Ga naar inhoud

De kletstantes 3


Sab

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Vonnie,

 

 

 

Ik heb het vandaag geprobeert hoor met het slapen na het groentehapje......

 

Het ging erg goed we hebben lekker rustig kunnen eten en de kids hebben lekker een dutje van drie kwartier gedaan, ze werden zelf weer wakker om kwart voor 6 en kregen hun pyamaatje aan en om half 7 laatste fles en ik heb ze neit meer gehoord na 18.45...............bedankt voor de tip!!!

 

 

 

Groetjes

 

 

 

shanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het bij een gezondheids(natuur)winkel gehaald maar de produkten van Weldela kun je ook in de betere drogist kopen en anders internet via internet kun je alles van weleda vinden en bestellen..

 

 

 

Het is echt super spul je gebruikt het na het douchen en het trekt zo in, het duurt een tijdje voor je resultaat ziet omdat de olie eerst de onderste huidlagen aanpakt daarna zie je echt dat je huid er steviger uitziet en de structuur weer terugkomt,,

 

 

 

Shanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eiger,

 

 

 

Dat geloof je toch bijna niet, wat een hufters he.........gelukkig dat het een geluk bij een ongeluk was en dat je nieuwe banden krijgt.....een kleine pleister op de wond.

 

 

 

Heeft Faas al twee tanden wat gaat dat alweer hard he???

 

Mijn mannetje heeft er volgens mij ook een beetje last van hij kwijlt veel en heeft iedere keer zij knuistjes in z'n mond, maar ik voel nog niks dus we wachten het af.

 

 

 

HAHAhahah erg he die buik ik het begin zei ik tegen iedereen ahhhhh niet erg hoor ik heb er iets prachtig voor terug, dat vind ik uiteraard nog steeds maar ben ook wat cremetjes en nu de olie gaan proberen.....baat het niet....

 

 

 

Sab: Ik haal direct de mutsjes uit de kast, zielig he als ze zo huilen dan...

 

 

 

Beau: leuk om je zo weer mee te maken het voelt weer een beetje als in het ziekenhuis erg leuk................

 

 

 

Weltrusten voor de meiden die gaan ik denk dat het voor mij ook bijna tijd wordt ik zie dat ik moeilijk uit mijn woorden begin te komen (weleda is het hahaha).

 

 

 

Liefs

 

 

 

Shanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Cynth, Lees nu pas jouw bericht..

 

Heb idd op het nieuws gehoord van die juwelier..

 

Is dat die juwelier in de stad? in het straatje van blokker?

 

martens-van lijf of hoe heet die?

 

 

 

Jee, wat eng zeg.. lijkt me ook alsof je in een film zit, niet?

 

 

 

Moeten jullie getuigen?

 

 

 

Brrr. eng...

 

 

 

Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook goedemorgen....

 

 

 

Kan me voorstellen dat je nog wat versuft bent Cynthia, als Faas zo huilt slaapt Lieve daar dan gewoon doorheen??

 

 

 

Ik zit alweer vroeg achter de pc geplakt...

 

Heb net de fruithapjes gegeven en de kids slapen weer.

 

Ik moet eigenlijk nog strijken :thumbdown: maar heb echt geen zin......

 

 

 

Ik moet het hele weekend om 6.30 de deur uit om te werken dus eigenlijk moet alle was weg zijn dan.

 

 

 

Ik denk dat ik me nu toch maar even nuttig ga maken.

 

 

 

Tot vanmiddag.

 

 

 

Shanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben onze babykamer ook bij de babydump vandaan.

 

De naam is heel raar hahaha maar de spullen zijn prima!

 

 

 

Cyn; ben je al een beetje wakker....Vervelend dat je zo vaak wakker bent geworden vannacht!

 

 

 

Shanna; het is zeker gezellig dat je hier bent! En inderdaad het ziekenhuis gevoel begint weer terug te komen hahaa.

 

Even voor de andere meiden, we hebben bijna 3 weken samen in het ziekenhuis gelegen en het was zo gezellig.

 

Klinkt heel raar, maar we lagen op een onwijs leuke kamer met leuke meiden!

 

Zelfs de zusters vonden het erg gezellig! Dus vandaar dat we allebei goede herinneringen er aan hebben hahaha..

 

 

 

Nou, ga nog ff wat doen, tot later!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, wat is er weer een boel gekletst! Ik kan het allemaal niet bijhouden maar:

 

 

 

Amanda, wat lees ik nou!?!? Het moet niet gekker worden, de hele auto meenemen was zeker te moeilijk voor ze????

 

 

 

en

 

 

 

Shanna, fijn meis dat het goed is gegaan gisteren! En vandaag ook weer? Gisteren wilden onze meiden juist niet slapen om 17.00 uur maar ze lagen wel lekker te spelen op de grond dus heb ik ze maar laten liggen. Om 18.30 uur de laatste fles erin en we hebben ze niet meer gehoord tot vanochtend vroeg. Nu liggen ze vanaf 17.00 uur in bed en slapen ze nog steeds, het kan soms raar lopen. :cluck:

 

 

 

Verder heb ik niet alles kunnen onthouden wat er gekletst is hoor, sorry. Ik kan het nog wel op zwangerschapsdementie gooien, toch?! :laughing4:

 

 

 

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Vandaag lekker weer geweest, dus weer ff met de kids naar het dorp geweest. En het wordt bijna saai, weer werd een van onze meiden uitgescholden voor jongen….. Ik kon me nog net inhouden!! :violent1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha die Vonnie; we zouden voor onze meiden gewoon een pruik moeten kopen met heel lang krullend haar ofzo hahaha.

 

Degene die dan nog vraagt of het een meisje is; daar is dan maar 1 ding op te verzinnen::nhl_fight: hahahahahha

 

 

 

Wat is het rustig hier meiden?!?!

 

 

 

Prettig weekend!! Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou beau dat hoeft niet hoor die pruiken...mijn meisje heeft toch een bos haar en is toch echt een meid dacht ik...maar ik krijg ook nog de vraag...is het een jongen of een meisje.....hahahahaha

 

 

 

En even de bloemkool gaat naar morgen...vandaag een frietje...hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha moet ff iets kwijt. mijn kids ten voeten uit.eerst vooraf....vorige week waren de boys met papa aan het douchen en daar kwamen de vragen over de piemels weer....favoriet onderwerp van ze.

 

maar papa wat hangt er daar dan?..alle jongentjes hebben en piemel en een zakje met 2 balletjes.( wij willen het gewoon duidelijk,eerlijk en op een kinderlijke manier vertellen) oké,alles was duidelijk en er werdt verder niet meer over gesproken. tot vanavond dus...... zitten beef shanghai te eten ( heerlijk gerecht van knor met mie en kleine gekruide balletjes in saus).

 

gino had honger en begint als een gek te eten,wat denk je ....hij liet al zijn balletjes liggen ( is hij normaal razend gek op ). dus marc zegt....hé jongen eet ook je balletjes eens op! waarop het kind hem met een verbaasde blik aankijkt en zegt ....papaaaaa dat kan toch niet....mijn zakje zit toch al helemaal vol!!! nou ik zeg het je...tranen rollen hier nog over de wangen hahaha heerlijke uitspraken...

 

hanny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanny...!!! Ik lig echt helemaal dubbel, wat leuk dat Gino dat zegt! echt heel stoer hoe zij dat beleven allemaal.

 

 

 

Het is rustig hier zeg.. haha

 

 

 

Sab, ben je al tante geworden?

 

 

 

Lis, hoe is het? Zal zo jouw topic even bijlezen, las op de andere site het slechte nieuws.

 

 

 

Joos, bloemkool is lekker, maar frietjes.. MM, krijg er honger van.

 

Hier was het zuurkool stampot met spek hihi, en dan was het 20 graden... oeps:confused:

 

 

 

Verder niet veel te melden hier, ik heb een filpmje op Len's site gezet, hoe hij achter de babywalker "rent".

 

 

 

Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden