Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

yeah 'm back haha. Maar jullie zijn noooiiiiittt uit mijn gedachten geweest hoor ;-) slijm slijm.

Ach soms heb ik wat tijd over he, zit nu in de tijdelijke woning, dus ik hoef niet te klussen etc. Alles is aardig op orde, dus jaaa, wat tijd over hihi.

Oh ja en vandaag vrij en weinig zon gezien en Carolijn heeft de hele middag geslapen, dussss lekker relaxed.

Ja tis een het dametje, jammer dat ik geen filmpjes kan plaatsen want dat is helemaal erg haha.

Hoe is het met Len dan? Ik vind die lange haren zo leuk bij een jongen, echt lief.

En met jou ook alles goed/beter?

Ja,die Lis he? Ben ook benieuwd naar zijn naam, zal het nu een andere sporter zijn, eentje waar Lis fan van is? hihi Of misschien gewoon Gijs of Teun, leukkkkkk!!! hahaha.

Hmm misschien ben je allang weer weg, lig je ook voor pampus voor de tv haha,

toedels en tot laterrrrrrrrrrrrrr

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik wilde net gaan, en toen zag ik jouw weer voorbij flitsen haha.

Wat heerlijk dat Carolijn nog slaapt, dat is hier allang niet meer.. soms mis ik dat rustmomentje wel hoor!

Len doet het super! Bereid jullie maar voor... hij breekt de tent af haha. Nee, maar hij is wel heeel ondeugend, wild, en kletsen, echt, een vrouw is er niks bij...

ik lig in een deuk met hem.

Met mij gaat het redelijk.. ga deze week proberen te werken. Ben thuis van januari... begin nu op een andere werkplek maar bij dezelfde werkgever. Lichamelijk minder zware belasting.

Heerlijk even niet klussen, wanneer kunnen jullie in het nieuwe huis dan? Dat ben ik even kwijt...

jammer dat we geen filmpje kunnen zien...

Geplaatst

jee jij bent snel haha.

Carolijn heeft ook een paar weken/maanden gehad dat ze niet meer sliep:slo-pend!!! maaaaaaaaar ze slaapt nu tenminste tot laat in de ochtend door en ik ben ook niet meer zo moe. Echt de eerste anderhalf jaar was ik zooooo moe van alles, lag er elke avond om half 9 in, schaam schaam haha.

Wat fijn dat je weer gaat werken, lekker weer onder de mensen, zal natuurlijk niet meevallen na zo'n lange tijd. Heb je er wel weer zin in? Wat doe je ook alweer? sollie...

Breekt ie de boel af? Hmm dan kan Carolijn hem de hand schudden want die is net zo en dan ook nog oostindisch doof en eigenwijs.

Ze lacht me gewoon uit, zegt ze neehee, zo hinnikend/lachend haha, echt erg joh, ik moet er zelf alleen ook zo vaak om lachen, ik ben een opvoeder van niks hahaha. Maar ik ben nog zo verliefd op mijn eigen kind,stom he?Ze ze praat zo lekker, kan echt met haar converseren en afspraken maken, dat is wel heel fijn.

Ons huis duurt nog wel even hoor, 1ste kwartaal 2010 is de oplevering

Geplaatst

He Sabje, leuk dat je er weer bent!

Is rustig hier........

Ik log weer in voor Lis; meis is er al nieuws?!

Zal je al bevallen zijn of loop je op je laatste loodjes??!

Hou het kort nu, zit wel achter de pc maar moet voor mijn werk aan de gang.

Doei

Geplaatst

ja wanneer zou het gebeurd zijn he en hoe heet het mannetje. Ohh ben zo benieuwd!

Waar is iedereen toch?

Geplaatst

Ben er ook weer Sabje,

Hier alles goed! Wat is het lekker zo met dit weer.

De meiden zijn de hele dag buiten. Vinden het helemaal geweldig op hun fiets, auto's en in hun tent. Ze vermaken zich opperbest. Bij jullie ook alles goed? xx

Geplaatst

ben weer terug van malta... voor mijnwerk een weekje geweest, leuk maar warm, lees heet. Lieve wel nu de buikgriep ofzo, alleen maar spugen en diarree beh echt zielig hoor.

Lis bevallen wat leuk he! graag snel een foto Lis!! hihi

Joos wat een ellende zeg met AM en jezelf..knuffel van ons allemaal.

sab, spannend hoor een poging. nog effe wachten..

Amnada, hoe is het gegaan op je werk? gaat t een beetje?

ik ga wat bijlezen eerst, tot snel weer

Geplaatst

Hallo meiden,

Lis een zoon wat heerlijk om te lezen dat mats er is!

En sab weer heerlijk aan het kletsen hier, hahahahahahah leuk om te lezen!

Cynthia heerlijk een weekje malta, ging je niet nog ergens heen?

Amanda hoest nu met jou, lukt het allemaal een beetje.

mijn pijn gaat op en af, Heb er op het moment ook nog bppd bij dus het gaat lekker hier! Not!

Sorry dat ik er zo weinig ben hoor, gewoon geen tijd en slaap te kort zal ik maar zeggen.

Anne-meya is niet echt opgeknapt na haar laatste ziekzijn!

Met als resultaat dat ze maandag geopereerd word.

ben er echt moe van geen nacht slapen we meer, ze is er om de 2 uur en ik durf haar niet te lang alleen te laten slapen, dus babyfoon steeds in de buurt!

Zo ik ga ff douchen en dan nog ff hier bijlezen.

Maar ohhhhhhhhhhhhhh wat heerlijk dat lis is bevallen, werd er vrolijk van, hahahahha

Is er al een foto van de kleine?

Kus José

Geplaatst

Joos,

wat lees ik nu,operatie?? wat dan ?? wat rot voor jullie zeg..ik lees de moeheid en bezorgheid ervan af hoor.

Hopelijk gaat het snel wat beter en voelen jullie je beter. veel sterkte en kus

Cynthia

jaa ik ga zondag naar Kos...........

Geplaatst

José, daar schrik ik van. Anne-Meya operatie?! Wil je vertellen waarom? Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, geen slaap en dan nog al die zorgen om je kleine meid!!! Ik hoop en duim voor jullie dat ze heel snel weer beter is en dat er betere en zonnigere tijden voor jullie aanbreken.

Hou je ons op de hoogte? Sterkte met alles!!

Geplaatst

he meiden, hier ook weinig tijd, dat snappen jullie.

Dat fotootje komt snel hoor!

José, wat zijn dat voor berichten? Ik schrik ervan. Jee, dat klinkt echt heftig, operatie en dan weinig slapen... wat moet jij er doorheen zitten. Ik hoop dat t niet een heel ingrijpende operatie is en dat als het dan gedaan moet worden Anne-Meya er goed door geholpen wordt en jullie allemaal weer gerust kunnen slapen. En dat t snel kan.

Meis, heel veel sterkte, ook voor je kleine meid en Jheroen. Hou je ons op de hoogte? (als je even tijd hebt hoor)

Hier gaat alles al wat beter. Ben zelf nog ziekjes, maar door Mats in te bakeren kan ik s nachts nog wel wat uurtjes maken en ook overdag kan ik een slaapje van anderhalf uur meepakken meestal. We proberen het schema van 'de tevreden baby' te volgen, maar dan met een softe aanpak... Mats huilde 20 min om in slaap te komen, dat doen we dus maar niet. Binnenkort weer proberen, kijken hoe lang het nu duurt, nu hij een beetje ouder is en wat meer in zn ritme.

De bv lijkt goed te gaan, Mats groeide afgelopen dagen de ene dag 20 gram (weinig) en de andere dag 80 (veel!). Ik ga m pas volgende week weer wegen, dus het is nu wel spannend, maar hij heeft elke keer dat ik m verschoon geplast (dank pampers met plas-indicator). BV dames, dat is dan toch ok, of moet het echt een hele dikke plasluier zijn? Hij poept veel en krijgt dus vaak een schone luier...dus het zijn echt wel 6 plasluiers.

Dan heeft het ziekenhuis-drama nog een goed resultaat gehad. Ik werd daar echt om 3 uur snachts na het voeden aan de kolf gezet, dat geloof je toch niet? Maar ik was allang blij met de afleiding (super lieve verpleegkundige, wat is dat toch belangrijk). En heb een paar dagen dus als een gek gekolfd. Ik heb wel het idee dat ik veeeeeeeeeeel minder kolf dan dat Mats eruit haalt. Ik heb nog niet meer dan 30 opgebracht, nou daar zou hij niet 80 gr van aankomen toch? Heel raar en onzekermakend...

Ik wilde eigenlijk dit slaapje naar buiten, maar even achter de pc is ook fijn. Misschien zo nog even een klein rondje maken...

Meiden, sorry dat ik even niet zo erg op de verhalen reageer, haha, ben vooral met mezelf bezig, erg he.

Liefs,

Lis

Geplaatst

Heeee meiden sorry dat ik niet vertelde waar ze aan geopereerd moet worden, ben een beetje wazig!

Ze is dus die griep niet zo goed doorgekomen met als gevolg dat ze enorm snurkt en af en toe stopt met ademen in haar slaap, doodeng kan ik jullie wel vertellen.

Ik slaap gewoon heel weinig, we hebben haar bij ons in bed om haar goed in de gaten te houden.

Ze gaan nu haar neus amandelen eruit halen maandag en hopen dat het probleem opgelost zal zijn, we hebben goede hoop!

Lis helemaal goed hoor die luiers, heerlijk dat je borstvoeding zo goed gaat.

Anne-meya had ook wel eens een luier minder hoor, daar let je op een gegeven moment ook niet meer zo op.

Ga lekker zo door!

Zo, nu gaan we samen ff lekker in bad (anne-meya en ik) en dan lekker slapen samen.

Doei meiden kus all

Geplaatst

hoi hoi, even snel hoor, weinig tijd helaas.

Joos, wat een narigheid zeg. Maar na de operatie wordt alles vast een stuk beter.

Dikke kus aan je meisje en knuffel voor jullie natuurlijk.

Lis, lekker de tijd nemen voor je mannetjes hoor. Er is toch niks belangrijker dan dat, heerlijk en goed genieten!

Liefs Sab xx

Geplaatst

Joos, wat naar!! Lijkt me erg eng als ze een ademhaling overslaan!!

Hopelijk helpt de operatie, maar wat moet dat ook moeilijk zijn voor jullie!!

Heel veel sterkte!!!

Lis, goed iets van je te lezen!! Het zal wel druk zijn, met 2 van die mannekes hé?

Wat inbakeren kan doen hé? Ik vond het een verademing, voor ons, maar ook voor Len.

Met mij gaat het redelijk..

Ik ben begonnen met werken, 1 keer 4 uur per week. En volg nu een revalidatie programma, met fysio, ergotherapie en gesprekken met een psycholoog (moet ik nog mee beginnen)

Ben blij dat ik weer aan de slag kan, al is het met hele kleine stapjes.

Maar ik heb wel nog elke dag pijn, de ene dag meer dan de andere.

Geplaatst

Lis, gek eigenlijk hè. Ben je voor de tweede keer mama, maar veel lijkt te zijn vergeten haha. Nou, het klinkt allemaal prima hoor, wat José al zegt. Maar kom eens op met die fotooooosssss!!!

Joos, ik schrok ook van de operatie van Anne Meya. Ook een amandel-verwijdering lijkt me niet lekker voor je lieve meidje. Kan me dus ook zeer goed voorstellen dat je 's nachts niet uit kan rusten. Sterkte!

Amanda, klinkt goed, de therapie. Jij ook sterkte!

Ik ben gisteren bij het CB geweest. Moest de kinderen zelf wegen en meten. Zal het ook even melden op het CB-topic (even zoeken).

Maar conclusie; ze lopen beiden voor op spraak en mototisch prima. Iris is meer in de lengte dan de breedte gegroeid; slanke den dus. Thomas is gewoon lekker haha.

Ik ga lekker naar mijn mandje.

Kus voor iedereen

PS: Roos, ben je hier nog wel eens? Hoe gaat het bij jullie en met je moeder?

Geplaatst

hallo,

wat heb ik allemaal weer gemist

lis echt van harte gefeliciteerd!!

Wat erg dat het zo'n late reactie is,sorry

En joos jouw meisje geopereerd ze is nog zo klein

ach gossie hoe is het nu met haar?

en hoe si het met de rest

ja sorry zal het eerst allemaal bijlezen

hier zn gangetje

lekker druk allemaal,ben 2 huishoudens aan het bijhouden

mama kan het allemaal niet meer goed

heeft wel hulp in huis maar das toch anders

ga even foto's kijken en wat bijlezen

Geplaatst

hallo allemaal!!!!!

Roos wat fijn om weer even wat van je te horen.

Gaat dus niet goed met je moeder, wat erg meis.

Hou je het wel een beetje vol zo met twee huishoudens een kleintje en dan ook nog je werk!

Lau lekker dat het weer goed was bij de apk :-)

Ons meisje heeft de operatie achter de rug, wat is dat erg je kind zo weg te zien zakken als ze het kapje krijgt!

En dan ook nog als moeder niks doen terwijl ze zo aan het worstelen is en nee roept steeds, brrrrrrrr wat heb ik daarna lopen janken zeg.

Voordat ze geholpen werd was ze zo lief aan het spelen met mats haar buurjongetje en daarna waren ze beide zo zielig. bah bah bah

En nu maar hopen dat het helpt!

Kus allemaal

Geplaatst

Hoi Seetje,

Ik begrijp je gevoel van machteloosheid, je voelt je gewoon schuldig, terwijl je er helemaal niets aan kan doen! Onze oudste had een tijd geleden een zondagarm, ook zooooooo zielig. Pijn pijn pijn en dan als ouders machteloos staan, je kunt niets!

Maar Seetje, gelukkig is het nu achter de rug en hopelijk het "euvel" verholpen, want dan is al deze ellende niet voor niets geweest.

Beterschap voor je meisje!!

By the way: wat een enorm mooie bos haar heeft ze! PRACHTIG!!

Geplaatst

He roos,

wat goed wat van je te horen!

Heftig hoor, 2 huishoudens en je Milan er natuurlijk nog bij. Hou je taai!

josé, ja, wat gruwelijk om mee te maken. Dat kan een moeder gewoon niet hebben, zo je kindje zo hulpeloos en verdrietig zien. Ik was toen Mats in het ziekenhuis lag me ook erg bewust dat hij er niet zo heel veel van mee kreeg (denk en hoop ik). Dat scheelt wel, want t is zo naar!

Ik hoop dat Anne-Meya snel weer de oude is!

Hier alles prima. Mats is ter controle geweest bij t ziekenhuis en goed bevonden. Hij is afgelopen week 400 gram gegroeid, dus die bv zit wel snor. Jippie!

De voedingen duren nog wel veel te lang omdat hij vaak in slaap valt, maar dat gaat straks vast beter. Vanmorgen had hij na de voeding van half 3 tot half 7 doorgeslapen. Oh wat fijn! Waar je als verse moeder al niet blij van wordt...

Ik ga zo 2 foto's in t foto-topic zetten, t is een begin...

Groetjes!

Lis

Geplaatst

Halloooooooooooo,

Ja idd vonnie je voelt je schuldig en ik dacht waar ben ik aan begonnen.

Tot nu toe is er nog niks veranderd en snurkt ze nog als een oude kerel, mag wel hopen dat het over gaat.

Lies wat heerlijk meis dat de bv zo goed gaat.

Oh dat gevoel zou ik nog wel even willen hebben.

O ja en het buurjongetje in het ziekenhuis hete ook mats, moest meteen aan jou denken.

En vonnie, ja die bos haar is een ramp, iedereen vind het prachtig maar handig is het niet, hahahahahahhahaah

Ze gaat eerdaags weer naar de kapper, er moet echt weer een stuk af.

We hebben gisteren de schoolfoto`s gehad, ik zal ze inscannen en ff in juni zetten.

Nou hoest met de rest van de meiden?

Corine beau bianca heb oik ook al even niet gezien!!!!!!!!!!

Dikke Kus José

Geplaatst

He Jose,

Onze Roos heeft ook van dat lange haar met krullen. Niet zoveel als Anne-Meya, maar elke ochtend wel een ramp om te kammen.... Ik doe er een creme in van Andrelon, Lang en Luchtig heet het geloof ik. Dat kun je door nat en droog haar doen, en dan kam je er redelijk makkelijk doorheen. Roos heeft nog altijd de gewoonte om vooroverzittend in slaap te vallen en dan heeft ze 's ochtends dus een enorme klittenbos boven op haar hoofd.....

Geplaatst

Joos, wat ontzettend aandoenlijk die foto van A-M in het ziekenhis.. hoe is het nu met haar?

Dan breekt je moederhart toch echt!!

Roos.. fijn wat van je te horen. Pas je ook een beetje op jezelf, hoe gaat het trouwens met je rug?

Sterkte voor je mama.

Lis, wat een mooie foto's van Ebbe en Mats! Je zult wel overlopen van trots!!

Fijn dat Mats het zo goed doet.

Hoe gaat het met jou? een beetje herstelt?

Ik heb vandaag de kekmama gekregen waar Len en ik in staan, (zie ook topic "moeder van één kind") Het is super mooi geworden, en ben er erg trots op. Dinsdag liggen we in de winkel!

verder druk druk druk hier...

Geplaatst

We gaan hem kopen amanda, leukkkkkkkkkkkkkkk

Ja het gaat redelijk goed met haar nu, wel nog last van haar keeltje.

Maar ze eet en drinkt weer goed dus het komt wel goed.

Lis wat een schatten hebben je toch, en wat is mats ook weer een heerlijk kindje.

Vonne, ik gebruik ook creme uit een pompje van andrelon, als ik dat niet zou gebruiken dan moet ik kindermishandeling toepassen hahahahahah

He meiden hebben jullie ook allemaal te horen gekregen dat je extra vit D moet gaan geven van het cb?

Ik hoefde dat nooit te geven omdat ze nog peutermelk krijgt.

Oeps tijd voor naar school, doei allllllllllllllll

Geplaatst

Hoi Seetje,

Ja, dat klopt. Onze meiden slikken al heeeeel lang vitamine D pilletjes. Eerst was het 5 mg per dag, nu 10 mg per dag (nieuw voorschrift). Ik heb niet zo heel lang peutermelk gegeven, vandaar dat ze al zo lang "aan de pil zijn ....".....hihihi!!!! (laat papa dat maar niet horen!)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden