Ga naar inhoud

De pauze meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Natasja,

is niet makkelijk hé om moed te blijven houden langs de natuurlijke weg...

na zoveel jaar proberen weet je dat de kans zo zo klein is ...

maar toch is blijven proberen de boodschap want wie weet is het die ene keer toch raak, er is maar 1 eicel nodig en 1 zaadcel hé

en 2 toppertjes samen ....

Ik duim voor je

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hai meiden,

hier zitten we te wachten op mijn menstruatie want dan kan ik me weer aanmelde voor onze 2e ICSI poging. Ik vind het toch best wel weer spannend nu hoor.

Ik hoop dat als ik kan bellen dat er een plekje voor me vrij is, aan de ene kant kan ik niet wachten om weer te beginnen en aan de andere kant denk ik...pfff weer al die ellende door (al had ik niet te klagen hoor).

Maar ja we hebben het ervoor over, we willen het zo graag.

groetjes

Geplaatst

Hoi meiden,

Zo, ook ik zal de komende tijd weer meer actief op het forum gaan verschijnen. Ik hoop deze week te gaan beginnen met onze 1e cryo poging (hopelijk ook laatste) Het is net als Lucky wachten op de menstruatie :misc_expressions-wh. Als het goed is zal het deze week komen, maar niets is zo veranderlijk als onze hormoonhuishouding!

Ben al wel klunsig en sjaggie aan het worden, zal dus niet lang meer duren!

Lieve meiden, we hebben hier allemaal minstens 1 mislukte poging achter de rug. We gaan voor een vruchtbare periode in januari en februari. Ach, gewoon het hele jaar!!

Heel veel succes, blijf genieten van de kleine dingen.

Dikke knuffel,

Gerreber

Geplaatst

sofie! wat spannend! ik moest net opeens aan je denken en je bent nog steeds niet ongesteld! echt heel spannend, ik vind het ook heel knap dat je geen test hebt gedaan.

Ik ben net weer voor de 2e keer ongesteld geworden. ik had niet de symptomen die ik normaal heb en mijn cyclus is mooier dan voor de IVF.

nou ik denk aan je!

x mamalou

Geplaatst

Hallo,

jaja nog altijd niks... 4 dagen overtijd, maar vandaag wel veel hoofdpijn, gerommel, lastig

mijn man vertrekt morgen nr buitenland, we hebben afgesproken om nog 2 dagen te wachten. Als ik vrijdag niet ongesteld ben koop ik een test en testen we zaterdagmorgen.

Ik ben nog altijd verrassend rustig omdat ik niet meer durf hopen denk ik.

Bedankt om aan me te denken.

Er komt weer heel wat actie bij de pauzemeisjes hé, nu ik moet zeggen los van mijn overtijd zijn begint het ook serieus te kriebelen bij mij om terug te starten. Ondanks pijn, spuiten, en de hele bazaar !!!

Groetjes

Geplaatst

Hoi Sofie,

Jeetje...wat spannend.....

Heb dit ook 2 maanden geleden meegemaakt (6 dagen overtijd) Wat een kriebels in je buik heb je dan he.

Maar goed: de wonderen komen nog steeds voor

Bij mij was het vals alarm dus statistisch gezien is er weer een kans voor jou bijgekomen

(tja er moet er toch 1 een wonder meemaken)

Ga voor je hopen en aan jullie denken a.s. vrijdag

liefs fleur

Geplaatst

jaja meisjes nog altijd niks, ik zie aan mijn man zijn oogjes dat hij hoop begint te koesteren. ik begin er hoe langer hoe meer over na te denken maar ik zou het niet kunnen vatten. Zoals jij zegt Fleur, het kan gewoon allemaal ontregeld zijn hé. Ik had vanmorgen wel krampen maar verder voel ik me top. Ik heb ook meestal last van uitslag in mijn gezicht nu helemaal niks.

Wie weet mag ik morgen een zwangerschapstest kopen, menslief wat zou dat toch een ongelooflijk mirakel zijn.

Mijn man heeft gisteren al opgesomd wat we dan allemaal gaan laten, ik denk dat hij me 9 mnd over zou beschermen ;)

Ik gun het hem ook zo erg, aan hem wordt het minst gevraagd, hij houdt zich het meest sterk maar hij wil het niet minder dan ik dus ik zou hem heel graag gelukkig maken.

Geplaatst

hallo... ik vrees dat ik net een ietsie pietsie lichtrode afscheiding zag... ik heb nu ook serieuze onderrug pijn. Ik vrees dat de hoop op een mirakel voorbij is. Ik wacht nog even af, zoals we allemaal geleerd hebben op helderroord maar toch heb ik de hoop laten varen. Ik vind het wel erg dat mijn man hier nu een paar honderd km vandaan zit, zowel voor hem als voor mij want we hadden er toch stiekem hoop op maar ja :cry2:

Geplaatst

Balen Sofie! Hopelijk zet t niet door. Vervelend dat je mannetje nu niet in de buurt is!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Bloeding is in alle hevigheid losgebarsten dus complete einde van de hoop

Start laatste rustcyclus en dan weer aan de slag!

Geplaatst

Dank je :)

Het gaat wel hoor, heb beetje tranen gelaten maar verder weten jullie hoe het gaat, het leven moet door, werken, thuiskomen, Thibaut zijn huiswerk mee bekijken, leuk praten met mijn ouders, spelen met thibaut, in bed steken...

Ik wil niemand ermee belasten maar morgen ga ik wel een keertje mijzelf zijn in de armen van mijn man :)

Dank je voor de steun, knuffel aan alle meisjes die wachten en hopen

Geplaatst

hai hai,

nou hier nog steeds aan het wachten op de rode duivels, ik voel dat het eraan komt maar het wil niet doorzetten, verdorie !! Het is toch wat he dat we gaan zitten wachten op een ongi, maar ja dan wordt het dus maandag bellen om opnieuw op te geven.

Ik ben nu eigenlijk best ongeduldig want ik hoop zo dat er wel een plekje is om deze maand weer te beginnen.

@gerreber: hoe is het met jouw, al duivels in aantocht. Jij gaat nu cryo doen toch? wij hadden die helaas niet dus beginnen weer helemaal opnieuw.

Groetjes iedereen

Geplaatst

Hallo Sofie,

Wat jammer nou, stiekem heb je toch hoop en al helemaal omdat we het

allemaal zo graag willen... Heeeel veel suc6 in Feb misschien lopen we wel gelijk op, ik sla januari lekker over en ga heerlijk op vakantie moet nog even niet aan IVF denken...

Maar in Feb gaan we er samen voor he soof!!!

en hoop dan dat het voor ons beiden raak is!!!

Geplaatst

Hi,

@ Sofie, toch wel balen hè? Hoe wel je in je achterhoofd weet dat het "toch wel niet zo zou zijn" krijg je toch wel weer hoop. Je lichaam is natuurlijk ook van slag af door alle hormonen e.d. die je moet spuiten. Nou meid, goed uithuilen en veel succes in februari.

@ Lucky-T, raar hè, normaal wil je niet ongi worden en nu zit je er op te wachten want dan kan je lekker door. Bij mij zal de ongi ook volgende week gaan doorzetten en dan gaan we door met de cryo behandeling. Ik hoop voor jou dat bij de volgende IVF een mooie oogst gekweekt gaat worden.

Geplaatst

Hi, merci voor de lieve berichtjes en idd nu is het gewoon nog 1 cyclus rust, gezond zijn en emotioneel klaarstomen voor start in februari!

Fijn weekend

Geplaatst

Hallo meiden!!

Ook ik stap uit de pauze meisjes, net als Lucky zijn de rode duivels tevoorschijn gekomen. Morgen beginnen met de tabletten en dan over 2 weken naar het AMC voor een echo.

Ik bllijf jullie volgen en hoop dat 2009 echt ons jaar gaat worden!!

Liefs,

Gerreber

Geplaatst

hai gerreber,

grappig dat wij iedere keer toch wel een beetje gelijk lopen. Je hoort het wel of ik maandag een startdatum voor de deca krijg.

Geplaatst

Ik heb zaterdag Leuven gebeld, ben gestart met pil en maandag gaan gyn en Leuven me inplannen voor nieuwe start. Binnen viertal weken Kunnen we weer beginnen... Ik ben eigenlijk wel blij :thumbup:

Geplaatst

De pauze begint voor een aantal dus alweer af te lopen. Spannend hoor! Ik kijk zelf ook best uit naar m'n volgende cyclus. Hoewel ik er ook steeds meer tegenop begin te zien. Leuk was toch anders.... En vooral ook de angst voor toch weer een teleurstelling. Herkenbaar?

Henne

Geplaatst

Hoi Sofie,

Ik herken je gevoel wel. Een pauze is wel ff fijn, maar ik kan me voorstellen dat je ook wel weer verder wilt! Dan doe je tenminste "iets"!

Good luck!

Liefs,

Jane

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden