Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

15: Lucky-t controle ZH

15: Jane afspraak gyn (36+3 wk)

15: Dees VK

16: mijnbaby controle VK, en krijg dan ook meteen een afspraak met de gyno om mijn KS te bespreken...

20 popje controle

22: Chantal uitgerekend

22: Chantal VK (40 wk)

27: Jane afspraak gyn (38+1 wk)

28: Daan uitgerekend

November:

03: Jane afspraak gyn (39+1 wk)

08: Michelle uitgerekend

09: Jane (2-ling) uitgerekend

15: Popje uitgerekend

16: Marjo (2-ling) uitgerekend

23: mijnbaby uitgerekend

23: Lucky-t uitgerekend

26: Tammy uitgerekend

Ik mag volgende week mij weer melden bij de VK.

Alles was weer helemaal pico bello!!

Daan, ik zie dat je hier wel al iets geschreven hebt, dus dan is het bij jou ook nog rustig.

Jane, ik hoop voor je dat er een oplossing komt. Slaap hebben we toch echt nodig voor de bevalling. Zelf slaap ik overdag ook nog lekker, dus zo kom ik wel aan mijn uurtjes.

Dees, waarom 48 uur???

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

15: Lucky-t controle ZH

16: mijnbaby controle VK, en krijg dan ook meteen een afspraak met de gyno om mijn KS te bespreken...

20 popje controle

20: Daan VK 38,6 wk

November:

Gelukkig zijn de controles weer goed gegaan... Lucky, ben benieuwd naar jouw controle...

Chantal, nog een week, spannend!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Geplaatst

20 popje controle

27: Lucky-t controle ZH (36 +1)

November:

Nou, hier ook weer op controle geweest. Mn bloeddruk was perfect (115/58), en het hartje klopte goed. Ligt met het hoofdje naar beneden. Ik mag al over 1,5 week weer terugkomen en dan wordt er eerst een groeiecho gemaakt want die heb ik helemaal nog niet gehad sinds de 20 wekenecho. Weer even bloed geprikt voor mn schildklier, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen over want ik voel me goed.

Heb vanochtend voor het eerst echt een momentje van whaahhhh!! Ik was lekker aan het douchen en toen kreeg ik me toch krampen in mn buik. Ik was al naar het toilet geweest dus daar kon het niet van zijn. Was een rare gewaarwording, na een minuut of 15 zakte het weer weg. Gelijk maar even gezegd tijdens de controle maar de gynaecoloog denkt dat het voorweeën waren, want voor de rest was alles goed. Het moet nog even blijven zitten hoor!!!

Geplaatst

15 oktober om 18.03 is ons zoon Yassine geboren.. Hij weegt 2400 en is 49 cm.

met ons beiden gaat het naar omstandigheden goed.

zodra ik me beter voel zal ik jullie ons uitgebeiden bevallings verhaal en de rest vertellen

groetjes van de gelukkigste vrouw op de wereld!

ps ben zo gelukkig kan bijna niet geloven dat die van ons is haha

suc6 meiden!!

Geplaatst

Mijnbaby.... wat klink je onwijs blij, helemaal top meid!! Van harte gefeliciteerd en geniet maar lekker van jouw gezinnetje,

Dikke knuffel!

Geplaatst

Ook hier nog even: Mijn Baby, gefeliciteerd!!!! Je was er al wel vroeg bij vanmorgen (en Dani, jij trouwens ook!!). Hoop dat het goed gaat en ben heel benieuwd naar het bevallingsverhaal!!

Wat is dat trouwens met het november-bankje, iedereen kruipt maar voor ;-))

Oktober:

20 popje controle

November:

Geplaatst

Heb het lijstje weer even geupdate!

Oktober:

20 popje controle

21: Michelle VK, 37+3

November:

Bevallen:

14-08: Snoeske, *Rutger* / was uitgerekend op 21 november

20-08: Dani, Justin / was uitgerekend op 27 augustus

06-09: Elke, Tess

15-09: Krullie, Julia & Katelijn / was uitgerekend op 7 november

18-09: ABC, Naam niet bekend/ was uitgerekend 7 september

28-09: Ange, Mikay/ was uitgerekend 11 Novemver

15-10: Mijn Baby, Yassine / was uitgerekend 23 november

Geplaatst

Mijnbaby wat super zeg hoop dat jullie lekker van elkaar genieten.

Inderdaad dat voor kruipen is maar niets, we blijven hier gewoon de boel dicht knijpen hoor!!

Geplaatst

mijn baby!

van harte met de geboorte van jullie zoon!

heel onverwachts of?

geniet geniet geniet geniet!

liefs

Desiree

Geplaatst

Naar mijn idee is Jane gisteren helemaal niet op het forum geweest??

Zal zij dan toch ook begonnen zijn of misschien zelfs al haar twee kleintjes in haar armen hebben!?!?!?!?!?

Geplaatst

mmmm klinkt spannend inderdaad, Jane komt normaal elke dag wel even, we wachten af.

Geplaatst

Hier alles goed hoor, beeb nog steeds lekker in mn buikje haha. Gisteren heerlijk mn laatste dag gehad!!!! Heb nu officieel verlof, heerlijk lekker mn eigen tijd indelen en lekker rustig aan gaan doen. Moet alleen dinsdag nog even terug naar kantoor in Rdam om te bespreken wat te doen na mn verlof, ik weet dus nog steeds helemaal niks. Dus ben erg benieuwd naar dinsdag.

Zag dat mn afspraak hier er nog niet bij stond.

Oktober:

20 popje controle

21: Michelle VK, 37+3

26: Tammy VK (35,4wk)

November:

Bevallen:

14-08: Snoeske, *Rutger* / was uitgerekend op 21 november

20-08: Dani, Justin / was uitgerekend op 27 augustus

06-09: Elke, Tess

15-09: Krullie, Julia & Katelijn / was uitgerekend op 7 november

18-09: ABC, Naam niet bekend/ was uitgerekend 7 september

28-09: Ange, Mikay/ was uitgerekend 11 Novemver

15-10: Mijn Baby, Yassine / was uitgerekend 23 november

Geplaatst

Idd ja ben volgens mij echt de laatste. Maar ja ben ook de afsluiter van november, denk ik hopelijk.

Hier verder alles rustig, maar moet het wel zeggen dat het wel erg vermoeid gaat worden, maar nu lekker rust.

Geplaatst

Hallo dames, ik ben nog aan het werk hoor !! Heb medelijden, haahah, ik moet donderdag, vrijdag en zaterdag een halve dag nog en dan zit het erop !!!!!!

Geplaatst

Tammy, geniet lekker van je verlof!

Lucky, jee je bent wel echt een bikkeltje maar gelukkig ook voor jou is de eindstreep in zicht nu.

Jane, ben inmiddels heel benieuwd waar je bent en of je jouw kindjes al lekker in jouw armen hebt liggen.

Mijnbaby, ook naar jouw verhaal ben ik inmiddels erg benieuwd ( en foto's natuurlijk hihi)

Michelle, Popje en Marjo, met jullie ook nog steeds alles goed? Nog een beetje goed vol te houden?

Dees helpt de rust nog steeds zo goed?

Geplaatst

Weet iemand hier trouwens hoe het nu met Krullie en haar twins is? Of met Ange en haar zoon?

Geplaatst

@ dani,

ja echt rust helpt! kan natuurlijk niet de hele dag op de bank blijven zitten aangezien ik 3 katten en een hond heb. en ook nog 3 kittens. haha erg lijkt wel een dierentuin hier. dus ik ben elke dag aan het stofzuigen en dweilen. (de vrouw van kraamzorg verbaasde zich er al over hier een hond te zien omdat je het niet ruikt..) gewoon lekker alles in eigen tempo dan lukt het wel. Het schoppen van de kleine man wordt wel steeds meer krachtiger hoor. af en toe schiet ik er es een auw uit haha..

@ lucky, gelukkig hoef je niet zo lang meer. dan ook lekker rusten en genieten wat komen gaat!

@ de rest, houden jullie het nog een beetje vol? zonder al te veel pijntjes en slapenloze nachten?

liefs

Desiree

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden