Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE


lucky-t

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@Suzzy: jeetje wat een klap zo weer meis.

 

Zo ga je van blij naar verdrietig terug naar blij en weer verdrietig.

 

Hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven.

 

 

 

@Iedereen die wacht op een TESE: succes met wachten!

 

 

 

@All: wij hebben gisteren eindelijk de brief gehad!

 

Maandag 1 maart tussen 1 en 2 krijgen we het donorvoorstel!:confettistars:

 

 

 

Nu maar hopen dat mn cyclus snel normaal doet, want heb deze ronde ineens een ovulatiebloeding!

 

Maar als alles mee zit gaan we dus in maart de 1e IUI-D krijgen!

 

Kan niet wachten tot het zover is.

 

 

 

Liefs Dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haa,

 

 

 

Dreamer wat GEWELDIG!! Eindelijk is het zo ver...wat hebben jullie lang moeten wachten hé! Ik hoop dat alles nu heel snel gaat!!

 

 

 

Even een vraagje, gewoon nieuwsgierig, wat is een donorvoorstel precies?

 

 

 

Heel veel succes 1 maart! Dat is echt al bijna!

 

 

 

En bedankt voor je berichtje, het is inderdaad bizar. Van de ene emotie in de andere...maar we hebben geen keuze. Het is nu eenmaal zo en onze wens opgeven is geen optie, dus moeten we door!

 

 

 

XX Suzzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draemer: wat een super nieuws!!

 

Hopelijk gaat alles vlot verlopen, spannend weer he

 

 

 

Mari: nog twee weekjes, het begint al aardig op te schieten he

 

 

 

Suzzy: ben benieuwd wat ze in Dusseldorf gaan vertellen, het is en blijft wel een bijzonder verhaal... Hoe voel jij je nu?

 

 

 

Esther: jullie krijgen donderdag de uitslag van de 1e test...

 

 

 

Arzu: hoe gaat het met jou? al ongi voortekenen?

 

 

 

...maart wordt zeker spannend voor vele van ons.

 

Laten we hopen dat het een top maand gaat worden!!

 

 

 

XX Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Mari,

 

 

 

Begrijp maar al te goed dat je er klaar voor bent!!

 

Waarschijnlijk ben je dat al heeeeeeel erg lang.

 

Hoop dat het een mooie score mag worden met voldoende rietjes en dat jullie dan snel verder mogen met het icsi traject.

 

 

 

Hier gaat het wel ok. Wij kunnen waarschijnlijk de 2e of 3e week van maart verder.

 

Op wachtdag 12 van mijn nieuwe cyclus maken ze een echo en dan weten we meer hoop ik.

 

 

 

X Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Loutjelou,

 

 

 

Morgen de grote dag voor jullie, spannend.

 

Hoe gaat het met jullie? ...kun je de zenuwen de baas blijven?

 

Gaan jullie vandaag al weg en ergens in een hotel in de buurt van het ziekenhuis?

 

Wij hadden geen coolpacks bij. Zou ze zeker bevroren meenemen, kunnen ze indien mogelijk nog in de vriezer van het ziekenhuis.

 

Zou ook een trainingsbroek meenemen, is de komende dagen zowiezo het prettigste voor je vriend. En vraag om een sterker pijnstilling dan paracetamol voor de dag erna, hebben wij ook gedaan en mede daardoor is het mijn vriend allemaal meegevallen denk ik.

 

Ga ontzettend hard voor jullie duimen!!!!! TOI TOI TOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

X Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanne,

 

 

 

Nou, de zenuwen vieren hoog tij in huize Loutje...!

 

We vertrekken, als vriendlief thuis komt uit z'n werk, richting Mulheim. We hebben een hotelletje op 100 meter afstand van de kliniek. Super dus, want we moeten ons morgenochtend om 8 uur melden!

 

 

 

Joggingpak is al ingepakt, ga denk ik toch maar even klein koelboxje halen voor de coolpacks dan.

 

 

 

Thanks voor het duimen!!! We hopen op net zo'n goede uitslag als jullie.

 

 

 

Liefs,

 

Loutjelou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loutje, kan me zo indenken hoe jij je voelt op dit moment.

 

Blijf echt duimen totdat ik hier lees dat er voldoende zaadjes gevonden zijn hoor!

 

Als je morgen de uitslag hoort komen er waarschijnlijk zowiezo tranen, hopelijk van geluk natuurlijk!!! Ik voelde me net een halve crimineel die te horen kreeg of die werdt vrijgesproken of niet... wat een emotie die eruit komt! Ben 'zwevend' terug naar NL gereden, was eerlijk waar nog nooit eerder zo opgelucht geweest.

 

 

 

Mulheim is volgens mij een klein dorpje dat aan de moezel ligt ...toch?

 

Kun je vanavond een moezeltje pakken zodat je goed slaapt :silly-woohoo:

 

 

 

Heel veel geluk, succes en sterkte! :goodluck:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook een Mulheim an der Mosel ja, maar wij moeten naar Mulheim an der Ruhr. Het lijkt inderdaad wel een vonnis wat we te horen gaan krijgen! Als ik eraan denk krijg ik gewoon een knoop in m'n maag!

 

 

 

Ik weet niet of we morgen meteen de uitslag krijgen, het weefsel moet eerst per taxi naar Dusseldorf en daar onderzocht worden. Maar ik hoop het natuurlijk wel!!

 

 

 

Klavertje vier gaat mee, dank je! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad superspannend én zenuwslopend!!

 

Hoop dat jullie niet langer in spanning worden gehouden en morgen de uitslag krijgen.

 

Waarschijnlijk wel, als de rietjes bij het lab aankomen worden ze direct onderzocht en ingevroren volgens mij.

 

Ik ben toen zelf met een warmtekoffeftje naar Genk gereden, toen ik het afgegeven had wist ik de uitslag binnen 15 minuten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loutje: in gedachten ben ik bij je meis!

 

Mn duimen draaien overuren.

 

Ik hoop echt op een goede uitslag.

 

 

 

@Suzzy: je zet door voor je droom, maar de weg ernaartoe is niet makkelijk.

 

Ik hoop dat het snel goed mag gaan meis.

 

 

 

Een donorvoorstel is heel simpel gezegd gewoon de kenmerken van de donor.

 

Continent van afkomst

 

Huidskleur

 

kleur ogen

 

kleur haar

 

type haar

 

figuur (als in atletisch gebouwd)

 

lengte

 

 

 

Als wij daarmee akkoord gaan dan gaan we van start.

 

Dus ben benieuwd!

 

Alle andere voorstellen van stellen die daar lopen kwamen zeer goed overeen.

 

Hoop dat dat hier ook zo is (en ga daar eigenlijk wel van uit)

 

 

 

Liefs Dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

 

 

 

Loutjelou ik duim heel hard voor je!!!!

 

 

 

Hier vanmorgen rood bloed en wat stolsel, maar weer minder nu.

 

Dadelijk naar jette bellen, en dan vragen hoe het met het hcg zit, en hoever ik mijn cyclus nu zit volgens de bloeduitslag?

 

 

 

Dreamer je weet lieverd ben zooooo blij!!

 

 

 

suzzy hoe gaat het met jou meid:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denvertje Pff 6 jaar bezig (ik heb ff je voorstelronde gelezen), weet je pas sinds kort dat er geen zaad is?

 

Nou ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt wat voor mogelijkheden er voor jullie zijn. Voor nu veel sterkte, laat je emoties lekker gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden