Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

net terug van t eten en een wandeling in de sneeuw, hoe romantisch haha

Sneeuwt als een bezetene hier!!nu lekker slapen, zo moehoeeee. Tot morgen!!! Xxxx

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoe was je weekend?? Niet al te vermoeiend hoop ik! Gelukkig ben je vrij hahahaha. Maar ja je meiden natuurlijk ook, dus hoe ga jij nu bijkomen..?

Wij zitten nu lekker op de bank uit te buiken en uit te kateren hahaha. Heb ook lekker aan de wijn gezeten en nu zit ik op de blaren, volle buik en groggy....Maaar het was heerlijk, San was aangenaam verrast en we hebben t erg naar ons zin gehad, heerlijk gegeten en bijgepraat. Ik spreek je morgen want we gaan nu ff relaxen, ja weer hahahaha.

tot snel xx

Geplaatst

Er vanmorgen achtergekomen dat ik geskimmed ben! Zo balen, gewoon rond de 500,- euro afgeschreven! Bellen, nieuwe pas, briefje sturen, alleen maar contant geld kunnen halen bij de ING. WAt een 4@%%^&UÔ$#-zooi zeg!!! Daar word ik toch zo niet happy van en ik ben al mega prikkelbaar van de menstruatie die er aan zit te komen. Kan wel iemand vermoorden hahaha, just kidding hoor.

Carolijn zit al ruim 2uur voor de tv omdat ik bezig ben met dingen nakijken en ik moet ook nog eten....Zometeen t laatste doen en dan lekker ontbijten, nieuwe dag, weer lekker gezond doen hihi.

xx

Geplaatst

HUh????

Wat erg zeg!!!!!!!!!!

Wat een conjo's zeg die dat op hun geweten hebben!

Ik kan daar zo ontzettend boos op worden!!!!!!!!!!

Sterkte xxxx

Geplaatst

Conjo's betekent kl*tz*kke*n in het spaans volgens mij.

Ik weet niet of je het zo schrijft.

Heb je al aangifte gedaan? En wat zei de bank?

Goh je gevoel van je lekkere weekendje moet zo ook wel snel verdwenen zijn zeg............

Geplaatst

Oeps het betekent toch iets anders zie ik net in het spaanse woordenboek.....oepsie...

Wat een lelijke woorden hahaha.

Wij gebruiken het heeeel soms in de spreektaal hahaha maar dat dacht het k*tz*kken betekent, vandaar......

liefs van mij (met een schamend rood hoofd)

Geplaatst

hahaha, nou als je je daar al voor moet schamen ;-) vind het wel komisch. Hier iets minders komisch, nog steeds niet ongesteld, en nu toch echt overtijd. Waarom gebeurt dat nu altijd als je helemaal een schema voor een poging in je hoofd hebt. Wilde weer gaan tempen en bloed laten prikken, pfff drama. Heb al een week krampen, niet te geloven hoor, baal er flink van. Net getraind en nu zo'n buikpijn, opgezette buik niet leuk meer. lekker douchen nu en naar bed want ik moet nog 3 dagen werken na vandaag, zucht...life sucks....sorry beetje ego berichtje, maar zit ff in een dippie....heb jij nog wat leuks te vertellen zodat ik morgen mijn dag wat happier begin? :-)

tot snel, kus Sab

oh ja krijg t geld wel terug hoor zeiden ze...geen idee wanneer maar goed...

Geplaatst

Wat waardeloos zeg als je dan ongesteld wil worden en dan komt het niet rgrgrggrggrgr.

Wat kan je lichaam je dan weer voor de gek houden!

Nou ik hoop dat het snel doorzet voor je want dit schiet niet op zo.

Gelukkig krijg je je geld wel terug!

Succes nog ff met werken de komende week (en dat is oprecht gemeend en niet lullig bedoeld!)

Ik ga nu lekker slapen, kom morgen nog ff uitgebreider terug.

Heb een leuke dag gehad met de meiden.

Naar de film geweest en kerststukjes gemaakt samen.

Erg leuk!

Spreek je morgen, xx

Geplaatst

Hahaha, hier nog iemand die op het ongesteld worden wacht. M'n tieten knallen ongeveer uit elkaar... Maar goed, de ongesteldheid komt nog steeds niet door.... We wachten nog vrolijk verder. En eh, ik moet nu op cyclusdag 2 bloedprikken....

Groetjesssssssssss

Geplaatst

Ja idd, maar ja ze zeggen toch als je graag zwanger wilt worden dat je dan ook die symptomen krijgt? Tsja dat zal onbewust wel dan, want ik was er helemaal niet mee bezig, in tegentelling tot bijvoorbeeld een tijdje geleden alweer haha.

Klinkt gezellig die kerststukjes, ik baal er nu wel van dit ik de hele week moet werken hoor....Ben nu al moe!

Nou, zo even mijn lunch maken en lekker aan de koffie. En dan kijken of ik weg kan komen :-)

Ik kijk op mijn werk nog wel even naar jouw berichtje hihi.

Enne, nee ik weet lang genoeg hoe jij schrijft en dat je t niet l*llig bedoelt hoor :-))

xxx tot later

Geplaatst

En was het een beetje te doen op de weg???

Nou het is behoorlijk druk denk ik voor je als je de hele week moet werken!

Vanavond ging je shoppen toch??? Leuk leuk leuk!

Wat had je voor de lunch?? Nee hoor ben helemaal niet nieuwsgierig hahaha.

Vanmorgen ff bij mijn collega een bakkie gedaan en zo ga ik maar even naar mijn ouders.

Ben behoorlijk aan het socializen hahaha.

Heb het nu nog drukker dan dat ik normaal werk hahahaha.

Spreek je later xx

Geplaatst

Heb t shoppen afgezegd, er is niets meer in de stad hoorde ik haha en ik ben ontzettend moe en ik moet nog 2 dagen werken dus ik vind het wel gescheten haha. Zometeen lekker GA kijken en/of DH.

Ja ik ken die drukke dagen als je vrij bent, soms kun je beter aan het werk zijn hoor!

Hmm wat had ik voor lunch ook alweer...Oh ja een soort ceasarsalade, maar dan alles zelfgemaakt, ook de dressing, lekker hoor.

Vervoer jij je met de fiets of doe je alles lopend in dat durrup van jullie ;-)

Hier was het wel een enorme glibberboel in de straat, nou ja is... Op mijn werk de verkeerde parkeerplaats uitgezocht en toen moest ik uitgegraven worden en een collega heeft mijn auto eruit gereden, lekker he, echt een vrouw :-) Terwijl ik toch wel goed kan rijden hahaha, al zeg ik het zelf..

Geplaatst

Vervolg, want hij blijft weer hangen soms..Heb je de hele week zo'n druk schema?

Heb je gezien hoe koud t wordt volgende week???!?!?!?!?!?-9! overdag ook...brrrr

Nou, als t vrijdag idd weer gaat sneeuwen weet ik niet of we naar mijn schoonouders gaan rijden 1ste kerstdag..

Moeten jullie ver rijden?

Misschien spreek ik je zo nog even en anders tot morgen misschien..

xx kus Sab

Geplaatst

Zo, moest je helemaal uitgegraven worden??? Jeetje dan is er behoorlijk wat gevallen vandaag!!

Wordt het zo koud volgende week brbrrrrrrrrr. Ben wel een koukleum moet ik zeggen.

En dus ook nu liever binnen hahaha. Alhoewel ik gisteren ff een half uurtje met de slee op wandel was met de meiden, was wel erg lekker.

Maar ik begin al weer zin te krijgen in de zomer hoor hahaha.

Klinkt goed je salade! Mjammie. Hou ik erg van.

Ik had net lekker een tomaten-groentesoepie gemaakt en de meiden aardappelen met groenten en vis.

Is de hele stad leeg al met de kleding? Had je nog wel kleding voor Carolijn of heb je nog wat besteld?

Nou als het zo slecht weer wordt met de kerst zou ik het ook niet weten of ik zo ver zou willen rijden hoor!

Onze visite woont dichtbij gelukkig alleen mijn broer niet.

Maar die rijdt altijd dwars door wat voor weer dan ook heen.

Toen ook met sinterklaas dat het zo slecht was, maakt hem allemaal niks uit.

Zelf ben ik niet zo'n held moet ik zeggen!

Nou ik ga nog ff wat doen.

Ben de zolder aan het aanpakken.

We gaan er een speelzolder van maken voor de meiden.

Er staat al een speelhuisje en nu willen we ook meer speelgoed van beneden daar neer gaan zetten.

Dus ben alles aan het uitzoeken en wegdoen of opruimen, lekker vakantieklusje.

Komt toch geen bal op tv vanavond. Alleen die film love actually.

Maar die vind ik zo leuk dat ik hem al zo vaak heb gezien en heb hem ook op de harde schijf staan.

Heb hem trouwens nog midden in de zomer ofzo lopen kijken hahahha.

DH was leuk!!! GA ook!!!

Nou wijfie, veel plezier met je series!

Werkze morgen en we contacten weer.

Wel weer gezellig zo hoor vind ik!

Geplaatst

jeeeeeeeetje, hoe kan ons topic nou gewoon nooit zichtbaar zijn...zo raar, hele dag niets gezien, ik moet m echt opzoeken...misschien een kletstantes 9 openen?

Mens, wat ben je druk in je vakantie hahaha, wel superleuk een speelzolder. Ik ga volgende week ook wat klusjes doen in mijn vakantie...griew hahah

Heb je nu alweer zin in de zomer?? tsss haha, wij gaan zelfs in maart pas op wintersport, dus wij zitten nog wel even in de wintermodus.

Ik moet zeggen dat ik het wel erg koud heb de hele tijd, koude handen en voeten, brrr

en ik ga straks ook het winterdekbed erop doen bij Carolijn, t arme kind ligt nog onder haar zomerdekbed haha, slechte moeder ben ik toch soms.....

Ik ga t toch nog even zeggen, ik ben nog steeds niet ongesteld en doordat ik het er met San over praat word ik er toch wel nerveus van nu haha. Stom he? Eerlijk gezegd let ik nooit zo op dingen doe ik voel als ik ongesteld moet worden dus weet ik t nu ook niet. Maar die buikkrampjes, zou dat dan ook gewoon van mijn menstruatie kunnen zijn? Ik had t ook toen ik zwanger was van Carolijn, ik maak mezelf nu gek haha. Help me Boke, zeg wat leuks ;-)

ik ga even mijn eieren roerbakken, ik barst van de honger en ik moet straks trainen, gaat lekker met een volle buik..oh nee tis pas half 6, ohhhh ik dacht al na 18 uur hahahaha, heb maar tot 15 uur gewekt vandaar...tot vanavond nog effies!

xx

Geplaatst

voor antwoord op je vraag zie mijn stukje haha, en nee geen hoofdpijn niks...alleen buikkrampjes, steken en pijn aan mijn t*pels, maar ja dat zeg dus niks, want ik let er normaal niet op..sukkel die ik ben!!!

Gewoon schijnzwanger omdat je t wilt, toch belachelijk dat je lijf dat doet?

Geplaatst

Nou ik begin al voorzichtig weer naar de zomer te verlangen hoor hahahaha.

Maar ik kan dit weer ook nog wel even aan hoor.

Ik zoek ons topic ook altijd op via het forum want wij staan nooit bij wat is er nieuw omdat we de enige zijn die hier schrijven.

Ik moet wat leuks zeggen......nou meis ik vind het zelf ook wel spannend bij jou hoor!

Met die krampjes kun je wel alle kanten op....ook omdat je het ook had toen je zwanger was van Carolijn.

Maar ik wil je geen valse hoop geef meis, hou maar wel een slag om de arm (ter zelfbescherming)

Maar aan de andere kant mag je altijd hopen en dromen. Moeilijk moeilijk.

Toch maar een testje er tegenaan gooien morgenochtend??

Lekker je roerbakeieren!

Wij eten lekker kibbeling met broccoli en aardappeltjes, mjammie.

Nou ik ga zo eten.

Misschien tot vanavond en sportze iig.

En hou je me op de hoogte?

x

Geplaatst

oh dat klinkt ook lekker zeg, vooral die kibbeling, heb wel zin in wat vets haha. Mijn eten was mwoah mwoah, wordt er altijd een beetje misselijk van op t laatst....

hahahaha, nee hoor, maar tis wel even grappig om een soort van hoop te hebben terwijl je weet dat de kans echt 0,0000000000000000000000001% procent is.

Morgen ga ik niet testen hoor, moet morgen werken, dus op z'n vroegst zaterdag als t er nog niet is. Gek he? Ik blijf maar uitstellen met, oh dan ben ik net overtijd, terwijl t al een week is hahahaha. Ach lachen toch, wel leuk dat je 'meedoet' haha.

Nou, ik ga nu boekje lezen bij Carolijn en omkleden, echt zoooo geeen zin hihihih.

tot laterrrrr, oh ja DH was lachen zeg, vooral die Susan haha, wat een wijf!

Voor GA nog geen tijd gehad, straks denk ik!

xx toedels

Geplaatst

Ik kom je even een hele dikke knuffel geven.

Las net je berichtje bij de pauzemeisjes.

Sterkte wijfie!

En natuurlijk voor alle familie en vrienden.

't Is toch vreselijk.

Ongelofelijk wat gebeuren er toch een erge dingen in deze wereld.

Kus

Geplaatst

lief van je!ik hoor net dat zijn zoontje morgen jarig is....pfff dan breekt je hart he? Ik ben best een bikkel maar met dit soort dingen ben ik echt helemaal van slag hoor..

op t werk is er verder ook niet veel aan, zit zowat alleen en tis hier koud en boring...gelukkig op z'n laatst om 16 uur weg..

Ben jij helemaal klaar voor de kerst verder??

Geplaatst

Nou wat vreselijk zeg dat zijn zoontje jarig is morgen.

God zeg, hoe erg kan het zijn....

Dat kan je dan zo bezig houden he?

Als ik kijk wat er het afgelopen jaar aan vreselijke dingen zijn gebeurd, echt ongelofelijk.

Het wordt echt tijd voor 2011!

Ik ben zo goed als klaar voor morgen.

En jij? Gaan jullie nog naar je schoonfamilie?

xx

(ps; nog 1,5 uur meis en 4 minuten dan mag je naar huis, nog even volhouden.....)

Geplaatst

whaaaa, zit al de hele dag te internetten. T werk dat ik moest doen kan niet want er zijn bugs op de internet-back end site....Dus ik ga ook wat eerder weg. :-)

Wel lekker voor de afleiding natuurlijk, internetten, maar ik verga ondertussen van de buikpijn, dus ik wil eigenlijk mijn kleren uittrekken en das een beetje raar hier op t werk denk ik ;-), denk jij ook niet? hahaha

Is het gelukt met je recepten?

Ik wil volgende week appelflappen of krenteflappen maken, heb jij nog een receptje? :-)

We bekijken morgen wel hoe het weer is, dan bel ik mijn schoonzusje en dan hoor ik het wel hoe het daar is.

Vanavond lekker all you need is love kijken, dat vind ik echt het ultieme kerstprogramma. Naast de leuke kerstfilms natuurlijk....

Ga jij ook kijken?

Ik moet de kadootjes nog inpakken, wil ik straks gaan doen voorda Carolijn thuis is,. Wat krijgen jouw girlies??

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden