Jump to content
Hopeful77

Test negatief 8 dagen na TP blastocyst: hoopvolle verhalen?

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik heb op 8 dagen geleden 2 blastocysts teruggeplaatst gekregen en vanochtend was mijn thuistest nog steeds negatief. Ik weet dat het nog vroeg kan zijn maar ik hoor zoveel verhalen van vrouwen die al veel eerder positief testen na terugplaatsing van dag 5 embryo’s. Wie heeft hoopvolle verhalen waar de test later positief was? 

Liefs en sterkte voor iedereen die ook in de wachtweken zitten!

Hallo, 

Ik heb ook een TP gehad afgelopen vrijdag van een blastocyst van 5 dgn. 

En ook veel te vroeg getest vandaag na 7 dagen en een negatieve test.. 

Ik mag pas volgende week vrijdag testen van het ziekenhuis. Ik had ook wat verhalen gelezen van vroege tests maar denk dat ik nu maar wacht tot volgende week vrijdag. Toch lijkt me 14 wachtdagen echt wel wat lang.. 

Groetjes, 

Mae 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Joan123
      Hallo dames! 
      na twee jaar iui en ivf heb ik gister middag een positief test in mijn handen maar twijfel.. het is nog een lichte streep!

wat vinden jullie? 

• By Onzefamilie
      Hallo allemaal,

Even wie wij zijn  een gezin van 3 mijn vrouw en onze zoontje van 3.5(is van mijn vrouw)
      Al ruim 3 jaar bezig geweest met iui en 5 miskramen verder. Veel verdriet en ongeloof. Mijn eitjes groeien niet zo goed. En pcos. 

Toen eindelijk ivf, helaas maar 3 eitjes gevonden en 2 gelukkig bevrucht. Nu 20 dec j.l. is de terugplaatsing van een vers embryo van 8 cellen. 

Nu veel krampen mega krampen al gehad, we moeten nog wachten tot 3 jan voor we mogen testen.

Nu mijn vraag hebben meerdere zon last van krampen en onderrug pijne  rond deze dag? We gebruiken bolletjes vaginaal voor stimulans oestrogeen. 
      Zou zo graag een positieve willen en niet weer een miskraam.
      Nu konden wij natuurlijk zoals zo vele van ons niet wachten. We hebben 2 testen gedaan en beide testen waren positief, eerste 2 dagen terug. 2 de vanmorgen en die was duidelijker dan de andere. Maar na dit begon de ongesteldheidskrampen. Bah bah ik ben zo bang dat ik iets verkeerd doe. Wil zou graag ook een een keer kunnen juigen.

Hoor graag jullie ideetjes kruik gebruik ik al. Misschien ben ik parianoide of hoe je het mag typen. Angst zon angst
    • By Nora90
      Hoi iedereen,
      Elke keer als ik iets opzocht over ICSI en het wachten na een tp kwam ik uit op deze website.
      Dus heb ik mezelf vandaag aangemeld.
      6 dagen geleden was bij mij de tp van 2 eerste kwaliteit blastocystes (dag 5 na bevruchting).
      Gister avond laat kreeg ik tijdens een toiletbezoekje heeeeeellll licht roze afscheiding bij het afvegen. Toen begon ik al lichtelijk in paniek te raken, maar vandaag is het echt bruin en niet alleen bij een toiletbezoek. Het is nog steeds wel minimaal, maar het lijkt bij mij erop alsof er een menstruatie zit aan te komen. 
      Heeft iemand dit ook gehad maar dat het alsnog in een zwangerschap resulteerde? Ik mag 3 jan testen, naar ik vrees voor het ergste....
    • By PeeWee
      Hoihoi.
      Op 27 okt heb ik een terugplaatsing gehad van 1 mooie embryo.
      Op wd 12 werd ik wakker met een raar gevoel en voor ik het wist zat ik op het toilet met een test... Had de hoop al een beetje opgegeven doordat ik ineens nergens meer last van had dus de test die ik deed legde ik heel nuchter neer, totdat er ineens een tuur streepje te zien was die binnen 2/3 min toch wel wat duidelijker werd.   Ik had het ziekenhuis een bericht gestuurd om te vragen of dit nog door de hormonen kon komen maar ze gaven aan dat dit niet meer kon, maar alsnog mocht ik volgens hun nog niet te vroeg juichen omdat het testje wel heel "vaag" was.  Nu heb ik vandaag wel wat bruinige afscheiding gehad en mijn onderrug is nogal gevoelig... vanavond nog een testje gedaan maar die is na mijn inziens toch wel weer iets donkerder.  Ik weet nu niet meer zo goed wat ik ervan moet denken. Maandag moet ik sowieso voor een test naar het ziekenhuis denk dat dit dus een heel lang weekend gaat worden 🙄

Wat denken jullie van de testen?

• By Shadow1987
      Hallo
      Ik heb vanmorgen op wd 9 negatief getest na een cryo terugplaatsing. Wie heeft hier ervaring mee? 

• Goedemorgen @Kitje afgelopen vrijdag moest je nog een keer testen... en en en    Weet wel nog steeds een streepje kan niet anders voor jouw nog8 dagen dan echo spannend. Zo blij voor je   En @DinaDina29 jij nog 9 dagen voor echo nummer 2. Jeetje wat spannend.   En lieve @Marsukar hoe gaat het bij jouw? Zal wel wat zwaarder worden deze maandjes. Maar jouw wondertje zit lekker in je buikje  
    • @PeeWee wat mooi en fijn nieuws! Zeker een hele mooie streep!!! Hopelijk dat deze cryo wel goed blijft plakken, ik duim met je mee. 2 weken zijn zo voorbij, hoewel ze in deze wereld voorbij kruipen en veel te lang duren. @Zandje is er nieuws onder de zon?    Ik mocht helaas niet starten, eerst de tsh onder de 2,5... ben nu aan t wachten op de bloeduitslagen... maar zo laag zal hij nog niet zijn. Achteraf makkelijk kletsen natuurlijk, maar heb denk ik toch al heel lang "last" van die schildklier....
    • @Siepie, yeaahhhhh!! We blijven doorduimen voor 3 prachtige blasto’s! Kom op emmies, jullie zijn zo lekker bezig... Blijf doordelen moppies!!🤗🤗🤗 Hoe voel je je verder? Hopelijk is de buikpijn al aardig weggetrokken. @Kitje, Hahaha, zo herkenbaar. Ik drink me ook suf aan rooibos/kamille/gember thee, eet gezond, houd m’n baarmoeder warm en eet dus ook geen ijsjes enz. Terwijl ik weet dat m’n vriendinnen pril zwanger wezend de ene mcflurry en ijskoffie na elkaar zitten weg te tanken en er helemaal niks aan de hand lijkt te zijn. 😅 Maar goed, ik blijf gewoon een beetje voorzichtig. Heb ik tenminste het gevoel dat ik iets in de hand heb waarmee ik iig de kans niet verklein.😄 Nog maar 9 dagen en dan weten we het! Ik heb echt het gevoel dat je zwanger bent van een tweeling.  Na de positieve ovulatietest krijg ik   trouwens te horen wanneer ik Pregnyl 5000 moet gaan spuiten. Zo weten ze exact wanneer de eisprong plaatsvindt en wordt de TP op dag 5 na de eisprong ingepland zodat het embryo en de opbouw van het baarmoederslijmvlies synchroon lopen.    @Nina79, ook zo spannend voor jou! Zijn jullie er al over uit waar de eerste echo gaat plaatsvinden?  Mag je man er inmiddels wel bij zijn in het amc? Zou wel heel erg fijn zijn.    
    • Hoihoi.  Hier ook op 26 juni een cryo terugplaatsing gehad onze 3e van ivf poging 1. Andere 2 ben ik heel eventjes kort zwanger van geweest maar bij de 1e echo was het helaas niet goed.   Nu ook weer zwanger van de 3e terugplaatsing met dit keer hele mooie en duidelijke testen, moet zeggen mezelf ook wel anders te voelen. Hopelijk mag dit wel uitgroeien tot een heel mooi wonder.  Ik zit nu in de verlengde wachtweken opweg naar de 1e echo, vind het zooo spannend en ben op van de zenuwen en angst nog 13 dagen te gaan....
    • Whooohooooo wat een goed nieuws @Siepie ! Krijg je het weekend ook nog een update? Of is het afwachten nu tot maandag? Wat spannend allemaal zo zeg, jeetje. Ik blijf duimen hoor! Ja, die extra bevestiging was toch wel fijn @Nina79 ook dat de streep nu nog donkerder was dan de vorige keer, geeft toch aan dat hcg gestegen is tov de eerste test, en dat lijkt me toch de bedoeling. Ben ietsje geruster erop nu, maar nog steeds bang voor de echo. Nog maar 10 dagen... 😬 Nee, ik heb geen contact meer gehad met de verloskundigenpraktijk, ik heb besloten het te bespreken als ik mijn echo heb en ook dat ik er en klote gevoel aan heb overgehouden. Als tijdens de echo blijkt dat ik een tweeling ga krijgen dan word ik sowieso doorverwezen naar de gynaecoloog, dus dan zie ik ze niet meer verder. En anders dan heb ik de 22e dat domme telefonische intake en dan bespreek ik het nogmaals. Bij mij wisselt de gevoeligheid en vermoeidheid ook per dag, ene keer is het erger dan de andere keer. Ja, wij zijn zo voorzichtig, terwijl je best 1 zon kopje kunt drinken, net als 1 kopje koffie, laatst lag ik helemaal in de stress omdat ik zonder na te denken een glaasje cola had gedronken... En toen dacht ik later, owww kakkkkk caffeine zit daarin, wat dom, wat dom. Maar als je beetje normaal doet en bepaalde dingen niet dan is er volgens mij niet zoveel aan de hand. Rooibos thee vind ik echt niet te nassen dus die drink ik niet, had eerste kamillethee, ook smerig, maar met een klompje verse gember erin is die best te nassen. En nu heb ik thee die ook wel lekker is, Lipton Organic Lemon & Ginger ook caffeinevrij. Die smaakt eigenlijk best wel, dus dan drink ik die voorlopig maar. En nu het bed maar in. Ogen vallen dicht... 😅
  • Topics

Important Information

Terms of Use