Ga naar inhoud

Claudiaatjes avontuur naar IVF poging 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tjeetje wat kunnen ze jou toch in spanning laten zitten! Dit klinkt goed, net op het nippertje dus.....

Succes!!!!!!!

Liefs Pieneke

• Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

YESSSSSSS! Wat fijn voor je Claudia!!!!!

Eindelijk voor jou ook een fel licht aan de horizon.

Wat zal dit een lang weekend worden....

Ik denk aan jullie.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Joepieeeee...Claudia geweldig nieuws!!!!!!

Wat wordt jouw geduld op de proef gesteld telkens zeg...

Ben heeeel blij voor je !!

Groetjes Manon.

Geplaatst

Waaaaaaauw Claudiaatje,

hoezo wordt jouw geduld op de proef gesteld..jeetje zeg!

maar in ieder geval al een eerste goed bericht, ik duim voor je dat het maandag echt definitief zal zijn.

Super!!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

hoi meiden

Gyn heeft gebelt

met het nieuws dat ik nog niet aan de beurt ben.

volgende cyclus weer

er zijn veel meiden die al een cyclus hebben moeten wachten en die gaan voor.

ben heel erg verdrietig nu..!

liefs Claudia

Geplaatst

Claudia,

Wat is dit nou? Wat akelig, dan hadden ze je vrijdag toch geen hoop moeten geven vind ik; "we hebben ws een match". Ben je niet te netjes meis? Je bent al zo lang aan het wachten, ik vind dit echt onmenselijk hoor. En nu?? Krijg je weer heel dat gedoe met je BMS opnieuw? Bah..

Dikke knuffel Pieneke

Geplaatst

He Claudia...wat vind ik dit nou zwaar K%!*& voor jou!

Ze hadden idd dan beter niet eerst kunnen bellen...eerst blij maken en nu dit?!!

Veel sterkte ...vind t niet eerlijk!

Manon.

Geplaatst

He bah! Wat is dit nou weer voor idioots zeg. Idd net wat Manon zegt, ze hadden er eerst zeker van moeten zijn. Dit is echt heel oneerlijk! Ik kan heel goed begrijpen dat je je nu verdrietig voelt, zou ik ook zijn.

Meis, hou je taai, hoe klote dat ook is.

Een hele dikke knuffel van mij!:hug:

Geplaatst

Jeetje Claudia

wat is dit nu??? wat is dit een enorme domper zeg, dat is toch wel heel grof moet ik zeggen.

Logisch dat je verdrietig bent..er gaat bij jou zoveel aan vooraf!

sterkte meid en ik hoop dat de komende afbouw en opbouw soepeler gaat verlopen!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Dat bedoel ik! Och meisje, ik had het jullie zo gegund.

Ik snap eigenlijk niet waarom de arts jullie hele voortraject niet heeft meegenomen in zijn beslissing.

Misschien morgen toch nog maar een telefoontje aan wagen?

Sterkte,

Vanessa

Geplaatst

hallo meiden

Dat is ookidd het gevoel dat ik er bij heb.

Ik had wel een beetje verwacht dat ze dat mee zouden nemen in de beslissing en ook mijn leeftijd.

Ik moet zo en zo even bellen om nieuwe bms meting afspraak te maken voor over ongeveer 3 weken.

Ben ook wel benieuwd hoe die af en opbouw gaat deze keer!

liefs claudia

Geplaatst

hoi meiden

Net gebelt naar de kliniek om een nieuwe afspraak te maken en heb ook gezegd dat ik er moeite mee heb dat ik er deze ronde niet bijzit aangezien ik al vanaf maart bezig met de deze poging er nog niets gebeurt is (TP)

Ze (Secretaresse) zou het in mijn dossier zetten, en we zullen het nog wel eventjes bespreken met de Gyn de 20ste als we onze nieuwe afspraak hebben.

Bedankt voor jullie steun meiden, doet me goed!!!!

Liefs Claudia

• 3 weken later...
Geplaatst

Hoi Claudia,

Hoe is het met jullie? Wanneer hebben jullie weer een afspraak en weet je al wanneer je weer mag beginnen?

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

hoi vanessa

lief dat je er om vraagt

Het gaat wel, ik vind het allemaal wel zwaar en slopend dat wachten enzo en de ongi die net geweest is.

Wil ik helemaal niet meer, hopelijk was het ook de laatste keer voor een jaar!!!

Het duurt allemaal zo lang voor 1 pogingkje, niet normaal

Maar hopelijk morgen dan hebben we de volgende agspraak nl goed nieuws en ben ik weer ontvangst klaar als het goed is!!

En dan zijn we weer oproepbaar voor als er een donor beschikbaar is!!!

Ben benieuwd.

Ik kan niet veel hebben, ben er met mijn gedachten niet bij, vergeet veel,

emotioneel

Wil maar 1 ding en dat is zwanger worden en een lief babytje van ons zelf in mijn armen!!!

kerstfoto met een dikke buik(je) ga ik ook niet meer halen, vind ik ook niet leuk!

Ik hoop met de kerst wel een positieve test in mijn handen te hebben, zou een leuk en gaaf waanzinnig kerstkado zijn!

Jij met kerst je baby van 4 kilo in je armen en ik een positieve test

Daar gaan we voor!!!!!!!!

Ik hoop dat jij een beetje kan slapen vannacht, het zal je goed doen

Je bent je waarschijnlijk onbewust aan het voorbereiden op straks als je babytje er is en je moet snachts voeden, zodat je er al een beetje aan gewend bent om snachts een paar keer wakker zijn!

Liefs Claudia

Geplaatst

Morgen dan hopelijk eindelijk goed nieuws!

Ik weet een klein beetje hoe het is om te wachten n.a.v. onze poging toen ik opgenomen werd met diabetes. Vreselijk!

Eigenlijk wist ik zelf al dat ik heel erg ziek was maar had er alles voor over om maar door te gaan.... Tegen beter weten in.

In jouw geval is het nu nog vervelender want je bent afhankelijk van de beslissing van iemand anders. Bah!

Ik zal morgen voor jullie duimen.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

hoi hoi

We zijn net terug van geertgen en ik ben zoals verwacht weer ontvangst klaar, gelukkig.

Bms was goed, was weer 12mm

Ik sta gepland op de lijst als 3de opbouwperiode

die van de zomer word dus ook meegeteld

Ik sta dus nu best hoog op de lijst daardoor, gelukkig!

Liefs claudia

Geplaatst

Hoi Claudia

wat fijn dat je weer "ontvangstklaar" bent!! Ik duim voor je dat je nu snel positief nieuws krijgt, wat wordt jou geduld op de proef gesteld zeg!!

groetjes

Meiske74

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden