Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier helaas geen goed nieuws het hartje klopt wel 60 bpm/min maar het is te langzaam moet 100 bpm/min en het embryo is te klein. De gynacoloog zei eerlijk dat ze dit zorgelijk vindt en dat de kans bestaat dat het misgaat. Nou zijn mijn misselijkheidklachten sinds zaterdag wat minder maar soms heb ik tussendoor in de andere weken ook wel minder klachten gehad. Moet dus volgendeweek maandag 9/11 terugkomen voor een vervolg echo. Ik ben hier natuurlijk erg ziek van zoals jullie wel begrijpen. De kans dat het alsnog misgaat is helaas erg groot. Ik had jullie wel liever leuk nieuws verteld dat kunnen wij wel gebruiken hier.

Groetjes Zonneschijn

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh nee Zonneschijn. Dit kan toch niet.

Wat heb ik met je te doen zeg!!

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik hierop moet zeggen.

Dikke knuffel voor jou.

Evy; tja,ik weet t ook niet of dat allemaal beter schijnt te zijn. Bij mij in het ziekenhuis is het na de iui direct weer opstaan.

De laatste keer hebben we een half uur nagepraat met mijn Gyn,toen heb ik even fijn achterover geleund op de stoel haha.

maar je zou het altijd kunnen vragen!!

Zo,ik ga naar de tandarts. Moet ook gebeuren.

Geplaatst

Oh Zonneschijn wat een naar bericht. En nu heb je toch weer een week van die amrtelende onzekerheid. Wat naar. Is dit iets wat over een week echt veel beter kan zijn, of betekent dit sowieso slecht nieuws? Oh dit is toch wel heel erg oneerlijk. Dikke knuffel voor jou meis.

Pammie, hoe was de tandarts? Nou ik ga er woensdag vast even over beginnen dat ik gewoon even wil blijven zitten. Ze zullen het vast niet weigeren toch? Volgens mij zit er toch altijd een half uur tussen de inseminaties en doen ze er max 5 op een ochtend.

Geplaatst

Even een heel snelle reactie want poepiedruk, maar ik moet reageren op Zonneschijn, arme lieverd, wat een rotbericht, en wat een onzekerheid. We denken allemaal aan je en duimen uit alle macht dat het vruchtje toch blijft zitten... :hugg:

Geplaatst

Jeetje Zonneschijn, wat een vreselijk nieuws. Heb je eindelijk een positieve test krijg je dit er nog een bij. Hopelijk is het een sterk vruchtje en heeft het alleen wat opstart moeilijkheden. Heeft de gyn nog iets gezegd wat je kan doen om het te stimuleren mss? Waarschijnlijk rust houden ofzo. Hoop echt voor jullie dat het vruchtje lekker blijft zitten en volgende week een mooie echo.

Hele dikke knuf van hier.

Men: grappig he om die dingen terug te lezen, echt raar dat het nu alweer zolang geleden is. Kan je nagaan ook hoe snel de tijd eigenlijk wel niet gaat.

Pammie: tnx voor de tip idd, zou echt iets voor mij zijn om straks lekker onderuit te vallen als ik mn bed uitstap. Vooral 's nachts om even naar toilet te gaan moet ik echt wel even aan denken.

Evy: klinkt erg pijnlijk die teen van je, maar wel lekker gescoord en gewonnen HOERA!!! Bij mij in het zh was het na de inseminatie ook meteen op staan, volgend hun maakte het niet uit of je nu blijft liggen of niet. Omdat het zo diep naar binnen wordt gespoten, ik durfde daarna alleen niet naar de wc te gaan haha.

November

03: Zomer71 IUI

04: Evy 1e FM

06: Pammie testen

06: Stella testen (???)

09: Zonneschijn 2de echo

09: **Men** intake gesprek IVF

09: Tammy controle vk

18: Alicia 20 wkn echo

26: Tammy uitgerekend !!!!

Geplaatst

Jeetje Zonneschijn, wat heftig moet dit voor jullie zijn. Steeds die onzekerheid! Zoals anderen ook al schreven, ik duim mee dat het allemaal goed met jou (jullie) gaat. Sterkte tot de volgende echo!

Pammie, dank dat je mij in de lijst hebt gezet, nu is het helemaal "echt".

Ik ga morgen ook vragen of ik nog even mag blijven liggen, zal hier de reactie nog wel vermelden.

Ben beniewd, heb er deze keer niet zoveel vertrouwen in, komt denk ik door maar 1 meting en dat er maar 1 follikel te zien is... En.... ik was ook nog eens zo stom om de pregnyl gisteren niet om 22.00 uur maar om 21.00 uur te zetten. Hoop niet dat ik daardoor de kansen nog kleiner hebn gemaakt...

Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Kijk uit naar de berichten van Pammie en Stella, succes:thumbs_up:

Groetjes

Geplaatst

Mijn god Zonneschijn,wat een klote nieuws zeg.Maar kan het nog wel goed komen,dat kon ik er niet echt uit opmaken???

Heel veel sterkte!!!

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Jullie vraag of het nog goed kan komen? Nou dat weet de arts dus niet. Ik kan er zelf weinig aan doen meer of minder rust haalt niet uit volgens de arts. Ze denkt dat er weinig kans is dat het goed komt. Maar helemaal kansloos is het niet hoor maar zelf heb ik er geen goed gevoel meer over mijn zwangerschap klachten zijn echt minder vooral de misselijkheid en de pijnlijke borsten lijken af te nemen. Dus vandaar mijn nare gevoel hierover.

Ik wilde Angel voor morgen nog even succes wensen en hopen op een hoger HCG

zomer71 met de IUI succes

En natuurlijk de rest hoop ik op een goede oogst eieren

Tammy rommelt het al in je buik???

groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Wat moet dit moeilijk voor je zijn Zonneschijn. Ben je zwanger,en dan krijg je dit. Ik hoop echt dat het vruchtje toch ondanks alles blijft zitten!

Evy; Moest voor controle naar de tandarts,alles prima.Ze wouden nog een fotootje maken van mijn gebit.,maar dat mocht niet als je zwanger bent.

Tja,en dat weet ik dus niet.

Fotootje ging niet door,risico wouden ze toch niet nemen.

Tammy; gaat het allemaal nog goed??. Alles nog rustig?? Geen slapeloze nachtjes?? Geen zenuwen??

Angel; hoe is het met jou?.

Zomer; héél veel succes morgen met de iui!!

Stella; ga jij het nog volhouden allemaal? Hoe bevalt jou de laatste wachtweek? Heb je al klachten?

Geplaatst

Zomer heel veel succes morgen met de IUI. Ik ben benieuwd of je mag blijven liggen ;-)

Zonneschijn, sterkte dan maar deze komende week.

Angel, hoe gaat het met jou???

Tammy, still going strong??

Pammie, spannend hoor, geen foto's (voor de zekerheid). Zou echt gaaf zijn hee!

Stella, houd jij het ook nog vol?

Lexa, leuk weekend gehad?

Men, wat ben je toch lief aan het meeleven met iedereen, jij nog een weekie.

SIL, hoest huus?

Geplaatst

Hoi Meiden,

Jeetje Zonneschijn, ik schrik van jou! Waarom kan het nou niet ff goed gaan. Ow meid wat een moeilijke tijd heb je zeg! Ik wens je heel veel sterkte en ik hou je in de gaten met je verhaal op de site.

Zomer, veel succes met je IUI.

Pammie, je bent bijna bij je testdatum!!!! Spannend......hopelijk wordt het positief!

Evy, heel veel succes morgen met je FM. Hopelijk zijn ze lekker gegroeid.

Men, voor jou komt het IVF gesprek steeds dichterbij. Ben je er al een beetje op voorbereid?

Er staat trouwens heel veel op de planning deze maand. Owwwwww Tammy nog 23 daagjes............je houdt het nog goed vol las ik. Heerlijk hoor. Ben je er helemaal klaar voor? Of moet je nog dingetjes doen?

Hier gaat alles goed. Lekker bezig in mijn huisje...nouja mijn ouders dan hahahaha ik zit overdag op het werk en ik ga in de avond erheen.

Vandaag wordt er een start gemaakt met het laminaat maar niet alles kan gelegd worden. Gisteravond regende het bij ons enorm en ik zag dat ik lekkage heb bij de voordeur....sjonge jonge ook dat nog! Maar het komt goed uiteindelijk hihihihihi

Met mijn ex verder geen contact meer en dat is maar goed ook. Hij heeft mij zo laten zitten en ik vind het nu wel prima op dit moment.

Nou meiden tot snel maar weer.

Liefs SIL

Geplaatst

Hallo allemaal.

Zomer is het goed gegaan met je IUI?

SIL, lekker bezig dus met het huis in de avonduren. Je bent wel heel stoer en stellig over je ex. Zo te horen heeft hij echt wat verkeerd gedaan. Neem je af en toe ook wel even tijd om er wel verdrietig over te zijn. Kan me voorstellen dat het ergens toch ook wel pijn doet? Niet dat ik het je aan wil praten, maar gewoon... goed aan jezelf denken (en ook aan je inerlijk).

Nou verder heeft deze bemoeial even niks, hahaha.

November

03: Zomer71 IUI

04: Evy 1e FM

06: Pammie testen

06: Stella testen (???)

09: Zonneschijn 2de echo

09: **Men** intake gesprek IVF

09: Tammy controle vk

18: Alicia 20 wkn echo

26: Tammy uitgerekend !!!!

Geplaatst

Zonneschijn, heel veel sterkte gewenst!

Zelf ben ik ook al niet zo vrolijk, want vandaag ongesteld geworden, althans, daar lijkt het op. Ik ga me er maar niet gek mee maken dat het ook wel eens een innestelingsbloeding zou kunnen zijn, want dan hou ik mezelf voor het lapje. Dus even zielig op de bank vanmiddag, :tearyeyed:

Groetjes

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier nog erg aan het bijkomen van het slechte nieuws het mannetje en ik zijn erg down allebei.

Stella 26 jeetje voor jou ook al geen goed nieuws ongi geworden jij ook sterkte hoor.

Angel weet je al wat???

Nou het wordt tijd dat de overige dames van het wachtbankje meer geluk hebben wordt wel weer eens tijd.

Sil, wat ben je toch een sterke meid en ik hoop dat je straks heerlijk kunt genieten van je nieuwe huisje. En wie weet in de toekomst wel een leuke vent maar daar zul je nu nog even geen behoefte aan hebben denk ik.

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik ben hier nieuw. Heb de afgelopen tijd wat rondgeneusd op dit forum en heb me uiteindelijk aangemeld. Lijkt me erg leuk om ervaringen met jullie te delen en dat van anderen.

Even iets over mezelf. Ben 25 jaar, woon in Groningen. Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar 'bezig' om zwanger te raken, wat tot op heden (nog) niet is gelukt. Sinds maart van dit jaar lopen we in het ziekenhuis. Bij mij wat vage klachten, cyclus niet helemaal in orde, het baarmoederslijmvlies ook niet helemaal oke. Hebben nu 3 mislukte iui's gehad. Ik slikte daarbij femara, maar mijn baarmoederslijmvlies bleef steeds te dun. Gesprek gehadmet gyn en ben ik begonnen met spuiten van puregon 100 eenheden. Bleek ik minstens 10 follikels van 18/19/20 mm te hebben dus is de behandeling gestaakt. Komende vrijdag hebben we weer gesprek met gyn over hoeveel eenheden ik de volgende keer moet spuiten. Al met al ook (nog) niet echt een positief verhaal.

Maargoed al weer een heel verhaal, hoop dat ik mijn ervaringen en belevenissen met jullie mag gaan delen.

groetjes

Geplaatst

Zonneschijn, natuurlijk zijn jullie down. Kan het me zo goed voorstellen. Echt een soort nachtmerrie waaruit je hoopt wakker te worden. Heel veel sterkte voor jou/jullie de komende week.

Annie welkom!!!!!!! Natuurlijk mag je hier meeschrijven. Enne 100 eenheden Puregon...? Wat dacht jouw gyn toen hij dat voorschreef...? Dat is toch echt geen reguliere starthoeveelheid. Hoop dat jullie een goed gesprek hebben deze week. Als positief puntje, het lijkt me dat je wel supervruchtbaar moet zijn om zoveel te produceren op deze dosering.

Stella, dat kan toch niet. Nu al ongesteld. Gatver. En nee ik kan me voorstellen dat je niet in een innestelingsbloeding gelooft. Hoewel ze natuurlijks soms wel echt bestaan. Nou op naar de volgende ronde dan maar.

Geplaatst

Joehoe, daar was ik weer, eventjes maar want het huis is nog vol visite en ik heb zo een vergadering van de Vereniging van Eigenaren, gaaaaap...

@ Zomer, hoe was de inseminatie? Alles goed gegaan? Bij mij zeiden ze wel dat ik 10 minuten moest blijven liggen, maar idd, het wordt zo hoog ingebracht, het zou niet uit mogen maken.

@ Angel: Hoe is het met jou?

@ Pammie: Still going strong op de wachtbank? Je testdatum komt wel heel dichtbij, spannend! Hoe voel je je?

@ Sil: Leuk om weer van je te horen! Ik heb bewondering voor je hoe je je leven oppikt en die vent van je naast je neerlegt. Goed zo! Wat bof je trouwens met zulke lieve ouders die aan het klussen zijn in je huisje. Hoe is het met de lekkage? Het regent hier momenteel keihard, hopelijk valt het mee!

@ Evy: Ouwe witte laarzendraagster, morgen je eerste FM. Dat het maar een bescheiden aantal mag zijn, maar wel knoeperds!

@ Stella: Heeft je menstruatie doorgezet? Wat ontzettend jammer. Ik denk dat we er ons allemaal wel schuldig aan maken door te denken 'vast een inseminatiebloeding', maar de realiteit is dat dat niet zo vaak voorkomt. Hetzelfde geldt voor menstrueren tijdens je zwangerschap, ook dat is een uitzondering. Je moet ergens een grens trekken, hoe pijnlijk ook, anders klamp je je vast aan strohalmen die geen strohalmen blijken te zijn... Ik bedoel dit overigens niet persoonlijk hoor, meer in algemene zin. Je wilt het zo graag dat je werkelijk aanpast aan je situatie. Was dit je derde inseminatie? En nu?

@ Annie: Welkom! Ik ben het Evy eens: Waar was jouw gyneacoloog nou helemaal mee bezig? Zo'n jonge meid zo'n dosis geven, levensgevaarlijk. Echt idioot. Ik heb overigens ook 100 eenheden puregon gebruikt, maar ik ben een oude taart, haha. Mij beviel het helemaal niet, ik werd er echt naar van.

En dan Zonneschijn: Dag lieverd, red je het een beetje? Zo verschrikkelijk rot, je was zo dichtbij... Hoe gaat het nu verder?

Geplaatst

hoi meiden

@zonnenschijn ik lees net pas je bericht ow meis toch pfff dat is mooi klote dan zit hier gewoon mer kippenvel. jeetje

word er gewoon helemaal stil van. heel veel sterkte meis.

@annie welkom hier en heel veel succes met alles.

@stella jij ook al weer ongesteld pfff het zit ook allemaal niet mee zeg.

@ zomer hoe is het met jou gegaan vandaag?? ben benieuwd

@ sil succes met klussen in je huisje lekker straks je eigen stekkie

weet niet of ik iemand vergeten ben sorry was ff zoveel om te lezen

nou hier gaat het op zich wel kan beter maar op zicht gaat het wel

morgen is de grote dag het bloedprikken zie er wel een beetje tegen op hoor. ben bang voor weer een terleurstelling.

heb eigenlijk nog niet zo veel kwaaltjes eigenlijk

alleen wel wat moeier (.)(.) zijn wel at pijnlijk de ene x meer als de andere x en heb allemaal blauwe aders..

en vandaag weer wat afscheiding beetje (roze/bruin) niet veel hoor

en wat krampjes....

ow ja wat ik ook nog wilde zeggen me hond doet allemaal raar hahah

hij is best aanhangkelijk loopt overal met je naar toe dat is heel normaal bij hem.

m,aar zaterdag en zondag ging hij ineens in de bij keuken liggen in zijn bench nou dat doet ie nooit en staat bij de deur om naar boven te gaan me vriend doet hem open gaat ie op bed liggen doet ie ook nooit.althans niet alleen.

dan komt ie weer naar beneden moet ie perse op schoop liggen.

me vriendin zei volgens mij merkt hij iets

hebben jullie daar wel is van gehoord??

liefsssss

Geplaatst

hoi allemaal,

ook ik ben nieuw hier en heb af en toe bij jullie zitten neuzen.

ik zal me zelf ook even voorstellen

ik ben 29 jaar

wij zijn in 2002 gestopt met de pil

na lang bij een plaatselijke gyn te blijven hangen zijn we nu eindelijk veder gekomen in de behandelingen.

we hebben van t jaar 2 iui`s gehad met allebei een positieve test maar uiteindelijk weer een miskraam.

nu willen ze veder testen op een chromosomen afwijking en een stollings test doen dus hellaas 3 mnd weer wachten.

heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

groetjess

Geplaatst

welkom tante. ook al heel wat door gemaakt.

nee sorry kan je daar helaas geen antwoord op geven.

veel succes met alles.

liefss

Geplaatst

Angel, die symptomen wel of niet.... Hoe vaak zul je je dat de afgelopen dagen hebben afgevraagd. Nou morgen krijg je zekerheid. De kaarsjes branden voor een positieve zekerheid voor jou. Laat je het ons weten? Je hoort pas 's middags wat natuurlijk? Hoe dan ook, duim voor je.

Tante, welkom hier. Ik heb hier geen ervaring mee, maar iemand hier op het topic zal er vast wel iets vanaf weten denk ik. Je bent hier welkom om in ieder geval van je af te schrijven en steun te vinden.

Geplaatst

@ Evy: Ouwe witte laarzendraagster, morgen je eerste FM. Dat het maar een bescheiden aantal mag zijn, maar wel knoeperds!

:cheesy: Whaahaaha, nou die witte laarzen staan weer in de kast hoor. Het kon echt niet. Ja, we gaan het morgen meemaken Lexa, ben benieuwd.

Geplaatst

Annie en tante: welkom hier op het forum. Klets gezellig mee met de meiden hier.

Tante: jij hebt ook al een hoop elende gehad als ik het zo snel even lees.

Annie: wat hebben ze bij jou gedacht....laten we maar meteen met veel beginnen?!?! Erg raar hoor dat ze met 100 eenheden zijn begonnen, normaal begin je volgens mij met 75 of soms zelfs 50 eenheden.

Sil: wat super dat je zo lekker aan het klussen bent en lief van je ouders dat ze je zoveel helpen. Het gaat gelukkig allemaal weer goed met je, alleen zoals iemand al zei vergeet je jezelf ook niet een beetje. Best heftig natuurlijk dat je ex zo ineens weggegaan is en nu stort je je volledig in je huisje, begrijpelijk. Alleen kom je straks niet in een heel diep gat terecht. Als het goed gaat met je is het prima, maar we zijn beetje bezorgd om je haha.

Zonneschijn: wat een enorm k*t nieuws voor jullie!!! Je gyn is helaas niet positief, maar ze geeft het ook nog niet op. Nog een weekje onzekerheid en dan mag je weer voor de echo, hopelijk is er dan meer duidelijkheid.

Zomer: Hoe was de inseminatie??? Had je man/ vriend ook een mooie score, wat natuurlijk ook heel belangrijk is.

Angel: Het komt wel vaker voor dat dieren het aanvoelen, alleen heb het wel vaker gehoord over poezen, nog niet over honden. Die van ons die doet niet anders dan anders. Nog steeds even lomp en wandelt ook nog gerust over mn buik heen om aandacht te krijgen. Ik weet wel dat dolfijnen het heel heel goed kunnen aanvoelen, zelfs eerder dan dat wij het zelf weten. Ben benieuwd vanmiddag naar de uitslag.

Nou hier alles nog steeds rustig hoor, zit langzaam de dagen af te tellen haha. Morgen mag ik officieel thuis bevallen, dus van mij mag het dan nog wel even een weekje wachten haha. Maar daarna mag het ook wel komen hoor. Heb wel veel gerommel in mn maag en mn darmen, geen idee of het een voorteken is ofzo. Maar ik hoor mn buik en mn darmen echt rommelen :-S.

Weet niet of ik iemand vergeten ben, maar succes allemaal vandaag!!!

Geplaatst

@tammy. ja ik weet het verders ook niet haha

spannend hoor meid nog ff. is miss al wel een voorteken.

en kun je een beetje de dagen doorkomen?

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden