Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chantal en Daan: ik had toch ergens gehoopt dat jullie hier niet meer te zien haha. Maar helaas de beebs zijn echt voor november nu. Wordt nog spannend ook met Michelle erbij, straks jullie met zn 3en tergelijk haha.

Popje is hopelijk lekker aan het kroelen met het kleine wondertje. Erg benieuwd of het meegevallen is en of het allemaal goed gaat met de kleine.

Chantal: benieuwd morgen wat de vk gaat zeggen en wat het plan wordt om de kleine te gaan halen en wanneer natuurlijk.

Michelle: Succes weer in het zh met Patrick, gelukkig met de beeb en jou verder alles goed.

Hier alles rustig verder. Gisteren geen boodschappen meer gedaan. Dacht even op bed te gaan liggen haha, werd pas om 1645 weer wakker. zou ook nog naar mn moeder gaan, dus dat 's avonds maar gedaan even een bakkie doen. Net wel maar de boodschappen gedaan en meteen kratten gehaald voor het bed. Vanavond komen vrienden dus kunnen die mooi even helpen om bed op te tillen. Wordt wel een tijd dat het omhoog gaat, kom er bijna niet meer uit haha.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden,

Het wordt heel spannend hier! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met de laatste loodjes! Hier gaat alles oke! Eva en Finn doen het hartstikke goed. Het is echt superleuk om mama te zijn. Hopelijk gaan jullie mij snel volgen!

Liefs, Jane

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Meld-meld. Zo, heb ik dat ook weer gedaan. Hier alles nog heel erg rustig. Bijna te rustig, want we hebben ons vanmorgen verslapen: Jasmijn werd pas om 9.10 wakker, dus dat was wel een cadeautje. Maar we waren dus wel veeel te laat op de creche. Nou ja, jammer dan ;-))

Ik denk echt dat het hier ook nog wel een paar dagen duurt voordat de bevalling zich aandient...

Popje, hoe gaat het?

Marjo, ook druk aan het bevallen?????

Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag??

Knuf, Michelle

Geplaatst

Helaas nog niet aan het bevallen :) Donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis en hoop dat ze dan wat gaan doen want de dames zijn er volgens mij ook wel klaar voor. Maar alles verder dus ok. Wat is het spannend allemaal en Jane wat superfijn dat alles goed gaat en dat je je zo goed voelt ik ben hier namelijk nog af en toe wel van de paniek hoor.

Succes meisjes echt dat hebben we nodig!!!

Geplaatst

Hey meiden..

Hoe gaat het hier???

Ben hel erg benieuwd naar het verhaal van Popje en hoop dat ze inmiddels al heerlijk 3 dagen aan het genieten is van haar kleintje.

Michelle, hoe is het gaat het met de onderzoeken van Patrick?

Marjo, ben benieuwd morgen wat ze gaan doen voor jullie...

Tammy, is het gelukt met je bedje?

xxx van Daan

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ik meld me vandaag ook weer even. Gisteren was ik niet echt lekker toen ik opstond, veel naar de wc en heel veel krampen in mn buik en toen ging die kleine ook nog even een feestje bouwen....was echt niet prettig meer. Maar goed is nu weer over en ben al sinds 0630 wakker vanmorgen, kan echt niet meer te lang liggen. Dan gaat mn buik echt pijn doen. Maar ach straks nog even beetje opruimen enzo en dan vanmiddag weer even tukkie doen.

Daan: bedje staat nog steeds niet op kratten haha. Mn man heeft EHBO cursus en dat moeten ze in 3dg doen ipv 5dg, dus die moest maandag even leren. Vanavond even kijken met zn zwager of die kan helpen, want morgen moet het officieel omhoog zijn.

Heeft iemand Lucky nog gezien????

Jane: wat goed om te lezen dat je beebs het zo goed doen en dat het met jou ook zo goed gaat. Kan ook niet wachten op de kleine hoor.

Geplaatst

Hi,

Lucky heeft gisteren mij nog een krabbel op hyves verstuurd, dus zij is er nog.

Wat rot Tamara dat je je zo rot voelt, kunnen we er allemaal niet bij hebben.

Geplaatst

Ik zag idd net ook op het zwangeroverzicht dat Lucky gisteren nog geweest was haha. Was wel benieuwd.

Het gaat nu wel weer wat beter, maar veel gerommel in mn maag en darmen. Hoor mn maag echt af en toe te keer gaan, echt niet meer normaal. Maar goed zal er wel bij horen ofzo.

Jeetje je bent morgen alweer 42wk echt niet meer normaal. Hopelijk heb je morgen je beeb lekker in je armen, geniet lekker van jullie laatste dagje/ avondje saampjes haha. Lijkt met wel heel raar hoor.

Geplaatst

Gelukkig gaat het al wat beter met je.

42 weken is zeker een lang weg. Zo kun je maar niet zwanger worden en zo denkt de baby, dan zul je er ook extra van 'moeten' genieten........

Tuurlijk kun je 42 weken zwanger zijn, maar als een VK zegt dat je eerder dan 40 weken gaat bevallen, hou je je daar toch een beetje aan vast, dan dduurt het wel extra lang.

Maar ja, we zijn er bijna.................joehoeeeeeee

Geplaatst

Hallo dames,

ja ik ben er ook nog gewoon. Mn moeder denk dat het vandaag geboren gaat worden, hahah, want vandaag is de enige dag die ze helemaal heeft volgepland met dingetjes voor zichzelf. Maar mn zus heeft de gok op 11-11 gezet. En mn hubbie is ervan overtuigd dat het op zijn verjaardag zal komen 08-11. Nou, ik ga ermaar van uit dat ik er overheen loop want anders valt het dalijk wel heel erg tegen als ik 2 weken langer moet.

Verder alles goed, heb vanacht prima geslapen en voel me eigenlijk heel goed. Heb alleen last van mn linkerheup en links onderin mn rug. Maar allemaal nog goed te doen.

Geplaatst

Leuk he al die speculaties over wanneer de kleine gaat komen. Mn man denk dat het volgende week donderdag komt, de 12de. Zelf heb ik echt geen idee, ik ziet het wel.

Weet wel dat iedereen zn telefoon stand by heeft staat voor het geval we bellen en steeds als we iemand bellen is de eerste vraag: zijn jullie al papa en mana haha.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal (op het randje, ik weet het ;-)

Heb hier weer prima geslapen. Jasmijn voelt zich niet helemaal ok, is op zich heel vervelend, maar het positieve is wel dat ze daardoor tot 9.30 uur slaapt. Dat is echt heeeeeeeeel erg lang geleden, dus ik geniet er optimaal van.

Hier is het nog rustig, ben benieuwd wanneer de kleine zich gaat aandienen...

x M

Geplaatst

Popje, ook hier nog even, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Oktober:

22: Chantal uitgerekend

28: Daan uitgerekend

November:

03: Daan VK (40,6 wk)

08: Michelle uitgerekend

09: Tammy controle vk (36.4wk)

16: Marjo (2-ling) uitgerekend

23: Lucky-t uitgerekend

26: Tammy uitgerekend

Bevallen:

14-08: Snoeske, *Rutger* / was uitgerekend op 21 november

20-08: Dani, Justin / was uitgerekend op 27 augustus

06-09: Elke, Tess

15-09: Krullie, Julia & Katelijn / was uitgerekend op 7 november

18-09: ABC, Naam niet bekend/ was uitgerekend 7 september

28-09: Ange, Mikay/ was uitgerekend 11 Novemver

15-10: Mijn Baby, Yassine / was uitgerekend 23 november

20-10: Jane, Eva & Finn / was uitgerekend op 9 november

01-11: Popje, Jonah / was uitgerekend op 15 november

Michelle

Geplaatst

Meld meld. Ik ben er weer. Heb een vrij onrustige nacht achter de boeg (tot 4 uur heel veel harde buiken). Zal wel bij het voorwerk horen, immers nog maar een paar dagen tot zondag...

Chantal, hoop dat je ook vandaag terecht kunt in het ziekenhuis...

Daan, dit zie je niet meer, maar weel succes en een heel voorspoedige bevalling toegewenst!!

Marjo, hoe is het met jou??

Lucky-T & Tamara, ook nog alles rustig???

x Michelle

Geplaatst

Popje, van harte met de geboorte van jullie kleine mannetje! Ben benieuwd naar je verhaal! Geniet van elkaar!!!

Liefs, Jane

Geplaatst

Nieuwbakken mama's, hoe gaat het met jullie??

Dani, is er al meer bekend over het behandelschema van Justin?

En Krullie & Jane, hoe gaat het met de twins??

Mijn baby en Ange, hoe is het met jullie mannetjes?

En Snoeske, hoe gaat het met jou/jullie? Hebben jullie veel steun aan elkaar? Hoop het zo voor je...

Knuffel, Michelle

Geplaatst

Eva en Finn drinken prima en slapen veel. Alleen 's nachts is het feest, ze hebben beide last van darmkrampjes. Eva heeft het al sinds een week en Finn begon er vanochtend mee. Vindt het echt zo zielig om te zien. Je hoort het gewoon pruttelen in hun buikjes. Papa en mama beginnen aardig vermoeid te raken. Vindt het best wel een zwaar nu. Als de kleintjes slapen ga ik ook slapen. Zo probeer ik een beetje in te halen. Gelukkig is het maar tijdelijk en gaat het wel weer over.

Michelle, voor jou duurt het niet lang meer. Zou leuk zijn als je op je uitgerekende dag gaat bevallen. Ik hou jullie in de gaten meiden!

Liefs, Jane

Geplaatst

Jane, Justin had ook veel last van krampjes maar sinds ik infacol(zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek, kent geen negatieve bijwerkingen) gebruik gaat het heel veel beter, misschien ook voor jullie het proberen waard.

Met Justin gaat het ook heel goed, hij lacht veel en groeit als kool. De ok datum komt zachtjes aan steeds dichterbij, 20 nov. hebben we de preoperatieve screening al dus dat schiet mooi op.

Ik ben inmiddels ook wel benieuwd hoe het met de andere nieuwbakken moeders is, en natuurlijk is het fijn om te lezen dat het met al de zwangere dames nog steeds goed gaat, vol houden zo meiden.

Geplaatst

Dani, heb het sinds 2 dagen in huis en het gaat een stuk beter met de krampjes.

Ben ook heel benieuwd hoe het de andere dames vergaat!

Geplaatst

Zo ik meld me dan ook maar eingelijk eens. Heb echt een enorme k*t nacht achter de rug. Veel last gehad van krampen en dat al voor de 3de nacht nu. Wordt er niet goed van, maar verder nog niks aan de hand. Gisterenavond was ik ook totaal gesloopt en maar tot 3 uur kunnen slapen, daarna begonnen de krampen alweer.

Vandaag lekkere drukke dag gehad. Eerst wezen sporten en ze hebben meteen alle maten opgemeten haha. Ben in totaal nu echt overal in totaal 30cm bijgekomen en totaal gewicht staat nu op 12kg. Mag dus niet klagen en we gaan nu elke week kijken of ik wel of niet kom sporten.

Daarna even naar de Ikea geweest, nieuwe lamp gekocht voor in de keuken en voor in de slaapkamer. Lamp in de slaapkamer was steeds aan het knipperen en was het nu zo zat dat het nu mooie halogeenlampen zijn.

Verder nog de laatste dingen aan het opruimen enzo, nesteldrang haha.

Geplaatst

Effe snel een berichtje vanuit het zh, want zit hier vanaf vanmiddag aan het infuus dus ben een beetje aan het rondwandelen, lezen etc. omdat het niet echt snel gaat, verwacht morgenochtend mama te zijn van 2 dametjes maar ik houd jullie op de hoogte.

Dikke kus

Geplaatst

Oh Marjo, jij ook aan het bevallen? Wat spannend meid! Ik hoop dat je inmiddels jouw mooie dames ook in je armen hebt, ik hou de site maar goed in de gaten vandaag :-D

Geplaatst

@Marjo, wat leuk zeg, hoop dat het voorspoedig gaat en dat je je twee dametjes al hebt mogen ontmoeten.....

@de rest, ik lees hier afentoe mee, maar ben eigenlijk uitgerekend in december, maar het ziekenhuis verwacht niet dat ik december uberhaupt ga halen, dus vandaar dat ik misschien denk met jullie lichting mee te kunnen, maar je weet het nooit!

Liefs,

Britt

Geplaatst

Chantal, ook hier nog even gefeliciteerd met Finn (stoere naam voor een stoer mannetje!!)

@ Marjo, SPANNEND!!! Ik hoop dat de meiden inmiddels gezond & wel ter wereld zijn gekomen en dat je nu- letterlijk - je armen vol hebt ;-))

@ Britt, lekker meekletsen hoor!!!!! Gezellig.

@ Tammy, beetje ok geslapen vannacht??

Hier heel rustige nacht gehad. Mocht de beeb het 8 novemberschema willen aanhouden moet het zo langzamerhand toch wel een beetje gaan rommelen... Ben dus benieuwd...

Heb vandaag - eindelijk - eens een heel rustige dag voor de boeg, geen afspraken, geen ziekenhuisbezoek, Jasmijn naar de creche en geen grote klussen meer te doen.... Ben van plan om niet van de bank te komen!!

x Michelle

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden