Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dankje sab, nee ik was er niet meer.

fijn als iemand weet hoe t is...

ik vind het ook zo zonde, omdat het nu goed loopt en t op sommige momenten ook zo makkelijk is...

oh ebbe huilt ik ga weer...

lis

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Je kunt het in ieder geval niet wijten aan de vroeggeboorte van Ebbeke ;-)

Mare...ik vind het echt hoor. Als je zelf niet in vorm bent kun je niet goed voor je mannetjes zorgen. Mama staat op 1!! Dat is wat de gyn tegen mij zei en dat heb ik altijd onthouden. Tis net als de zuurstofmaskers in het vliegtuig, eerst bij jezelf opzetten en dan bij je kindje.

Wat hebben je mannen eraan als jij straks helemaal aan het eind van je latijn bent?

Denk er gewoon een nachtje/dagje goed overna en neem geen overhaaste beslissingen, maar doe waar je je goed bij voelt!!

Dikke kus van ons!! smileys doen het niet, maar: hug hug

Liefs Sab

Geplaatst

Lieve Lis..

Verwijt je zelf niks!! Je bent een supermama, maar als het niet gaat, gaat het niet! En er is niks mis mee, als je stopt met BV!!

Ik herken je gevoel zo goed.. Len was een huilbaby, hoe vaak ik niet, aan het eind van mijn latijn, huilend met hem op schoot zat...

Tegen mij zeiden ze steeds, breng hem een dagje weg, en ga een dagje rust nemen, relaxen, maar dat kon ik ook niet..

Heb je al eens gedacht aan inbakeren? Of een inbakerzak? Dan slaapt hij misschien iets beter/langer?

Heel veel sterkte meid! En hier lekker alles van je afschrijven hoor!!

Geplaatst

He lieve meiden!

Nou, gelukkig zag hub gisteren ook wel dat ik er vreselijk moe uitzag... hij stuurde me om half 8 naar bed en kwam om kwart voor 11 melden dat mats goed gedronken had en in de draagzak had geslapen en nu lekker in zn bedje sliep. Oh dat was echt heerlijk zeg! ik heb toen even snel gekolfd en snel weer in bed gedoken. mats werd netjes om half 4 wakker en om 4 uur lag ik weer te ronken. (snelheidsrecord). maarrrrr toen werd hij om 5 uur weer huilend wakker en ik dacht oei... maar gelukkig ging hub eruit en met een speen en muziekje viel hij wonderwel weer in slaap. toen om half 7 weer wakker, maar da's normaal. poe, lekker geslapen en bijgekomen. Ik heb wel het idee dat ik nog steeds weer vanavond om half 8 zou willen gaan slapen. wie weet komt het er weer van en anders misschien morgen. dat gaan we gewoon wat vaker doen zo, en dan hopen dat t overdag ook wat beter gaat. gelukkig weet ik nog van ebbe dat t uiteindelijk goed komt... en als je een beetje uitgerust bent kan je veel meer aan.

oh amanda, ebbe en len lijken in dat opzicht dus ook op elkaar...

nogmaals bedankt meiden, het is heerlijk hier je hart te luchten!

voorlopig hou ik de bv er nog even in, ik vind het zo zonde van alle moeite en t is toch ook fijn om te doen...(meestal) en voor mats.

Liefs,

Lis

Geplaatst

oh en mats wordt al ingebakerd, ik heb de pacco nog van ebbe. daar sliep hij in het begin heerlijk in, maar helpt niet meer zo erg...

Geplaatst

Hey Lis, misschien is het ook wel zo dat Mats wat onrustig wordt van jouw oververmoeidheid? Ik bedoel, een kind voelt natuurlijk wel dat zijn moeder niet happy is en wellicht pikt ie daar wat van op. Als jullie dit ritme prettig vinden voor nu dan doe je het toch gewoon weer zo de komende dagen? Met Carolijn heb ik ook weken gehad dat ik erg vroeg op bed lag, meestal samen. dan gingen we nog even tv kijken of zo. We hebben zelfs hele avonden boven doorgebracht, zelfs boven gegeten, zo moe waren we hahaha. dan hadden we nog net de fut om de borden op te ruimen, erg he als ik er zo over nadenk hihi. Dus je ziet: je bent echt niet de enige!!

Sterkte en top dat je met de bv doorgaat. Je gevoel volgen.

Liefs Sab

Geplaatst

Lis, wat heerlijk, je klinkt een stuk happy-er (hoe schrijf ik dat nu weer?).

Misschien wil hij juist niet meer ingebakerd..? (ik roep ook maar wat..?)

Fijn dat jullie het zo hebben gedaan, waarom ook niet!

Geplaatst

Hoi Amanda,

Wat een mooie web-log heb je gemaakt voor Len.

Ik moet me er maar eens in verdiepen hoe dat werkt. Echt super, en je doet het al heel lang! Ik weet zeker dat Len dit later geweldig vind om terug te lezen.

Ik heb zelf een paar 'dagboekfragmenten' van de peuterschool. Heel leuk om te hebben :-)

Ik wens je veel sterkte in een moeilijke tijd...

Groet

Lisette

Geplaatst

Hoi Lisette,

Bedankt voor het compliment!! Ik doe het ook met heel veel plezier. Ik print alles uit, zodat hij het later na kan lezen.

Ik hoop dat hij er dan net zo van geniet als ik nu (en over 30 jaar vast ook nog!)

Het is niet zo moeilijk hoor, want ik ben ook niet zo goed met die dingen..!

Bedankt ook, voor je sterkte-wens..!

Geplaatst

Hey meiden. Even een egostukje plaatsten haha. Ik heb al vanaf na het einde van mijn menstruatie, krampen en een raar gevoel in mijn onderbuik. Nu zag ik vanmorgen weer wat 'oud' bloed op het wc-papiertje. Nu maak ik me dus zorgen dat het allemaal niet goed zit van binnen omdat ik me niet fit voel sinds de tp. Ik heb nog nooit een mislukte cryo poging gehad dus ik weet ook niet of dit wel eens voor komt. Komt iemand van jullie dit bekend voor na een mislukte poging? Ik ben zo bang dat ik geen normale cyclus meer heb, stom he?

Sorry voor het ego stukje, maar ik zit er even mee. Ook al weten jullie niks, dan ben ik het in ieder geval nu kwijt, zucht..:blob6:

hoe is het met de rest? Iedereen op vakantie?

Boehoeeeeee

groetjes Sab

Geplaatst

oh ja, ik ben dus anderhalve week geleden ongesteld geworden en dat duurde t/m zaterdag een week geleden, dus dit kan nooit een nieuwe menstruatie zijn, strannnnnnnnnge....

Geplaatst

Hey Sab, moet je gewoon toch niet testen???

Vooral omdat je je ook niet fit voelt? En omdat de menstruatie zo heel anders is??? Of zeg ik nu iets heel raars?

En Lis, gaat ie weer wat beter?

Thirse heeft in het begin ook een periode gehad dat het slapen niet echt ging. (eerste sprongetje van oei ik groei is ook al vlot). Ik sprak dan ook altijd met mijn man af dat ik na de voeding van een uur of 7/8 al naar bed ging, om een uurtje of 9, en dan bracht hij haar om een uur of 11, half 12.. Dan had ik er al mooi een paar uurtjes opzitten. Want ik heb hier ook wel eens gezellig met ons meisje mee zitten brullen omdat ik zo moe was en ik niet wist hoe ik haar nu eindelijk eens in slaap moest krijgen....

En Thirse leek er dan inderdaad ook nog eens een sensor voor te hebben dat haar moeder moe was en eigenlijk geen 'puf' had in al die huilconcerten....

Veel sterkte! En er komen echt weer mooiere tijden!!!

Groetjesssssssssss

Geplaatst

Sab! Gewoon doen, die ego-stukjes!!!

Ik heb geen idee, misschien is het allemaal wat ontregeld?

Maar misschien kun je ook even een test doen, of als je het niet vertrouwd, gewoon even bellen met de ivf-afdeling hoor.

Geplaatst

inderdaad, gewoon doen, we willen ook weten hoe t met jou gaat!:)

en ja, hoe lang was je menstruatie dan? was dat normaal of veel korter? wie weet? vooral dat niet fit zijn is wel vreemd he?

en anders weet ik het ook niet. ik heb dat nooit gehad na een poging... mocht je test negatief zijn zou het misschien kunnen dat t even is ingenesteld en daardoor nu alles een beetje ontregeld. laat je weten hoe t gaat?

hilde, thanks! fijn te horen dat t weer anders wordt. hoe lang duurde het bij jullie? hier is het al een paar weken, dus een beetje veel voor een sprongetje...

amanda, grappig, ik baker m ook niet meer in. steeds die hazeslaapjes, t is de moeite (sowieso overdag) niet...

hoe gaat t daar, gezellig dat je hier lekker kletst!

t is heel duidelijk dat Mats steeds zo'n half uur tot 3 kwartier slaapt en daarna -dus volgens mij na zn eerste slaapcyclus- wakker wordt en heel hard tegen de slaap gaat vechten en dan of niet meer in slaap valt of pas na lange tijd in de draagzak. overdag wil ik dat hij tussen de middag wat langer slaapt en dan moet dat dus zo. ook lijkt t me handig dat hij went overdag ook een langer slaapje te maken dan alleen maar korte. Maar s avonds doet hij dit dus ook na 7 uur. Pas s nachts gaat het beter (meestal dan, soms niet).

is dit herkenbaar voor iemand?

hij is gelukkig verder erg goedlachs.

we hebben m vannacht op een plat kussen tussen/ boven ons gelegd en dat was wel heel comfortabel, want ook na de nacht of avondvoeding wil hij nog wel ns onrustig zijn ( ik ben steeds bang dat t snachts ook steeds minder gaat worden...)

Nou, t eerste slaapje is weer voorbij (erg snel dit keer) dus t is weer werk aan de winkel.

En als hij straks slaapt ga ik lekker met m op bed liggen...

Groetjes

(sorry van mij ook weer een egostukje...)

Lis

Geplaatst

Hey liefies!

Ik heb even snel gelezen, en wil jullie even sterkte wensen!

Sab, balen met een grote B dat je cryo's niet zijn blijven plakken!!! Kan me voorstellen dat je nu ontregeld bent, hopelijk is je cyclus snel weer op orde.

Lieve Lis, ik neem mijn petje voor je af hoor! Een peuter van 2 en een baby die nog geen gebruiksaanwijzing afgegeven heeft. Volg inderdaad je gevoel, maar zo te horen gaat het al ietsje beter.

Amanda, hopelijk kom jij ook snel in rustiger vaarwater.

Nou, ik ben dus vergeten te zeggen dat ik 25juli-9 aug op vak in Frankrijk ben.

Erg lekker even, maar accu laptop is bijna leeg, dus wordt vervolgd.

Ik denk aan jullie!!!

Kus Laura

Geplaatst

Hey Lis,

Sorry, ben al vergeten hoe lang het duurde. Weet nog wel dat ik het hier ook wel een keer heb gemeld dat ons dametje zo moeilijk in slaap viel en soms maar zo kort sliep. De 2e nacht thuis was een ramp: ze sliep elke keer een half uurtje om vervolgens weer wakker te worden. Gelukkig was dat vlug over en werd ze toen alleen nog maar rond 4 uur s nachts wakker. Het heeft gelukkig geen half jaar geduurd.

Thirse wil vaak 's avonds ook niet zo erg slapen voor de laatste voeding. (Tussen 6/7 en 9). Dan worstelen wij vaak met: tja, ze ligt nu in bed, maar slapen wordt niet wat. Soms lukt het nog om even een half uurtje te slapen, en soms halen we haar er ook maar uit omdat ze zichzelf helemaal overstuur huilt. Vanavond hebben we dat dan ook weer gedaan. Iets eerder de laatste voeding, en daarna sliep ze als een blok.

En s middags lange dutjes wil ook niet altijd lukken. Ik probeer me maar wat aan haar slaapjes aan te passen. Soms ga ik het gevecht met haar aan omdat ik aan haar zie dat ze dood op is, en lukt het me soms om haar in slaap te krijgen. Maar soms lukt het gewoon niet. Gelukkig slaapt ze s nachts vaak wel gewoon door. En als ze huilt biedt een speen of een schone luier (ze had laatst s nachts gepoept) weer genoeg troost.

Als ik echt weer eens opperdepop ben, duik ik s avonds op tijd mijn bed in.

Maar ja, ik kan s ochtends na de 1e voeding ook terug duiken, als ik er zin in heb... Dat redt jij natuurlijk niet met jullie grote knul Ebbe....

Succes!

Laura, fijne vakantie!!! Frankrijk, klinkt goed!

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Lis, Len sliep ook maar heel kort! Steeds een half uurtje, drie kwartier, en dan was hij er weer. In het begin, heel veel huilen, maar later sliep hij ook niet veel.

Denk gewoon dat hij niet veel slaap nodig had, hij sliep wel snachts de klok rond zonder moeite. En op een gegeven moment heb ik me ook niet meer druk gemaakt overdag, als hij sliep was het prima, zo niet haalde ik hem weer uit bed, ik vond het het belangrijkste dat hij snachts doorsliep!

Sab, hoe is het nu?

Geplaatst

he hallo,

nee niet op vakantie, nog niet dan..vanaf 25/8 tot 8/9..

Sab, en weet je al meer, heb je nog gebeld? wel raar hoordat bloedverlies, heb ik met al mijn mislukte pogingen nooit gehad hoor.maakt je ook niet vrolijker zeg maar..

Lau, fijne vakantie en laad alle accu's maar lekker op ;-)

Lis, heel vermoeiend klinkt het allemaal, is echt buffelen nu.

Hier hebben ze allebei erg goed geslapen vanaf 6./7 weken ben ik toen het"programma"van ria blom, regelmaat en rust ofzoiets gaan volgen.

Eten spelen slapen eten was het , na de fles/borst spelen wat niet meer is dan in de box leggen in het begin zodra er gegaapt, gehuild wordt in bedje , vooral wakker zodat ze zelf de slaap moeten zoeken. Bij ons hielp het maar ieder kind is ofcourse anders..

Lieve huilde heelveel en was onrustig...

Succes!

Hier alles ok, ben weer eens aan Sonja bakker begonnen(kan het eigenlijk niet uitspreken maar toch) er moeten echt min 10 liever 15 kilo vanaf...

Het is nu zwaar..vooral 's avonds , niks snacken en geen suiker.............

Daarbij ook begonnen met sporten....zo'n loopprogramma op de ipod

van evy uit Belgie, leuk maar ook vermoeiend, moet effe klagen..............

ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Waar is Joos, en beauke...

Amanda, je hebt mij niet van de hyves gegooid hahahahah, gaat het allemaal, knap hoor. Blijven jullie deeltijd ouders?

Roos, lieverd alles goed?

Ik ga effe plat voor de tv met een sinaasappel, joepie!

Lfs Cynthia

Geplaatst

Dag lieve tantes,

Ik heb al heel lang niks meer van me laten horen maar welk geprobeerd om bij te lezen. Er is weer heel wat gebeurd op het forum. Nu wil ik alleen ff laten weten dat wij de komende twee weken met vakantie zijn (eindelijk, na drie jaar weer.....!) en we nemen geeeeeeeeeeeen laptop mee! Dus, tot over twee weken!

Ik wens een ieder hier veel succes met alles en TOY TOY TOY!!

Geplaatst

He meiden,

Ben er ook weer! Terug van vakantie in eigen land :-)

Heerlijk gezwommen, (te veel!) gegeten, dierntuinen en speeltuinen bezocht etc. Echt genoten.

Vinden jullie ook niet dat het nu zo hard gaat? Met praten e.d.; ze worden in1x zo groot.

Erg leuk natuurlijk maar aan de andere kant gaat het nu wel erg hard vind ik......

Lau hoe was jouw vakantie? En Vonnie ik hoop dat je een leuke vakantie hebt!

Cyn; sterkte met je Sonja Bakker. Knap hoor dat je het gaat doen. Er worden hele goede resultaten mee behaald in mijn omgeving. Hou je het nog vol?

Sab; je kan even de poli bellen maar je kan het ook opnoemen in je gesprek dat jullie straks hebben. Even goed bijhouden zou ik je cyclus en kijken of het volgende maand ook gebeurt. Ik heb het wel vaker last van gehad tussendoor bloedverlies. Heel raar maar ze weten ook niet zo goed hoe het komt. Hou het wel even in de gaten.

Hoe is het verder met je?

Nou ik ga even verder kijken hier op de site.

Tot laterrrrrrrr

Geplaatst

Ik ben er weer!!!!

Lekkere vakantie gehad en alweer een week terug in een rollercoaster van drukte, zowel zakelijk als privé.

Korte update: mijn zaak druk door alle vakantiekilo's, zaak Robbert druk door paar grote klussen. Privé druk door verbouwing, die eigenlijk blijkt, niet goed is aangevraagd bij de gemeente..... Met spoed vervolg aanvragen gedaan en hopen op snel accoord.

Maar we blijven lachen hahahaha..ha..ha..ha....

Ik heb even snel een paar topics gelezen, onder andere die met de augustus foto's. Klaart je humeur snel van op hoor, leuk!!!

Ga nu weer verder. Tweeling is deze week op camping bij opa en oma en ga ik zo halen.

Kus

Enne, het wordt tijd voor een MEETING voor de maart-april 2007 meiden!!!!!!!

Zullen we gewoon een paar data noemen en kijken of we elkaar weer kunnen zien na 1,5 jaar?

September:

zaterdag 5

zaterdag 12

zaterdag 19 laura

zaterdag 26 laura

Oktober:

zaterdag 3 laura

zaterdag 10 laura

zaterdag 17 laura

zaterdag 24 laura

zaterdag 31 laura

Groetjes

Geplaatst

Ja daar ben ik dan, sorry sorry sorry

Tis gewoon een gekke huis hier!

En lis slapen ik weet wat niet slapen is, nu nog steeds dus sterkte meis!

Sabbbbbbbb jeetje ik heb helemaal je poging gemist door alle toestanden hier thuis.

Wat K zeg!

Allemaal al vakantie gehad heb ik ff gauw gelezen, wij hebben de 2de en derde week van september, heerlijk!

Hier dus alles druk niet slapen, vanaf de operatie is het bal hier met anne-meya, ze was al niet zo`n beste slaper maar ze heeft er echt een klap van gehad van de operatie!

Mijn aavraag voor borst verkleining is afgewezen, dus of ik dan maar 4400 zelf wilde betalen, mooi niet.

\Weet van me werk van een arts dat ik nog maar 6 kilo hoef af te vallen en dan kom ik erdoor, nou dan doen we dat maar!

Vanaf de zwangerschap nu 23 kilo kwijt nu die zes er nog ff af, brrrrrr en die gaan zo moeilijk hahahahahaha

Ik ben bezig met alles van anne-meya weg te doen heb eindelijk iemand gevonden die het graag wil hebben, hoi hoi hoi, wilde het niet zomaar in een container gooien.

Ze heeft een mooie nieuwe slaapkamer en is er erg trots op, maar slapen ho maar, onze poging is mislukt hahahah ze trapt er mooi niet in!

Zo ik ga ff bijlezen hier, is echt nodig!

O ja beau en sab bedankt voor jullie berichtjes, heb ze gehad maar gewoon geen tijd gehad om te antwoorden!

Dikke Kus!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:handbags: niet boos zijn ik beloof dat ik wat vaker ga komen, zeker na 1 dec als alles hier weer rustig is!

Geplaatst

heb ik iets gemist Joost, wat gebeurt er dan op 1 december?

Enne, wat naar van A-M en het slapen joh. Voor jullie allemaal. Heeft A-M ook veel last? arme meisje.

met een baby zeg je nog 'dat hoort er bij', maar jullie mogen nu toch ook wel ns lekker uitrusten. Heeeeeeeeeel veel sterkte dus terug!

gezellig dat iedereen ondanks de drukte toch nog even langskomt voor een update.

begrijp ik dan goed dat t bij jou niet gaat lukken voor december josé?

ik neem toch het lijstje even over:

September:

zaterdag 5

zaterdag 12

zaterdag 19 laura

zaterdag 26 laura

Oktober:

zaterdag 3 laura

zaterdag 10 laura lis

zaterdag 17 laura lis

zaterdag 24 laura lis

zaterdag 31 laura lis

nou ja, wel een beetje onder voorbehoud, soms komt er natuurlijk ineens iets tussen. September wordt voor ons een gekkenhuis met baby, veel verjaardagen en onze verhuizing (alles wordt opgeslagen tot we zelf een nieuw huis hebben en onze berging wil je niet zien...)

Inderdaad beau, wat gaat t snel, als ik naar de foto's van ebbe kijk of aan een jaar geleden denk. ongelooflijk hoe snel het gaat. sommige dingen mis ik wel, al komt er veel leuks voor in de plaats. Hier is het af en toe wel moeilijk omdat ebbe zich heel erg op zn vader richt. ik ben ineens (nou ja, sinds Mats) stout en zelfs niet lief. da's wel moeilijk om te horen zeg. ik weet wel dat t komt doordat ik steeds voor Mats zorg en bv geef, maar toch. verder is ebbe een schatje hoor. En nu al populair bij de dames. zn speelmaatje op t kdv is Mila (gaat helaas bijna verhuizen) en ook Lei stond vanmorgen weer snel bij m...Laatst kwamen we lei met haar papa tegen in de zoo en daar waren ze helemaal los. alleen nog maar met elkaar en niet meer luisteren, ongelooflijk. Ebbe heeft zich toen zo'n grote buil gevallen dat hij huilend naar de ehbo moest. (heb m getild, auw) de nacht daarna om de 2 uur wakker gemaakt, gelukkig alles goed.

Hier de laatste week voor ik weer moet werken. Oh ik zie vooral op tegen vroeg opstaan en snel snel mats voeden en aankleden en op tijd weer ophalen enzo. werken op zich is tot daar aan toe. als er geen stress-projecten zijn vind ik het leuk gelukkig. en...elke dag zit ik 2 uur in de trein. tijdverspilling dat wel, maar ook even tijd voor mezelf, krantje lezen, ontbijtje, boekje erbij. Jammer dat ik niet een privé-coupé kan krijgen zodat ik ook nog kan kolven...:icon_biggrin:

En...na een aantal nachten 20 keer de speen in Mats zn mondje moeten doen en tussen 5-6 eten heeft Mats vannacht na een late fles van 23:00 uur tot 6 uur geslapen zonder een kik te geven. Ohhhhhh, dat is fijn! Ik ben alleen zo gewend aan korte slaapjes dat ik vanaf 5 uur wakker was en bij elk geluidje (ok een kikje gaf hij wel hoor) dacht 'daar zal je m hebben') Haha. daar moet ik dan nog even aan wennen dus. hopelijk, want je weet maar nooit. maar ik vond het een goed teken. nou ja, gisteren was het nog half 5, dus ik moet nog maar niet te hard juichen,, maar ik vind het toch best goed voor 12 weken hoor. dat deed ebbe volgens mij niet (had ik t maar opgeschreven!)

wij genieten hier optimaal van ons leenhuisje. gisteren lekker bbq met vrienden met lieve spekbaby die geen tuin hebben en een huis van 30 graden (net als wij een paar weken geleden...) ze noemen zichzelf 'tuinsletjes', haha.

En ik geniet van de laatste dag van het jaar dat ik helemaal alleen ben (mats en ebbe allebei naar t kdv), ik weet gewoon van gekkigheid niet wat ik ga doen! eerst maar ns lekker koffie bij de pc...

Liefs, lis

Geplaatst

Nou moe........

vergeet maar weer wat ik in het vorige bericht heb getypt...

het is hier helemaal mis. Mats is al 3 nachten achter elkaar aan het spoken. ik denk dat het de 3 maanden regeldagen zijn, maar het is echt verschrikkelijk. Ik ben doodop, heb vanaf een uur of 2 elk cijfer wel gezien op de wekker. In het begin slaap ik dan nog wel zo'n beetje tussendoor, maar vanaf een uur of 4 ben ik dan wel echt wakker. En daar kan ik zoooo slecht tegen...

En... morgen moet ik gaan werken. wat een slechte timing he.

Iemand ervaring met dat geregel?

ik hoop zo dat t snel weer over is...

Liefs,

Lis

Geplaatst

Oh wat een ellende meis!

Ik kan je helaas geen tips geven, bij mij werkt geen enkele tip.

Ja bij ons in bed nemen en dan de nacht in ieder geval slapen.

Maar goed ik doe het wel af en toe hoor want anders ben je gebroken en word ik chago hahahahahah

dikke kus van hier!

En lis 1 dec hebben we een klant minder die waar de wekker voor om kwart over 4 afliep.

Dus joepieeeeeeeeeeeee hahahahahahha

We hadden echt teveel werk en omdat ons internet bedrijfje goed gaat konden we die beslissing nemen.

:blob6:En goed nieuws vanaf hier!!!!!!!!!!!!!!!!

Anne-meya heeft op het potje gepoept hahahahhaha

Ze vond het helemaal geweldig.

Heb van de week bij het kruidvat een potje van ficher price gehaald met geluid.

Helemaal geweldig dat ding hahahahahaah

Zo ik ga weer aan het werk!

Kus allemaal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden