Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je Daan!

Ik durf nog geen goede hoop te hebben. Natuurlijk wel heel goed dat er een stijgende hcg-waarde was te zien. Maar ik heb stiekem getest vanmiddag en die was negatief. Weet echt niet wat ik ervan moet denken. Alleen dat ik weet dat het hcg per vrouw in de zwangerschap heel sterk kan verschillen. En ik mag eigenlijk zelf pas vrijdag testen, dus ik hoop toch dat ik gewoon te vroeg was, dat het hcg nog te laag is om in een thuistest te kunnen aantonen.

Blijft dus toch erg spannend!!!

Ik laat het jullie weten morgen, als ik bloed heb laten testen.

Bedankt iedereen voor de lieve berichten!!

Liefs,

Anne

• Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Anne,

Ben nog steeds aan het duimen hoor.. enne... Ik ga vrijdag bevallen! Dat is toch "meant to be" zou je zeggen.. We gaan gewoon voor ik een kind en jij een positieve test! Hou je taai!

Veel liefs,

Pien

Geplaatst

hey anne,

wat een stress..... ik hoop heel erg voor je dat morgen blijkt dat je al die tijd hartstikke zwanger bent!!!

ik had niet verwacht dat die laatste loodjes zo zwaar waren! ik ben echt helemaal op! af en toe gigantische huilbuien van oververmoeidheid... ik vraag voor de zekerheid steeds of mijn vriend nog wel met me wil trouwen :) gelukkig ben ik nog niet zo erg :)

heel veel sterkte morgen. ik ga ook voor een bloedtest, dus zitten we weer samen op het 'wachtbankje'

liefs mamalou

Geplaatst

Nou meiden,

ik heb nog maar weinig hoop. Heb zelf net getest, negatief...

Ga toch even bloed prikken zo, wie weet ben ik wel een of andere uitzondering. Of was het toch nog te vroeg. Ik mag natuurlijk pas morgen testen, maar 1 dagje eerder...nee, ik heb er geen goed gevoel over. Oh wat een hel wordt dit weer.

Dames, ik hou jullie op de hoogte, tussen 1 en 2 wordt ik gebeld.

Anne

Geplaatst

Oh Anne, ik snap dat je na een negatieve test niet echt hoopvol meer bent, jij wordt wel heel erg heen en weer geslingerd tussen hoop en verdriet. Ik ga vandaag heel hard voor je duimen.

Gast Butterfly
Geplaatst

Veel succes vandaag en ik hoop dat de thuistest ernaast zit, ;).

Geplaatst

lieve anne, ik hoop ook zo dat je toch nog een goed bericht krijgt.

sterkte met de laatste wacht-uren en ik duim voor je.

x leonore

Geplaatst

he anne,

ik duim hard voor je dat je een mooie uitslag krijgt straks!

ik ben net bij het ziekenhuis geweest maar ben echt ongesteld nu. Heel erg jammer, maar het gaat nu wel weer. Gisteren de hele avond kapot op de bank gelegen.

sterkte de laatste uurtjes!

liefs mamalou

Geplaatst

Anne, nee! Het kan zijn dat je hcg gewoon nog te laag is. Het is nog niet voorbij, probeer nog een beetje moed te houden!

Liefs, Jane

Geplaatst

Oh, wat spannend, meis. Hoop zo voor je dat ze je bellen met goed nieuws!!! Een bloedtest geeft veel meer zekerheid en duidelijkheid dan een te vroege thuistest... nog een paar uur wachten. Hang in there!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Ohh jeetje, dacht dat je morgen pas een test had maar het is dus vandaag al! Spannend hoor.. it ain´t overt till it´s over! Duimen draaien overuren.. Hou je taai lieverd!

Liefs Pien

Geplaatst

Helaas meiden,

ook weer een terleurstelling hier! Onze wereld stort opnieuw in, weet het allemaal even niet meer. Ben boos en verdrietig en moedeloos, gaat het ooit een keer lukken, hoe lang hou ik dit nog vol?

Meiden, wel heel erg bedankt voor het medeleven. Ik verdwijn weer even van dit forum, kom wel af en toe nog kijken hoor. Maar is nu even te confonterend allemaal.

Allemaal heel veel succes!

Liefs,

Anne

Geplaatst

anne, ik zat al de hele tijd mijn mail in de gaten te houden. ik krijg hier echt weer tranen van in mijn ogen. wat vreselijk voor jullie...

veel liefs, ook van mijn vriend (die leeft aan de zijlijn mee)

mamalou

Geplaatst

Ach nee, lieve Anne...

Het zag er veelbelovend uit van de week, veel sterkte meis..

Kan me zo goed voorstellen dat je het nu even niet meer weet..

Neem je tijd om dit weer te verwerken..

Geplaatst

Anne, zit hier met kippevel te lezen.

We hadden allemaal het gevoel dat het goed zou komen.

Neem lekker je afstand en mocht je er weer behoefte aan hebben, dan zien we je vanzelf wel weer verschijnen.

Heel veel sterkte...

Gast Butterfly
Geplaatst

:dontknow::crybaby2: nouwww ik weet ff allemaal niet meer wat ik moet zeggen, allemaal zo teleurstellend.

Kan me voorstellen dat je even afstand neemt hier, neem je tijd !

Sterkte !

Geplaatst

Anne, wat vreselijk het zag er zo vreselijk hoopvol uit en dan dit einde... ik begrijp jouw beslissing om even afstand te nemen van alles, neem de tijd om alles voor jezelf weer op een rijtje te zetten en deze teleurstelling te verwerken, neem tijd voor jou zelf en jouw relatie.

Heel erg veel sterkte meissie en wij zien je wel weer als jij daar aan toe bent.

Geplaatst

Hi anne,

ik heb geen woorden meer, zoveel meisjes onder ons zitten met intens verdriet. het was jullie zo gegund maar alweer grijp je naast de droom, het is ongelooflijk kl*te.

ik kan niets anders zeggen dan wat je weet, huilen roepen doe alles om je verdriet en je boosheid door te komen. Er komt een dag dat je weer hoop hebt...

Koester elkaar, neem elkaar vast en zonder woorden kom je al heel ver...

Hele dikke knuffel en heel erg veel sterkte

Geplaatst

Hey Anne,

Ik vind heel verdrietig voor jullie! ik heb hier geen woorden voor....

Dikke knuffel voor jou!

Geplaatst

Oh Lieve Anne, wat Kl*te! Ik zit gewoon te huilen achter mijn pc, ik had het je zo gegund! Wat is dit hele proces toch keihard.... Heel veel sterkte meis.. Ik weet verder ook niet wat ik hier van moet zeggen.. Ik denk aan je..

Dikke knuffel,

Pien

Geplaatst

oh nee... wat een k nieuws.... had zo'n goede hoop dat het deze keer was gelukt. Weet niet goed wat ik moet zeggen. Heel heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling, lieve Anne.

Dikke knuffel!!

liefs,

Mariek

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden