Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joos, over dat forum, ja heb iets gelezen idd, Good voor her!!! maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het hele forum "raar" vind worden...

Er zijn mensen die echt heel bot reageren op andere mensen en ook sommige reacties vind ik echt belachelijk. En ik vind sommige mensen nogal aanstellerig doen...

Maar ja dat is mijn mening en gevoel erbij.

Ik moet me af en toe inhouden om niet iets lelijks te gaan schrijven daar, als reactie op bedoel ik...zucht...of ga ik nu te ver....

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoezo mag je niet meer???? ben pas een paar weken bezig hoor , dit is een loop in etten-leur

haha lekker in de buurt ( dus echt niet )

moet iedere keer doelen blijven stellen hé en dit is mijn eerste

over die billetjes...bij de drogist kun je van vsm een calendula emulsie kopen ( wordt veel gebruikt en helpt als een trein bij de waterpokken )

als het hier heel erg werdt smeerde ik deze en liet hem gewoon drogen... bv lekker in badje en dan de emulsie erop

deze heeft een huid herstellend vermogen

groetjes

Geplaatst

Goed hoor...hardlopen...dat kan ik nog steeds niet!

Hier ook hoor sab snot enb een beetje beginnende rode billen........ik gebruik tea tree lotion en kan het zo goed onderdrukken......sudo gebruik ik snachts lekker dik erop!

Ik denk inderdaad tandjes.....het tandvlees is ook een beetje dik heb ik het idee....ze zullen toch niet ook op dezelfde dag een tand krijgen onze meiden...hahahahahahah

En nee sab we weten nog niks...eerst de papiermolen door!

Geplaatst

Sab je hebt gelijk...ik kwam er eigenlijk niet meer omdat ik steeds mijn ip om moest zetten maar dat hoeft niet meer dus ging ik weer eens kijken.....maar echt leuk is het niet meer...je hebt helemaal gelijk hoor.....er zitten een paar hele botte mensen tussen daar!

Hanny ja doelen stellen...mijn doel is nog steeds anne-meya snacht door laten slapen...daarna ga ik pas naar het volgende doel...hahahahahah

sab hoe is het met je mams?

Geplaatst

Vsm is dat ook homeopatisch?

Ik heb Carolijn laatst iets voor tandjes gedruppeld, was ook homeop. en ja hoor weer de hele fles eruit. Heb ze meteen weggedonderd haha. net als die cinebaby druppels, ook alles eruit toen. Ik doe niet meer aan homeop. middeltjes....

Nee rennen mag ik niet meer ivm mijn 4 operaties aan mijn knie en nu een nieuwe kruisband, eindelijk!

Dus ik moet het helaas met fitness doen, blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

joos, ja echt hele schrale lipjes en ook een beetje opgezet van onderen, tis nog net niet open.. Ja zou wat zijn zelfde periode tandjes haha.

Heb je al een mail gekregen van een sprongetje?

Geplaatst

hey jose hoezo kun je het niet??? conditioneel of heb je een blessure?

ik had een conditie van 0,0 maar met goede spullen een een goed schema ( en een beetje doorzettingsvermogen) kan iedereen het ! ECHT WAAR!

en het werkt verslavend.

ben blij dat ik weer griepvrij ben want dan kan ik weer 3 keer in de week gaan lopen

Geplaatst

Met mams gaat het best aardig, ze moet nog wel haar rust nemen maar op zich gaat het best goed. Ze is alweer 3 kilo aangekomen! Dus ze is ook al wat sterker geworden. En de komst van haar kleinzoon helpt he? hahaha.

Doorslapen is hier geen probleem,Carolijn was echt toe aan 4 flessen dus de laatste fles gaat er nu om 19.30 (en ze valt in slaap met drinken) in en ik moest haar om 7 uur wakker maken hahaha.oeps....

Geplaatst

Sab,

jij ook al zoveel berichtjes gemist. Ik moest er 166 bijlezen, gaat niet helemaal lukken denk ik.

Famke had vorige week ook enorm rode billetjes, zo erg dat er plekjes kapot waren en gingen bloeden. Naar de KA geweest en speciale creme voorgeschreven gekregen. Ben de naam even kwijt, de creme zit in de tas bij de oppasmoeder, maar zal die vanavond even doorgeven. De kans is namelijk dat ze een schimmel hebben als het rood niet weggaat.

Ik moest vaker de luier verschonen en na de luierdoekjes met een washandje met lauwwarm water de billen schoonmaken. Daarna goed droogdeppen met een tissue en dan die speciale creme erop deppen. Niet smeren. Nu is het bijna weg. En ik was geen slechte moeder, het komt door de zuurdere poep als ze tandjes gaan krijgen. (maar waar blijven die dingen......ze zijn nog steeds niet te voelen).

Gelukkig heeft Famke vannacht voor het eerst weer doorgeslapen zonder om haar tut gevraagd te hebben. Heerlijk! Lag er om 22 u in en in een ruk tot 7 u doorgeslapen.

Ga even wat rommelen in huis en ben straks weer terug. Na natuurlijk eerst de 166 berichtjes gelezen te hebben....:toothy9:

Corine

Geplaatst

sab ik heb nog geen mail!!!!!!!!!!

Hanny...ik ben bevallen met een keizersnede en kan gewoon nog niet hardlopen.......ben hard aan het oefenen bij de fysio maar het gaat gewoon nog niet...hahahahahah

Knap hoor drie keer in de week!!!!!!!!!

Geplaatst

ja vsm is homeopatisch MAAR deze neem je niet in!! dus ziek wordt ze er niet van...

deze zijn heel goed ga maar een zoeken naar de waterpokken dan zul je zien dat ze deze emulsie echt overal promoten...hey jose hoe komt het dat a m nog niet doorslaapt of heb ik dat ergens gemist???

Geplaatst

nog vaker verschonen???? jeezzz, ik doe het nu soms om de anderhalf uur hahaha, de kleine stinkerd!!

Wel goed dat je nu een cremmetje hebt gekregen en dat t bijna over is.

Nog geen zicht op de tandjes dus bij Famke...??

Tot later Corine, poets-se

xx

Geplaatst

ja hanny als ik het wist zou ik er wat aan doen.....ik dacht als ik stop met borstvoeding zal ze wel gauw doorslapen...nou ik ben nu 4 weken gestopt maar nog niet doorslapen...en nu na de vakantie lijkt het wel weer even erger te zijn.......gaat wel weer over maar ja moe word je er wel van...hahahahahah

Corine heb ik ook gehad in het begin zon zalfje...is echt superzalf.......ik heb die zalf nog wel bewaard ...als ze het weer krijg kan je het zo weer gebruiken.!

Geplaatst

Hanny oke, mischien maar eens proberen dan!

Mijn moeder heeft 4 weken in t ziekenhuis gelegen, heeft divercutilius. Darmprobleem. Nu moet ze wachten op een operatie, maar ze moet eerst aansterken en aankomen dus ondertusen is z er staks wel 4maanden zoet mee....

Ze mag ook niet werken en zo..

Even wat foto's plaatsen hihi

Geplaatst

nee nog geen werk hoor Joos, ik wil parttime werken he? en dat valt niet mee om zoiets te vinden in my line of work!

Ft is er genoeg te vinden.....

ach komt allemaal wel denk ik dan maar, positief blijven he hahaha

Geplaatst

Sander was vrijdag ook vrij. Heerlijk geluncht samen, Caro bij oma gebracht haha. Daarna gewinkeld.

Zaterdag zijn we uit eten geweest en is Caro uit logeren gegaan bij opa en oma, was echt onwijs gezellig en hebben lekker uitgeslapen haha.

Zondag rustig aan gedaa, om 11uur Caro opgehaald en daarna lekker thuis gerelaxt.

En jullie?? Of heb je dat al ergens verteld? hihi.

Weet jij trouwens hoe ik mijn delete toets weer aan het werk rkijg?? Ik dnek dat ik ernges opgedrukt heb en nu moet ik alles met mijn backspace weghalen haha

Geplaatst

ik geef even hier antwoord hoor sab.....wat erg is het daar geworden...geen discussie meer mogelijk...die j gaat op e lijken...hahahahahahahah...wat een moeilijk gedoe daar!

Nou hier had ze die vraag gewooin kunnen stellen hoor...dus nikkie26 stel je vraag maar hier...hahahahah

Whaaaaaaa...lekker uitgeslapen wezen eten met je mannetje....zou ik ook wel willen!

Je delete toest...kan je die uitzetten dan....hahahahah......ik ga eens voor je kijken.......en anders vraag ik het straks even aan jheroen!

Wij hebben zaterdag 2 nieuwe tv`s gekocht...een plasma voor beneden en een lcd voor boven...en daar zijn we druk mee geweest...meteen nieuwe meubels uitgezocht nu die grote tv bak weg is!

Geplaatst

ow wat goed zeg!! Wat zul je een ruimte over hebben he?? koel zeg!!

Heb je de meubels al besteld? Toch maar niet ruilen met Roos?? hahahaa

Geplaatst

oke als je weet hoe ik m weer goed krijg hoor ik t wel haha, okidoie tot alaterrrrrrrrr!!!

xxx

Geplaatst

haha Corine, waar blijven die dingen..

Len had (dacht ik) ook al heel lang last van tandjes.. rode billen, overal op bijten enz. enz.

Uiteindelijk kreeg hij pas met 9 maanden zijn eerste twee tanden, wel tegelijk.

Opeens gaat het heel snel, als je iets voelt of ziet, zijn ze ook na een paar dagen door.

José,al een afspraak bij de orthopeed?

Sab, gefeliciteerd met je neefje! Hoe heet hij? (je hebt het vast ergens geschreven, maar kan het niet terug vinden...)

Alles goed gegaan?

Hanny, wat heerlijk van je man zeg, dat zou die van mij nou nooooit doen... (zei ze jaloers) haha.

Angela, en alle andere mamma, s met kindjes die beginnen te lopen:

Bij de zeeman hebben ze sokjes met anti-slip erop, erg fijn!!

Ze zijn wel niet heel erg leuk, maar ideaal voor beginnende stappertjes.

Amanda

Geplaatst

sab we weten niet hoe je die del knop weer kan gaan gebruiken....jheroen zei al zit er niet gewoon een vuiltje onder...Als je erachterkomt hoe je hem weer aan moet zetten hoor ik het graag...hahahahah

Amanda...nee nog geen afspraak...wij moeten nu op hun wachten!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden