Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he tammy

hopelijk is dit je laatste foto. je gaat je buik nog missen straks.

maar je hebt een hele mooie buik.

liefs

Geplaatst

[/b]:Grootformaat();"]Foto-MJN8LO4I.jpg

803737585_5_KJL2.jpeg

Hoi meiden,

Een moeder bij 1 van mijn zoontjes op school heeft een eigen schminkatelier en wil graag oefenen voor bellypaints, dus nu oefend ze af en toe op mij. Erg leuk.

Hier ben ik 25 weken.

Geplaatst

he mandy

je hebt al een aardig bol buikje voor 25 weken. maar dit is dan ook net als bij mij je derde zwangerschap dan wordt je wat dikker.

geweldig dat je iemand kent die dit soort dingen op je wil uitoefenen.

liefs

Geplaatst

Hoi meiden,

Even een update van de groei-echo van gisteren. Naast het feit dat mijn buik groeit, neemt ook de onrust daarbinnen toe. Het slapen gaat moeizamer en doe ik noodgedwongen tussen de middag nog een tukkie :sad1:. Anders is het niet echt vol te houden zo'n lange dag met volop bewegende kiddies. Enfin, gisteren mochten we weer even naar binnen gluren en de boys doen het meer dan uitstekend. Zijn wederom flink gegroeid en liggen nog steeds mooi op schema! De datum komt steeds uit zo rond de 13 maart bij het meten van het koppetje (bij beide). Maar de buikomvang is een ander verhaal, hier liggen ze duidelijk voor op het schema t.w. op week 29 en 5 dagen! Oeps..... ik ben nog maar 27 weken en 3 dagen. En bij het opmeten van het dijbeentje, werd het écht duidelijk want de ene is 1150 gr. en de ander 1273 gr, joekels dus!! Dit gewicht is normaliter zo rond de 30 weken. Nu snap ik dat de kilo's eraan vliegen....

Kan het nog niet geloven, ik draag nu al 2,3 kilo kind bij me! En ik heb nog wel ffkes te gaan! Ik heb bij deze ook weer foto's van mijn buik gemaakt en ben benieuwd of-tie nog een beetje overeenkomt met jullie buiken qua grote.

Greetzzzz,

Elena

Foto-BBA3VPYA.jpg

Foto-4YRVCTYW.jpg

Geplaatst

Hi Elena,

Wat fijn dat de boys het goed doen. Ik heb geen idee of je buik heel groot is of niet maar ik vind hem wel heel mooi.

Mijn buikje begint ook eindelijk een beetje te groeien. Nog ff en ik kan hier ook een foto gaan plaatsen!

Groetjes Dorine

Geplaatst

Hi Elena,

Wat een geweldige buik meid! Super om te zien en wonderbaarlijk dat er twee knulletjes in zitten. super mooi!

Liefs,

Britt

Geplaatst

Hoi Elena,

Je hebt een prachtige buik! Ik zie ook dat je precies dezelfde navelpiercing hebt als ik... mag jij hem laten zitten en of ga je nog zo'n speciale zwangerschapspiercing nemen?

Succes met de boys in je buik!

Liefs, Nine

Geplaatst

Heee meiden,

Bedankt voor de lieve reacties!!

@ Vanessa, jou ga ik zeker niet meer inhalen! Ik vind het zo spannend dat jij over 2 weken gewoon die kleine in je armen houdt. Kan me nog goed herinneren dat je positief testte en ik samen met Claudia dachten dat wij de volgende zouden zijn. En kijk nu..... jij al bijna mamma, ik begin volgend jaar en Claudia midden volgend jaar (ga ik gewoon vanuit!

Als de boys qua gewicht zo doorgroeien, dan hoop ik medio februari aan de beurt te zijn. Mijn moeder is 10/2 jarig, mijn schoonmoeder 13/2 en mijn ex-verloofde 15/2. Ik hoop na deze data dan alsnog aan de beurt te zijn. Met de gyn vantevoren een keizersnee afgesproken, ben niet zo goed in het ontspannen opvangen van weeen en zo...... (understatement).

@ Nine, heee leeftijdgenoot! Fijn om te lezen dat ook jij zwanger bent, nu even afwachten van hoeveel begrijp ik. Een tp van 3 stks. dat is nogal wat! Heel veel succes met je zwangershap en dat alles maar net zo voorspoedig mag verlopen als bij mij. Wel benieuwd wie van ons de 'oudste' is, ik word in juni 44. En jij?

Greetzzzzz,

Elena.

Geplaatst

Hoi Elena,

Jij wint... ik ben net in november 43 geworden... zou jij op dit moment de oudste zwangere zijn van dit forum...gevolgd door mij?

Ik hoop ook zo dat het goed blijft gaan en ik ben heel benieuwd idd hoeveel het er zijn. Gevoelsmatig denk ik dat het er eentje is.

Dinsdag weet ik meer!

Groetjes, Nine

Geplaatst

Hoi meiden,

Het ziet er allemaal prachtig uit hoor. De buiken en de kamertjes. Kan niet wachten tot volgend jaar juni hihi.

Liefs

Natas

Geplaatst

hallo dames

ik heb vandaag met 34 weken een fotoreportage laten maken alleen zijn alle foto's gewoon mooi en ik kon moeilijk kiezen welke ik er nou hierop moest plaatsen dus ik heb er een aantal van de 150 uitgezocht voor deze site en zijn er aardig wat.

liefs

Foto-DVXEOBPN-D.jpg

Foto-XOH3MHQF-D.jpg

Foto-HFTNCFVC-D.jpg

Foto-OB8SH3PE-D.jpg

Foto-D43IMJVB-D.jpg

Foto-A8SJYRQU-D.jpg

Foto-VZJ7BDV8-D.jpg

Foto-DWOBHXXL-D.jpg

Foto-CSPHUCYH-D.jpg

Foto-QTUHL3QU-D.jpg

Geplaatst

mooie foto's svenja..

die met het hele gezin is ook echt prachtig!!

geniet en voor je het weet zijn jullie met zijn 5en..!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi Sevenja,

Wat een prachtige foto's zeg, echt super en heel vrouwelijk.

En met je andere 2 kinderen erbij, echt heel aandoenlijk, leuk hoor.

Zijn ze ook zo betrokken met de zwangerschap?

Mijn jongens vinden het erg leuk, als ze maar niet mee hoeven naar de vk of zo, want dat duurt ze allemaal veel te lang haha.

Mijn buik groeit aardig door idd en ja dat heb je hé met een derde, het boeltje is al 2 keer opgerekt geweest. Zolang we nog kunnen bewegen is het goed toch.

Elena, je hebt een mooi buikje hoor, ik denk dat die van mij zelfs nog wat groter is en daar zit er echt maar 1 in.

Liefs Mandy

Geplaatst

he mandy

mijn kinderen weten het eigenlijk al vanaf het begin en mijn dochter heb ik toen die tijd ook helemaal betrokken bij de behandelingen omdat ze zich af begon te vragen waarom ik zo vaak naar het ziekenhuis moest.

alleen zijn voor de kinderen negen maanden wel heel erg lang. mijn dochter snapt het dan nog wel we hebben altijd gezegd eerst sinterklaas dan kerst en oud en nieuw en dan komt snel de baby maar mijn zoontje snapt dat nog niet. op dit moment kruipt hij elke ochtend bij mij in bed en kijkt dan naar mijn buik en zegt oohhhhhhhhhhhh de baby zit nog steeds in je buik.

ik heb op hyves zon teller geplaats en daar wil hij dan ook regelmatig op kijken hij denkt dat dat babytje op het scherm de baby in mijn buik is ik heb hem uitgelegd dat als er 40 staat de baby komt. hij is 4 maar is een genie in rekenen dus hij zit dan steeds te rekenen.

liefs

• 2 weken later...
Geplaatst

Gorgi,

wat een mooie buik zo aan het einde. Nog een paar dagen en je hebt de kleine ook in je armen.

Wat een schattige wieg en mooie kamer.

Geplaatst

Hee meiden,

Ondertussen 31 weken ver en wilde mijn buikfoto's maar weer eens plaatsen. Het velletje staat megastrak en ik krabbel me een ongeluk, nog minimaal 6 weken te gaan (hoop ik).

Ben weer benieuwd naar de andere buiken......

Foto-4KS8UC6C.jpg

Foto-7HS43S4S.jpg

Geplaatst

Wat heb jij toch een mooie buik! Jij zit echt nog lekker strak in je velletje.

Ik ben een stukje steviger, vandaar.

Ook ik had jeuk aan mijn buik, tot op het laatst. Gelukkig is er niets gescheurd.

Liefs,

Vanessa

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden