Ga naar inhoud

Mijn eigen dagboekje, Cindy

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Luc en Cindy heel veel sterkte!

Ik miste je al Cin!

Weten ze nu al wat het is? Duim nog steeds voor een goede afloop!

• Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje, dat is schrikken!! Ik hoop dat Cindy gauw weer lekker thuis is en dat álles helemaal weer goed is met een extra bonus van een dubbel streepje!

Sterkte allebei!

Mari

Geplaatst

hoi luc en cindy,

ik hoop dat je inmiddels al wat beter bent!

we dachten allemaal al : waar is cindy?

veel beterschap en ik hoop dat alles positief is!

Gast marianne
Geplaatst

Hoi Cindy en Luc,

Wat een toestanden allemaal weer.

Het was idd wat stil op het forum wat betreft de berichtjes van Cindy's kant.

Sterkte en beterschap!

Liefs, Marianne.

Geplaatst

wat vervelend zeg!! Weten ze niet wat ze heeft?

Misschien overstimulatie?

Doe haar maar de groeten.. en sterkte..

Geplaatst

Jeetje wat heftig allemaal. Nou ik ben blij dat ze weer stabiel is en weer naar huis mag. Heel veel sterkte nog voor jullie beiden.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Wat onzettend lief, Luc, dat je dit berichtje even hebt geplaatst. Het valt inderdaad op als iemand die normaal heel actief is, ineens niet meer reageert.

Wat hebben jullie veel meegemaakt de laatste dagen. Ongetwijfeld erg geschrokken ook. Maar erg goed om te horen dat je weer naar huis mag, Cindy. Zijn ze er uiteindelijk achter gekomen waar de pijn vandaan kwam?

Heel veel sterkte de komende tijd, knap maar snel op!!! Dikke knuffel, meid.

Geplaatst

Halllllooooo allemaal, Ik ben weer thuis, jee dat was even schrikken zeg. Ik zal het verhaal even een beetje vertellen.

Dinsdag op woensdag nacht werd ik om 3.00uur wakker met hevige buikpijn, niet onder in de buik en ook niet boven in de buik maar echt overal en het trok ook door naar de rug, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest van de pijn, en aangezien de kans bestaat dat ik zwanger ben durfde ik ook geen pijnstiller te nemen, maar de pijn werd ondraaglijk, ik heb wat tranen gelaten, jonge jonge.

Om 8.00uur meteen de huisarts gebeld en daar kon ik al om 9.00 uur terecht, gelukkig. Zij heeft me toen onderzocht, maar kon niet zeggen waar het vandaan kwam, omdat het met een band om mijn rug trok heeft ze me toen wel bloed laten prikken waar we later op de dag voor konden bellen. Zo gezegd zo gedaan, toen weer naar huis, paracetamol mocht ik toch wel innemen kon geen kwaad, om 15.00uur heeft Luc even met de dokter gebeld en bleek dat de ontstekingswaardes te hoog waren maar niet erg hoog en dat hij even contact moest opnemen met de IVF-arts in het AZM.

Zij hebben toen overlegd met de dokter daar en ik hoefde niet te komen wel morgen als het dan nog pijn deed, dan wilden ze het even controleren. Rond 17.00 uur had ik al 6 paracetamols genomen en dat was het limiet, het werkte maar 1 uurtje en dan begon de pijn weer.

Nog wat liggen kronkelen van de pijn en om 19.30 uur was Luc het zat, Nichtcare gebeld in Heerlen daar konden we terecht. Om 20.00uur daar, onderzocht, denkt die dokter dat ik blindedarm ontsteking heb, SHIT SHIT SHIT en nu? Naar AZM in Maastricht met veel pijn in de auto en naar de EHBO in Maastricht. Om 20.30 waren we daar, moest ik op een bed, infuus, drinken mocht ik niet i.v.m. waarschijnlijke operatie. PIJN PIJN en nog eens pijn. De chirurg kon niets vinden maar de ontstekingswaardes in het bloed waren flink verhoogd en had ondertussen ook 38.6 koorts gekregen. Om 11.30 uur voor een inwendige echo naar de verloskunde, daar moeten wachten tot 1.30uur, toen de echo, niets te vinden. Tja wat dan.

om 3.00uur komt de dokter: we nemen je op en krijgt antibiotica aan het infuus want we willen niet dat dadelijk je baarmoeder of eierstokken gaan ontsteken ivm de mogelijk zwangerschap. Ik was kapot, op, om 4.00uur heb ik een bed gekregen op de gynaecologie en toen heb ik geslapen als een blok want de pijn was iets gezakt na het krijgen van een paracetamol zetpil en de antibiotica.

Daarna ging het steeds beter en mocht ik eigenlijk gisteren naar huis. Dus niet, het bloed was niet goed en 1 waarde bleef maar stijgen, ze snapten er niets van. Toch nog weer infuus met antibiotica en dan mocht ik gistermiddag overstappen op tabletjes. Vanmorgen was het bloed gelukkig goed en mocht ik naar huis. Heerlijk, ik zit nu lekker buiten met de computer onder de parasol want ik heb nog niet van het weer mogen genieten.

Dit alles heeft gelukkig geen kwaad kunnen doen aan een zwangerschap dus er is nog goede hoop want nog geen week na het terugplaatsen was het HCG hormoon in het bloed (voor een zwangerschap) al 5 en anders was het waarschijnlijk niets geweest. Yes. En gisteren hebben we ook de brief gekregen dat er nog 2 ingevroren embryo's zijn, die ze nog kunnen terugplaatsen mocht dit nu niet gelukt zijn. Dus al met al toch weer positief.

Moet er wel even bij zeggen dat ik me super voel en echt een heel goed gevoel erbij heb en Luc ook. We zullen het donderdag te weten komen. De wachtdagen gaan zo wel snel natuurlijk.

iedereen bedankt voor de fijne berichtjes die ik al heb en ook nog ga krijgen hoop ik, haha, fijn om te weten dat zo veel mensen met je mee leven. Mijn mannetje is trouwens ook erg lief voor me geweest, en als je zo in een ziekenhuis ligt besef je maar weer al te goed hoeveel je van iemand kan houden.

Heel veel liefs en ook succes aan alle anderen.

Groetjes Cindy

Geplaatst

Jeetje Cindy, wat een verhaal. Wat kan een mensenlijf toch raar doen! Gelukkig zit je nu weer lekker in je eigen tuintje! Geniet er van.

En succes met de laatste wachtdagen!

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Dank je Nora, hopelijk wordt het net als bij jouw haha. Tuintje is zo voorbij, gaat denk ik onweren het is me toch een partij benauwd.

Groetjes Cindy

Geplaatst

Wauw, Cindy, goed je hier weer te zien, en toch ook al wel wat positieve geluiden voor a.s. donderdag... Lekker joh!

Maar eh, ze weten nog niet waar die ontsteking heeft gezeten/zit???

Lastig lijkt me dat!

Hopelijk is de laatste anti biotica goed genoeg om ervoor te zorgen dat alle ontstekingen weg gaan!!!

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

Jee Cindy, wat een verhaal. Fijn dat je weer thuis bent!

Ook goed te horen dat het geen kwaad kan en je HCG waarde geeft goede hoop! Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. Hou dit vast! Sterkte tot donderdag!

Gast marianne
Geplaatst

Hey Cindy,

Fijn dat je weer thuis bent! En op het forum natuurlijk:a4628ea63ee3976fca4

En mooi bericht dat er nog 2 cryo's zijn.

Nog heel veel sterkte de komende week, want nu komt het er echt op aan!

Groetjes, Marianne.

Geplaatst

Hee Cindy,

Welkom terug op het forum en natuurlijk thuis.

Niets is fijner dan thuis te zijn.

Hopelijk was het dan achteraf niets ernstigs.

Misschien was het wel de innesteling waar je lichaam vreemd op ging reageren.

Maar je bent er gelukkig weer en weer helemaal opgeknapt.

we zijn blij dat je terug bent hoor.

Nu nog een 5 daagjes wachten en dan weten we het.

succes

Geplaatst

wat een verhaal!!

Gelukkig voel je je nu weer goed.

En je bent weer thuis, heerlijk, weer in je eigen bedje slapen!

Zo gaat het idd snel, maarre, geen gekke dingen meer doen haha.

Succes nog, tot donderdag!

Geplaatst

Hoi Cindy, ik ben blij te horen dat het weer goed met je gaat. Wat een verhaal zeg; dit heb ik nog nooit eerder gehoord of gelezen bij een ivf behandeling.

Goed dat je hcg waarde iets verhoogd is; dat is toch weer positief. Ik hoop het voor je meid.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Hoi Allemaal, SHIT SHIT SHIT, net wat helderrood bloed bij het afvegen en ook aan mijn vinger bij het afvegen, dank dat ik vandaag van de wachtbank flikker. Weet niet wat ik ervan moet denken, hoop dat het niet doorzet.

Leuk om zo wakker te worden op een stralende zondagmorgen trouwens.

Groetjes.

Geplaatst

Oh jee, bloed willen we niet zien in de wachtweken. Maar zo lang het een klein beetje is, is er nog geen reden voor grote paniek. Ik hoop dat het lekker weg blijft. Probeer rustig te blijven! Wellicht heeft het met je ziekenhuisopname te maken....

Sterkte.

groeten, Nora.

Geplaatst

Jeetje Cindy, wat een verhaal. Heb de laatste tijd weinig tijd gehad om goed bij te lezen op het forum, dus ik zie het allemaal nu pas.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat de bloeding vals alarm blijkt te zijn.

Liefs Diana

Geplaatst

Hoi hoi, ben vrij rustig nu, vanmorgen was er wel even een kleine paniek aanval, maar ja, als het zo is kan ik er weinig aan veranderen en misschien is het dan ook maar beter zo omdat er toch iets mis was met het vruchtje en al die antibiotica wat ik de afgelopen dagen heb gehad lijken me toch niet echt goed voor zo iets kleins. Het is een beetje erger geworden maar nog niet dat ik zeg het is een menstruatie, we zien het wel.

En anders gaan we verder voor de cryo's, maar eerst kunnen we dan nog lekker 2 dgn naar de thermaalbaden sanadome in nijmegen, heerlijk met een nachtje ontspannen erbij. We zien het wel. Het heeft zijn voor en nadeel. We wachten rustig af.

Bedankt voor jullie lieve en steunende berichtjes.

Liefs Cindy

Geplaatst

En wie weet, is het ene embryootje zo lief geweest om alle schadelijke stoffen naar zich toe te trekken en blijft de andere rustig zitten!

Ik blijf hoop houden hoor!

En ik heb wel niet zoveel anti biotica gehad als jij, maar heb vanaf de dag van de punctie, tot en met de dag van de terugplaatsing ook anti biotica gebruikt...

Groetjessssssss

Geplaatst

heej cindy,

jeetje komt wel goed toch?? Ik hoop het.. had je al een bericht gestuurd op je hyves.

Geen bloed hoor.. dat willen we niet!

Heel veel sterkte nog.. en donderdag hopen op een positieve test..!

Liefs

Ook voor Luc natuurlijk

Desiree

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden