nog, het maakt je alleen maar onzeker. De test is positief, dus je bent zwanger. Doodeng, maar wel super!

@lalautje hophop en nu op naar een mooie resultaat. Het is je zo van harte gegund joh!

@pino81 mijn duimen draaien overuren! Hou je het nog een beetje vol?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Amila dat lijkt de goede kant op te gaan!! Fijn om weer een succes verhaal te lezen!! Gefeliciteerd!

Lalautje ook weer spannend hoor! Fijn dat je weer mag starten!

Hier vandaag de terugplaatsing gehad van een 10 cellige cryo. Over 2 weken testen. Super spannend! Ze hadden het gisteren niet helemaal goed heb nog 1 cryo. Deze is op dag 4 ingevroren. 20 februari testen

Spannend Menace! Hopelijk zit er een topper bij!

Cil positief proberen te blijven hoor.. Je weet maar nooit. Bij de één gaan de hcg waardes harder omhoog per dag dan bij de ander.. Blijven duimen!

Geplaatst

@poekie, ja wachten duurt lang. Nu 2weken nade punctie.

Heb echt geen idee. Ben meg vlagen positief en met vlagen negatief.

Nog even geduld 🍀🙏.

Wel superlief 😙

@lalautje, fijn dat je weer verder kan, hopelijk gaat dit jullie wel jullie droom waarmaken 🍀

@cil, hopelijk toch nog een positieve test. Maar herken je helemaal. Ik zit nu te wajcten vanujt de 3e poging. Waar je eerst hier in stapt en denkt dit moet goedkomen.maar hoe verder je komt, des te moeilijker is om geloof te houden. En de eindstreep komt steeds dichter bij. Dikke knuffel 😙

@alice, succesmet de embryo aan boord 💪. En wat een meevalker, toch nog eentje in diepvries. Wel slordig van ze, maar gelukkig in positieve zin.

@yamila, nog gefeliciteerd en dit jaar gaat het hem worden voor jullie!!

Mede wachtende dames, hopelijl een succesvol bankje deze maand🍀

Geplaatst

@cil hoeveel daags was je cryo? Ik heb gehoord dat cryos er ook wat langer over doen qua innestelen dan vers.. ik hoop dat je alsnog een mooie test hebt vrijdag!

Was dit jullie laatste cryo?

Ik snap wel dat je er door heen zit, maar weet dat je ook altijd nog umc zorgv hebt.. dus in feite heb je nu nog 3 trajecten wat je kan doen. Het is gewoon zo zwaar steeds geen posi test in handen te hebben.

Heb je op het lijstje gezet

Blijf hoop houden !!

@poekie dankjewel ! Lief van je!

@acj1984 toch fijn nog die extra cryo! En je embryo is mooi door gaan delen! Ik duim mee

@pino81 @christel81 en @mupje

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Cil: 29 jan tp9 feb td

🦋ACJ1984: 6 feb tp20 feb td

Flower01: 7 feb cryo echo

.. feb 1e echo fm

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

Amalia28: ZWANGER! td 1 feb

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden