Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Trudy, mooie buik hoor. Wij schelen niet zoveel haha.

MissEtam is ook helemaal mij winkel geworden, alleen dan wel de grotere filialen. bij ons op het winkelcentrum zit er ook wel een, maar is alleen een heel klein hoekje met positiekleding. Daarbij is ook H&M online shoppen echt mij ding geworden. Kan ik meteen babykleding bestellen haha.

Hier ook nog de foto's van de kinderkamer.

Foto-ROUMZKPC-1.jpg

Foto-ACOD4LZW-1.jpg

[/b]:Grootformaat();"]Foto-33VJMXD4.jpg

Geplaatst

Leuke babykamer Tammy, ik heb ook foto's gemaakt nu het klaar is. Die zal ik vanavond er even opzetten. Alleen hier hoor, want ik zet ze niet op mijn hyves, want ik vind dat bekende maar moeten komen kijken naar mijn babykamer, hahah.

Geplaatst

wie heeft er last van striae? Ik heb er gelukkig BIJNA niet... een paar kleine streepjes op me buik... hoop dat dat zo blijft....

Ik smeer me buik ook niet meer in volgens de VK ben je er of gevoelig voor of niet, ligt aan je huid type.... mijn ma heeft er 5 gebaard en heeft nooit last van striae gehad..

Geplaatst

Mijnbaby, ik heb er geen last van. Ben al wel vanaf dag 1 aan het smeren. Wat ik mij dan weer afvroeg, bij wie komt de navel naar buiten? Ik denk dat dat bij mij niet meer gaat gebeuren...

Geplaatst

Ik heb wel last van striae, ik smeer netjes iedere dag (2x) maar ik denk niet dat het helpt. Ik heb mezelf erbij neergelegd, zie het maar als een waarschijnlijk blijvende herinnering aan mijn toekomstige baby.

Mijn navel komt nog niet naar buiten. Ik kan wel duidelijk zien dat mn navel veel verder omhoog is gekomen, maar naar buiten nog niet.

Geplaatst

Leuke kamer! Heerlijk he?!

Ik heb NOG geen last van striae en ik smeer 2 x per dag met de olie van Weleda. Ik heb weleens gheoord dat als je oudere bent, je er minder last van hebt.....? We wachten het af..... Mijn navel komt ook nog niet naar buiten, maar mijn man verwacht nog wel dat dat gebeurt. Ik moet natuurlijk ook nog 13 weken en striae + navel gebeurt pas in de laatste weken.

Liefs

Geplaatst

ik heb ook geen straie ook niet bij mijn andere twee kids. ik denk dat het gewoon persoonsgebonden is als je er last van hebt en dat het aan de structuur van je huid ligt.

ik smeer mezelf in met bio-oil dat is ook om littekens minder zichtbaar te maken dus mischien wel handig om straks na de zwangerschap te gebruiken om de straie minder zichtbaar te maken.

groetjes svenja

Geplaatst

Ja ja kamer is echt helemaal klaar, alleen nog de laatste dingetje halen, maar daar hebben we nog wel even de tijd voor.

Ik heb ook tot nu toe geen last van straie, maar smeer al vanaf het begin mn buik elke morgen in met zwitsal mama. Nu de laatste tijd vaak ook 's avonds omdat ik veel jeuk heb op mn buik. Verder mn navel is ook nog niet naar buiten gekomen, maar denk dat dat ook niet lang meer zal duren. Mn navel wordt steeds ondieper en is nu alleen nog een klein keultje ipv een diep gat, zullen we maar zeggen.

Geplaatst

heej tammy,

leuk die babykamer! mooi hemeltje.. die heb ik ook gekregen van een mevrouw die mijn kinderwagen van ons overnam. heel toevallig was ze eerst langs de ikea geweest en liet deze aan me zien, ik zei leuk die heb ik ook nog nodig.. toen zei ze dat ik hem wel mocht hebben...! erg lief.. kende de vrouw helemaal niet, alleen dat ze me kinderwagen kwam halen.. (we hadden al een kinderwagen maar toch voor een andere gegaan)

En staie.. heb ik alleen op mijn benen maar die heb ik al heeeeeeel lang.. helaas te snel gegroeit toen ik in de pubertijd kwam.

mijn buik smeer ik in mijn zwitzal, heerlijk kan mijn kleine ook al aan de geur wennen:D

zou binnen kort ook even foto's maken van de babykamer zoals ie nu is.

liefs

Desiree

Geplaatst

Hey meiden..

Weer een week verder...

Heb het idee dat de buik per dag blijft groeien.

Geprobeerd vanmorgen nieuwe foto's te maken...

tinkie80%7C230863811.jpg

tinkie80%7C162195098.jpg

@ Tammy, wat een leuke kamer!!! Het hemeltje heb ik toevallig ook hangen hahahaha

Ik heb ook geen last van striae en smeer elke avond olie van Olivia erop...

Doei doei....

Geplaatst

Zo je buik is echt zeker flink gegroeid haha. Gaat helemaal goed zo te zien.

Toevallig dat we allemaal dezelfde hemel hebben haha. Wel lief van die vrouw dat je die hemel kreeg.

Geplaatst

wauw wat een buik! Mooi hoor.

Mooie kamertjes én buiken!!!

Geplaatst

mooie buik! prachtig!!

ja allemaal dezelfde hemel.. toevallig zeg!

mijn buik groeit ook met de dag.. soms wordt k wakker en denk, wow mijn buik is alweer gegroeit! ik krijg nu ook wel meer last van mijn rug, wordt allemaal wat zwaarder..

liefs

Desiree

Geplaatst

WOW wat een mooie buik!! Tammy wat lekker dat je kamertje lekker af is.......

Ik smeer me al een tijd niet meer in, ik heb ergens gelezen dat het aan je huid/genen ligt of je last krijgt van strae of niet.... Mijn ma heeft 5 kids maar geen enkele striem te bekenen..... Tot zover valt het nog reuze mee een paar streepjes, hoop dat het zo blijft...

Mijn navel begint naar buiten te komen haha echt een grappig gezicht!

Geplaatst

Ik ga a.s. zondag in Zwijndrecht een fotoreportage maken van mijn buik bij index

Mijn man vindt het heel gaaf om een afdruk van gips te maken, maar dat zag ik niet zo zitten. Ik hou er niet van als mensen aan mij gaan lopen frunniken.......

Dus heb ik gekozen voor zo'n reportage. Lijkt mij helemaal leuk.

Jeetje Daan, jij hebt echt ook net zo een buik als ik (is ook niet zo gek, je loopt maar 1 week achter), maar de dingen die ze zeggen heb ik geen last van.

(Nog)geen streep op de buik en ook (nog) geen uitpuilende navel. Ik heb ook normaal een hele diepe navel, maar merk elke week dat hij er bijna uit komt zetten.

Geplaatst

Gezellig Chantal, kom je even buurten op Zwijndrecht. Had hiervan nog nooit gehoord en het zit nog wel bij ons in de buurt haha.

Wel een leuk idee en helemaal niet zo duur. Ben benieuwd hoe het was.

Mijnbaby: hopelijk heb je de genen van je moeder meegekregen en krijg je ook geen last van straie. Mijn moeder heeft er ook geen last van gehad, maar vind het ook wel lekker om mn buik in te smeren. Vooral 's avonds doe ik het ook omdat het dan rond mn navel erg gaat jeuken. En dan helpt het smeren ook wel goed.

Geplaatst

heyy dames...

Heb ik eindelijk een leuke buikfotoo gemaakt... snap ik er helemaal niks van hoe ik die erop krijg!!!!! onder mijn profiel kan ik ook geen fotoalbum vinden...

Kan ieman me uitleggen hoe ik hem hier krijg????

alicia

Geplaatst

op bericht toevoegen en dan afbeelding invoegen... het gele pictorgrammetje..en dan de link waar je de foto op hebt staan.. je moet dus eerst wel een foto op bijv hyves, babybytes, mijn album hebben staan.. dan kun je de link er zo inplakken..

hier mijn foto's .. zonet gemaakt..!

Het kamertje..

59810-5581755.jpg

59810-5581754.jpg

De buik...

59810-5581760.jpg

zo is al weer flink gegroeid en het begint ook behoorlijk aan mijn banden te trekken..

liefs...!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden