Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wouw sab

spannende tijden zijn voor jullie aangebroken

we gaan heel hard voor jullie duimen dat er 1

of mss wel 2 blijven zitten

wij zijn inmiddels de trotse ouders sinds 30 juni

van 2 jongens(3 x met tim meegeteld)

echt geweldig en mats en stijn doen het goed

groetjes steph

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sapperdesap,

wat enorm goed nieuws om te lezen, een tp met goede cryos, ooooh wat spannend, wordt er al helemaal hyper van en ik heb hetzelf niet, ik duim de komende weken

voor je, spannend spannend.Wanneer mag je testen.....

Amanda, gaat het wel met je? hoop niets ernstigs.

He lis, lekker he met 2 hahahahah wel fijn dat je nu een tuin hebt, op zoek naar een leuk huisje voor jullie! Fijn dat jeje huis zo snel verkocht hebt.

Hier gaat het wel, gisteren alweer de dag dat mijn vader 5 jr geleden overleden is, blijft gewoon superrot die dag, wel met zijn allen samengeweest.

De kids trekken toch de aandacht die dag dus al met al was het nog gezellig maar had het 's ochtends wel erg moeilijk.

Remko is vandaag de hele dag werken en vanavond ook dus mama hier alleen , nog ff en dan naar bedje en ik op de bank..heerlijk.

We hebben ook nog een nieuwe auto gekocht voor de familie. een xsara picasso, mag wat kosten hahahah.

En met Faas moeten we donderdag naat de kno arts, ben benieuwd, hij heeft nl al dikke 2jaar een groene druiper uit zijn rechterneusgat.

Lieve gaat nu huilen dus tot snel,

cynthia

Hoe is het met de rest

Geplaatst

Sab.... spannend!!!!!!!!! Heel heel veel succes!

Lis, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!

Cynt, lijkt me idd moeilijk, de sterfdag van je vader. Gelukkig waren jullie met zijn allen samen.

De rest ben ik kwijt..

Sorry voor mijn wazige bericht de vorige keer.... het is niet ernstig maar wel heavy...

We gaan namelijk scheiden...

Verder wil ik er niet heel veel over kwijt, maar zal het hier ook maar vertellen, want op hyves krijg ik ook krabbels die hierover gaan dus.

Het is allemaal erg moeilijk, maar ik sta wel 100% achter mijn besluit dat ik alleen verder ga met Len.

Geplaatst

ahhhh Aman!! Jeetje ik schrik ervan hoor! Weet niet zo veel te zeggen eigenlijk...

Ik wens je heel veel sterkte en als je wilt kletsen en iets kwijt wilt, weet dan dat je dat hier kunt he??

Jeetje joh, sterkte met alles.

liefs Sab xx

Geplaatst

Amanda wat een rotbericht zeg. Heel veel sterkte in de komende tijd. Ook al sta je volledig achter je keuze, dit is niet makkelijk.

Sandra

Geplaatst

Wow, Amanda, dat is heftig!!! Heel veel sterkte, met alles wat er op je af komt!!!

Sab, spannend!!! 2!!! Ik hoop dat het gaat lukken!!!

Nou, hier gisteren een telefoontje gehad dat ze er nog niet uit zijn nadat we meegelopen hebben. Ze twijfelen tussen een ander en mij. Heb nu morgen nog een gesprek met de manager. Tja, het geduld wordt wel op de proef gesteld. Ben er wel relaxed onder. Heb aangegeven dat ik graag 28 uur wil werken. Omdat het team met elkaar ziekte en vakantie opvangt (het is weer op een woonvoorziening in de gehandicaptenzorg) worden het over het algemeen wel meer uren....

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Jee, wat een berichten allemaal sinds een week.

Sorry dat ik niet zo vaak kom, maar ben gewoon onwijs druk met eigen zaak, 2 administraties, 2 lieve kindjes en een man + huishouden...

Sab, supersorry dat ik niet eerder heb gelezen dat je 2 EMMIES AAN BOORD HEBT!!!!! Wat super zeg! Kan ik op vakantie lezen of het gelukt is (Robbert neetm zijn lap mee).

Lis, moet helemaal terug denken aan 2007 als ik je verhalen lees. /zoals Sab al zei, het klinkt inderdaad alsof het nu iets makelijker gaat.

Amanda, heftig bericht zeg! Sterkte!!!

Joosie, hoest nu met jullie? Gaat het al beter met Anne Meya?

Cynt, ja vakantie is heerlijk, tot je weer moet werken haha. Gelukkig hebben jullie het leuk gehad. Helaas weet ik hoe je je nu zo'n beetje voelt, na de sterfdag van je vader. Ben je hem een beetje goed doorgekomen? En ja, de tweeling is dan inderdaad ook een bliksemafleider, maar ook een stukje extra verdriet; hij heeft ze niet gekend....

Enne ieks!! groene druipers haha. Sterke bij de arts.

Hilde, wat spannend zeg! Ik duim voor jou natuurlijk!

Verder ben ik dus razend druk, maar vanaf donderdag 23 juli heb ik vakantie. Robbert voor het eerst de week ervoor ook, dus kunnen we eindelijk eens relaxed op vakantie.

Kus voor iedereen!

Geplaatst

Amanda; ik wil je veel sterkte toewensen de komende tijd. Het lijkt me behoorlijk heftig.

Hou je taai en als je wat kwijt wilt erover dan kun je hier altijd terecht :hug:

Lau; kan me voorstellen dat je het druk hebt.....Ik vind het zelf soms ook wat druk (wat ik alleen tegen jullie zeg en tegen de buitenwereld nooit zal toegeven, die bij voorbaat al vinden dat je het druk hebt omdat je een tweeling hebt :-) en dan heb jij nog eigen zaken, adminstraties e.d. Wanneer ga je op vakantie? Veel plezier alvast!!

Cyn; lijkt me altijd weer een moeilijke dag de sterfdag van je vader. Wel fijn dat jullie dan met zijn allen bij elkaar komen, geeft toch steun.

Bevalt de nieuwe auto goed?

Hilde; succes vandaag met je gesprek of weet je al wat meer inmiddels op dit tijdstip??

Sabje; hoe is het met je????

Joos; met jou?

Ik ben nu even lekker aan het bijkomen. De meiden zijn erg hoesterig 's nachts dus we maken zeer korte nachtjes (+/- 4 uur per nacht). Is best te doen hoor van een nacht of 2 maar wordt nu toch wat vermoeiend.....

Geplaatst

Pffft, Beau, sterkte!

Ik weet nog niets. Morgen aan het eind van de middag wilden ze bellen. We zien het wel. Het is me niet helemaal duidelijk van het waarom van het gesprek van vandaag. Want de manager wist me vandaag weer te melden dat er door zwangerschappen wel weer plaats is voor 2 mensen... TJa... ik weet het niet meer, maar ik hoor het morgen wel!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hilde, wat spannend zeg! Hopelijk keert het tij en is het nu eens jouw beurt!!

Cynt, wat een nare dag ieder jaar weer voor jullie. Fijn dat jullie zo veel steun aan elkaar hebben hoor.

Lau, logisch dat je druk bent met vanalles, maakt toch niet uit?

Wees maar blij dat de zaken goed gaan, ik hoor veel anders om me heen...

Geniet van je vakantie, waarnaartoe? Of heb ik daar overheen gelezen haha.

Bokeeeeee, hoe is het met je? Lekker ontspannen? Geniet je van je meiden? Hoe is het met ze?

Lis: ondertussen verhuisd? En hoe lang moeten jullie daar blijven wonen?

Hier gaat het langzaam de dagen haha. Veel hoofdpijn en krampen in mijn onderbuik. Zegt allemaal niks, maar die hoofdpijn is wel annoying want ik neem niets in, durf ik niet en dus sta ik er ook weer mee op.Zo kan een week nog lang gaan duren.

Ik vind het ook best moeilijk dat niemand er van weet, je kunt niks delen, lastig hoor...

maar goed..volgende week om deze tijd weten we meer!!

tot snel, dag dag, dikke kus Sab xx

Geplaatst

Sab, wat vervelend van je hoofdpijn!

En nog een week dan weet je meer...spannend........

Mijn duimen draaien overuren!

Succes nog ff meis!

xxx

Geplaatst

Hey Sab,

De tip:" veel water drinken" al geprobeerd??? Dat wil ook nog wel eens helpen. Vooral met dit zonnige warme weer. Hopelijk is het een goed teken!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Hey Hilde, weet je al wat?

Thanks voor de tip. Zal nog meer gaan drinken hihi.

Daarnaast las ik vanmorgen in mijn zwangerboek van Carolijn dat ik me vorige keer na de tp had ziekgemeld omdat ik zo'n hoofdpijn had...misschien van de hormonen die overuren draaien. Dus ik had het kunnen weten als ik het had gelezen....hopelijk een goed teken hahaha.

toedels, Carolijn slaapt dus ik ga even niksen.

kus kus

Geplaatst

I've got the job!

Maandag ga ik er heen voor de arbeidsvoorwaarden, en dan wrs. eind volgende week al beginnen! 't Kan snel gaan!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

gefeliciteerd meisje!!!! Wat ontzettend leuk voor jou/jullie! Weer een zorg minder he? Jeetje wat goed zeg, ben blij dat je goed nieuws gekregen hebt, whoeheoeeeeeeeee!!!

groetjes Sab

Geplaatst

Ja, is wel lekker! Weer een beetje financiele ruimte. Wel weer onregelmatig enzo, maar ja, het is niet anders. Gisteren gelijk even bij de ijssalon om de hoek lekker een ijsje gegeten samen. Even vieren! En dan maar kijken hoe het straks allemaal loopt met mijn accutje energie en ons kleine meisje. Zal best goed komen.

En Sab, hoe is het met de hoofdpijn???

Groetjessssssssssss

Geplaatst

hoofdpijn is weg, wel last van krampen nog. en af en toe misselijk, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat het stress is haha

hoewel ik wel een zwanger gevoel heb...zucht moeilijk hoor....

lekker een ijsje haha, hmmm, ik ken nijverdal een beetje, mijn schoonvader heeft er een zaak! toevallig he?

Geplaatst

Hey, wat grappig, Sab! Welke zaak?

Maar wij wonen in Hellendoorn,hahahah. Is ongeveer het zelfde hoor (tenminste voor mij, import hier in het dorp). Geloof dat je dat niet tegen echte Nijverdallers en Hellendoorners moet zeggen. Hellendoorn is wat kleiner en gemoedelijker en er wordt meer georganiseerd. Wat meer de dorpscultuur dan in Nijverdal.

Nou, ga even onze woef uitlaten. Meisje slaapt nog lekker.

En eh, klinkt goed, Sab. Nog even en je weet of je gevoel gelijk had! (maar wat duurt dat even voor jou toch nog lang!)

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Hij is accountant en er zit een verzekeringskantoor bij en een makelaar. Ik zeg maar niet hoe hij/het heet want dan ben ik ook meteen helemaal bekend hier hahahaha.1 pot nat toch ;-) Ik heb zelf in Raalte gewoond en daar woont hij ook nog.

Ja wat kan het lang duren he? Hoewel deze week wel snel gegaan is hoor en misschien ga ik nog wel eerder testen dan ik eigenlijk van plan was haha

Geplaatst

Hildever,

gefeliciteerd met je nieuwe job. Op wat voor een woning ga je werken? Ik werk met dezelfde doelgroep. ('s Heerenloo - Apeldoorn)

Voor mijn verlof werkte ik ook 28uur pw, straks ga ik 21,6uur werken (75%). Maandag as komen mijn leidinggevenden op bezoek, zullen we het een en ander kortsluiten.

heel wat anders....

Tijdens de zwangerschap had ik al regelmatig zware benen, zeker bij vermoeidheid. Maar nu heb ik bijna dagelijks zere benen, zeker in de ochtend. Herkent iemand dit of wordt het toch hoog tijd dat ik naar een sportschool ga. Thuis sport ik aardig wat met tig keer trap op/aflopen. het lijkt of het bloed onvoldoende snel stroomt.

liefs,Stéphanie

Geplaatst

Hey Stéphanie,

Herkenbaar hoor, zware benen, pijnlijke gewrichten... Had in het begin ook regelmatig dat ik 1 voet niet goed opgetild kreeg als ik een eindje gewandeld had. Mijn haptonoom heeft het erover dat dat te maken heeft met het weer op moeten bouwen van conditie.

Ik ga straks werken op en groep met laag niveau en gedragsstoornissen in Zwolle, Frion. Ben benieuwd. Toch heel anders geloof ik als de organisatie waar ik hiervoor gewerkt heb. Heb 2x een gesprek gehad, heb meegedraaid en heb maandag het arbeidsvoorwaardengesprek met de manager (heb ik ook al een gesprek mee gehad).

Hihihi, Sab, zeg dan maar niets... Bedacht het ook toen ik op de verzendknop had geduwd. Wil je natuurlijk niet in verlegenheid brengen:icon_geek:. Maar eh, als je eens in de buurt bent en je hebt zin in een bakkie.....

Groetjessssssssss

Geplaatst

Ik heb na mijn zwangerschap enorm doorgezakte voeten overgehouden, erg pijnlijk. Sommige tenen zijn ‘dood’ echt vreselijk, maar ja als ik zie wat hier rond loopt ben ik dat alweer vergeten. Het is alleen in mijn rechtervoet gelukkig haha. Ook al kan ik dus niet altijd de schoenen aan die ik wil. Al mijn hoge hakken en dus aardig smalle schoenen bij de tenen, heb ik niet meer aangehad na de bevalling….

Hilde, zou gezellig zijn, maar ik kom er zo weinig mogelijk. Trekt ons niet zo daar en wij zijn de vreemde eend in de bijt in de familie omdat wij in Den Haag wonen en op vakantie gaan etc… Dus ze vinden ons een beetje uit de hoogte en zo haha, tjsa so be it maar je snapt dat we er dus alleen met gelegenheden komen ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden