Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi hoi,

Nee sorry had nog niet gepost, ben een beetje sjaak afhaak hahaha.

Want ik ben druk met mijn rapporten hihihi (durf het bijna niet meer te zeggen!)

Heb er nu al 30 uur :-) in zitten en ik hoef er maar 15 te maken:-)

En dan komen de ouderavonden, voorbereiden en nog kopieren in de mappen doen er nog bij die uren heb ik nog niet eens geteld.

joehoe love my job hahahha.

Sorry voor m'n gemopper, wat gerommel op mijn werk dan krijg je dit soort dingen grgrgrgr

HOe gaat het bij jou?

Inderdaad zonde van je berichtje! daar kun je dan zo van balen!

Laterrrrrr

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh erg ben jij zeg!! hahaha. Geeft niks hoor, ik ben ook druk, ik moet zo weg, voor de belastingen. Daarna een verjaardagscadeautje kopen voor 1 van mijn neefjes die is bijna jarig, dan nog wat dingen regelen voor San zijn verjaardag en boodschappen doen en dan is het wel 17uur hihi. Dan koken en trainen, bleh nu al geen zin in vandaag.

Ik spreek je later, ben zo weg.

sterkte met je rapporten etc hahaha

fijne dag.

xx

Geplaatst

Ging je zaterdag nu naar het hotel of is dat de week erna????

Leuk leuk leuk!!!

Ben alweer wat vrolijker hoor hahahah maar het rommelt nogal op mijn werk en dat veroorzaakt weer onrust en kan daar slecht mee omgaan hahahha.

Nou jij hebt het helemaal druk zeg!!!!

Lukt dat allemaal wel met je knie??

Gaat het goed?

Nou sterkte met je drukkie daggie en ik spreek je vast vanavond nog wel.

x

Geplaatst

Hoi hoi, ik had nog een foto van je jurkjes gevraagd bedacht ik me opeens haha.

Hoezo rommelt het? Gaan er mensen weg? Of moeten er mensen weg, op die manier bedoel je? Ik kan daar ook niet tegen hoor!

Net pas terug, dus had t aardig ingeschat ;-)

Volgende week naar t hotel, dus we hebben nog even hoor, wel nog even nieuwe laarzen gescoord net haha, had geen hoge zwarte voor onder een jurkje netjes, alleen sportief zeg maar. Heb nu iets hogere hak gekocht, ken net met mijn knie haha.

Hoe was jouw dagje?

Ik ga zo koken en vast voor morgen mijn soepie maken voor op t werk en dan straks trainen.

Ga jij de mol kijken?

En nog leuke plannen voor t weekend?

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Klinkt goed je laarzen!!!!

Kun je dan weer blij zijn met je nieuwe spullen he?

Die jurk hou je nog te goed.

Lig nu op de bank (eindelijk weer eens!!) met mijn laptop en ik kijk weer ff op mijn gemakkie als ik weer achter de pc zit, is ff wat meer gangbaarder dan deze kleine laptop.

het rommelt omdat ze in het onderwijs nieuwe functies gaan creeeren.

Nu zit iedereen in een LA functiee maar daar willen ze verandering in brengen.

Je mag nu (op eigen kosten :-) een opleiding gaan volgen en dan kan je in een LB functie komen.

Je krijgt dan meer salaris, maar je moet dan eerst ontslag nemen uit je LA functie en verliest hiermee al je opgebouwde rechten en begint hiermee dus weer op 0.

Houdt dus in dat als het leerlingenaantal terugloopt er mensen ontslagen moeten worden en aangezien jij dan net in een LB zit en niks hebt opgebouwd jij de eerste bent die er uit vliegt, snap je?

Dit soort dingen zijn bij ons eigenlijk nooit aan de orde.

Maar in augustus moet zoveel procent van mijn collega's in een nieuwe functie zitten en als niemand het doet moeten er mensen van buitenaf komen en er mensen bij ons weg.

Bleh! Sorry hoor voor mijn gemopper maar het houdt me wel bezig.

MOet je snel terug naar het ZH nog voor je knie?

En hoe gaat het verder?

En met Carolijn??

Ik heb wel een leuk weekend voor de boeg.

Zaterdagavond verjaardag van de buren; gezellig dus lekker aan de borrel en rollend naar huis hahahha.

En morgen ga ik naar een voorstelling in het theater.

En jij?? Jij nog leuke plannen??

Mollen ga ik of the mentalist, ben nog in dubio.

En jij?

xxx

Geplaatst

he wat raar...gister een berichtje gepost en nu is ie weg, ook die bij t hangplekje waar ik post...vreemd zeg..

Maar nee was dus niet geschrokken, mopperde je dan? hahah, is niet eens opgevallen hoor :-)

Wat een gedoe zeg op je werk, klinkt ook raar allemaal, weet je al gaat doen? Ik snap uit jouw verhaal nog niet het voordeel van die LB functie hoor, behalve meer salaris haha. En als niemand zich opoffert, kun jij dan de klos zijn?

Lekker weekend heb je voor de boeg joh! gezellig rollend naar huis hahaha.

Ik heb onze afspraak afgezegd, we hadden zoveel te doen en moest vanmorgen bloed laten prikken want ik zit op cyclusdag 3 en daarna de stad (DH) in geweest en geshopt en koffie gedronken. Net thuis en nu even snel een briefje maken en dan naar de appie.

Morgen verjaardag van 1 van onze neefjes, beetje gek want Sander zijn tante is gister overleden dus donderdag een crematie in Friesland...ik ga niet mee, te ver en te laat, tis pas om half 5, zo'n gedoe met Carolijn...

Klote he van de Mol, is die Jan er gewoon uit...ik denk toch dat Art het is, die Karin is er toch gewoon te dom voor...?En patrick vind ik niet leuk, die ken ik niet haha.

Ik hoef nu niet terug voor mijn kie, misschien over 2 maanden als t niet over is en dan wordt er een mri-scan gemaakt...Nou ben er later nog wel even als ik nieuws heb haha.

Nu echt even een briefje maken ;-)

Veel plezier bij de buren met borrelen en wat voor voorstelling was het??

xx

Geplaatst

Hoiiiii, nou ik ga toch mee naar Frieslandddd, zo zielig anders als ie 2 uur heen en 2 uur terug alleen moet...Tis in Drachten, pfff roteind man.

Verder geen nieuwtjes hoor hahaha. Ga zo Rizzoli en Isles kijken, wel geinige serie, Carolijn ligt er net een half uur in, die was doodop. Hele dag op stap geweest dus niet zo gek natuurlijk.

Wat een wind he? Vreselijk hier, t giert om t huis, overal piepen, brrrr engig, ben gelukkig niet alleen thuis :-)

drinkse en tot morgen misschien.

Wij gaan op tijd weg, en zijn altijd laat thuis, dus weet niet hoe laat ik er morgen even ben.Maar fijne zondag iig!

Kus kus

Geplaatst

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je neefje!

En gecondoleerd met de tante van Sander.

Raar he dan de wereld, vreugde en verdriet liggen zo dicht naast elkaar.

Help me even hoor, sorry als ik het niet weet maar waarom moet je bloed laten prikken?

Met de Mol loop ik goddeloos achter.

Donderdag kwam mijn buuf een bakkie doen en heb het dus opgenomen en moet de 2 afleveringen ervoor ook nog kijken".

Schiet niet echt op zo.....

De verjaardag was leuk, maar heb het netjes gehouden. Ging om 24.00 uur weg dus ben fris en fruitig gelukkig!

Die politieserie die jij opnoemde kijk ik nooit.

Wel erna the good wife, maar ben het vergeten op te nemen "#"#", heb jij het toevallig gezien?

Het gaat dus wel wat beter met je knie begrijp ik uit je berichtje?

Nou veel plezier vandaag, groetjes!

Geplaatst

hooiiiiiiiiiiii, wat zijn we vroeg he vandaag hahaha. Jij helemaal met je borrel gisteravond ;-)

Ik heb the goodwijfe gezien ja, was weer erg goed. Geniet er altijd van :-) Dus als je wat wilt weten, dan vat ik m samen voor je haha.

Ja knie is stukken beter gelukkig, wel erg dik nog, broeken dragen is niet prettig, die blijven hangen op mijn knie. Gelukkig kan ik ook wat anders aan nu ;-)

De Mol, ach tis niet echt onwijs leuk dit jaar, maar vind de opzet van t programma altijd wel leuk.

Ik moet voor de poging mijn cyclus nog een keertje bijhouden, is natuurlijk te lang geleden. Had allesnog liggen van zomer 2009, dus heb zelf besloten om dat nu te doen en niet pas na de intake. Dan gaat er weer een maand overheen...Zoals t er nu uitziet, beginnen we in april omdat de wintersport ertussen zit. En mocht Jansen wat te mekkeren hebben dan zijn we ingedekt voor onszelf haha, snap je wat ik bedoel?

Mooie maand toch april?;-)

Wat ging je vandaag ook alweer doen?Sorry, ben t ff kwijt, ik zit Zorro te kijken en Sander en Carolijn zitten ongegeneerd te schransen aan tafel en ik wil me even inhouden vandaag dus ik zit nu 2 dingen tegelijk te doen, pc en tv hahahaha.

Zo lekker douchen/badderen en dan de auto in, dus ik wens je een fijne dag en tot snellllllll

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Slim van je om je cyclus alvast bij te houden! Je kunt ze maar voor zijn!

En april is zeker een mooie maand :-)

Ik wil alles weten van The Good Wife!!!!

Hij is niet op net 5 gemist )-:

Heeft ze voor haar hub gekozen of voor Will?????? (ik denk de eerste anders kunnen ze de serie wel opdoeken hahaha)

Die laatste is niet knap maar hij heeft wel wat mysterieus hahaha alhoewel mr. Big mijn vriend blijft natuurlijk na SATC hahhaa.

Heb geen plannen voor vandaag.

Net bij mijn vriendin geweest een bakkie doen.

Verder niks, misschien ff bos ofzo maar verder niks.

Laterrrrrrrrrr

Geplaatst

Ik post vanavond even over de good wife.zitten nu im de auto. Zooooo rot op een telefoon postrn pfff xx tot later. Xx

Geplaatst

Samenvatting Good Wife ;-)

Eli pakte haar telefoon en heeft een voicemail gewist van Wil waarin hij zei, I Loveeeeee youuuuuu, I always loveddddddddd youuuuuuu. Dit heeft ze dus nooit gehoord :-)

Verder is het advocatenkantoor gefuseerd, snapten we niet waar dat ineens vandaan kwam hoor..En The good wife krijgt een nieuwe mentor en dat is Will nu dus ook niet meer. En er was een saaie rechtszaak, niet echt noemenswaardig, nou spannend he? hahahaha

Heb je ook SATC2 gezien??? Ik laatst, 2 weken geleden of zo toen ik thuiszat met mijn knie. Ik vond het echt de slechtste film van 2010, net niet slechtse ever, maar scheelde niet veel haha.

Zometeen BZV kijken, en jij?

Nog naar het bos geweest??

xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Thanxxx voor de samenvatting!!!!

Ohhhhh dus de voicemail is gewist, ach nee toch!

Hij heeft toch echt wel wat die man hahahaha.

Ik moet het zooo zaterdag kijken.

Raar he als er dan in 1x een sprong in zit en je nie tsnapt waar die fusie dan vandaan komt?!?!

SATC heb ik niet gezien.

BZV kijk ik niet, want dan kijk ik altijd de pfafs, maar dat neem jij op zeker?

Verder alles goed??

Hoe was de verjaardag?

Hier alles prima.

Ben nu lekker aldoor weer aan het lezen, heerlijk.

Zo'n tijd niet gedaan en nu in 1,5 week al 2 boeken uit.

Zo ontspannend, heerlijk vind ik het!

Dus nu nog volhouden ben gister in derde boek begonnen.

Verder niet veel nieuws.

Niet naar bos geweest zondag, een beetje een suffe dag was het.

Laterrrrrrrr

Geplaatst

hallooooooooooootjes!!!

ik heb 2 dagen gewerkt maar t voelt als 5, pfff zoo moe gewoon...

ik ga t lijstje van je vragen afwerken haha

Ja ik kijk naar bzv en neem de pfaffs op, want Carolijn wil stoute Bruce kijken hahaha. Dus kijken we maandagmorgen samen, oohhh dat ga ik zo missen in april...

SATC 2 niet kijken, worst film ever!

Boeken lezen, oei, ben ik niet zo goed in, eerlijk gezegd, hou wel van goeie boeken, maar neem er gewoon de rust niet voor. Dan moet ik altijd wat doen tussendoor. Wat lees je/heb je gelezen?

Dit is echt een hele rare week, morgen crematie, vrijdag trouwerij, zaterdag ons eigen feestje. Soort van film, four weddings & a funeral. Zo'n week krijgen we niet snel meer denk ik..Gelukkig is het deze volgorde anders is het einde zo'n domper...sorry klinkt onaardig..

Hoe is het verder met jullie? morgen weer gymmen? haha

Ik vrijdag gewoon werken en zaterdagmorgen nog even naar de kapper .

Nu criminal minds kijken, als er wat aan is en anders zetten we een filmpje op...wat ga jij doen? Moet hub werken?

xx

Geplaatst

Hoi wijfie,

Sterkte vandaag!

Ik bericht je morgen nog ff uitgebreid want ik kan me voorstellen dat je hoofd er nu niet naar staat.

Sterkte en dikke knuffel xxx

Geplaatst

hoi hoi, is goed hoor, ben best druk, zit nu te eten en Carolijn is net opgehaald door mijn ouders, die gaan lekker pannenkoeken eten en boodschapjes doen.Wij zijn natuurlijk laat thuis dus zie haar ook niet meer vandaag. Zo nog even opmaken en dan gaan we weg. Bleh...maar ja hoort ook bij t leven he?

fijne dag en tot morgen of vanavond laat, weet t nog niet :-)

xx

Geplaatst

Hoi wijfie,

Ik hoop dat het een beetje gaat met je.

Toch een heftige en lange dag voor je zo.

Ik spreek je morgen, liefs van mij.

Geplaatst

hoi hoi, even snel ben aan t werk en tis onwijs druk!

was erg heftig ja maar wel mooi, ben kapot, laat thuis en vroeg eruit, pfff

druk weekend voor de boeg, maar ja dat is dan wel weer leuk.

Vanavond trouwerij en om 830 uur naar de kapper morgen :-)

jij nog leuke plannen?

spreek je later nog ffies :-)

xxx

Geplaatst

Hoe was de bruiloft???

En je zit nu alweer bij de kapper!

Wat een druk baasje ben je toch :-)

Heel heel heel veel plezier vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geniet ervan en gefeliciteerd trouwens.

Kus

Geplaatst

joehoeeeeeeeeee, daar ben ik eindelijk. Even kort, maar toch, ik ben er ;-)

Weekend was geweeeeeeeeeeeeeeeeeeldig! Wat een feest en wat een lol! en wat een kater gister :-(

Ben nu nog onwijs moe, maar goed...straks komt er een vriendje spelen, pfff trek ik echt niet haha.

Foto's zijn super, net iedereen gemaild met de link, lachen hoor.

ben later nog even terug, foon gaat :-)

Geplaatst

hoe is het met jullie eigenlijk? haha, lekker ego bezig ik ; -)

hier zit een blij stelletje op de bank want de uitslag van de hso was niet zo slecht als vorige keer blijkbaar, want ze hoefden geen speciale behandeling te doen. Soms moet dat om zaad 'icsi-geschikt' te maken zei ze.

Dus we zijn een klein stukje op weg naar hopelijk iets moois :-)

Ik ga na het rtlnieuws even lekker douchen, daarna op de bank met een stukje appeltaart van de appie met heul veul slagroom haha. Daarna lekker naar bed, vroeg ons mandje in om een beetje bij te komen nog. Tsja dat heb je als je wat ouder wordt he hahahahaha.

Nou, ik spreek je snel weer.

Dikke kus! xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Joehoe ben ik eindelijk hoor!

Ouderavond gehad dus volle dagen maar ben weer paraat.

Wat goed zeg van de hso. Heeft hub nog pilletjes/druppeltjes of andere voeding gegeten

omdat het nu beter was?

En wat geweldig zeg je weekend!

Zag een foto op hyves staan, maar pc deed raar en kon reactie geven op de foto.

Wat zag je er goed uit zag op de foto!!! Slanke den hahahaha.

Top, knap hoor!

Ben je al een beetje bijgekomen?

Leuk idee hoor om het op deze wijze te vieren!

Heb vorige week een afspraak gemaakt voor mijn meiden om te gaan oefenen op school....

dus moet er over een paar weken ook aan gaan geloven............snik snik

Dus ik geniet er nu nog maar volop van.

De vakantie is volgepland met logeerpartijtjes, speelparadijsuitjes en verjaardagen hahahaha.

Zal weer moeten bijkomen straks na de vakantie hahahahah.

Nou, ga nog ff wat doen, laterrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

Te lief te lief te lief hahaha. Weet jij ook wel wie ik ben op de foto? hahaha. Ga aan jullie twijfelen namelijk. Maar wel heel lief hoor! Er is echt geen 1 foto bij waar we normaal op kijken. Allemaal gekke bekken haha.

Sander slikt wel pillen, zink, vitaminepillen en carnitine of zo. Tsja of het daar aan ligt weten we natuurlijk niet...maar hij gaat er wel mee door tot we klaar zijn :-)

Ohhh spannend zeg van je 2 girlies! Ik kan wel huilen als ik er aan denk, maar voor haar/hun is het beter. Ze zijn er echt wel aan toe als ze 3-half geweest zijn, niet?

Ben je vanaf morgen, dus volgende week vrij? Heerlijk zeg! Wij nog 3 weken voordat we vrij zijn hihi

Was t zwaar de afgelopen dagen? Had je de rapporten wel klaar ;-) hahahahaha

Gaan ze zelf ook nog ergens logeren of komen er alleen maar logeetjes?

Al plannen voor de zomervakantie? Of ben je nog te druk met die hele toestand op school? hoe is het daar nu mee?

tot laterrrrrrrrrr

xx

Geplaatst

Leuk plaatje zeg hier onderaan bij je tekst hahahaha gek kind ben je toch hahaha.

Ik heb maar 1 foto van jullie gezien op je avatar op hyves, de rest niet.

Nou ik zou ook zeker doorgaan met het slikken van de pillen, baat het niet dan schaadt het niet.

Lekker hoor nog 3 weekjes en dan op vakantie, heerlijk!

De afgelopen dagen waren best pittig maar overleefd hoor hahaha.

Heb toch wel 30 uur gewerkt in 2 dagen hahhaa.

Nu morgen nog een dagje werken en dan vakantie!

We krijgen dan 2 logees in de vakantie en de meiden gaan ook zelf nog een nachtje weg bij hun nichtje.

Op mijn werk is het wat bedaard, maar nog steeds wat rommelig laat ik het daar maar op houden hahaha.

Werkze vandaag! Tot snel x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden