Dinky Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 Hoi Mandy, Wat een ontzettend leuke foto's! Inderdaad een leuk idee voor het geboortekaartje..... Quote
Nath82 Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 Prachtige foto's!! Echt heel erg leuk om te zien!! Quote
Dees Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 wauw .. leuke foto's mandy.. eigenlijk best jammer dat ik het niet heb gedaan. echt leuk! liefs Desiree Quote
witje Geplaatst 27 Januari, 2010 Geplaatst 27 Januari, 2010 Mandy wat een gave foto's zeg!!!!!! Quote
linda31 Geplaatst 27 Januari, 2010 Geplaatst 27 Januari, 2010 Hé Mandy, supergave foto´s zeg. Leuk met je zoons en man erbij. En mooie paint ook. Je hebt overigens een net buikje. Lekker dat je niet zoveel hoeft mee te slepen. Liefs, Linda Quote
Faye1974 Geplaatst 27 Januari, 2010 Geplaatst 27 Januari, 2010 Mandy wat prachtig!!! Wat een trots gezin!!!! Quote
Mandy Geplaatst 1 Februari, 2010 Geplaatst 1 Februari, 2010 Hoi meiden, Dank jullie wel voor alle lieve en leuke complimentjes, wordt er helemaal verlegen van. De bellypaint heeft een moeder van school gedaan en die kan dat super goed, ze heeft ook een website www.hetschminkatelier.nl daar staan ook nog hele leuke en mooie buiken op. We krijgen ook nog een foto op canvas erbij, deze moeten we nog even uitzoeken, erg moeilijk want ik vind er een heleboel leuk. @Sevenja, de jongens lijken inderdaad heel erg op elkaar, ze schelen maar 20 maanden en de oudste is vrij klein voor zijn leeftijd, dus ze denken vaak dat ze tweeling zijn en de jongste wil graag alles hetzelfde als zijn broer maar die vindt dat helemaal niet leuk dat zijn kleine broertje er hetzelfde uit wilt zien. Daar steek ik dan weer een stokje voor. Lijkt Jari wel op Noah als baby? Bij mij als 2 druppels water en soms moet ik echt heel goed kijken om te zien wie van de 2 het is met een babyfoto. Ben benieuwd op wie ons kleine meisje lijkt als ze geboren wordt. Op de echo foto's zie ik al dingen van haar vader zoals haar neusje en haar bovenlip. We zullen zien. Liefs Mandy Quote
Mandy Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hoi meiden, hier nog wat foto's van de babykamer, ik hoop dat het gelukt is om ze er op te zetten, want het kostte veel moeite. Liefs Mandy Quote
Simonja Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hi Mandy, Leuke kamer. Nog maar heel even en dan zal je kleine meid lekker daar in haar bedje liggen. Groetjes Dorine Quote
Lonki Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Jeetje Mandy wat een leuke kamer. Quote
Otjes Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Wat een lief meisjeskamertje. Gr. Natasja Quote
lonneke Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 erg mooi kamertje. Echt super zo met het behangetje.. Kunnen we je inhuren voor styling???? mocht het lukken natuurlijk Quote
Mandy Geplaatst 25 Februari, 2010 Geplaatst 25 Februari, 2010 Dank je wel meiden voor de leuke complimenten. Ik vond het ook wel erg leuk om een meidenkamer in te richten, ben gewend om alleen maar jongenskamers in te richten, dus mocht nu helemaal los haha. En Lonneke, je mag me altijd mailen hoor, ik ga eerst hard duimen voor je dat het gaat lukken. Nath ik moet effe opzoeken van welk merk het is, het komt in ieder geval bij babydump vandaan. Je hoort het nog. Liefs Mandy Quote
Vanessa Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 Hier zijn ze dan! Vandaag 28 weken en 6 dagen zwanger! Wel even lastig met de zelfontspanner maar het is gelukt. P.S. Het is nog wel vroeg in de ochtend. Quote
beau Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 Vanessa wat heb je een prachtige buik! Leuk jurkje ook trouwens. Je bent er vroeg bij aangekleed en wel op de zaterdagochtend:-) Quote
Sab Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 Jeetje Vanessa wat een toeter!!!!!!!!! En je moet nog zolang! Prachtig hoor, maar ik hoop dat je nog lekker uit de voeten kunt straks hihi. Quote
Meiske74 Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 wowwwwwwwwww Vanessa, wat een mooie flinke buik!!! het gaat inderdaad hard, super hoor. Ik kan me voorstellen dat het best zwaar is en dan nog met een kleine dreumes die rond loopt, top!!! liefs Babeth Quote
Sylvino Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 OOOHH wat een grote toeter zeg, dat kan niet missen dat er daar 2 inzitten. Kun jij nog normaal alles doen, volgens mij niet! Quote
Pammie Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 Wauw wat een buik! En je moet nog wel eventjes.... Leuk om een gezicht bij een naam te zien. Quote
Mik0705 Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 @Vanessa, wat een buik! Wauw! Het lijkt zo dat je wel heel mooi naar voren draagt of niet? Weet je trouwens al het geslacht van je beebjes? Liefs Quote
Dees Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 wauwie!! wat een prachtige buik, kan me voorstellen dat je wel blij bent dat het met 37 weken wordt gehaald.. mocht het niet eerder geboren zijn. idd.. ben wel benieuwd of je het geslacht al weet.. suc6! Quote
Moontje Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 Wauw wat een geweldige buik, een echte tweeling buik! Ziet er mooi uit hoor. Moontje Quote
Sanna Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 Vanessa, wat een mooie buik!! Hij is groot zeg ...de mijne is nog niet zo groot volgens mij. Doe maar rustig aan, het zal wel zwaar zijn met zo'n toeter. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.