Ga naar inhoud

De kletstantes 3

Aanbevolen Berichten

• Reacties 741
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gaan jullie?

Joos, ik vind je avatar echt geweldig!!!!

Sab, hoe bevalt het home-alone?

Amanda

Geplaatst

Amanda, Len loopt!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat heerlijk, maar tegelijkertijd inderdaad wel spannend zeg! Zou hem gewoon in zo'n sumo-worstelaarspak hijsen haha.

En de anderen al zo sportief steeds, poeh word ik moe van haha.

Sporten haaaaaat ik, dus na 3 maanden was ik er al klaar mee.

Net zag ik op tv zo'n vrouwelijke bodybuildster; moest meteen aan jullie denken op de meeting, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

Groetjes

Geplaatst

hey amanda,

wat super dat len loopt!!

ik zou echt met een vangnet achter hem aanlopen???

mischien maar goed dat milan nog niet loopt!!

hahahaha..

groetjes rosalie

Geplaatst

nou lau...ik moet echt nog heeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllll lang trainen om zo te worden als die vrouw van de tv....hahahahah...wat woog die......70 kilo....nou dan moeten er hier nog 23 kilo af....hahahahaha....ja word je stil van hè....hahahahahahha...en nu ga jij in een deuk en gaan je handjes kriebelen als dietiste......hahahahahahahah

Sab ik geef even antwoord in lijnen: ........

Geplaatst

dan gaat ze van mij ook kriebelen haha, maar ja het gaat erom dat we bezig zijn Joos....meer kunnen we niet doen en niet iedereen is gezegend met een snelle verbrandig of hoe ze dat ook noemen hahaha, later meer

Geplaatst

he fanatiekelingen... hier en in de sportschool he...

ik val er maar weer zo'n beetje middenin hoor. als ik belangrijke dingen heb gemist hoor ik het wel. goed hoor al dat gesport. ik vind het zo moeilijk te gaan... gisteren wel getennist, lekker was dat ,maar zo kort! ik moet er echt nog wat bij doen. dit weekend met mn zus en moeder weggeweest en dan zie ik dat zij gladde benen heeft terwijl in die van mij putten zitten vanaf mn knieen. dat is toch niet eerlijk!? en nee, zij sport nog minder... echt heel gemeen, maar ja, wat doe je eraan. ik ben bijna op gewicht hoor, dat is het niet, t is meer hoe het eruit ziet.

ja ik moet naar de sportschool! ik zou zo graag een oppas hebben, dan ging t wat makkelijker. maar dat is hier in de buurt niet oz makkelijk te vinden lijkt het.

sab wanneer komt hub weer terug? is zwaar he in je eentje...

Lis

Geplaatst

Hello ladies,

loop weer achter de feiten aan hier, volgens mij ben ik nog de enige baby:icon_geek:! Daarnaast is mijn pc zo tergent langzaam, dat ik niet echt bij kan lezen hier.

Ik zal even kort verslag doen hier en wie weet kom ik ergens deze week wel aan het bijlezen toe!

Het was een ziekenboeg in het weekend, we waren allemaal in de lappenmand. Famke heeft ons lekker wakker gehouden, dus van uitzieken kwam het bij ons ook niet echt. Ze had pseudo-kroep, dus ook nachtelijke douchepartijen hier! Gister naar de KA en toen moesten we gelijk door voor een longfoto en bloedprikken. Zo zielig. Ze had wel vocht op de longen, maar het was nog geen longontsteking. Het was een virale infectie en daar kunnen ze weinig tegen doen. Wel allerlei drankjes en oordruppeltjes gehad. Verder is haar hele ritme weg en eet ze in kleine beetjes en slaapt ze totaal uit haar ritme. Er is geen pijl op te trekken. Wilde ik net het schema aanpassen, zodat ze ook brood zou eten, gaat niet lukken dus.....

Moeders komt ook nergens aan toe, want ze blijft deze week thuis. Ach, is ook wel gezellig hoor! Dan maar een ontplofte bom hier, we krijgen toch geen visite deze week of het weekend.

Meiden,

reken niet teveel op me deze week, ik probeer de schade wel weer in te halen!

Liefs Corine

Geplaatst

Oh corine wat vervelend meis.....was je niet bang toen ze die pseudo-kroep had?

Sterkte hoor...en maak je niet druk om het bijlezen...je meisje gaat voor!

Geplaatst

Amanda: wat goed dat Len loopt!!! Gefeliciteerd hihi.

Nu gaat het pas echt beginnen hoor ik altijd, zodra ze gaan lopen gaat het opvoeden beginnen!

Lis: als je eenmaal op gewicht zit dan komt de rest vanzelf ook wel weer goed, nou ja niet helemaal vanzelf natuurlijk haha, maar je snapt het wel en je wil toch nog een beeb.....?

Corine: jeetje wat schrikken meis, bah, echt eng, hou haarmaar lekker bij je deze week en ach geniet er maar van dat ze lekker bij je is. Hoe fijner ze het heeft hoe sneller ze beter is, hoe gaat het nu met jullie?

Hanny: jammer dat Vonnie niet komt, dan ben je de enige met "oude "kindjes hihi, ach wat geeft dat, als het goed weer is gooien we ze gewoon de speeltuin in, is achter het huis!

Laura: wat rot dat je soms zo'n moeilijke periode hebt, totaal begrijpelijk en ik vind je maar dapper hoor meis! Een kersvers gezin zonder opa, je doet het goed hoor, je mag trots op jezelf zijn!! :hug:

Roos: ik zag dat Milan toch nog geen tandjes heeft!? jammer hoor hihi. En jij slanke den, scheer je weg uit die sportschool hahaha Gelukkig train je niet naast mij, pfew...

José: doorgaan hè, ik heb ook de crosstrainer gedaan, was benieuwd hoeveel pijn het deed hahaha. Maar buiten dat het zwaar is voor mijn knie heb ik er de fut niet voor man! Wat een K-apparaat. haha, super zwaar, ik was na 2 minuten totalloss.....wat eet je vandaag?

Wie oh wie ben ik vergeten?????

Hier ging het best aardig zo alleen, ben alles met elkaar wel 1,5 uur bezig haha. Dat is da vanaf wakker worden samen tot aan weer thuis na het wegbrengen.. Best wel zwaar haha, ow erg ben ik he?

Verder natuurlijk rete-slecht geslapen, bang voor inbrekers en dat soort gein. Nooit gehad maar nu dus wel..hopelijk vannacht minder erg...

Carolijn vindt de potjes groente heerlijk, gister zelfs een heel potje op. Nog wel 4 flessen maar ja die heeft ze schijnbaar nog nodig.

Verder weet ik even niks meer hihi.

Geplaatst

ik ga lekker even in bad Joos, ben laterrrrr weer terug of moet je werken straks?

penguin-danse.gif

Geplaatst

hey sab,,

mij krijg je niet weg ui de sportschool,hahaha

pfff maareh.. die cross trainer is echt een K-aparaat!!

na 10 min kun je me echt oprapen zonder grap!!

groetjes

Geplaatst

nou dan doe ik het nog niet zo slaecht......ik doe 10 min crosstrainer en 2 min cooling down crosstrainer......en dat moet ik opbouwen in een maand naar een half uur.........maar ik vind het geen k-ding hoor......ik denk als ik erop sta zo daar gaan de calorietjes....hahahha...en je kunt daar meteen tv kijken dus dat geeft wat afleiding.....hahahah

Maar zwaar is het wel......hahahah

Ja sab dat komt omdat je nu een kindje hebt....dan ziet alles er anders uit...gek hè!

En het lijkt wel of je voor steeds meer dingen bang bent.

Geplaatst

nou ik vind het kanp van je!!

want ik vind het echt een klote aparaat!!

serieus..

geef maar maar 3 uur krachttraining en 1 uur loopband

erg hè/

Geplaatst

ja weet niet..

ik heb gewoon geen conditie denk ik!!

hahahaha

maar ook mischien omdat ik die als laatste doe en dan ben ik al 2,5 uur bezig!!

Geplaatst

alles!!! hij staat op stand 1 en ik kan na 50 seconden al zowat niet meer, mij te zwaar hoor. Alles brandt hahaha. Ach komt wel weer, heb gewoon een hele hele slechte conditie blijkbaar...wat een zwangerschap al niet met me kan doen...daarvoor was mijn conditie goed (bleek uit testen) achterlijk he?

Ach roeien is ook goed en fietsen ook. eerst de conditie en de beenspiertjes en dan komt dat K-ding wel weer haha

Geplaatst

als ik morgen weer op dat k-ding sta zal ik wel in de lach schieten en aan jullie denken......hahahahah...eerst pilatus morgen en dan nog 10 min op het k-ding....hahahahah

Geplaatst

Nou ik heb er hier 1 die niet wil slapen...ik ga haar eens even in een bad bedtime van natusan duwen......hahahah...en anders ga ik de hamer pakken....ze is zo schor als een kip en dat is niet om aan te horen....hahahaaha ze is net een oude kerel...hahahaha

Zou ze pijn in haar keel hebben daardoor.....wat kan je ze dan geven....ik weet dat honing verboden is...maar wat dan......ja weer iets nieuws!

tante vonnie-janny-connie.......hebben jullie raad?

Ben er straks weer!

Geplaatst

Gewoon een beetje water geven haha en lekker warm badje, denk dat je er weinig aan kunt doen....Ik heb van zwitsal dat badschuim met lavendel, lekker he?

Carolijn was ook vanaf 13 uur wakker en lag te geinen op het aankleedkussen toen ik haar daarstraks aan het wassen was.(huh? haha) en in bed ging ze keihad gillen haha. echt op een boze toon, nou ik heb madame verteld dat ze lekker moet gaan slapen dat ze doodmoe is en volia, 3 minuten later, stil....heeerlijk hahaha, sorry Joos.

Maar daarzag ik tegenop hoor, dat ze net een sprongetje of zo zou gaan krijgen deze week, net als ikalleen zou zijn....gaat nog goed gelukkig.

Maar A-M heeft wel een sprongetje denk ik he???

Ik ga morgenvroeg om 8uur!!! trainen, hoe vind je dat dan? Om 9.45 uur moet ik bij de dietiste zijn en om 11.30 in de stad, naar de kapper, niet druk hoor, neeheee, WHAAA haha

Geplaatst

hahaha...nee hoor jij hebt het morgen niet druk....hahahahahah

Hé kan je dat wat je tegen carolijn zegt niet op een bandje zetten...speel ik het hier ook af....hahahahahah

Ja anne-meya zit midden in een sprong...schrikt snel....en begint te huilen al een van ons niet in zicht is(af en toe)...en slapen ho maar.....ze is nu nog wakker .......ligt wel te gapen hoor maar ik denk dat ze wat last van haar keeltje heeft......ga even haar drinken geven!

Geplaatst

ahh wat zielig zeg...en vermoeiend he? Zo wordt ze natuurlijk alleen maar moeier en komt ze helemaal niet meer in slaap.

Ik zeg, nee meisje, mama gaat je niet uit bed halen, je bent doodop en je moet echt slapen nu. Als mama je nu meeneemt naar beneden word je nog moeier en kun je helemaal niet meer slapen. Hoe gezellig mama het ook vindt, ze haalt je er niet uit schat.

Hahahaha, leuk hè? hihi. Ach Jose,als ze echt een sprongetje hebben dan helpt helaas niks, ik weet het, want soms heeft Carolijn dat ook...is niet leuk en doodvermoeiend ook voor de mama's hahaha

Geef haar maar lekker wat te drinken misschien wordt ze dan moe.....?!?!!!

Geplaatst

ja super vermoeiend...vooral voor mama....hahahahahik heb de houtkachel aan in de hoop dat ze een beetje gaat suffen van de warmte....hahahahah...ze ligt nu lekker hier bij me....van huilen gaat haar keeltje alleen maar meer pijn doen!

Hé wat zou voor beau de vuurdoop zijn vanavond...weet jij het??????????????

Geplaatst

ik geloof dat die ook weer gaat sporten vanavond haha, tis wat met ons he?

ik ga om 8 uur (misschien lekker wat eerder) Caro de fles geven en daarna desp. housew.kijken, normaal neem ik t op maar ja ben toch alleen hahaha. en daarna lekker w.a.b. hihi, lekker net 5 avondje..oh ja en sex in the city.

Lekker hoor je meisje bij je, heerlijk toch, die valt vast zometeen in slaap bij mama op schoot....hopelijk krijgt C dat pas over een week, of helemaal niet haha.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden