zonneschijn Geplaatst 30 Oktober, 2009 Geplaatst 30 Oktober, 2009 Hoi Angel, Ik moet even kwijt dat ze jou erg slecht behandelen in het ziekenhuis ten eerste hadden ze die bloedtest al moeten doen , ten tweede moeten ze het HCG gehalte aan jou doorgeven en wat dat in kan houden. Zoo waardeloos vindt ik dat voor jou. Ik kan er erg boos om worden ik werk zelf in het ziekenhuis en zo ga hoor je niet met mensen om te gaan zoooo slecht. Sorry voor dit commentaar maar ik vindt dit voor jouw echt zo naar. Wat het HCG betreft was het bij mij de vorige IUI(5e ) 50 HCG en toen vertelde ze erbij dat ik wel ongesteld zou worden dit is te laag. Alleen waren mijn thuistesten juist negatief en had ik niet zoveel gevloeit dat kwam inderdaad later. De bloedtest is overigens wel het betrouwbaarst het kan nog stijgen gezien je al zoveel vloeit. Toen ik vloeide was de volgende dag het HCG helemaal weg. Dus dit is erg vreemd jij vloeit al veel langer. Kan je ook niet echt helpen hiermee hoop namelijk dat je gewoon zoveel HCG gaat maken dat je zwanger bent. Nou sterkte ermee Angel ik denk aan je.... Lexa wat balen voor jou al die hormonen voor niets maar je hebt gelijk om te stoppen als je voelt dat het niet goed komt. Dus ik zou zeggen geniet van je visite en je wijntje jammer alleen dat je weer zo lang moet wachten. Fijn weekend allemaal Groetjes, Zonneschijn Quote
Evy Geplaatst 30 Oktober, 2009 Geplaatst 30 Oktober, 2009 Angel, volgens mij legt Zonneschijn het heel goed uit. Wat een eikels in dat ziekenhuis!!!!!!!! (dat zijn mijn woorden dan...). En ik weet helaas niks meer over HCG maar ook daar vind ik wat Zonneschijn zegt, wel plausibel klinken. Misschien is de HCG wat laag, maar inderdaad met dat vloeien zou je eigenlijk geen HCG meer moeten kunnen waarnemen, als dat zo vlak voor/rond NOD gebeurt. Is het vloeien al gestopt inmiddels? Hoop en duim zo hard voor je dat alles goed zit, maar het is natuurlijk een vreselijk vervelende en onzekere week op deze manier. Extra liefs voor jou! En voor de rest ook veel liefs natuurlijk! ;-) Quote
Lexa Geplaatst 30 Oktober, 2009 Geplaatst 30 Oktober, 2009 Dag meiden, wat een lieve reacties allemaal, :notworthy:, I'm not worthy, haha. Nee, even serieus: Wat moest ik anders? In het Engels heb je een mooi gezegde 'flogging a dead horse', en dat betekent zoveel als een dood paard aansporen. Dus iets doen wat totaal geen zin heeft. En dat heeft, eh, geen zin. Ik ga 't natuurlijk wel natuurlijk proberen, maar ach, als dat had gewerkt was ik allang zwanger geweest... we zien wel! @ Stella: Jij zit nog in die k..... wachtweken. Anderen hebben makkelijk praten als ze zeggen 'probeer er niet te veel aan te denken', dat weet ik, maar toch is dat het beste advies dat ik je kan geven. Wat je nu ook doet of laat, het maakt niet uit. Het blijft plakken of niet. Hoewel buikgriepverschijnselen ook wel zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn... :dontknow:. Benen bij elkaar houden en wachten, en we duimen allemaal met je mee. @ Tammy, ons lichtende voorbeeld, wat maak jij een spannende tijd voor. Zul je proberen om je zo veel mogelijk te ontspannen? Alleen maar dingen doen die je leuk vindt en neem veel rust. Ga lekker uit eten met je vent, en een biefstukje mag nu best. Het kindje is nu toch al op weg naar de uitgang. @ Angel: Iedereen leeft met je mee. Ik vind 't een heel raar verhaal. Je bent nu nog steeds aan het bloeden, begrijp ik dat goed? HCG-gehaltes kun je terugvinden op internet, volgens mij zelfs op dit forum. Het lijkt mij aan de lage kant, maar je moet ergens beginnen en het is genoeg voor een positieve test. Belangrijk is dat het getal snel hoger wordt. Hoe hoger, hoe zwangerder. Hou je taai dit weekend. Uiteindelijk komt er een uitslag, moet je maar denken. Maar ik kan me zo goed voorstellen dat je zekerheid wilt... @ Evy: Ik zag dat jij donderdag alweer opgaat voor je 1e FM! Wanneer ben je begonnen met spuiten? Ga jij gewoon zwanger worden deze ronde? Beloof je dat? Okee meiden, ik zit al aan m'n tweede wijntje :drunken_smilie: en hij glijdt er heerlijk in. Ik zal op jullie allemaal proosten. Fijn weekend en tot snel! Quote
zomer71 Geplaatst 30 Oktober, 2009 Geplaatst 30 Oktober, 2009 Hallo meiden, heb de laatste dagen wel vol spanning meegelezen en heb nu even een rustig moment om mee te schrijven. Wat gebeurd er veel in de levens die we hier lezen:unsure:!!!! Lexa: ik ben begonnen met de 2e IUI poging, vandaag de 2e FM en (15 mm) en as dinsdag de inseminatie. Ik las dat er een groot verschil was tussen de vorige keer en nu in de "resultaten" van je follikels. Dat is bij mij ook zo.... De vorige keer waren het er 4 en nu maar 1. En dit terwijl ik nog steeds 75 eh menopur spuit.... Allen: dank voor het welkom. En ook schrijf ik niet elke dag, ik lees wel de berichtjes en leef echt nu al met iedereen mee. Komt vast doordat we allemaal dezelfde ervaringen hebben en echt weten wat de ander door maakt. Pammie: je schreef over accupunctuur. Hoe bevalt dat? Ik heb mij aangemeld bij Gilles Stoop in Urecht (woon ik ook), schijnt een goede te zijn rondom dit onderwerp. Ik hoop ook dat er wat meer balans in mijn emotie zal komen door de behandelingen. Hoe ervaar jij dat? Angel; ik denk aan je met veel positieve energie en duim voor je dat de testen allemaal positief blijven!:toppie: Lieve groet voor jullie allemaal Quote
Lexa Geplaatst 30 Oktober, 2009 Geplaatst 30 Oktober, 2009 November 02: Zonneschijn 1e echo 03: Angel opnieuw bloeddtest in zh 04: Evy 1e FM 06: Pammie testen 06: Stella testen (???) 09: **Men** intake gesprek IVF 09: Tammy controle vk 18: Alicia 20 wkn echo 26: Tammy uitgerekend !!!! Quote
Pammie Geplaatst 30 Oktober, 2009 Geplaatst 30 Oktober, 2009 Lexa; oh wat een vervelende bedoeling allemaal! Vind het stoer van je dat je er zo over denkt,en niet anders is. Maar toch,wel jammer! Maarja zoals je zegt,wat heb je voor andere keus?. En dan die vele hormoontjes,daar ben je nu lekker even vanaf. En zeg nou zelf,die 100 eenheden is geen pretje. Logisch dat je er misselijk van bent. Dat is het dubbele van de normale dosering! En Januari klinkt ook zo ver weg. Maar iig,geniet van je wijntje!(s) (lekker). Groot gelijk!!!!! En geniet van je weekend met veel gezelligheid. Angel; Ben het eens met Evy en Zonneschijn. Wat wordt je ontzettend minderwaardig behandeld. Nu ga je het weekend in,en je weet nog steeds niet echt iets. Daar wordt je toch helemaal flauw van. Hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt,want daar gaat het wel om,en natuurlijk of je harstikke zwanger bent! Heb ook niet veel verstand van de HCG waardes,maar hoop dat je er iets op internet over kunt vinden. Quote
angel Geplaatst 30 Oktober, 2009 Geplaatst 30 Oktober, 2009 hoi bedankt iedereen voor de lieve berichtjes en ja wat zal ik er van zeggen van het ziekenhuis *** dit en dat word er gezegd en klaar en daar moet je het maar mee doen sinds ik in het ziekenhuis loop wil ik alles precies weten maar dan ook echt precies (is ook niet meer als normaal denk) ik heb toen ook al heel vaak terug gebeld over hoe en wat allemaal en dan merk je gewoon dat ze het niet echt leuk vinden daar heb je die zeur weer denk ik dan.. maar ja zo word je wel heeeel onzeker jullie mogen gerust weten vandaag heb ik echt een super slechte middag gehad en helemaal toen ik het zh had gesproken over de uitslag. de avond ging dan wel iets beter want had een verjaardag toch nog een beetje afleiding zonnenschijn, bedankt voor de uitleg ja het kan idd alle kanten op nou moet zeggen het vloeien is wel een stuk rustiger vanmorgen wel nog een beetje maar wel veel oud bloed over de gehele dag, nou hoop dat het zo blijft natuurlijk hoe voel jij je??? weltrusten voor straks iedereen veel liefsss Quote
zonneschijn Geplaatst 31 Oktober, 2009 Geplaatst 31 Oktober, 2009 Hoi Allemaal, Jeetje Angel wat een narigheid allemaal dat stomme ziekenhuis ook. Je hebt trouwens wettelijk het recht om alles te vragen over je behandeling en je zeurt helemaal niet. Bij mij waren ze gewoon heel duidelijk ik mocht eigenlijk niet starten met de 6e IUI vanwege het HCG in mijn bloed. Maar toen ik toch ongesteld werd mocht ik na aandringen van mijn kant toch komen en bloed prikken. En als het HCG weg was mocht ik toch starten en dat was bij mij het geval. Ik moet soms ook wel doordrammen maar voor mij is het makkelijker omdat ik er zelf werk. En ik merk dat het wel een voordeel is. Maar bij jou horen ze je wel veel beter te behandelen. Dit lijkt nergens op. Je kan als je wilt altijd een klacht indienen. En als je ergens anders heen wilt kun je een kopie van je dossier opvragen en overstappen naar een ander ziekenhuis. Maar dan heb je waarschijnlijk wel weer te maken met een wachttijd. Nou hopelijk ben je gewoon zwanger en is dat niet nodig. Hier gaat alles goed wel wat spanning voor de echo maar ben nog steeds vaak misselijk lust heel veel dingen niet meer waar ik voorheen gek op was. En vreselijke obstipatie en heeeel moe. Nu nog even duimen dat het hartje klopt a.s. maandag Fijn weekend allemaal Groetjes, Zonneschijn Quote
angel Geplaatst 31 Oktober, 2009 Geplaatst 31 Oktober, 2009 @zonneschijn,dan zie je wel dat het overal anders is natuurlijk en hun hebben voor dat vak geleerd dus als hun niet met mensen om kunne gaan horen ze daar niet. nog ff en dan hoop ik echt dat ik wat meer zekerheid heb.. nou spannend hoor meid voor de eerste echo en hoop natuurlijk op een kloppend hartje ik duim voor je meid. dan ben je maandag 6 weken toch?? of zit ik er naast.. ja dat hoor je vaak idd dat je dingen laat staan wat je voorheen wel nam. is toch een goed teken dat je misselijk bent is niet altijd even leuk natuurlijk maar ja, ik zei gister tegen me vriend nou hopen dat ik strontmisselijk ga worden hahah nou meid ik duim voor je voor as maandag veel liefs Quote
**Men** Geplaatst 31 Oktober, 2009 Geplaatst 31 Oktober, 2009 Angel het is echt niet te geloven dat zh van jou,welk zh zit jij? Wat spannend nou weer zeg nu weet je dus eigelijk nog niks???? niet te geloven. En nou tot woensdag wachten!!!!! Lexa wat verschrikkelijk jammer zeg dat je een ronde over moet slaan,maar je neemt het gelukkig "positief" op. volgende x beter dan maar. Fijn weekend Quote
angel Geplaatst 31 Oktober, 2009 Geplaatst 31 Oktober, 2009 @men, ik zit in roosendaal in het zh ja tot woensdag wachten helaas dan moeten ze wel wat weten en anders grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. en nog plannen voor vanavond??? iedereen een fijne avond liefsssssss Quote
**Men** Geplaatst 31 Oktober, 2009 Geplaatst 31 Oktober, 2009 Dat het maar snel woensdag mag zijn dan!!!!! Verder geen plannen voor vanavond, thuus op de bank hangûh!En jij? En de andere dames??? fijn weekend Quote
Tammy Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Ohhh Angel: echt vreselijk dat je nu weer moet wachten tot woensdag. En dan moet je daarna natuurlijk ook nog op de uitslag wachten. Ga echt hopen dat je hcg goed gestegen is, mss anders zelf maandagochtend nog een testje doen?!?!? Hier verder alles rustig. Gisteren bij mn schoonzus geweest, gezellig met hele schoonfamilie middagje kletsen enzo. Geloof dat hun nog meer nerveus zijn dan wij zelf haha. Ze zaten afgelopen donderdag....binnen 6wk is de kleine er. Zelf natuurlijk ook al aangedacht, maar ga het dan wel heel eng vinden. Gisteren moest bed verschoont worden en dus meteen de matrasbeschermer eroverheen gedaan. Morgen komen vrienden en dan gaat het bed op kratten. Tas heb ik vorige week gepakt, dus die staat ook klaar. Heel raar hoor, gaat echt zo spannend worden nu. Bij elke kramp etc denk ik van wat gaat er gebeuren, zet het door of gaat het weer weg. Iemand nog plannen voor de zondag???? Quote
Stella26 Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Hoi meiden, Tjonge jonge wat een lange wachtgang voor Angel zeg, hopelijk dat het ergens goed voor mag zijn! Wat een druilerige zondag is het hier in Utrecht. Ik ga zo naar mijn zusje in Friesland rijden (2uur pfff) en dan gaan we vanavond met mijn andere zusje naar een concert. Morgen beetje shoppen, fijn hoor al die afleiding. Want de klachtjes nemen toe en dat is ook heel gewoon als ik ongesteld moet worden. Dus alle klachten kunnen ofwel duiden op een zwangerschap of op naderende ongesteldheid. Je kunt er niets mee. Dus maar niet te veel aan denken. Maar deze week wordt hoe dan ook wel spannend, Iedereen een hele goede week gewenst, met veel afleiding maar vooral veel goede uitslagen!! Groetjes van Stella Quote
angel Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 @men vrijdag hebben wij een verjaardag gehad en gister visite gehad nou op de bank hangen is ook wel is een x lekker hoor lekker niks doen hahah @tammy, ja ik ga van de week nog wel een testje doen of dat morgen zal zijn dat weet ik nog niet echt spannend voor jou hoor meid. heel veel succes met de laatste loodjes. en is je vriend al zenuwachtig?? liefs Quote
angel Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 @stella dat hoop ik ook meid. je hebt idd heel veel afleiding is ook wel goed hoor meid ff toch met andere dingen bezig zijn dan gaat de tijd lekker snel welk concert ga je? ik duim voor je meid liefs Quote
Evy Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Hallo allemaal, Angel houd vol tot woensdag!!! We leven met je mee, en we gaan voor een positief resultaat!!! Je 'verdient' na al deze toestanden gewoon goed nieuws. Zonneschijn, hoe laat ga je morgen voor de echo? Duimen, duimen, duimen voor een kloppend hartje, maar al je symptomen zijn echt goed!!!! Stella, nog even een paar dagen volhouden. Hoop dat alles wat je voelt zwangerschapssymptomen zijn! Lexa, is alles nog steeds ok met je? Vind je zoo stoer!!! Tammy, ook stoer. Whahaha, tas gepakt, bed op kratjes...... spannenddddddd!!!! Pammie, jij nog steeds rustig?? Men, ook voor jou nog maar een weekie, en dan weer meer nieuws. Hoe is het eigenlijk met Kammie? Klopt het dat we daar even niks van gehoord hebben? Meiden, ik ga lekker hockeyen vandaag. Hopelijk winnen (in de regen, maar ja). Iedereen fijne zondag! X Quote
angel Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 @evy dank je wel meid, succes met de hockey,in de regen is iets minder liefsss Quote
Stella26 Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Succes met sporten Evy! :hockey: En Angel; we gaan naar Heather Nova in Groningen vanavond, leuk.:dj: Quote
Pammie Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Stella; Have fun vandaag. Gezellig naar een concert,idd even afleiding! Volgende week is het zover. Ik voel helemaal niks. Nog niet iig.Ook geen ongi klachten of iets dergelijks. We zullen zien hé! Tammy; oh meid,het komt dichtbij nu hé! Ben zoo benieuwd! En jullie bed op kratten. Dat weet ik nog van mijn zus. Dan staat je bed oppeens mega hoog! Mag je wel aandenken als je s'morgens uit je bed wilt stappen..hihi.eb Evy; succes met hockey. Heb je iedere zondag wedstrijd ofzo?. Hier nog geen regen..komt mss nog. Het is hier eigenlijk best lekker weer moet ik zeggen. Vandaag lekker rustig zondagje. Heerlijk. Tot gauw. liefs. Quote
zomer71 Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Zo, nu even achter de computer nadat we een heerlijke wandeling hebben gemaakt. lekker om een frisse neus te halen op een herfstzondag. Evy> hoop dat je hockey niet teveel last heeft gehad van het weer? Wat een spannende week voor een aantal van deze hangplek, hoop dat jullie allemaal een supergoede week hebben en supergoede uitslagen / resultaten / testen hebben! groetjes Quote
Pammie Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Zomer; ik heb je er even bijgezet in het lijstje. Veel succes alvast met je iui! Oktober 30: Angel uitslag zwangerschapstest? November 02: Zonneschijn 1e echo 03: Zomer71 IUI 04: Evy 1e FM 06: Pammie testen 06: Stella testen (???) 09: **Men** intake gesprek IVF 09: Tammy controle vk 18: Alicia 20 wkn echo 26: Tammy uitgerekend !!!! Quote
**Men** Geplaatst 1 November, 2009 Geplaatst 1 November, 2009 Hey Tammy ik heb net ff jou stukjes gelezen van de dagen voor de test en natuurlijk het nieuws dat je zwanger bent,echt zo leuk om te lezen en nu hoef je nog maar zo ff! Het is echt een drukke week aankomende week Pammie en Stella testen...... en Zonneschijn EERSTE echo....en Evy eerste fm!!!!en Zomer natuurlijk de iui bijna vergeten sorry!!!!! Heb je trouwens gewonnen vandaag Evy?? Ik wil iedereen heel veel succes wensen en dat we maar betere resultaten mogen hebben als vorige week............ Liefs :icon_salut: Quote
**Men** Geplaatst 2 November, 2009 Geplaatst 2 November, 2009 Zonneschijn hoe was het??????? vertel,vertel!!!!!!!!!!!! Quote
Evy Geplaatst 2 November, 2009 Geplaatst 2 November, 2009 Goedemorgen!! Zonneschijn, ben je al terug? Wij wachten hier met ingehouden adem.... Even een ander vraagje he. Over dat blijven liggen na een IUI... Ik heb zelf toch echt het gevoel/idee dat dat wel uitmaakt. In mijn ziekenhuis zijn ze er net mee gestopt na een half jaar, omdat zij zeggen dat het niet aantoonbaar verschil uitmaakt. Maar ik denk dat ik toch ga vragen of ik een kwartiertje mag blijven liggen. Voelt gewoon beter. Of is dat gek? Ik heb gisteren heerlijk gehockeyed, gewonnen en gescoord!!!! En het was nog droog tot een uur 0f 15 en toen was ik gelukkig al klaar. Heb alleen een harde bal op mijn grote teen gehad. Die is nu blauw en dik. Dus heb mijn witte zomerlaarzen aan (lekker ordinair), maar ik pas even geen andere schoenen. Hoe is het verder moet iedereen. Hebben de bijna-testers zichzelf nog in bedwang? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.