Ga naar inhoud

Mijn eigen dagboekje, Cindy

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal, wat een lieve berichten.

Ik denk dat ik een vaginale schimmelinfectie heb van de antibiotica van de ontsteking, dat staat ook in de bijsluiter en dat weet ik ook vanuit mijn beroep alleen dacht ik er nu vandaag pas aan. Morgen even de dokter bellen voor een zalf en dan is het zo weer over. Die verschrikkelijke jeuk, bah, om gek van te worden en je kunt je niet over gaan zitten krabben haha.

@ Hilde: ja ik denk dat de pijn binnenin inderdaad komt door alles wat daar is gebeurd en luc zal toch met vrijen beslist aan vanalles en nog wat komen en dat zal nog wel gevoelig zijn, hij was al voorzichtig dat scheelt. Even lekker weg is heerlijk, vandaag in de ardennen gaan wandelen 3 uur en morgen lekker naar de sauna en dan nog 2 keer weg, heerlijk, dan lijkt mijn vakantie tenminste echt nog ergens op. haha.

@Mari: hoop dat je dit nog leest na jouw eigen ervaring helaas. Leef echt met je mee. Nou dat is trouwens ook leuk als je daar bij de gynaecoloog komt en die weet niet eens wat een punctie is en gaat daarna zitten vroeten daar binnen. Vind het ook echt jammer dat het niet is gelukt deze keer. Hoop wel voor je dat de droom ooit mag uitkomen en hoop je dan ook wel weer hier te schrijven, we zullen wel zien, veel succes verder.

@Marianne, hoe is het met jou? Ik heb het inderdaad gemerkt, gewoon laten gaan en dan geeft dat weer lekker ruimte en opluchting, gelukkig heeft Luc er alle begrip voor.

Groetjes Cindy

• Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Cindy,

Gelukkig dat de tranen je helpen. Lucht altijd flink op. En jou klacht lijkt idd op een schimmel. Dan doet vrijen echt pijn ie brand verschrikkelijk naar. Een zalfje is niet voldoende. Je moet even een kuurtje vaginale pillen zoiets als canesten vragen. Dan ben je er zo weer van af! Ik had het ooit eens rond sinterklaas, nou dan begrijp je het grapje wel :)

Met mij gaat ie wel goed. Ben wel erg onzeker, hoop dat het gelukt is. Want het wachtbankje van deze maand blijven er niet veel op zitten. En ik heb steeds wat zeurende ongi gevoel in mijn buik.

Succes ermee!

Groetjes, Marianne.

• 4 weken later...
Geplaatst

Hallo allemaal, wil jullie even laten weten dat ik hier op het forum wel blijf lezen als ik tijd heb,maar dat ik minder zal gaan reageren, heb er even niet zo veel zin in en hoop ook dat jullie dat zullen begrijpen, het hoe en waarom staat ook in het cryo-topic bij houdbaarheid.

Wens jullie allen veel sterkte en als ik weer verder ga zien jullie me ook zeker weer verschijnen. Soms zal ik toch wel schrijven hoor. Ben niet voorgoed weg. Jullie zijn nog niet van me af hoor. haha.

Groetjes

Geplaatst

Hoi Cindy,

Ik kan je wel volgen hoor! Wens je veel succes met je keuzes.... en ja leuk om zo nu en dan wat van je te horen. Altijd nieuwsgierig hoe het met je gaat natuurlijk!

Greetzzzz,

Elena

• 4 weken later...
Geplaatst

Hallo allemaal, hier ben ik weer een beetje. hihi. Voor alle duidelijkheid wil ik even aangeven dat ik dit keer niemand op de hoogte breng buiten jullie dus het zou fijn zijn als ik alleen hier reactie krijg en niet op mijn Hyves. We willen het toch een beetje Prive houden deze keer dan hoef ik niet steeds alles aan iedereen uit te leggen.

Nou, wij willen dus verder gaan met de cryo's, de beslissing is gevallen, dit moet gaan gebeuren zodra ik mijn menstruatie krijg.

Er is alleen 1 maar. hihi.

IK BEN NU 2 DAGEN OVERTIJD!!!!

Ik wordt helemaal gek, moet het even kwijt. Durf dan ook niet te testen omdat ik al eerder overtijd ben geweest en dan 2 weken later alsnog mijn menstruatie kreeg. Ik weet ook dat het een heeeeeele kleine kans is maar ja je weet maar nooit. Het zou natuurlijk wel super zijn, hoewel ik er niet vanuit ga. Hoop doet leven zeggen ze, nou ik ga dood van spanning haha. Ben de laatste 2 jaar steeds stipt op tijd geweest met mijn menstruatie. Heb deze keer ook geen zere borsten (heb ik normaal altijd) En het voelt ook nog niet alsof ik ga menstrueren. Heb maar heel weinig afscheiding en ben 's morgens na het ontbijt een beetje misselijk wat na een tijdje eigenlijk weg trekt.

Weet dat dit wel symptomen zijn maar ben bang dat ik dit mezelf inprent en het alleen komt omdat ik zo hoop en denk dat ik zwanger ben. Wat de geest denkt krijgt die dan ook, haha. Dus als ik denk dat ik misselijk ben wordt ik het ook. Of het is daadwerkelijk. Wat een tweifel. Verschrikkelijk.

Ik hoop dat ik snel duidelijkheid krijg en gewoon ga menstrueren. (of niet) Wil eigenlijk pas komend weekend een test halen maar dan wordt ik echt gek als het zo lang gaat duren. Zit echt in een dubio. Meiden moest even mijn zegje doen. Hoe denken jullie erover? Jah dat kan ik eigenlijk wel bedenken haha gewoon testen natuurlijk. Tja.......... We zullen wel zien.

Groetjes van een erg onzekere Cindy.

Geplaatst

heej cindy,

nou dat zou echt top zijn.. bij ons hoef ik dat niet eens te denken want er is gewoon helemaal geen enkele kans!

Ik zou gewoon gaan testen, anders maak je jezelf helemaal gek. Als het niet zo is, dan zou je zien, je gaat dan ook snel menstueren. (ging bij mij altijd wel zo)

heel veel suc6 enne... gwn testen hoor!

Liefs

Desiree

Geplaatst

Dank je voor de snelle reactie. Tja eens kijken wat mij mannetje zegt.

@ Dees: hoe is het eigenlijk met jou en je spuiten? 2 oktober al 1ste echo, spannend. Misschien samen op de wachtbank haha. Dat zou wel leuk zijn.

Groetjes

Geplaatst

Ik menstrueerde altijd na een week of 3,5. Toen het ook een keer langer ging duren werd ik daar ook behoorlijk onrustig van... Hoewel het bij ons gewoon natuurlijk gezien niet kan: mijn man is vanwege medicatie gesterilliseerd...

En eh, ik had zoiets van: gaat God ons nou toch nog via de natuurlijke weg een kindje geven? Want ik ben er van overtuigd dat hij dat kan.

Heb toen ook wel een test in huis gehaald en een dag afgesproken waarop ik hem zou doen, als ik dan nog niet ongesteld was. Maar natuurlijk werd ik dat wel.

Spannend Cindy.... Ik snap geloof ik wel hoe je je nu voelt!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Cindy, waar wacht je nog op..... testen! Dan heb je duidelijkheid en kan je weer verder. Ik hoop het zo voor je meid!

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Hallo Cindy,

Spannend hoor nou wie weet en anders kom je samen met mij op het wachtbankje zitten. Ik heb alleen een iets ander schema omdat ik geen eigen cyclus heb. Ik ben nu met decapetyl aan het spuiten en mag woensdag stoppen met de pil. Heb dan 10 okt de uitgangsecho. Maar het zou wel super tof zijn als je meteen voor een zwangerschapsecho mag gaan.

Ik duim voor je.

Geplaatst

heej cindy,

ja het gaat goed met spuiten.. morgen alweer nummer 5! dat schiet echt op!

ja miss zitten we dan samen op het wachtbankje.. Ik mag 2 okt ook beginnen met puregon.

(morgen stoppen met de pil, ong 5 dagen daarna menstruatie)

Hopen dat we allebei heel erg goed van het wachtbankje komen, met super positief nieuws.. ik ga iig voor jou duimen.

liefs

Desiree

(

Geplaatst

Hoi Dees,:bye::bye:

Je loopt precies 5 dagen "achter" me.

15 sept begonnen met deca en 26 sept de 1ste echo

Spannend!!! Hoop dat ik met de puregon mag beginnen. (heb ze net bij de apotheek opgehaald)

Ben de deca zo zat....(ja en wat dan dat weet ik niet, alleen de puregon is zo veel makkelijker slapend te spuiten)

Cindy: day je dit uithoudt!!! Was allang naar de drogist gerend:blob1:

Maar goed, je moet doen waar jij je het lekkerste bij voelt!!!!

Meiden, prik-ze en laat het nou toch eens raak zijn!!!!!!!!

fleur

Geplaatst

Hoi hoi, hier nog geen menstruatie, als ik vrijdag nog niet gemenstrueerd heb dan ga ik zaterdag denk ik de test doen. Volgens mij wordt ik het wel binnenkort, al de hele dag wat pijnscheutjes in mijn onderbuik.

Tja, zou wel fijn zijn om deze keer met een paar meiden op de wachtbank te zitten, vorige keer was het slappe hap en dan komen we er allemaal met een zwanger verhaal vanaf. Dat beloven we elkaar. Ik duim ook voor jullie hoor.

@Yvonne: nog proficiat met je doordeling. Hopelijk slaat het nu dan ook aan. Je moet maar zo denken: het zijn wel 2 sterke ze hebben het in ieder geval overleefd of die ene dan.

@ Terry: heb jij dan ook een cryo? Of is het een gewone met punctie en TP.

@ Dees: ook voor jou wordt heel hard geduimd vanuit deze hoek van het land, hopelijk komt het aan want dat is me wel een stukje zeg. Van het uitsterste zuiden naar het uiterste noorden haha.

Veel sterkte allemaal.

Liefs Cindy

Geplaatst

Hoi Fleur, volgens mij waren we samen aan het typen haha.

Ik hou het ook niet uit maar wil ook niet te voorbarig zijn omdat ik al eerder overtijd ben geweest. Zal wel snel komen denk ik.

Groetjes en jij ook sterkte met alles.

Geplaatst

hoi fleur,

ja ik zag het al, spannend zeg!

vandaag gestopt met de pil, hopen dat ik snel ongesteld ga worden, meestal duurt het zo lang als je er op moet wachten. maar fijn net op me verjaardag ongesteld als ik het zo uitgerekend heb. maandag ben ik jarig, zou fijn zijn als ik er dan niet al teveel last van heb, hoeft me hubbie ook niet voor alle mensen alleen te rennen!

Ik denk dat ik wel gelijk mag beginnen met de puregon, het ligt al lekker in de koelkast. vandaag alweer spuit 5. Ik kan me nog wel herrinneren dat ik de brief kreeg( begin augustus), op 20 sept mag u starten met de deca injecties.. bla bla bla.. ik dacht waaaat dan pas.. maar nu ben ik gewoon alweer 5 dagen bezig. Ik heb wel last van opvlieger trouwens. en jij fleur nog ergens last van?

@ cindy, ja cker komen die duimen aan.. misschien een beetje vertraagd maar het komt er wel! haha.. idd.. jij daar in het onderste puntje van nederland.:icon_thumright:

Als we samen zwanger zijn kom ik wel even langs om mijn buik te showen:P

haha..

nou ik ga er snel vandoor, ga vandaag een x bij me ouders eten..

me mannetje die moet tot 8 uur aan het werk vanavond.

dag dag en iedereen toi toi toi!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi cindy,

Ja wij hebben 1 cryo. Dit is onze laatste hoop want dan moeten we weer een paar jaar wachten. Mijn zussen willen wel donor zijn maar die willen allebei nog een kind. Dus dan wordt het een lange wachttijd.

Hoop voor jouw dat je niet ong wordt

groetjes

Geplaatst

Hoi hoi ben ik weer. nog niet ongi maar de test was helaas al zoals verwacht negatief. Nou laat die menstruatie dan nu ook maar komen dan kunnen we voor die cryo gaan.

Groetjes

Geplaatst

Hoi Cindy,

Ik zat op het puntje van mijn stoel, hopend dat je zwanger zou zijn. Wat een domper voor je meis! Baal wel met je mee...... maar..... ik lees dat je jezelf nu klaarmaakt voor een cryo-ronde? Hartstikke top meid! We zitten nog steeds in een positieve flow, dus gaan we voor positieve testen.

Hoop je gauw op het wachtbankje te zien zitten!

Knuffel van mij

Elena

Geplaatst

Hey Cindy,

ik was ook al nieuwsgierig maar wat jammer dat de test negatief is.

Je hebt toch hoop op zo'n moment.

Nou laat inderdaad maar komen en dan gauw op weg naar een goede cryo

succes

Geplaatst

Hoi allemaal, fijn dat jullie toch zo met me mee leven.

Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en moet morgen al beginnen met de progynova en dan 9 oktober naar het ziekenhuis om het baarmoederslijmvlies te controleren. En dan al bijna de terugplaatsing. Gaat lekker snel deze keer en ik ben ook super positief. Het gaat lukken ik voel het.

Heerlijk niet te prikken en dergelijke.

Groetjes Cindy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden