Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wow! Wat een mooie foto's en wat een mooie buiken allemaal. Ik heb net ook weer foto's genomen en ik zal ze er straks opzetten. Wat zijn we toch mooi he?! Voor jullie begint het al te korten....spannennd hoor. Ik kijk afentoe ook op de meldkamer oktober...Ik leef helemaal mee. Ik heb keizersnee met 38 weken, dus nog 11 weekjes....schiet ook al op.

Liefs

Geplaatst
Ik kijk afentoe ook op de meldkamer oktober...Ik leef helemaal mee. Ik heb keizersnee met 38 weken, dus nog 11 weekjes....schiet ook al op.

Liefs

38 weken......dat ben ik vandaag en hoop nog even te mogen.

Ben benieuwd weer naar je foto's.

Geplaatst

Ja, ik denk dat we de buiken nog gaan missen. Ik heb net wel te horen gekregen dat ik op dieet moet vanwege zwangerschapssuiker....dus 11 weken dieten vind ik lang zat ;-)

Hier nog een foto!

Foto-3QLDEGHF.jpg

Ze glimt helemaal van de WELEDA -olie. Ik ben nu al zo dik dat ik wel denk dat er striemen zullen volgen in het laatste trimester. Ik smeer me gek!!!!

Nou Danja, ik ben een beetje jaloers op jou, want jij hebt je kleine meisje al en ik kan niet wachten om ons meisje te knuffelen.

Liefs

Geplaatst

Jullie zijn ook allemaal super mooi, zeg. Ik vind het ook zo geweldig iedere keer als ik die buik zie. Ik zal manlief vragen ook van mij weer een mooie foto te maken, dan zal ik hem er weer opzetten. kamertje is bijna klaar, dus die volgen ook spoedig....

Succes allemaal en lekker blijven smeren...

Ghihi!

Liefs,

britt

Geplaatst

dacht ik vandaag het kamertje af te kunnen maken, mist er iets bij het bedje en kan ie dus worden terug gestuurd.. ik heb er al 4 weken langer op moeten wachten!! bah. hebben wij dat weer.

De winkel is ook nog eens zeer slecht te bereiken!:S

nou morgen maar weer aan de rit.

mooie buik hoor renee, en daan ook.. zag hem al op hyves staan:D

liefs

Desiree

Geplaatst

Dames

Wat hebben jullie voor het raam van de baby kamer hangen? Ik vindt het zo moeilijk.....

We hebben echt ALLES al, alleen ben er nog niet helemaal uit wat we voor het raam gaan doen...

Geplaatst

Hahahah...erg is dat he...wij hebben een verduisterend rolgordijntje in het raam en dan vitragegordijnen op een buis met zeilringen ervoor, ter decoratie....

Geplaatst

Wij denken ook aan een verduisterings rolgordijn en dan plak ik daar bolletjes onderaan aan vast, net als wat ik bij de lampenkappen heb gedaan. Dat waren hele simpele lampenkappen van IKEA en daar heb ik bolletjes onderaan geplakt en van de Action wat Libelles die ook in behang terugkomen + wat zijden bloemen van IKEA. Ach, zo zijn we lekker creatief bezig. Nu wil ik dat ook met het gordijn gaan doen.

Mijn moeder gaf wel de tip om het lekker donker te maken in haar kamertje, zodat ze straks beter kan onderscheiden wanneer ze moet slapen. Als het donker is (al is het overdag) dan moet ze slapen. Ik ben benieuwd, maar ik volg haar advies.

Foto-6ALVB6CJ.jpg

Succes ermee!

Renee

Geplaatst

Wat een mooie buiken allemaal!!!!

wij hebben in de kamer ook verduisterings rolgordijnen hangen met sterretjes en maan erop. Kan je zo kopen bij de Gamma. Hebben al eens getest en wordt echt mega donker in de kamer, dus das mooi.

Daan: ben ook benieuwd naar jou foto's van Marijke!!!

Geplaatst

Hey Renee,

Heb je van dat Pip (ofzoiets) behang? Dat vind ik zo mooi, als we een meisje zouden gekregen dan had ik dat ook gedaan! Maar nu heel strak voor onze knul...

Liefs,

Britt

Geplaatst

weer even een buikfoto van mij en 31 wk.

59810-5615663.jpg

en het geboorte bord wat ik heb gemaakt..

naam moet er alleen nog onder, maar die houden we nog even geheim!

59810-5615707.jpg

Geplaatst

Wat een lief kamertje Renee!! Heel leuk.

Dees, mooi dat bord!!

En natuurlijk weer prachtige buiken..!!

Even inhaken op jullie gordijnen-brainstorm.. hihi

Toen onze Len geboren was zeiden ze dat je overdag de gordijnen niet dicht moest maken, want ze moeten wel een dag nacht-ritme ontwikkelen.

Ze slapen toch wel overdag na de fles want dan zijn ze doodmoe.

Later toen Len niet goed sliep raadde ze ons aan om het rolluik (of gordijn) half dicht te doen, om een beetje schemer te maken, zodat hij makkelijker in slaap zou vallen. Maar niet helemaal dicht.

Geplaatst

Dees, wat een mooi bord! Ow, wat zou ik balen als we iets zouden missen van de meubeltjes en je niet evrder kan. Als je dat in je hoofd hebt, dan.... Nou, succes ermee en laat wat foto's zien als het kamertje af is.

Amanda, dat wist ik dus niet. Ik dacht juist die kleine ook overdag lekker in het donker te laten slapen. Nou ja.... Het is maar goed dat we afentoe goede tips krijgen.

Britt, ons behang is inderdaad van PIPstudio. Ik vind het helemaal geweldig. We hebben wel maar 1 muur gedaan want anders werd het wel heel drukjes.

Liefs

Geplaatst

Wat een mooie foto's!!!! Helemaal te gek! Dit is een heel mooi aandenken. Wat een enorme buik is het he?! Ik heb nu ook al een grote buik en ik ben benieuwd hoe die zal zijn over 8 weekjes.

Liefs

Geplaatst

Wauw wat een mooie foto's!!!!

Ik kom steeds meer in de verleiding om ook foto's te laten maken, is bij mij toch om de hoek haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden