Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2018[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dankje ja ontzettend spannend, dagen kruipen voorbij. Gelukkig nu nog 3 nachtjes slapen

Heel herkenbaar wat je zegt, dat je je gedachten maar probeert op andere dingen te zetten omdat je niet aan die onzekerheid wilt denken.

Hier gisteren een hele goede vriendin die vertelde per ongeluk zwanger te zijn van de tweede. Ik heb me bij haar groot kunnen houden maar thuis stortte ik helemaal in. Mijn man snapte er niks van, waardoor ik me nog eenzamer voelde. Tuurlijk gun ik het haar van harte, maar ik gun het mezelf ook... En dit zijn van die momenten waarop je wordt herinnerd dat er nooit sprake zal zijn van 'per ongeluk'.

Maar goed, ik mag de 21ste testen, dus zit mooi tussen menace en acj in.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hey lalautje ik zie mijn naam niet meer staan☹️☹️☹️ maar na een lange tijd hebben we morgen een afspraak bij de gyno en gaan we kijken hoe en wat ik heb cryo's en we zullen het zien hoe of wat

Aaaaahhhh puppieeee♥️♥️♥️

Ik heb er idd wat namen vanaf gehaald omdat er al 2 maanden niks meer van bekend was ik zet je er direct weer op! Je bent meer dan welkom hoor!! Maar ik dacht dan is het wat overzichtelijker i.p.v. een namen lijst waarvan een paar niks van hoorde!

Succes morgen ! Ik hoop dat je snel verder kan!

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Mupje: 1 feb tp15 feb td

🦋ACJ1984: 6 feb tp20 feb td

🦋Menace: 8 feb tp22 feb td

🦋Alice123: 9 feb tp23feb td

Flower01: ovulatie testen

Femke1985: 29 jan start gonalf,

.. feb 1e echo fm

Miranda13: 7 feb start gonalf

.. feb 1e echo fm

Yamila: 2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

Lalautje: 7 feb start saizen

19 feb startecho

♥️EatPrayLove: cryo 13feb gesprek

♥️Amf: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging mei

♥️Cil: nieuwe poging

Geplaatst
Aaaaahhhh puppieeee♥️♥️♥️

Ik heb er idd wat namen vanaf gehaald omdat er al 2 maanden niks meer van bekend was ik zet je er direct weer op! Je bent meer dan welkom hoor!! Maar ik dacht dan is het wat overzichtelijker i.p.v. een namen lijst waarvan een paar niks van hoorde!

Succes morgen ! Ik hoop dat je snel verder kan!

Haha aah schat je hebt ook gelijk in hoor! Ik heb idd niks meer van me laten horen. Moest ff bijkomen schat wist niet meer wat ik moest doen dus nu wachten op morgen!!

Bedankt lieffie .. wens iedereen succes hier we moeten blijven hopen! Daarna komt het helemaal goed

Geplaatst
Thanks lieve Miranda! 😘We zijn idd allebei zo vorig jaar hier om het bankje gekomen.En helaas nig steeds met lege handen.Vindt het lastig om steeds maar anderen te moeten feliciteren. Dat het gelukt is en wij nog steeds met lege handen staan.Heb behoefte aan meer persoonlijk contact waarin je elkaar een beter kan steunen. Hier is het een komen en gaan. En om dan naar zwangersschaptesten te kijken van anderen vind ik moeilijk.Dus vooral nu proberen dingen te doen waar ik positieve energie van krijg. Hopelijk ia het bij jullie in de nieuwe ronde gegund. Dat het maar eindelijk eens mag lukken en dat we beide over een paar maanden eindelijk kunnen zeggen we zijn zwanger 💪🏻🍀.Jij ook succes! En zal je wel eens een berichtje sturen om te horen hoe het gaat 😘
Dankjewel Pino ... ja idd vindt het nu wel zwaar worden zeg maar ... wat je zegt elke keer een ander feliciteren terwijl je wel blij ben maar tegelijkertijd tijd minder blij bent voor jezelf Maar ik begrijp het helemaal hoor dat je behoefte hebt aan wat persoonlijk contact Je mag me altijd een berichtje sturen of appen als je wilt . Ik denk aan je ❤️😘 Heb vandaag ook niet de beste echo gehad 😔😒 maargoed we zullen nog even door moeten gaan.
Geplaatst

DamesVandaag een echo gehad voor de folikelmeting en ik ben er eigenlijk een beetje stil van ..De arts gaf aan dat de rechterkant heel rustig was en daar 2 kleintjes aan het groeien waren die onder de 10mm zitten En links 2 grote van ongeveer 13 mm en ook 2 kleintjes van 10 mm Nou dat sloeg echt in als een bom omdat ik meestal 10 tot 15 eitjes heb gehad bij puncties en nu 2 die goed groeien ... ze zei spuit nog 3 dagen Door om te kijken of we die kleintjes van links mee kunnen krijgen en rechts daar verwacht ze niet echt dat die nog gaan mee groeien 😒😒 ik begrijp er niks van nu moet ik woensdag terug voor echo mijn bms was wel goed 12.3 mmHebben jullie ervaring mee gehad .. waar kan t aan liggen dit keer zo weinig eitjes bij stimuleren .. en stel dat die kleintjes niet genoeg mee groeien Heb je dan keus om de punctie Dior te laten gaan met 2 follikels? Ben een beetje teleurgesteld pfff

Geplaatst
Heel herkenbaar wat je zegt, dat je je gedachten maar probeert op andere dingen te zetten omdat je niet aan die onzekerheid wilt denken.

Hier gisteren een hele goede vriendin die vertelde per ongeluk zwanger te zijn van de tweede. Ik heb me bij haar groot kunnen houden maar thuis stortte ik helemaal in. Mijn man snapte er niks van, waardoor ik me nog eenzamer voelde. Tuurlijk gun ik het haar van harte, maar ik gun het mezelf ook... En dit zijn van die momenten waarop je wordt herinnerd dat er nooit sprake zal zijn van 'per ongeluk'.

Maar goed, ik mag de 21ste testen, dus zit mooi tussen menace en acj in.

@Alice herkenbaar verhaal! Ik heb een paar goede vriendinnen waarvan 1tje zowieso geen kinderwens had. En uitgerekend van haar kreeg ik te horen dat ze zwanger was en er eerst zo geschokt en verdrietig van was...

Uiteraard was ik voor haar heel blij en enthousiast maar thuis brak ik volledig.

Het is niet dat je het een ander niet gunt maar het is zo confronterend!

Volkomen te begrijpen hoor, en mannen heb daar helaas totaal geen gevoel bij...

Maar het gaat bij jou ook goedkomen hoor!

Geplaatst
DamesVandaag een echo gehad voor de folikelmeting en ik ben er eigenlijk een beetje stil van ..De arts gaf aan dat de rechterkant heel rustig was en daar 2 kleintjes aan het groeien waren die onder de 10mm zitten En links 2 grote van ongeveer 13 mm en ook 2 kleintjes van 10 mm Nou dat sloeg echt in als een bom omdat ik meestal 10 tot 15 eitjes heb gehad bij puncties en nu 2 die goed groeien ... ze zei spuit nog 3 dagen Door om te kijken of we die kleintjes van links mee kunnen krijgen en rechts daar verwacht ze niet echt dat die nog gaan mee groeien 😒😒 ik begrijp er niks van nu moet ik woensdag terug voor echo mijn bms was wel goed 12.3 mmHebben jullie ervaring mee gehad .. waar kan t aan liggen dit keer zo weinig eitjes bij stimuleren .. en stel dat die kleintjes niet genoeg mee groeien Heb je dan keus om de punctie Dior te laten gaan met 2 follikels? Ben een beetje teleurgesteld pfff
Ik had ook 2 grotere en 2 kleintjes. Eerste keer, dus wist er helemaal niets van. Extra echo nog op zaterdag en de arts was in twijfel en heeft ‘hulplijn’ ingeschakeld. Toch erop gegokt, omdat de twee grotere natuurlijk ook door bleven groeien. Al met al dachten ze eerst 3 eitjes te hebben gevangen, maar de volgende ochtend bleek eentje geen kern te hebben, en eentje dubbel bevrucht dus maar eentje bevrucht. Ik had wel al de vraag in hoeverre je het zelf kunt manipuleren om meerdere follikels te krijgen en of het eerdere gebruik van hormonen daar invloed op heeft, maar toen ik mezelf die vraag hoorde stellen kapte ik m al af om toch positief te zijn met het ene bevruchte eitje. Ik ga nog niet spreken van ‘wat als niet’. Het roept zoveel vragen op, en zoveel onzekerheden😔Was het trouwens ook niet zo dat panden punctie vanaf 4 (tot 20) follikels? Nja, afwachten 🍀
Geplaatst
Heel herkenbaar wat je zegt, dat je je gedachten maar probeert op andere dingen te zetten omdat je niet aan die onzekerheid wilt denken. Hier gisteren een hele goede vriendin die vertelde per ongeluk zwanger te zijn van de tweede. Ik heb me bij haar groot kunnen houden maar thuis stortte ik helemaal in. Mijn man snapte er niks van, waardoor ik me nog eenzamer voelde. Tuurlijk gun ik het haar van harte, maar ik gun het mezelf ook... En dit zijn van die momenten waarop je wordt herinnerd dat er nooit sprake zal zijn van 'per ongeluk'. Maar goed, ik mag de 21ste testen, dus zit mooi tussen menace en acj in. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oh dat steekt zo! Het is allemaal zo oneerlijk. Wij, die de wens zo groot hebben. Want zeg nou zelf, dit traject ga je niet voor de lol in. Tuurlijk zal de merendeel wel uiteindelijk blij zijn met hun kindje, maar ze weten niet hoe een ander zich erbij voelt. Wel moeten we onthouden dat ook zij emoties hebben. Maar snappen hoeven we het niet. Hier ook eentje van de derde zwanger en ook doodleuk zeggen dat het niet de bedoeling was. Ik heb thuis erom gehuild, terwijl zij niet eens weet dat ik hiermee bezig ben.
Geplaatst
DamesVandaag een echo gehad voor de folikelmeting en ik ben er eigenlijk een beetje stil van ..De arts gaf aan dat de rechterkant heel rustig was en daar 2 kleintjes aan het groeien waren die onder de 10mm zitten En links 2 grote van ongeveer 13 mm en ook 2 kleintjes van 10 mm Nou dat sloeg echt in als een bom omdat ik meestal 10 tot 15 eitjes heb gehad bij puncties en nu 2 die goed groeien ... ze zei spuit nog 3 dagen Door om te kijken of we die kleintjes van links mee kunnen krijgen en rechts daar verwacht ze niet echt dat die nog gaan mee groeien ik begrijp er niks van nu moet ik woensdag terug voor echo mijn bms was wel goed 12.3 mmHebben jullie ervaring mee gehad .. waar kan t aan liggen dit keer zo weinig eitjes bij stimuleren .. en stel dat die kleintjes niet genoeg mee groeien Heb je dan keus om de punctie Dior te laten gaan met 2 follikels? Ben een beetje teleurgesteld pfff

Begrijp je teleurstelling.. snap ook niet hoe dat kan..?! Bsm is wel super goed zeg. Wacht anders de echo van woensdag even af, dan kan je dan altijd nog beslissen wat te doen. Al hoeft er maar 1 gouden ei tss te zitten natuurljk lastig pfff maar goed hou moed en doe waar jij je T beste bij voelt!' Jij zit ook in Maasstad of niet?

Geplaatst
Dankjewel Pino ... ja idd vindt het nu wel zwaar worden zeg maar ... wat je zegt elke keer een ander feliciteren terwijl je wel blij ben maar tegelijkertijd tijd minder blij bent voor jezelf Maar ik begrijp het helemaal hoor dat je behoefte hebt aan wat persoonlijk contact Je mag me altijd een berichtje sturen of appen als je wilt . Ik denk aan je ❤️ Heb vandaag ook niet de beste echo gehad maargoed we zullen nog even door moeten gaan.

Begrijp ook zo wat je bedoelt...

Geplaatst
Begrijp je teleurstelling.. snap ook niet hoe dat kan..?! Bsm is wel super goed zeg. Wacht anders de echo van woensdag even af, dan kan je dan altijd nog beslissen wat te doen. Al hoeft er maar 1 gouden ei tss te zitten natuurljk lastig pfff maar goed hou moed en doe waar jij je T beste bij voelt!' Jij zit ook in Maasstad of niet?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja moeilijk hoor want je wilt toch het maximale uithalen uit zon poging en tis al zwaar emotioneel en fysiek Dusja dan ben je echt wel aan t twijfelen punctie doen of afbreken Maarja er hoef maar 1tje idd de houden ei te zijn dan zit je goed ... konden we maar vooraf iets weten he.. Ja ik zit iok in het maastad ziekenhuis Jij ook toch zit je bij vrouwelijke arts?
Geplaatst
Ja moeilijk hoor want je wilt toch het maximale uithalen uit zon poging en tis al zwaar emotioneel en fysiek Dusja dan ben je echt wel aan t twijfelen punctie doen of afbreken Maarja er hoef maar 1tje idd de houden ei te zijn dan zit je goed ... konden we maar vooraf iets weten he.. Ja ik zit iok in het maastad ziekenhuis Jij ook toch zit je bij vrouwelijke arts?

Ja zou ook het maximale uit een punctie willen halen.. ja ik zit bij dreischor maar heb ook vaker een afspraak bij die andere vrouwelijke dokter gehad. Vind het wel prima.. maar wil toch als het nodig is naar België omdat ik het idee heb dat ze in Nederland heel erg volgens protocol werken en ze daar meer mogelijkheden hebben. Vind T wel zo gek idee dat we elkaar misschien wel al gezien hebben maar we het niet weten

Geplaatst

@miranda13 elke maand staat het aantal vast qua eitjes wat gaat groeien. Kan zijn dat dit gewoon een creapy maand is voor je.. stimuleer je nu met andere meds ?

Ik zou ook woensdag even aankijken. Volgends mij gaan de meeste artsen door met minimaal 3 eitjes, maar als jij dat niet wilt kan je ook voor escape iui gaan, dan hou je gewoon die poging bij de verzekering. Volgends mij heeft iedereen 9 iuis in basis verzekering..

Geplaatst

2 nachtjes. Hard hoofd. In het begin flink last van mijn borsten, nu helemaal niet meer. Wel steeds een hoofdpijn alsof er sneeuw in de lucht hangt, of..... ik ongesteld moet worden

Geplaatst
2 nachtjes. Hard hoofd. In het begin flink last van mijn borsten, nu helemaal niet meer. Wel steeds een hoofdpijn alsof er sneeuw in de lucht hangt, of..... ik ongesteld moet worden

wat kunnen uren dan voelen als dagen. Nog even volhouden 🤞

Geplaatst

Lieve meisjes van het wachtbankje; HOU VOL kanjers!! Het is lang, zwaar, confronterend en verdrietig! Maar het kán!!

Ik herken zo wat er geschreven wordt; blije nieuwtjes van anderen die snoeihard aankomen. Zelfs nu het bij ons gelukt is (na 7 jr en 13xivf!!) vind ik dat nog moeilijk!

Dikke knuffel en ik duim keihard voor jullie bankje

Geplaatst
Lieve meisjes van het wachtbankje; HOU VOL kanjers!! Het is lang, zwaar, confronterend en verdrietig! Maar het kán!!

Ik herken zo wat er geschreven wordt; blije nieuwtjes van anderen die snoeihard aankomen. Zelfs nu het bij ons gelukt is (na 7 jr en 13xivf!!) vind ik dat nog moeilijk!

Lief bedankt geniet van je zwangerschap

Geplaatst

Vandaag in het ziekenhuis geweest en we mogen meteen starten. Ik begin vandaag met de pil en 27/2 met decap. We gaan nu onze derde poging in, hierdoor hebben wij de keus om twee embryo's terug te laten plaatsen (als die er straks zijn). Het ziekenhuis is hier duidelijk geen voorstander van en adviseert ons om er altijd maar 1 terug te plaatsen. Hoe denken jullie erover? En wat is het advies die in andere ziekenhuizen wordt gegeven? Alle tips zijn welkom.

Geplaatst
wat kunnen uren dan voelen als dagen. Nog even volhouden 🤞Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja echt! Nja, zal gauw afgelopen zijn, zit op me werk, net naar wc geweest. Had rozige afscheiding en ieniemienie sliertje rood😔 Dus ben bang dat de hoofdpijn voor de menstruatie is
Geplaatst
Lieve meisjes van het wachtbankje; HOU VOL kanjers!! Het is lang, zwaar, confronterend en verdrietig! Maar het kán!! Ik herken zo wat er geschreven wordt; blije nieuwtjes van anderen die snoeihard aankomen. Zelfs nu het bij ons gelukt is (na 7 jr en 13xivf!!) vind ik dat nog moeilijk! Dikke knuffel en ik duim keihard voor jullie bankje
Dankjewel😘
Geplaatst

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
DamesVandaag een echo gehad voor de folikelmeting en ik ben er eigenlijk een beetje stil van ..De arts gaf aan dat de rechterkant heel rustig was en daar 2 kleintjes aan het groeien waren die onder de 10mm zitten En links 2 grote van ongeveer 13 mm en ook 2 kleintjes van 10 mm Nou dat sloeg echt in als een bom omdat ik meestal 10 tot 15 eitjes heb gehad bij puncties en nu 2 die goed groeien ... ze zei spuit nog 3 dagen Door om te kijken of we die kleintjes van links mee kunnen krijgen en rechts daar verwacht ze niet echt dat die nog gaan mee groeien ik begrijp er niks van nu moet ik woensdag terug voor echo mijn bms was wel goed 12.3 mmHebben jullie ervaring mee gehad .. waar kan t aan liggen dit keer zo weinig eitjes bij stimuleren .. en stel dat die kleintjes niet genoeg mee groeien Heb je dan keus om de punctie Dior te laten gaan met 2 follikels? Ben een beetje teleurgesteld pfff
Hey miranda dit had ik dus ook bij mijn3e ivf..maar dan slechts 1 grote en 2 kleintjes terwijl ik de poging daarvoor met dezelfde medicijnen 6 eitjes had. Voor mij werd dat toen dus een escape iui, wat helaas tot nijs leidde en daarna...tja toen we terugkwamen voor die 3e poging die we nog hadden werd er dus gezegd dat we uitbehandeld waren en ze geen 3e poging meer wilden doen omdat ik nu slecht reageerde op de medicijnen. Is jouw amh getest?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst

Zou vanmorgen niet testen, maar wel gedaan. Gisteren bloeding, niet echt gaan doorzetten. Gelukkig zit ik vandaag alleen op het werk, kan ik het Z-H even bellen

Geplaatst
Zou vanmorgen niet testen, maar wel gedaan. Gisteren bloeding, niet echt gaan doorzetten. Gelukkig zit ik vandaag alleen op het werk, kan ik het Z-H even bellen

Maar test vanochtend was... Positief of negatief?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden