Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Loutjelou: wat ontzettend schrikken zeg, o meis wat een rotnieuws.

Hoop zo dat ze iets in het weefsel vinden. Bij mijn vriend was alleen het binnenste van het weefsel goed, het buitenste redelijk ....van vloeistof heb ik totaal niets gehoord toen.

Hopelijk vinden ze nog iets in het weefsel.

Waarom moet dat in hemelsnaam zolang duren?? kunnen ze dat niet meteen doen??

De grond wordt onder je voeten vandaan getrokken en dan zeggen ze doodleuk dat je tot vrijdag verder af moet wachten bbhhhrrrrr mensonterend noem ik dat.

Heb je vandaag vrij gehad? Als het niet gaat gewoon thuis blijven he van je werk, dit is even belangrijker. Hoe gaat het met je vriend, hoe is hij eronder?

Heeeeeel veeeel sterkte. Blijf echt doorduimen voor jullie

Dikke dikke knuffel

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Suzzy: wat een verhaal zeg!! Kan er ook wel weer even bij...:mad:

Hoop dat er met jou lichaam niets aan de hand blijkt te zijn na de onderzoeken.

Katrien: goed nieuws dat jullie verder kunnen.

Hopelijk gaat het snel lukken!

Geplaatst

Loutje, hoe is het meisje? Vandaag de definitieve uitslag gehad van het ziekenhuis? Ik heb aan je gedacht vandaag..hoop zo op goed nieuws!

Raba, hoe was de intake en is de datum bekend?

Liefs

Geplaatst

Raba: hoe was het intake gesprek geweest? hebben jullie al een richtlijn wanneer jullie aan de beurt zijn.

Loutjelou: hoe voelen jullie je vandaag? Morgen de definitieve uitslag, het blijft spannend. We hopen, duimen en wensen het beste ....een paar zaadjes kunnen al genoeg zijn :please:

XX Sanne

Geplaatst

Raba ik hoop dat je vandaag en goede intake hebt gehad, en gauw aan de beurt bent.

Loutjelou hoe is het met jullie? Trek je het nog een beetje. Heel veel succes morgen. Ik hoop niet dat ze jullie de hele dag in spanning laten zitten.

Geplaatst

Even snel:

Helaas... nog steeds niks gevonden. Ze gaan nog wel door met onderzoeken, moeten woensdag weer bellen. Zelf verwachten we er niks meer van.

Ga nu nog even voor m'n mannetje zorgen en dan weer aan 't werk.

Liefs

Geplaatst

Lieve Loutjelou,

Wat verschrikkelijk...ik krijg er zelfs een super rot gevoel van...Heel veel sterkte! Hopelijk kunnen jullie steun bij elkaar vinden! Ik snap het ook niet! De kans was toch groot???? Ik hoop op een wonder voor jullie! Ze zullen niet voor niks doorzoeken lijkt me...maar snap ook dat jullie er niet veel meer van verwachten.

Verder heb ik hier geen woorden voor...ik probeer het me in te denken als je dit nieuws krijgt te horen...het lijkt me echt heel moeilijk. Hoop dat jullie snel de kracht vinden om verder te gaan, hoe dan ook!!

Ik denk aan jullie! Geef je man een extra knuffel...want hij heeft dit allemaal over gehad voor jullie wens...

XXX Suzzy

Geplaatst

hey lieve loutje hier ook ff:

Ik vind het zooooooo afschuwelijk voor jullie!

Geen woorden zijn goed genoeg nu!!!

Hier ook toen heeeeeeeeeeel veel hoop dat het positief werd maar helaas!

Ik hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden, want dat is zo belangrijk nu!

Een heeeeeeeeele dikke knuffel.

En vraag eens aan hun wat ik je gpbt heb op zw-pagina.

Bij ons zeiden ze ook helaas niks gevonden, het bleek helaas onvolgroeid ( 1 halte te vroeg gestopt met groeien) niet dat er iets aan verschilt, maar het gevoel voor je mannetje wel!!

mijn man vond het enigzijds wel een goed gevoel dat het helemaal niks was

dikke knuffel

xxxx

Geplaatst

Hoi meiden,

Ben even een paar dagen er tussen uit geweest. Heerlijk om even nergens aan te denken. Ik zal binnenkort even alle berichtjes terug lezen om weer op de hoogte te zijn...Lees al wel snel het nieuws van Loutelou...meid wat een rot nieuws zeg. Pff kan me zo voorstellen dat jullie je zo rot voelen.

Voor de nieuwe meiden: Welkom!

Groetjes!

Geplaatst

Hallo dames,

Ik was ook een tijd uit geweest.. Ik wou eigenlijk alles even vergeten.. Ik heb wel de berichten terug gelezen... Wat heftige verhalen allemaal... Suzzy, Loutjelou heel veel sterkte.. Ik heb geen worden voor..

Volgende week hebben wij op nieuw intake in AMC, en volgende maand een afspraak met de bekende Dr. Meissner. Ik blijf maar hopen, dat alles goed komt.. In de tussen tijd hebben wij nog steeds niets op onze familie verteld.. We willen wat meer duidelijkheid hebben, maar ik ben bang dat het alleen maar moeilijker wordt.. We zullen zien..

Geplaatst

Hey Loutje, jemig zeg, wat een nieuws. Had zo gehoopt op goed nieuws! Vindt t vreselijk voor jullie.. veel sterkte samen, knuffel!

Geplaatst

Zvez, ik heb even je berichtjes terug gelezen en ik begrijp dat jullie ook voor een Tese behandeling wachten. Niet naar het buitenland wat ik eerder las?

Alles loopt hiet door, aanvraag verzekering, papieren uroloog binnen van het streekzh (zat niet in het dossier...) Volgende week weer eens bellen voor de uitslag van het chomosomen onderzoek. Ik ben zelf ook weer rustig, van t weekend had ik het even slecht, moeilijk slapen, stresserig ach ja jullie kennen het... Nu weer wachten op ongi (had vorige week maandag moeten komen) maar ik ben zoooo onregelmatig:-(

liefs

Geplaatst

Loutje wat vreselijk nog steeds niks.

We zijn gelukkig wijzer.

We moesten er om 10 over half 2 zijn.

We gingen op tijd weg eigenlijk te vroeg we waren al 2 uur eerder.

Maar beter te vroeg dan te laat.

Eerst de uroloog die gaf akkoord voor een directe tese. We hadden dr houwers ze zei dat houd in dat jij en je man op dezelfde dag zijn bij jou de punctie bij je man de operatie. De wachttijd is 3 tot 4 maanden.

Maar omdat het een directe tese is zijn we waarschijnlijk eerder aan de beurt dat ligt aan mijn cyclus.

Er zijn weer bloedonderzoeken gedaan voor h.i.v hepatitis. En ook naar de gynaecoloog. Over 2 weken de uitslag. En dan 3 weken daarna de afspraak voor de prikinstructies en dan wachten op mijn ongesteldheid. En dan na 3 weken de punctie. Vermoedelijk eind april beginnen met spuiten en dan in mei hopelijk de punctie en operatie.

We gingen pas om half 5 weg lekker gegeten in Nijmegen. Anders zaten we toch in de file. Wel een vermoeide dag. Maar ben zo blij dat we nu weten waar we aan toe zijn.

Geplaatst

Loutjelou, ik heb er geen woorden voor. Wil je graag laten weten dat ik heel erg met jullie mee leef. Heel veel sterkte.

Raba fijn dat je intake hebt gehad en dat je nu weet waar je aan toe bent. En gelukkig hoef je niet nog een half jaar te wachten.

Zvez jij ook succes met het traject. Ik hoop dat je gauw de moed kan vinden om je familie in te lichten, want ik denk echt dat je daar heel veel steun aan kan vinden.

Geplaatst

Loutjelou.. ik wil je heel veel sterkte wensen, uit ervaring weet ik dat je nu in een rouwproces terecht komt, neem er de tijd voor, sta even stil bij alles wat er gebeurt en wat je overkomt. Wij zijn vrijwel direct verder gegaan en hebben ons op twee wachtlijsten laten plaatsen voor een donor, maar dat is meer omdat de wachtlijsten zo lang zijn. In de praktijk staan we er nog dagelijks bij stil en vloeien er nog dagelijks tranen over het kindje wat er nooit komen zal..

Sterkte,en als ik je ergens mee kan helpen, je weet me te vinden!

Leve

Geplaatst

Hoi Sanna,

We hebben donderdag weer zaad ingeleverd en maandag worden we gebeld over de eerste zaad test.

Ben er heel nerveus over en hoop zo dat ze iets hebben gevonden.

Gr Esther

Geplaatst

Loutjelou, o wat is dit een tegenvaller. Heb er totaal geen passende woorden voor.

Blijf met je mee duimen en hopen op een wonder. Heel veel sterkte...

Esther, voor jullie is het ook spannend. Laten we hopen dat ze zo iets vinden en de tese niet nodig hoeft te zijn. Hadden jullie de uitslag van de eerste test niet donderdag al moeten krijgen?

Raba, fijn zeg dat de intake zo vlot is verlopen.

Arzu, wat toevallig, we lopen nu écht precies gelijk!

9 maart heb ik de echo staan en ook als alles goed gaat rond de 17e een tp

.....i hope so!! Wel gezellig samen met jou op het wachtbankje ...en wie weet misschien nog wel een paar maandjes langer.

X Sanne

Geplaatst

Lieve dames,

Bedankt voor jullie steun! Zelf hebben we eigenlijk geen hoop meer. Hier is ook niemand geweest waarbij ze eerst niets gevonden hebben en later ineens wel toch?! Aan de ene kant denk ik: als er iets gevonden had, hadden ze dat toch al moeten zien?

Aan de andere kant: als zij er geen vertrouwen meer in zouden hebben, dan zouden ze ook niet doorzoeken, toch?!

Pffff, je zou jezelf er helemaal gek mee kunnen maken!

Nou ja, we gaan in elk geval uit van het ergste, dan kan het misschien nog meevallen.

@ Leve, wij hebben besloten om (als de uitslag definitief is) eerst even samen (van het ICSI-geld) op vakantie te gaan, het even te laten bezinken en "verwerken" (voor zover je dat kunt) en dan daarna verder te kijken voor KID.

Geplaatst

Haa,

Lieve Loutjelou, ik lees je berichtje vol medeleven...ik vind het zo rot voor jullie! Ik kan me voorstellen dat je geen hoop houdt, inderdaad kan het alleen maar meevallen, een stukje zelfbescherming...

Goed idee om samen even weg te gaan! Wij hebben de TESE operatie 100% vergoed gekregen via VGZ (incl. taxivervoer, narcose, bloedprikken)!! Dus dat is fijn om te weten!

Hier staan we ook even stil...gister wel mijn menstruatie gekregen...maar ik durf geen cryo's terug te plaatsen..als het DNA beschadigd is, wat heeft dat dan voor gevolgen als er wel een blijvende zwangerschap optreedt. Dus we zijn bezig met uitzoeken of het waar is dat door de bijbalontsteking het zaad beschadigd kan zijn....Daarnaast weet ik niet of mijn hcg al op 0 staat...denk het niet, afgelopen dinsdag was het nog 106. Ik had daarom ook nog geen menstruatie verwacht.

Sanna en Arzu, spannende tijd voor jullie! Leuk dat jullie samen kunnen gaan. Ik duim voor jullie!!!

XX Suzzy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden