Ga naar inhoud

Claudiaatjes avontuur naar IVF poging 3

Aanbevolen Berichten

• Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nu heb je mij aan het janken hoor!!!!!

Meisje van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jipppieeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

Een hele dikke knuffel voor jullie beidjes en het wondertje in je buik!

Geplaatst

Claudia, ik ben niet zo van het feliciteren als ik zelf net een mislukte poging heb, maar voor jou maak ik een uitzondering omdat het zo'n bijzonder verhaal is:

GEFELICITEERD!!! :sunny:

Geniet er van, wat een mooi eind van 2009 voor jullie...

Caroline

Geplaatst

Waaaauw Claudia

wat een mooi bericht en op zo'n mooi moment!!

Geweldig nieuws zeg!!!!!! van harte gefeliciteerd, geniet ervan meid!

liefs

Babeth

Geplaatst

HOERA!!!! Wat een goed bericht! Van harte met je zwangerschap meis!

Geniet, geniet, geniet!

Liefs, Jane

Geplaatst

Hoi Claudia,

Wow, wat is dit goed nieuws en wat is het je gegund. Gefeliciteerd meid en geniet er maar VOLOP van!

Groetjes,

Gorgi:wave:

Geplaatst

Wauw Claudia, wat super voor jullie! Van harte gefeliciteerd, meid.

Dat is toch heel anders proosten op het nieuwe jaar straks, nietwaar?!

Geplaatst

Claudiaaaaaaaaaaaa.......

Wat een topnieuws.......

Na jouw berichtje kon ik niet meer wachten..., ik geloofde er helemaal niet meer in, helemaal omdat ik compleet niks voel.. niks nada nakkes.

Geen steekjes, geen misselijkheid, geen andere rare dingen..... dus dacht ik dat het voor ons weer over en uit was....

5 minuten geleden de test gepakt om gelijk maar het antwoord te weten, nog even een huilbui gehad op de bank, zo bang voor het nieuws..... en toen met lood in de schoenen naar de wc...

Maaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr......... de test is positief...... 2 dikke strepen!!!!!

Zit hier te shaken en te huilen, vol ongeloof, maar de test geeft echt 2 strepen aan.. Ben ondersteboven... jij waarschijnlijk ook!

Ik kan het in ieder geval nog niet goed beseffen....

Liefs een in de wolken Suze.......

Geplaatst

Suzeeeeeeeeee!!!!

Wat een geweldig nieuws zeg wauwwwww tegek!!!

Gefeliciteerd!!

Leuk we zijn tegelijk zwanger, echt geweldig

ja wij hier ook vol ongeloof, wij kunnen het ook niet beseffen

zo geweldig, ik krijg die grijns niet van mijn gezicht haha

geniet ervan meissie, het is jullie ook zo gegund!!

morgen geertgen bellen voor afspraak voor de eerste echo

Liefs claudia

Geplaatst

Hoi hoi..

Maak jij morgen gelijk al een afspraak voor een echo?!

Ik sta morgenochtend als 1e bij de huisarts op de stoep, wil voor de zekerheid toch mijn bloed laten prikken.... waarom...weet ik eigenlijk ook niet... gewoon om het daar ook nog even zwart op wit te hebben...

Ben ook echt heel blij dat het bij jullie gelukt is...

En wat grappig dat het nu allebei tegelijk is... jij hebt op vrijdag toch de terugplaatsing gehad!?!?! Wij op maandag... en dit keer al na 3 dagen, de vorige keer na 5 dagen.

Spannnnend hoor allemaal........... zit ipv van aan de fris, nu aan de vruchtensapjes, hahahaha.

Gaat het bij jou verder allemaal goed? Nog misselijk...?

Liefs

Geplaatst

Ja ik bel morgen geertgen gelijk voor een afspraak voor de echo.

maar als jij nog zekerheid wil heben van de ha moet je dat zeker doen als jou dat rust geeft.

Het gaat goed hoor gisteren heel erg misselijk maar vandaag valt wel mee, ik denk ook deels spanningen voor het testen geweest.

en gevoelige grote borsten, en af en toe buik en die blosjes op mijn wangen haha.

Ja wij op vrijdag en ook met 3 dagen vondt ze beter, een embryo hoort in de baarmoeder thuis zij ze hihi.

geniet ervan miessie

liefs claudia

Geplaatst

Lieve Claudia,

Ik heb je verhaal een beetje gevolgd de afgelopen maanden en ik ben zo blij voor jullie dat je zwanger bent. GEFELICITEERD meid. Probeer ervan te genieten.

Liefs

Geplaatst

Hoi hoi Claudia,

Wij gaan de 22e, op een vrijdag....... maken we er weer een lekker weekendje van..boeken een hotelletje in de omgeving, tis voor ons te lang heen en weer, dat doen we niet meer.

Spannend allemaal hé, ik heb vandaag de bloedtest laten doen, en natuurlijk ook een 2e piestest, vanochtend om 8 uur...maar die kon ik weggooien, kon hem om de een of andere reden niet goed in de straal houden, hahahahah... er kwamen helemaal geen strepen in. Vanochtend op mijn werk nog maar een gedaan...en inderdaad weer een vette plus.. ben zo gelukkig dat ik wel elke dag een test wil doen, hahahaha... t besef is er niet, de tests wel.

Heb om t half uur in mijn tas naar de test gekeken... even kijken naar de plus...f zeker weten dat ik niet droom, maar dat het echt is!

Liefs

Geplaatst

Oh Claudia en Suze wat fijn dat jullie nu samen op lopen.

Nu op naar de eerste Echo.

Suze ook jij van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws.

liefs Chantal

Geplaatst

hee suze

dus jij de 22ste, spannend he pff

idd onwerkelijk allemaal, kan het ook niet geloven, ik denk ook pas na de echo als we het zien en het hartje zien kloppen dan word het echt!

Goed idee om een hotelletje te boeken ronde de afspraak voor de echo

wat ook lekker daar is is van centerparcs het meerdal, is op een 15 a 20 rijden van geertgen is 1 weg maar, misschien ook een optie voor jullie.

Suze had jij ook de kruitvattest?

Ik had hem gisterochtend gedaan en ook duizend keer gekeken of het wel waar was en de dikke vette plus er nog stond.

Maar savonds was die toch weg/vervaagd die verticale van de plus, we hebben hem gelijk weggegooid want dan lees je test negatief.

staan jou plussen er nog wel op nu

Ik twijfel niet hoor zeker niet die plus stond er echt, ook foto van gemaakt, komt nog in dit topic te staan.

Liefs Claudia

Geplaatst

Claudia wat een gweldig nieuws! Van harte proficiat, en ben net terug van vakantie en lees zojuist jouw fantastische nieuwtje....

Liefs Pien

Geplaatst

Hey Claudia,

Ik had de vorige keer de test van het kruitvat gebruikt... en toen was ie negatief... Vorige week hebben we nieuwe gekocht (Etos) en ook gebruikt. Maar in de kast lag dus nog 1 van t Kruitvat.

De test van de Etos, liet gelijk de streep zien, niks minuten wachten, gelijk in beeld. Ik was alleen even in de war ineens of ik de gebruiksaanwijzing wel goed gelezen had, want die laat gewoon 2 strepen zien als het raak is, anders maar 1.. die van het kruitvat moet beslist een + zijn!

Gisterochtend nog een keer met de etos test getest, maar toen niet goed gepiest.. test liet niks zien, geen controlestreep, niks zichtbaar, s avonds nog n keer gekeken.. niks te zien

Ondertussen toch maar de kruitvattest meegenomen naar mijn werk en ja die liet weer n positieve streep zien.

Vanochtend dacht ik ineens aan de mislukte test, ik dacht laat ik het nog maar n keer proberen, als ie t doet mooi meegenomen, weer ff t extra blije gevoel...en anders zo de prullenbak in! Maar ik pakte hem...staan er ineens wel strepen in... gewoon 24 uur later!!!!!!! Gek hé! (Maar nu wel 3 positieve tests in mijn collectie!!!)

Om ff op jouw vraag terug te komen, op mijn test staan alle strepen nog.., maar die van het kruitvat is nog geen 24 uur oud! Misschien dat hij vanavond ook wel weg is... maar absoluut geen reden om te twijfelen hoor, denk gewoon dat het testspul zijn werking heeft gedaan en dat de uitslag dan weer oplost ofzo.. zal wel een scheikundig proces zijn! (maar daar ben ik niet in thuis!) Je bent gewoon hartstikke zwanger!!

Ik zal ns even kijken bij Center Parcs!

We nemen meestal maar 1 overnachting, op de dag controle, dat combineren we dan met de volgende dag shoppen (ben gezegend met een hubbie die van shoppen houdt!).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden