Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heej Bianca!!!

PROFICIAT jippie eindelijk iemand zwanger hier. Nog 1,5 week wachten en dan dus al een echo. Tjee wat gaat dat weer snel.

geniet van je zwangerschap!!

ps; toch gek zeg een ontstoken oorlel....hoop dat ik die ook heel snel eentje krijg!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@mob; zie hier net je berichtje. Tjee wat een toestand zeg!

Het hcg blijft dus maar stijgen. Het verhaal van een bbz gaat dus steeds meer spelen. Kan me voorstellen dat je er nu helemaal doorheen zit. Dus rustig aan doen en maar wachten tot as donderdag(of eerder maar hopelijk niet).

Zien ze nu nog niks in je eileiders?? Ik heb trouwens totaal geen buikpijn gehad met mijn bbz. Ook al was ik al 8 wkn en stonden ze op springen.... Dus bij de geringste twijfel; naar het z'huis!!

Ik hoop voor jullie dat het snel allemaal duidelijk gaat worden. Dan kan je ook weer verder met het verwerken. Sterkte....

Geplaatst

Ach mob, wat een ellende, het is logisch dat je druk bent met jezelf.

Wie zit hier nou op te wachten, je zei idd al dat het mis was, maar dat het een bbz zou kunnen zijn, maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het spoedig achter de rug zal zijn en je kan proberen te herstellen na deze moeilijke periode.

Denk aan je.

Liefs Bianca:icon_flower:

Geplaatst

Wat 2 enorm tegengestelde berichten krijgen we toch he..

aan de ene kant is Kossie helemaal intens blij dat ze eindelijk zwanger is..

aan de andere kant gaat het met Mob echt niet lekker.. en als ik het goed begrijp, is het een kwestie van tijd voordat ze naar het ziekenhuis moet..

Kossie.. gefeliciteerd..

Mob, nogmaals, heel veel sterkte de komende tijd..

Geplaatst

ff snel een berichtje van hier

nou gister avond is het dus flink losgebarst 10 dagen na de iui

de eerste dagen zijn het ergst bahhhhhhhhhh

heb wel ff het zh gebeld want nou ben ik zo kort al na de iui ongi en heb een bel afspraak voor morgen na 16.30 want de assistente vond het ook

denk dat ik gewoon te laat ben geweest maar ja je doet er niks meer aan..

en wat lees ik nou kossie van harte GEFELICITEERD met je ZWANERSCHAP

echt geweldig op naar de echo weer een leuk bericht hier

@mob pfff hier word je idd ook niet vrolijk van zeg hoop dat het geen bbz is hoop dat je heel snel meer duidelijkheid krijg want zo is het ook niks

sterkte meid

@chantal ik duim nog steeds voor je

@tabitha jeetje meid helemaal weg sjonge jonge das lekker dan

hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijg hoor zo duurt het idd heel lang ja

weet niet of ik iemand vergeten ben (sorry)

ga lekker ff onder een warme douche kan de buikpijn ff zakken

liefssssssssssssssssssss

Geplaatst

@ kossie

WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

van harte gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van :D

@ mob

wat een klote gevoel moet dat zijn... Als het dan toch fout moet gaan, waarom duurt het dan zo lang?.....

Af moeten wachten tot je weer naar het ziekenhuis moet is helemaal niks...

Ik leef met je mee...

Even over mij; de eerste week wachten zit er alweer bijna op. Nog precies een week en dan zou eigenlijk mijn menstruatie moeten komen, met een beetje geluk komt het dus niet;)

Afwachten dus maar en de dagen aftellen...

Dikke kus

Denise

Geplaatst

Kossie GEFELICITEERD!!!!! :15_5_18:

Zo daar ben ik ook eens weer.

Ik heb vorige week mn 3e IUI gehad en dat was echt drama.

DE tang is erbij gehaald,dat was iets waar ik de hele tijd bang voor was.Dat dat een keer zou gebeuren.Ik was deze keer ook zenuwachtig..mss een voorgevoel?

Ik heb echt liggen huilen in de stoel.Ik was het echt even helemaal zat.

Maar goed,de eerste wachtweek is voorbij en ik met mijn korte cyclus..het vliegt voorbij.

Tussen IUI2 en IUI3 zaten welgeteld 3 weken..

Dus het gaat hard hier zo.

Door het bloed van de inseminatie heb ik wel een week wat oud bloed verlies gehad.Vorige week echter ook nog een soort van vlies/sliert bij het bruin verloren??

Was sinds zaterdag allemaal weg,heb ik sinds vanmorgen slijmerig bruinverlies!

Ook nog nooit gehad pfff

Verder gevoelige borsten (ook steekjes) en branderig gevoel onderin de buik.

Zal wel pms zijn dan.Lekker vroeg!

Mob,ik heb je verslag gelezen en vind dit echt zo naar..ik hoop dat het nu toch zsm achter de rug zal zijn zeg.Dikke knuffel van mij..

Chantal en Daantje jullie zitten nog in de race toch??Ik duim voor jullie!

Lexa ook nog niet weergezien..?Ik hoop dat het goed met je gaat (mocht je meelezen).

Angel dat is wel een erg korte cyclus of niet dan??

Verder wens ik iedereen veel succes met alles,mijn verhaal begint nu wel lang te worden hhihi

Tot snel xxx

Geplaatst

@diaantje wel vervelend zeg duim voor je

en zenuwachtig ben ik ook nog steeds hoor kan soms helemaal niet ontspannen en dan doet het juist meer zeer

dan merk je echt als je daar lig en dan zeg ik in me zelf elke x ontspan ontspan hahaa dan gaat het wel iets beter

ja vond me cyclus zelf ook heel kort dit x

maar ik heb voor de zekerheid maar ovuluatie testen besteld

dus die zullen van de week wel binnen zijn

ik ga me bedje maar is opzoeken

morgen weer vroeg dag

liefsssssssssss

Geplaatst

Heey Bianca,

Jhaa mijn kleine meid is ons bruidsmeisje en ook wij hebben een ringetje voor haar gekocht want het eerste wat ze zei toen we haar vertelde dat we gingen trouwen was, "en ik dan?" en nou wil ze ook echt met ons trouwen.

-

-

Lieve Mob,

Wat een naar nieuws, al die onzekerheid, het zal allemaal zeker niet makkelijk zijn.

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, ik wens je iig heel veel sterkte.

Heey Bianca (kossie)

GEFELICITEERD !! Volgende week al een echo spannend hoor :happy: geniet dr maar lkkr van..

Liefs Tabitha

Geplaatst

Goedemorgen dames...

weet niet of ik nog in de race ben hoor..

gister een heel klein beetje bloedverlies gehad, maar dat stopte ook gelijk weer..

vandaag alleen in de ochtend nog een beetje lichtroze bij het afvegen...

maar verder ook weer niets..

ohhhh, ik hoop echt zo dat het niet verder doorzet...

word hier wel helemaal knetter van hoor..

He Diaantje... kop op meid... you can do it!!!!

fijn dag vandaag...

het is gelukkig stralend weer vandaag..

Geplaatst

Nou gaat lekker hier,zwangerschapstestje gedaan,DOET IE HET NIET.

Zwaar aan de diarree...en beetje bruinverlies na plassen.

Weeig..

Lekker!

Angel,ik vroeg of ik meer moest ontspannen of zoiets.Hij zei nee hoor,daar kun je niks aan doen.Ik kom er niet door.Hij greep ook vrij snel naar de tang.

Tabitha,spannend hoor,trouwen!Probeer ervan te genieten.Leuke tijd vooraf!

Chantal,veel succes ook he :-)

Fijne dag allemaal!xxx

Geplaatst

15-03-10: Wannabemom 2e FM

16-03-10: 2de iui

17-03-10: Zomer punctie IVF

17-03-10: Doortje evaluatie

17-03-10: Wannabemom 3e FM

19-03-10: Leentje 3e IUI

19-03-10: Wannabemom waarschijnlijk IUI

21-03-10: Testdag Kossie1

25-03-10: Testdag Angel

25-03-10: Testdag Chantal

25-03-10: Nicole krijgt te horen IUI of IVF

28-03-10: Testdag Sillie

01-04-10: Testdag Denise

zo , weer even een paar dagen opgeschoven :snitch::snitch::snitch:

Geplaatst

Ohhhh Diaantje... zit niet mee he..

wellicht even wachten tot het weer wat beter met je gaat..

vanavond of morgen testen??? of is dat nog te vroeg??

succes meis

Geplaatst

Hoi Chantal,nou ik test maar even niet hoor.Er zal toch wel iets gaan gebeuren,wat het ook mag zijn.

Onderrug en borsten doen nog steeds pijn.Nog steeds aan de diarree (sinds gisterenavond)

en weeig.Buik rommelt..

Nog geen krampen eigenlijk..wel gisterenavond lichte steekjes aan de linkerkant en dan weer rechts.

Verdorie,dat had ik voordat we aan IUI begonnen nooit zo!

Kan er geen peil meer op trekken.

Geplaatst

Kossie! Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed mag gaan!

Vannacht weer erge buikkrampen gehad. Net het ziekenhuis gebeld en mag weer komen.

Misschien toch maar een opname. Want het gevoel dat er een tijdbommetje in je lijf zit is niet prettig....

Geplaatst

Mob, heel veel sterkte... zekerheid zou nu wel fijn zijn voor je he..

en die tijdbom is inderdaad killing voor je gemoedstoestand..

Sterkte vanmiddag

Geplaatst

Kossie: gefeliciteerd zeg! Wat zul je blij zijn. Wel grappig dat je jou oorlel daar zo op reageerd!

Mob: heel veel sterkte in het ziekenhuis. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!

Zoals het nu lijkt mag ik zelf komend weekend voor mijn tweede IUI. Ga vanaf donderdag testen en dan maar weer afwachten

Liefs Dorien

Geplaatst

Mob; heel veel sterkte vanmiddag in het ziekenhuis.

Nou ik ben vannochtend ook weer geweest 5e FM gehad en uitslag van het bloedonderzoek.

Uit het bloedonderzoek bleek iig dat ik geen eisprong heb gehad gelukkig dan maar, maar volgens de arts komt het vaker voor dat een eitje ineens verdwenen is.

Dus weer broek uit, staaf erin en maar eens kijken hoe het nou zit, antwoord alleen maar allemaal kleintjes zoals iedere keer en geen 1 die er uitspringt.

Nu is de puregon weer met een tikkiej verhoogt en mag ik vrijdag weer kijkdoos spelen.

Pff dit is echt niet leuk meer zo blijf je heen en weer gaan ziekenhuis in ziekenhuis uit en nog geen steek verder pfff.

Maar gelukkig hebben we wel wat anders super leuks in het vooruitzicht dus ga ik me daar maar een beetje op focussen.

Ik wil iedereen iig veel suc6 wensen met wat er komen gaat !!

Liefs Tabitha

Geplaatst

Kossie: gefeliciteerd zeg! Wat zul je blij zijn. Wel grappig dat je jou oorlel daar zo op reageerd!

Mob: heel veel sterkte in het ziekenhuis. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!

Zoals het nu lijkt mag ik zelf komend weekend voor mijn tweede IUI. Ga vanaf donderdag testen en dan maar weer afwachten

Liefs Dorien

Hoi Dorien,

Ik heb nog steeds een megaoorlel en doet ook nog steeds pijn. Wilde niet naar de weekend dokter, denk wacht wel tot maandag. Denk je is die pillendraaier weer eens met vakantie!!!

Bedankt voor je felicitatie, ben echt super blij. Maar ken helaas ook de andere kant ervan dus ben wel wat gereserveerd blij. Vooralsnog voel ik me goed. Spijkerbroeken die lekker strak zitten (ja nu al), soort zwaar gevoel in de onderbuik (schijnt erbij te horen), moe en soms misselijk.

Maar goed we moeten er wat voor over hebben he.

Ik wil alle lieve meiden nog even heel erg bedanken voor jullie lieve reactie/felicitaties. Waardeer het heel erg.

Ik wens iedereen heel veel succes.

Geniet van deze mooie dag :icon_flower:

Liefs Bianca

Geplaatst

Dames ik hoop dat het bij jullie beter gaat dan bij mij.

Was al aan de diarree,maar heb het koud en ben moeoeoeoe.Maagkrampen en wat weeig..

Lig nu in bed..hopenlijk morgen wat beter.Liefs xxx

Geplaatst

Het wordt steeds erger hier.Heb echt wel buikgriep.Ben net naar toilet geweest en had bij het afvegen na plassen een enorme prop (+- 1 cm) en sliert op wc papier!Nog nooit gehad en gezien dit...

Tis allemaal bruin en wit met slijmvlies erbij..heel klein spatje bloed bij de prop ...ik voel me al zo ellendig..pfffff

Geplaatst

Hallo allemaal ben een paar dagen niet geweest dus even alles bijgelezen

Ik schrijf niet zoveel maar ik volg jullie wel dus hier komt ie dan.

Mob meid wat heb ik met jou te doen zeg vanuit hier heel veel sterkte en een dikke knuffel dat heb je volgens mij echt nodig.

Dan gelukkig ook leuk nieuws Kossie gefeliciteerd wat een geweldig nieuws. Ik las 2 april de echo spannend hoor. Wat apart zeg van je oorlel wel een duidelijk signaal dus (maar wel pijnlijk).

Tabitha ik snap heel goed dat je ervan baalt wat moet jij vaak naar het ziekenhuis voor FM ik zou er ook gek van worden nou sterkte ermee

Angel jammer dat je weer die rode duivels hebt gekregen.

Diantje 75 Het zit jou ook niet mee zeg.. ik las over een tang bij je IUI. Wat naar zeg. Kunnen ze die catheter niet inbrengen of zo?? Ik heb een keer een arts gehad die kon het gewoon niet en uiteindelijk deed een andere arts het en in een keer de katheter goed.

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

hey meiden

weer een drukke werkdag achter de rug zit al weer lekker op de helft nog 2 daagjes en vrijdag gaan we lekker gezellig met collega's naar een thema avond gezellie

nou heb ge gyn vandaag gesproken en ze zei dat kan een x gebeuren het max is 10 dagen dus ja dan heb je ook niks meer te zeggen eej

maar ja ze zei heb je niet van die bolletjes ofzoiets gekregen ik zo nee ow nou dat was wel de bedoeling nou kan ik die volgende week op halen dat zou dan de innesteling moeten bevorderen

maandag 29-3 weer mijn eerste fm

vanavond weer menopur spuiten

nou dat was het weer

liefssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden