Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb hem weer even aangevuld.

Maart:

1 Laloutje 1e FM DD

3 Twinkelstar uitgangsechto DD

3 Laloutje 2e FM DD

3 Lisa punctie DD

5 Lisa TP

5 Laloutje punctie DD

9 moedeloos 2e FM

10 moedeloos FM 3e

18 Mari81 gaat voor 2e tese

19 testdag lisa (zwanger)

20 poezebeest 2eFM

21 moedeloos gesprek ziekenhuis

21 twinkelstar punctie

23 twinkelstar TP

25 poezebeest TP

28 testdag boomer

30 Essie start met de spuiten Deca

30 liedje starten met pil tijdens menstruatie.

April:

8 essie echo ivm deca spuiten en gesprek behandelplan.

Start Fran spuiten

Fran hopelijk punctie en tp

Essie hopelijk punctie en tp

Cryo TP Amy

Raba aanmelden mislukt staan op de reservelijst

Mei:

6 moedeloos start deca

12 annaatje naar Gent

13 Liedje naar Gent uitgangsecho

13 Annaatje tese

19 Liedje start met spuiten.

Raba zich aanmelden en hopen dat ze kan starten voor icsi 3 met 3 rietjes

Juni:

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@raba hoezo aanmelden mislukt? Wat balen zeg!

@essie beetje pfeiffer, hoe kom je daar nou aan! Hopelijk heeft het geen verdere gevolgen voor je?

Geplaatst

@raba

Hoe kan je aanmelding nou mislukt zijn deze maand??????

Jeetje dat is echt vet balen zeg en dat vind ik echt sneu voor je.

Hoe voel jij je verder?

Fijn dat je hem even hebt aangevuld :-))))

Geplaatst

@susie

Nee omdat het ergste is geweest ben er nagoenoeg doorheen nu gelukkig.

Anders was het erg zuur geweest ja.

@fren

Raar he gewoon wachten en hopen op ongi worden hahaha willen we volgende keer liever niet :-)

Geplaatst

Essie, er moen in nijmegen maar een bepaald aantal mensen tegelijk starten. Heeft met planning te maken. Het kan dus zijn dat je aanmeldt en he te druk is, dan mag je de volgende maand sowieso starten.

Geplaatst

Twinkelstar rot voor je meid, veel sterkte

Essie gelukkig heb je duidelijkheid en knap je goed op

Fren en Raba succes met wachten!

Geplaatst

@Twinklestar; potverdorie, wat ontzettend balen van de negatieve test! Ik hoop dat je gewoon net te vroeg bent met testen. Een knuffel voor jou!

@raba; wat ontzettend balen dat je een maand moet wachten. Als je kan starten wil je ook zo snel mogelijk starten en niet een maand langer wachten.

@essieislief; heftig zeg, pfeiffer, hoop dat je je snel weer de oude voelt! Morgen de echo zag ik, spannend hoor!

Ik heb even een aantal dagen onder een steen gezeten. Heb zaterdagochtend een test gedaan omdat ik al een aantal dagen heel erg misselijk was en die test bleek positief te zijn. Maandag opnieuw getest en nog positiever. Vandaag weer getest en de streep is bijna net zo dik als de controlestreep. Het lijkt er op dat ik zwanger ben. Echt heel onwerkelijk nog hoor! Zit nu trouwens pas op wd12 en mag zaterdag pas officieel testen van het ziekenhuis, dus hoewel het er goed uitziet houd ik nog een aantal slagen om de arm ;-)

Geplaatst

Essie, pfeiffer dus, jeetje! Tegelijkertijd kan ik mij wel voorstellen dat het fijn is dat je nu in ieder geval een verklaring hebt; ik ben zelf echt het type dat wanneer ik verklaringen heb ik een hoop kan accepteren; gebeurt er van alles zonder verklaring (zoals bij mij het mislukken van icsi 1, dan word ik een beetje gek:-)!

Raba, baaaaale, ik weet dat wachten het mmm proces kenmerkt maar soms is het ook wel voldoende! Ik hoop dat voor jou het wachten uiteindelijk beloont gaat worden met een hele mooie uitslag!

Fren; volgens mij werkt het bij Nijmegen dag voor dag. Als je je vandaag aanmeld kan het vol zitten, als je je morgen aanmeld kan er weer plek zijn: heeft idd met planning te maken!

Verder alles goed met iedereen? Geniet van het zonnetje meiden, doet een mens goed!

Geplaatst

@Poezebeest: wat goed!!!! Gefeliciteerd, geweeeeeeeldig!!!! :-)

@Mari, hoe is het met jullie? Kan je het allemaal een beetje bevatten?

Geplaatst

@poezebeest

jaaaa wat leuk voor je.

Ik dacht al waar ben je nou.

Alvast een voorzichtige gefeliciteerd hoor wat ontzettend leuk voor jullie.

Ja overmorgen eerste echo ik ben beneuwd of ik meteen verder mag met hormoon 2

Geplaatst

@Essie, jeetje Pfeiffer. Dat is ook best heftig. Raar dat je dokter maar bleef volhouden dat het een virusje was. Gelukkig weet je nu wat het is/ was en gaat het al een stuk beter. Hoe gaat het met het spuiten? Weet je al wanneer je de puctie hebt.

@Poezebeest, gefeliciteerd! Hadden jullie hiervoor al pogingen gehad? Weet het even niet meer.

@iedereen, bedankt voor jullie lieve woorden. Ik heb gisteren met DD gebeld en ik kon direct stoppen met de utrogestan. Tot nu toe nog niet ongi maar dan kan volgens mij wel een paar dagen duren. In principe mogen we dan gelijk door voor een cryo-tp in eigen cyclus. Ik denk wel dat we dat gaan doen.

Geplaatst

@twinkelstar.

Geen idee wanneer ik de tp heb.

Morgen eerste echo ik spuit nu alleen nog deca hoop vanaf morgen andere hormonen.

Lekker dat jullie meteen doorgaan goed zo en spannend.

Geplaatst

@lisa dank je wel de echo was heel goed gegaan en alles zag er goed uit.

Vanaf dinsdag de 12e ga ik aan de menopur beginnen bij de deca spuiten en maandag 18 april heb ik de eerste FM.

Geplaatst

Ik heb hem weer even aangevuld.

Maart:

1 Laloutje 1e FM DD

3 Laloutje 2e FM DD

3 Lisa punctie DD

5 Lisa TP

5 Laloutje punctie DD

9 moedeloos 2e FM

10 moedeloos FM 3e

20 poezebeest 2eFM

21 twinkelstar punctie

23 twinkelstar TP

25 poezebeest TP

28 testdag boomer

April:

8 Essie echo ivm deca spuiten en gesprek behandelplan.

12 Essie start met menopur erbij spuiten

18 Essie 1e FM

29 Start Fran deca spuiten

Cryo TP Amy

Mei:

6 moedeloos start deca

12 annaatje naar Gent

13 Annaatje tese

Geplaatst

Tis nu 14.20 uur en ik ben niet teruggebeld... (zou voor 1400 teruggebeld worden al ik niet mocht starten) dus ik denk dat we weer in de race zitten. Fijn, na 1,5 jaar!

Geplaatst

@liedje bijna mogen wij naar gent.mocht je me wille herkennen,ik heb een zwart brilletje hihi.

@ik mag vanaf 27 april startte met de pil.maar wat als ik nu bv op 25 april al mn menstruatie heb... T is geloof ik startte met pil vanaf 27 april ,eerste menstruatiedag,tot in mei ligt de datum ergens...weten jullie dat hoe dit zit

Geplaatst

Hi dames,

ik heb het lijstje ook weer even aangevuld.

Heb iedere dag even meegelezen, maar heb niet de puf om te schrijven.

Ben een beetje stil en gelaten door alles.

Maar ik denk wel aan jullie ;)

Maart:

1 Laloutje 1e FM DD

3 Laloutje 2e FM DD

3 Lisa punctie DD

5 Lisa TP

5 Laloutje punctie DD

9 moedeloos 2e FM

10 moedeloos FM 3e

20 poezebeest 2eFM

21 twinkelstar punctie

23 twinkelstar TP

25 poezebeest TP

28 testdag boomer

April:

8 Essie echo ivm deca spuiten en gesprek behandelplan.

11 Laloutje uitgangsecho

12 Essie start met menopur erbij spuiten

18 Essie 1e FM

29 Start Fran deca spuiten

Cryo TP Amy

Mei:

6 moedeloos start deca

12 annaatje naar Gent

13 Annaatje tese

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden