Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Trudy,

Lekker dat je er nog even op uit bent gegaan. Ik vond het ook heerlijk om even naar buiten te gaan.

Die ananas heb ik ook geprobeerd, maar mocht bij mij niet baten!!

Uhmmmm, waar is Tamara vandaag???

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier ben ik dan ook eindelijk. Ik was er vanmorgen ook maar duurde zolang, dus ben ik de ramen gaan lappen boven. Was wel nodig...water was alleen na onze slaapkamer al zwart, oeps. Daarna met mn moeder naar de Makro geweest en lekker beetje gewinkeld. Net met mn ma gekookt en met zn 4en lekker gegeten.

Hier dus ook nog geen bevalling. Ik heb al aan acupunctuur gedacht om de bevalling op gang te helpen. Mss morgen maar eens kijken of er iets in de buurt zit. Vrijdag is mn moeder vrij en gaan we naar de Winkelear, meubels kijken.

Hoop echt zo dat de kleine zich nu eens gaat melden.

Voor nu trusten iedereen, meld me morgen weer.

Geplaatst

Goedemorgen, ik ben er ook weer gewoon. Weinig gebeurt sinds gisterenavond op een paar voorweeen na dan. Maar ja daae hebben we niks aan. Morgen de uitgerekende datum mss komt de kleine gewoon netjes oo tijd.

Trudy: hoe is het bij jou?

Geplaatst

Heerlijk geslapen, wel een beetje buikpijn gehad vanacht en opgegestaan met een zeurderig gevoel in mn buik. Hopen dat het iets is en door gaat zetten. Echt voorweeën waar ik vrouwen over hoor heb ik nog helemaal niet gehad.

Geplaatst

Trudy, misschien zet het inderdaad wel door vandaag! oowwwww spannend!!!! Wanneer is je volgende controle??

Tamara, voorweeen schieten inderdaad niet op als het niet doorzet. Maar wie weet!!!

Succes vandaag meiden, nog even te gaan en dan lekker knuffelen met jullie kleintjes!

Dikke xxxxx

Geplaatst

Trudy, die voorweeen heb ik ook niet gehad. Ik hoorde iedereen er maar over, maar bij mij helemaal noppes, maar dat zegt allemaal verder niet zoveel.

Ik ben blij voor je dat je in iedergeval wel lekker slaapt, want dat is toch wel echt nodig.

Tamara, morgen voor jou ook al de uitgerekende datum. Spannend allemaal hoor.

Geplaatst

Hi meiden, ook hier geen voorweeen gehad hoor. Hooguit wat krampjes, maar zeker geen weeen... Ik zou me daar dus niet te veel aan vasthouden... Toi toi toi in ieder geval!!

Knuf, Michelle

Geplaatst

Hier ook nog steeds niks aan de hand, vanmorgen ben ik nog voor de laatste keer wezen sporten en daarna even door de Ikea gewandeld. Voelde met net een kermisatractie, iedereen kijkt eerst naar je buik en dan pas naar je gezicht. Sporten ging echt goed nog, heb alleen mega veel last van mn schaambeen. Hoopte eigenlijk dat het na het sporten wel over zou zijn...helaas dus niet.

Morgen de uitgerekende datum, best raar hoor. Dat de kleine dan alweer 40wk in mn buik aan het rondzwemmen is. Hopelijk gaat het nu snel komen.

Trudy: ben je nog naar eem hypnotiseur geweest???

Geplaatst

@tammy: nee naar een magnetiseur dat is iets anders. Zij doet ook voetreflex therapie en heeft even flink de drukpunten van mn baarmoeder aangepakt dus nu maar hopen dat het snel effect heeft.

Geplaatst

@ Trudy, ik hoop dat jouw baarmoeder nu goed gestimuleerd is en dat jullie beebje zich snel meld.

@ Tamara, vandaag de dag waar je al maanden naar toe hebt geleeft, er is nog niemand van ons op de uitgerekende datum bevallen dus het zou leuk zijn als jij dat nu deed hihi, nee zonder gekheid ik hoop ook voor jou dat het nu snel mag gebeuren.

Ben bij jullie alletwee wel erg benieuwd naar jongen/meisje en de namen ;-)

Geplaatst

Goedemorgen,

helaas nog geen baby of weeën hier. Vandaag is mn hubbie thuis dus wel lekker even samen zijn. Morgen op controle, ben benieuwd.

Geplaatst

Hi dames,

Jullie maken het wel heel erg spannend. Ik wens jullie veel succes met de laatste loodjes en dat jullie maar heeeeel snel jullie beebs in jullie armen mogen houden!

Liefs, Dorine

Geplaatst

Ik ben er ook nog steeds, helaas zonder beeb in mn armen...maar nog steeds in mn buik. Begin nu steeds meer verkouden te worden waardoor ik onwijs veel koppijn heb steeds, straks even de vk bellen om te vragen of je neusspray mag gebruiken. Slaap hierdoor ook steeds slechter, was vanmorgen al om 5 uur wakker. Maar dat maakte niet zoveel uit, lekker met mn man een bakkie gedronken, hij zn cadeautje uitgepakt en daarna weer lekker terug in bed.

Ik heb net wel gebeld voor een afspraak voor accupunctuur, kan alleen pas volgende week dinsdag komen. Hoop dat ik dat niet meer ga halen, maar ik ben bang van wel.

Nou Trudy, ben wel benieuwd wat ze morgen gaan zeggen bij jou. Mss maandag al inleiden. Geniet lekker van je dagje met je mannetje thuis.

Geplaatst

Nou Dani, hopelijk kan je voor ons ook een voorspelling doen haha. Mn oma denkt dat de kleine morgen komt, een vriendin zaterdag en zelf denk ik pas 2 dec.

Geplaatst

Ik heb ergens gelezen (lang geleden) dat IVF babies zich wat eerder melden ivm dat de embryo gemaakt wordt in het lab, nou de laatste tijd komt dit niet echt uit!!!

Succes!!!

Geplaatst

Haha ja dat het uit kwam bij Michelle was echt een toevalstreffer hoor, maar om even in de sfeer te blijven, ik denk bij Tamara dat ze van zaterdag op zondag aan de beurt is en bij Trudy gok ik op 1 December ;-)

Geplaatst

Nou Dani, laten we hopen dat je nu weer gelijk gaat hebben. Zou wel toevallig zijn, mss kan je dan ook de cijfers van de lotto voorspellen haha. Nou hier iig nov steeds geen teken dat de beeb zich gaat melden. Ik merk wel dag ik nu steeds slechter slaap. Veel te weinig eigenlijk, gisteren uit eten geweest en was daarna helemaal gesloopt, dus tot 6 uur geslapen en nu klaar wakker. Mss straks toch nog even terug. Hoop zo dat de beeb zich snel gaat melden.

Trudy: hoe gaat het bij jou, slaap je nog een beetje? Succes straks bij de gyn, ben benieuwd wat ze gaat doen. We horen/ lezen het straks wel.

Geplaatst

mmmm Dani, het is alweer bijna de 10e van de maand! Hint hint hahahaha

Tammy, vervelend dat je zo slecht slaapt!!! Hoop dat de kleine snel komt hoor! Niet dat het slapen dan beter wordt, maar dat neem je dan voor lief hahahaha

Trudy?????

Geplaatst

Hahaha ja Daan als dat toch eens zo zou werken...

Ik denk dat ik het grandioos mis heb wat Trudy betreft aangezien zij zich nog niet weer heeft gemeld, spannend, spannend, spannend!!!

Geplaatst

Hallo dames,

hier nog steeds geen baby, maar wel een uitzicht. Als de kleine zich dit weekend niet vanzelf gaat melden dan wordt ik dinsdag (dus Dani 1 dec) ingeleid. Ben blij dat we nu ergens naar toe kunnen leven. Verders was wel alles goed, bloeddruk ietsje hoger dan normaal maar niets zorgwekkends. Hopen dat de kleine toch besluit liever zelf te komen maar anders gaan we er dinsdag voor.

En hoe is het met jouw Tammy?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden