Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden, nog eventjes en dan zijn jullie ook mama.

Wat een heerlijk gevoel is dat!!

Hierbij nogmaals heel veel succes met de laatste loodjes en zoals Dani zegt.....lekker uitrusten, want je hebt het straks echt nodig!!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Morgen staat bij mij ook niks op de planning, dus lekker dagje rust. Weer even krachten sparen. Hoop echt snel van de kkeine te mogen genieten.

Geplaatst

Goedemorgen,

ik ben ook afgelopen nacht weer doorgekomen. Zou bijna zeggen jammer, hahah. Ik ben er nu echt aan toe om te gaan bevallen en iedere dag kruipt voorbij. Gister gezellig met mn moeder meegeweest boodschappen doen en even de stad in, moet toch afleiding zoeken.

Geplaatst

Ik hoop hier elke keer weer nieuwe namen aan te treffen maar helaas... ja dat laatste stukje duurt ook lang, de dagen kruipen in slakkengang voorbij en dan had ik nog mazzel om met 39 weken te bevallen, bij Chantal en Daan zal dat gevoel nog veel sterker zijn geweest. Nu maar hopen dat jullie niet zo onwijs over tijd gaan maar dat jullie beebjes gewoon lekker snel komen.

Geplaatst

Sorry ladies, ook hier helaas nog geen bevalling aan de gang. Ik had nog wel een goed gevoel bij vandaag....

Ik snap helemaal wat trudy bedoelt, het wordt echt steeds moeilijker om afleiding te zoeken en de dagen duren nu echt 3x zo lang heb ik het idee. Maar goed hier wel weer de dag doorgekomen, heb even de kleding kast opgeruimd en meteen wat kleding weggegooid. Niet veel maar toch wel iets. Alles wel in slow motion anders gaat de tijd nog te langzaam haha.

Net wel iets grappigs gehad na het douchen. Was mn buik aan het insmeren en steeds leek het wel of mn tepel nat was. Ga ik kijken komen er hele kleine mini druppeltjes melk uit haha. Was echt helemaal verbaasd, maar vond het ook wel leuk.

Geplaatst

Ja wonderbaarlijkheid van moeder natuur. Ik heb er nog steeds geen last van, sommige hebben het al weken van te voren, zo zie je maar dat iedereen anders is.

Geplaatst

Ik was allang blij dat het niet veel was en dat het niet ineens in een winkel ofzo gebeurde. Dat is ook het enige waar ik bang voor ben als ik buiten ben, dan dan ineens mn vliezen breken ofzo. Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen of wat de hoeveelheid vruchtwater is die dan ineens eruit komt.

Geplaatst

hoi dames,

voor jullie is het ook al spannend!! hier voor mij nu dagelijkse menstuatie krampen en soms met harde buiken.. Ik denk zelf dat het niet lang meer gaat duren.. maar ja. ik ben nog 'maar' bijna 37weken. jullie al 39 weken! trudy ik snap dat je graag je kindje in je armen wilt houden.. ow ik wil ook zo graag het duurt zo lang en ik heb het huis al van binnen en buiten en onder en boven gesopt..! en altijd even in de babykamer kijken of daar alles nog goed ligt en staat.. hahaha..(net alsof dat weg kan lopen)

heeeel veel suc6 met jullie echte laatste paar dagen met buik..:D

liefs

Desiree

Geplaatst

Hai Dees, tnx voor de support. Ik dacht ook steeds dat de kleine eerder zou komen, maar ga er nu wel aan twijfelen. We moeten nog even geduld hebben voordat de kleine er is, maar heel veel mensen zeggen dat het het weekend gaat komen. Zelfs mijn oma denkt dat of anders maandag. Ik ga mezelf geen darum meer voorhouden, anders valt het steeds tegen.

Geplaatst

Owwwww meiden, wat spannend allemaal!!!!!!!!!!!!!!!

Ben zo benieuwd wie er de 1st volgende zal zijn!

Wij dachten hier ook dat de kleine eerder zou komen, maar helaas.

Ik ga voor jullie heel hard duimen dat ze niet langer blijven zitten als 40 weken!

xxxx

Geplaatst

Volgens mij ddachten we allemaal dat het eerder zou gaan komen, maar sinds vandaag heb ik die hoop opgegeven. Ik weet dat we nog 5 dagen hebben voor maandag maar ik denk niet dat ons kleintje voor maandag komt want ik voel echt helemaal geen aanwijzingen ofzo. Eigenlijk voel ik me kiplekker, heb weer een goede nachtrust gehad en in principe ben ik er helemaal klaar voor. Maar ik denk dat het kleine schaapie in mn buik het veel te lekker vind daarbinnen. Gelijk heeft het want het is maar somber weer met al die wind vandaag. Maar ja het is wel lekker weer om in je kraambed te liggen denk ik zelf.

Succes weer vandaag meiden, en we wachten maar weer verder af.

Geplaatst

Lucky je kan er niets van op aan, het kan zomaar elk moment gebeuren, ik had er ook nog niet op gerekend en ineens had ik zomaar weeen, was er zelf erg verbaasd over ;-)

Geplaatst

Wederom lekker laat uit mn bedje gekomen, maar nog steeds niks aan de hand. Net als Trudy heb ik zelf de hoop ook opgegeven dat het eerder gaat komen. Maar goed zoals je al zegt Dani het kan ineens toch komen.

Gisteren bij de info-avond van het ZH zeiden ze dat ze het hier beter vinden om de kleine met 41wk te halen dan te wachten tot 42wk. Dus daar waren wij best blij mee, want ik denk dat ik het niet zou halen tot 42wk. Ben dan veel te bang dat de beeb te groot wordt. Maar voorlopig zit de kleine nog lekker in mn buik en die heeft het daar volgens mij veel te goed.

Gisteren ook mn oma aan de telefoon gehad en die zei dat bij haar alle 5 kinderen op tijd waren, op 1 tante na dan zij was 10dg te laat. Maar mn oma zelf en heel heel veel andere mensen denken dat de kleine van ons dit weekend gaat komen. Ik heb de hoop echt opgegeven en ik ga er nu een beetje vanuit dat de kleine tergelijk met mn achternichtje geboren gaat worden, 3 dec een week te laat dus. Alles wat eerder is, is mooi meegenomen haha.

Geplaatst

Vandaag maar weer de bevestiging gekregen dat een baby komt wanneer het komt. De vriendin van mn achterneef is vandaag bevallen, 7 weken te vroeg. Gelukkig lijkt alles goed te gaan maar het is wel erg schrikken. Ik had wel meiden van het forum verwacht die me voor zouden gaan maar niet iemand uit mn familiekring, hahah. Nu zijn er nog 3 nichtjes zwanger, 2 in februari uitgeteld en 1 in maart.

Geplaatst

Hi Trudy,

Kans lijkt me klein (en zeker niet wenselijk) dat zij je ook nog inhalen ;-) Gaat het met je achterschoonzus (nou ja, je begrijpt wel wie ik bedoel) en de baby wel goed???

Knuf, Michelle

Geplaatst

Nou dat is wel even schrikken bij jou in de familie 7wk te vroeg. Je weet het maar nooit de beeb kan er zomaar ineens zijn. Wij moeten nog even geduld hebbben.

Michlle: hoe gaat het nu met nou? En de nieuwe telg in de familie, kan Jasmijn al een beetje wennen aan haar kkeine broer? En hoe gaat het met Patrick, die had toch weer nieuwe chemo gehad?

Geplaatst

Zo deze keer ben ik er lekker vroeg bij....ben al sinds 0430 wakker en kon dus ook echt niet meer in slaap komen. Mn man werd om 0645 ook al wakker en hebben nog tot 0715 op bed gelegen. De enige die nog lag te snurken was de hond haha.

Heb wel heel de tijd een zeurderig gevoel in mn buik en met vlagen ineens een harde buik, dan weer een kramp en dan ineens weer een schop/ knietje van die kleine. Erg vervelend, maar ik hoop gewoon dat het goede voortekenen zijn haha.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

met de kleine van mn achterneef lijkt het allemaal wel goed te gaan, het blijft spannend natuurlijk.

Ik heb ook zo'n waardeloze nacht gehad, was ook rond half 5 vanochtend wakker. Uiteindelijk weer om 7 uur in slaap gevallen tot half 9. Ik vind vandaag eigenlijk een hele moie dag om geboren te worden. Dus ik zou zeggen laten we nou eens gezellig met zn 2e gaan bevallen tammy !! hahah

Geplaatst

Daar ben ik het helemaal mee eens Trudy. Hier komt er een klein zonnetje door dus het is een mooie tijd. Ik ga straks met teoefonisch spreekuur even met de vk bellen, want heb nog steeds erge krampen. Ga nu eerst eens kijken of ik nog een beetje slaap kan inhalen. Mss dat het dan straks al beter gaat.

Houdt jullie op de hoogte.

Geplaatst

Wat een drama dag gisteren zeg. Had dus de hele dag last van oefenweeen of voorweeen. Maar dat was op het laatste wel even timen, zat maar 20 min tussen. Dus ik was er echt van overtuigd dat het snel ging beginnen, maar na een paar krampen vanacht is het nu weer helemaal weg. Dus ik denk dat ik maandag gewoon weer bij de vk zit voor controle.

Trudy: jij vanmorgen op controle of heeft de beeb zich na gisteren nu toch gemeld???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden