Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Thanks ladies, mooi he die kamer, ik ben er ook echt wijs mee, je moet altijd maar afwachten of het in het echt net zo wordt als in je hoofd! Maar ben echt super wijs met het resultaat.

@Renee, vindt je een bescheiden buikje? Ik vind mezelf mega! Ben benieuwd naar jouw foto dan. Waarom 37 weken Renee? Zwangerschapsdiabetes? Oh ja, en die 3D foto, ja te schattig istie he. Ik vind hem heeeel erg op m'n vriend lijken, het enige wat ik niet kan plaatsen zijn de oogjes, misschien heeft ie die dan van mij. Ghihi!

Kusz,

Britt

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik zal morgen eens een nieuwe foto wegzetten en dan kun je zien wat een megabuik ik al heb. Dit komt mede door myomen in baarmoeder waardoor ik ook via keizersnede moet bevallen en dat plannen ze hier in België 2-3 weken eerder dan uitgerekende datum, vandaar...... Ik ben er zelf wel blij mee.

Liefs:blob1:

Geplaatst

Wat zijn die dikke buiken, echofoto's en kamertjes mooi! Helemaal top. Dat jullie maar snel jullie kleintjes mogen begroeten en wij de foto's mogen zien!

groetjes, Nora.

Geplaatst

heej daan!

Ik heb de ooievaar al naar je toe gestuurd. nu maar hopen dat hij jullie huisje snel vindt...!

:D mooi buik hoor!

liefs

Desiree

Geplaatst

Daan: wat een buik zeg haha. Hoop echt voor je dat je geen foto meer hoeft te maken met 41wk, dat je dan maar gewoon een foto van de kleine kan plaatsen.

Geplaatst

59810-5669821.jpg

Daan jij vroeg erom.. haha dus even een foto shoot gehouden thuis.. en hier dan mijn 34+1wk buikje..

liefsss!

Geplaatst

Hier nog een buikfoto van 31 weken. Nog 6 weekjes genieten van DE buik en dan verdwijnt ie weer....hopelijk...??

Foto-VWITGGCJ.jpg

Groetjes, Renee

Geplaatst

hallo,

ja meer foto's!! leuk leuk.. allemaal prachtige buiken.. jij ook nog trudy..! strepen heb ik idd gelukkig (nog) geen last van.

nog even genieten van de buiken!

liefs

Desiree

Geplaatst

Heerlijk al die buiken!...Inderdaad nog maar even dat we ervan kunnen genieten, maar dan zijn we ook van de vervelende kwaaltjes af en dan hebben we een wonder in ons armen...... sweet dream....

Liefs

Geplaatst

Dat ziet er mooi uit!

Ehhhmm, dat tuniekje kun je binnenkort niet meer aan.

Zet je hem op marktplaats? Dan wil ik hem wel hebben!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hi dames,

wat een prachtige buiken allemaal. Ik kan niet wachten totdat ik ook een buikje ga krijgen maar dat duurt nog zooooo lang..

Groetjes Dorine

Geplaatst

heej trudy!! wauwww.. ziet er mooi uit hoor! prachtig!

k zou straks ook even weer een foto shoot houden.. en dan even foto's plaatsen.

geniet er nog lekker van.. (nu het nog kan)

ps: lukas heeft hem, zijn rijbewijs gehaald in 1x kan ie me toch nog zelf naar het ziekenhuis rijden!

liefs

Desiree

Geplaatst

59810-5696271.jpg

en hier zijn ze dan..

35wk en 4 dagen..

59810-5696270.jpg

huisje van ons grote wonder!!

en een foto van gister...:D bolle wangen van ons kleine manneke!

59810-5693939.jpg

Geplaatst

Hoi meiden,

Ook ik heb een foto van mijn buik gemaakt (22 weken) en ben er eigenlijk best wel trots op :cya:. Krijg wel verschillende reacties waardoor ik niet echt weet of het nu een bescheiden buik is of juist toch niet, er zitten er perslot van rekening wel 2 knullen in mijn buik.

Maar eerlijk is eerlijk, ik ben erg onder de indruk van de buiken van Dees en Luck-t. Jullie zijn natuurlijk wel een stuk verder dan ik, maar jullie buiken zijn écht overweldigend! En dat voor 1 baby, jullie zijn nu al hele goede moeders voor de babies......

Voor diegene die met de laatste loodjes bezig zijn, sterkte en succes!!!

Greetzzzz,

Elena

[/b]:Grootformaat();"]Foto-VQNNNBMG.jpg

[/b]:Grootformaat();"]Foto-LENANZAN.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden