Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Anne, wat een mooie aantallen en morgen al punctie, super!

Hopelijk gaat alles goed morgen en is het zaad van top kwaliteit ;) gewoon afwachten ...

Ik duim voor je, kom maar snel bij ons op de wachtbank

• Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Moon, Sofie en mijnbaby,

bedankt voor de steun! Ik kom jullie hopelijk zaterdag vergezellen op de bank.

Mijnbaby, sterkte vrijdag! Kom je er ook snel bij? Ik hou een plek voor je warm hoor!

En Pien en Mariek,

hoop over zo'n 7 a 8 maanden ook uit te mogen kijken naar 1 of 2 ukkepukkies! Jullie zet hem op met de laatste loodjes!

Liefs,

Anne

Geplaatst

Hi Anne,

Heel veel succes morgen met de punctie.. Hoop dat de pijn meevalt en dat het snel voorbij is.. Dan je lekker laten verwennen en rustig aan zodat je lijf helemaal klaar is voor de TP.. ik ga nog harder voor je duimen!

Liefs Pien

Geplaatst

Hi Anne,

Dat gaat vast een mooie oogst worden! Heel veel succes met de punctie, voor je het weet is die weer voorbij!

Liefs,

Jane

Geplaatst

hey anne,

veel succes morgen met de punctie!!!

super, zoveel follikels!!!

meid, we duimen voor jullie dat het eindelijk nu eens raak is voor jullie!!!!!

laat je morgen maar lekker verwennen en doe het rustig aan he!

Geplaatst

Bedankt allemaal!

Valt wel mee met de zenuwen, af en toe zo'n aanval. Neem zo mij oxazepammetje in en dan ga ik lekker slapen.

Echt heel lief dat jullie allemaal duimen, ik duim ook voor jullie!!

Tot morgen,

Anne

Geplaatst

Hai Anne,

ik zie het een beetje laat maar ik hoop dat alles goed gaat met de punctie, en dat de oogst geweldig goed is. En hopen dat je snel de tp hebt.

Ik wacht zelf met spanning tot morgen, dan is de 1e FM, ben erg nieuwsgierig over hoe en hoeveel.

Ik hoor wel van je hoe het is afgelopen, succes meid !!

Geplaatst

He lieve meiden,

nou het is weer achter de rug gelukkig. De punctie was best pijnlijk, maar ze waren allemaal superlief. Mijn vriend moest in het VU 2 keer zijn zaad inleveren, het was nog niet duidelijk of er wat bruikbaars tussen zat. We mochten naar huis en zouden gebeld worden. Nou, rond 13 uur het verlossende telefoontje: 9 eicellen bevrucht!!!! Pak van mijn hart weer. Er waren 13 eitjes bij de punctie gevonden, maar 4 daarvan waren niet bruikbaar (niet rijp genoeg misschien). Maar dit is echt geweldig, als ze allemaal goed gaan delen, hebben we weer volop kansen zo.

Verder hele rare dag, want toen we net thuis aankwamen kreeg mijn vriend een alarm-oproep om naar schiphol te komen. We zetten de tv aan en het was meteen duidelijk waarom, vliegtuig neergestort. Hij werkt bij de ambulance, dus is hij daar meteen naartoe gegaan (mijn held, heeft eerst goed werk afgeleverd en daarna nog even mensen gaan redden).

Gelukkig kwam mijn zusje om me hier te verwennen en samen naar het nieuws te kijken en zij mocht voor mij heel hard gillen en door de kamer springen toen we het nieuws uit het ziekenhuis kregen, dat lukte mij niet (toch wel gevoelige buik nog!)

Nu ga ik na alle commotie maar even proberen een dutje te toen, ben beka.

Meiden, hoe was jullie dag? (1e FM?, wachtbankje, zwangeren?). Superbedankt voor alle aanmoedigende berichtjes. Ga nog even beetje bijlezen.

Liefs,

Anne

Geplaatst

Mooi resultaat, Anne! Je hebt het lekker achter de rug... voor je man ook een gekke dag zo idd. (Hoop voor hem dat het een beetje meegevallen is wat hij onder ogen gekregen heeft bij dat vliegtuigongeluk.)

Rust lekker uit, wanneer hoor je of en wanneer de tp is en je de bank op komt?!

Geplaatst

Goed nieuws Anne: 9 bevruchte eitjes!!

Doe maar lekker rustig aan de komende dagen..

Weet je al wanneer de tp is?

Geplaatst

Hi Anne

wat een goed nieuws! Jammer dat je mannetje meteen weg moest maar sommige dingen kun je geen neen tegen zeggen natuurlijk. Laat je maar goed verwennen en rust maar lekker uit.

Geplaatst

Wat een goed nieuws voor je Anne. Hopelijk gaat het allemaal goedkomen, zowel voor jullie als voor je mannetje. Dat hij niet al te erge dingen gaat zien/ meemaken.

Duimen draaien voor jullie.

Greetz Tam

Geplaatst

Hey Anne,

Dat gaat ineens snel he? Ik hoop ook voor je dat je er 2 terugkrijgt.

Jammer dat ze dat niet nu al vertellen. Weet jij wat de reden daarvan is? Wij werden gebeld (UMC Utrecht) en de medewerker van het lab vertelde het meteen door de telefoon!

Ach, het belangrijkste is dat je een terugplaatsing hebt morgen. Ik vond het ook een heel bijzonder moment!

Liefs,

Jane

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden