Ga naar inhoud

Poging 2


lucky-t

Aanbevolen Berichten

heej trudy,

 

 

 

De hormoontje beginnen al te werken zeg maar.. daar had ik bij poging 1 erg last van in de ww heel erg veel huilen en waarom. soms al was het maar iets op tv, de tranen rolden over mijn wangen.

 

 

 

Ik zit nog steeds heerlijk op het wachtbankje(helaas niet in het zonnetje) en voel me nog goed. ben erg benieuwd hoe het in ww 2 gaat.

 

 

 

hoop dat je snel je kleine in je buik mag zien!

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hallo allemaal,

 

 

 

hier alles nog steeds prima. Alles gaat goed en heb nog steeds geen kwaaltjes. Heb alleen afgelopen nacht super erge maagpijn gehad, niet normaal gewoon. Kent één van de zwangere dit verschijnsel als kwaaltje of kan het iets anders zijn geweest. Ik heb niet iets gegeten waar ik anders maagpijn van krijg, maar meschien dat ik nu wel anders op kruiden reageer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej trudy,

 

 

 

ja je kunt ook maagzuur krijgen als je zwanger bent.( beetje hoog op de kussen liggen dan voel je het minder)

 

Hier ongesteld geworden..:S dus ook onze 3de poging is mislukt!

 

 

 

jij veel suc6. ik ga nog even verder huilen!!

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

 

 

 

Ik ben blij vandaag want ik heb net gehoord dat ik een week eerder de 1e echo krijg, want er was iemand uitgevallen. Ben echt opgelucht want dat schilt gewoon een hele week stress. Ik ben zo blij als ik eindelijk weet of ik nu echt zwanger ben want kan het nog niet echt geloven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky,

 

 

 

Wat super! Die onzekerheid vreet enorm he? Fijn dat je nu eerder kunt, al die stress ik ook niet goed. Na zo'n eerste echo kun je volgens mij toch wat meer genieten. Ik durf me ook nog niet echt te "hechten" aan deze zwangerschap, moet het eerst ng maar eens bevestigd zien. Hoe ver ben je als je de echo krijgt?

 

 

 

Groeten Snoeske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky geweldig. Nu nog maar een paar dagen wachten op de echo ipv 2 weken haha.

 

Als je maandag dan 7 weken bent, kun je ook al een hartje horen. Dat hebben ze mij wel vertelt, ben met de echo 7 weken en 2 dagen.

 

 

 

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky,

 

 

 

Ik ben ook erg benieuwd hoe het gegaan is bij Mijnbaby. Ze is nu mss nog wel aan het nagenieten hahaha.

 

Kijk straks nog wel even of ze een berichtje heeft gestuurd.

 

 

 

MijnBaby: Hoe is het gegaan met je echo, we zijn hier erg beniewd????

 

 

 

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lucky,

 

 

 

Wat super voor je dat je een week eerder mag. Ik kan ook echt niet meer wachten. Vindt het zo moeilijk, dat wachten steeds!

 

 

 

Liefs, Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

 

 

 

Het wachten voor de echo was het echt waard, was onwijs gaaf!! we zagen het hartje te keer gaan in het vruchtzakje.... verder was het natuurlijk nog erg klein maar we weten nu teminste wel zeker dat we zwanger zijn.....

 

 

 

Over 3 weken met 9 weken mag ik voor me 2e echo..... spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames,

 

 

 

morgen dan eindelijk onze echo, ik vind het erg spannend allemaal. Er komen zoveel vragen boven. Zit er wel echt wat, klopt het hartje, ziet alles er goed uit..........

 

 

 

Morgen hopen we van onze ergste onzekerheid af te zijn, en dat we eindelijk kunnen gaan genieten van het zwanger zijn. Ik moet pas om 14.30 dus wordt denk ik pas avond voordat ik op het forum kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej trudy,

 

 

 

ja die vragen heb ik dus ook en ben niet de enige..! voel me buik wel volop hoor moet ik zeggen..echt een soort spierpijn!en veel plassen.. was vandaag op de verjaardag van mijn nichtje en de mensen zeiden al van goh man je lijkt wel zwanger zo vaak moet je naar de wc..:D ik heb niks gezegd, hoe moeilijk ook.

 

 

 

Ik wil je heel veel suc6 wensen morgen..!

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was super. We zijn echt zwanger, we hebben onze beebje gezien en het hartje zien kloppen. Alles was prima en ik mag nu naar het ziekenhuis hier in de buurt. Heb gelijk even gebeld en mag 21 april komen. Ben vandaag 7 weken zwanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej trudy!

 

 

 

super nieuws zeg...! nu kun je lekker gaan genieten. Ik moet nog 2 weken wachten! slopend..!

 

 

 

ik ben ook zo nieuwschierig of alles goed is. of het er 1 is of 2 zijn.

 

 

 

Geniet ervan.

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trudy wat een goed nieuws! Hopelijk ben je er nu wat geruster op, geniet lekker van het idee dat je gewoon echt zwanger bent! Was jouw man mee? Hoe vond hij het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Trudy!

 

 

 

Wat fantastisch dat jullie het hartje hebben zien kloppen! Zwanger!! wie had dat 1.5 jaar geleden durven dromen.

 

Geniet er maar lekker van meid!!

 

 

 

Wij gaan hopelijk deze week weer beginnen met een nieuwe cryo poging. Misschien deze maand nog tp. Ik hoop dat wij snel achter jullie aan gaan!!

 

 

 

Geniet van je zwangerschap!!!

 

 

 

Liefs, gerreber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi trudy,

 

Super dat je het nu echt kan geloven, je hebt je kleine beeb nu gezien.

 

Geniet nu maar lekker van je zwangerschap.

 

 

 

Ikke nog maar 2 nachtjes slapen en dan kan ik ook eindelijk mn kleine wondertje gaan bewonderen.

 

 

 

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames,

 

 

 

hier gaat alles super. Vind het echt wonderbaarlijk dat ik geen zwangerschapskwaaltjes heb, ben alleen 's avonds erg moe maar daar blijft het bij. Ik heb sinds gister een beetje steekjes hier en daar maar iedereen zegt dat het erbij hoort dus daar ga ik dan maar van uit.

 

 

 

Zit nog vol ongeloof iedere keer naar het echotje te kijken, is het echt van ons. Na 3,5 jaar proberen en ziekenhuizen hebben we nu toch wel een heel belangrijk punt bereikt. Ik leef nu een beetje tussen de roze wolk en realistisch blijven. Aan de ene kant wil ik al gaan rondkijken in leuke babywinkels, en aan de andere kant heb ik iets van laten we maar de eerste 3 maanden afwachten. Maar ik denk dat het iets normaals is.

 

 

 

We hebben zoveel vreugde maar je houdt ook een beetje angst. Maar ik merk nu wel dat ik er iedere dag weer iets meer van ga genieten. Heb ook zoveel leuke kaarten enzo gehad, dan begin je het zelf toch ook wel te beseffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi trudy,

 

 

 

Wij hebben hetzelfde hoor, tot de echo kopen we echt helemaal niks. Pas na 3mnd gaan we echt baby shopppen. Lekker naar eindhoven, om daar te gaan kijken voor alles.

 

Heb daar wel al veel zin in. Voordeel is wel dat als ik terug kom van vakantie dat ik dan al bijna op 3mnd zit. Dus die tijd vliegt echt voorbij.

 

 

 

Nog heerlijk genieten van de echo, hebben jullie een foto gekregen ofzo??? Want die wil ik ook wel hebben, kan ik die lekker meenenem.

 

Geniet er maar lekker van.

 

 

 

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden