Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo dames

bedankt voor jullie steun en reacties, erelijk ze hebben me weer wat hoop gegeven, tevens heeft mijn man wat gegoogled en kwam verrassend veel berichten tegen die op mijn situatie lijken.

Vandaag nog een paar keer een beetje bruinsig spul (sorry, niet zo smakelijk) aangetrofffen op het toiletpapier.. gelukkig nog geen echt rood of roze gekleurd bloed...

Pfffff wel heftig maar we wachten af!!!

Emma, ik hoop ook voor jou op toch een goede afloop, wie weet maken we ons voor niets heel druk.

Ik ga weer wat kaarsjes branden :hypocrite::pray:

liefs

Meiske74

• Replies 438
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hallo meiden,

helaas....onze eerste verse poging is niet gelukt..

vanochtend een thuistest gedaan (digitale van celar blue), deze gaf aan niet zwanger en een uur of 2 later ben ik gaan mentrueren, niet veel maar toch wel wat..

maandag moet ik toch bloed laten prikken, Brussel wil de gegevens hebben van de 3de dag van je menstruatie, daarna zullen we horen hoe verder, wij wachten tevens nog op de uitslag mbt. de overige bevruchte eicellen.. ik hoop dat er snel een cryo-poging ondernomen kan worden.

Meiden bedankt voor jullie steun, voor de zwangeren onder ons, heel veel succes, geniet ervan en voor iedereen die aan het wachten is of midden in welk traject dan ook zit, heel veel sterkte en goede moed!!!

liefs

meiske74

Posted

Hanneke,

ik lees het verdrietige nieuws.. heel veel sterkte.

gister te horen gekregen dat een vriendin van mij haar kindje dood is geboren. haar eerste kindje is bij 6 maand overleden en geboren en nu was ze uitgerekend en had gewoon weeen maar het hartje is ermee gestopt. echt niet te berijpen dat het 2x gebeurd!

vandaag 8 w en 2 dagen zwanger en voel me echt verschrikkelijk. behoorlijk misselijk, overgeven en helemaal niet fit!!

hoop dat dit snel over is.. pff..(wat hebben we er toch veel voor over) ;)

liefs

Desiree

Posted

Oh wat erg dat nieuws van je vriendin!!

Dat zoiets je uberhaubt overkomt is al verschrikkelijk, MAAR 2 keer

Niet te omschrijven hoeveel verdriet hun moeten hebben!

Hoeveel verdriet moet een mens dan kunnen verdragen, zo in en in triest.

Ik word er erg verdrietig van!

Geef hun maar een dikke knuffel van mij!

En ook voor jou want het zal voor jou als vriendin ook heel erg zijn!

Dikke knuffel!

Liefs Claudia

Posted

Hoi meiden,

Ik zit ook op het wachtbankje. 24 april mijn 1e iui gehad,8 mei testen!

De wachtweken duren zo lang!

Voor iedereen die op het wachtbankje zit..toi toi toi,en heel veel geluk!!

@Meiske74. Wat een teleurstelling moet dit voor je zijn.! Zeker niet gemakkelijk.

Pam.

Posted

Jeetje Meiske wat een rot nieuws, sterkte met het verwerken hiervan.

Desiree, wat vreselijk van je vriendin, sterkte.......

Woorden schieten te kort van zoveel slecht nieuws.

Sandra

Posted

hoi hoi,

dank voor de lieve woorden.. ik heb ook even heel verbijsterend naar het smsje wat ik van dr kreeg gekeken! niet te geloven.. ik kon even niks meer uitbrengen en heb eerst even flink moeten huilen.. bah wat een nieuws. en dan ben ik zwanger.. tja het is voor ons ook niet makkelijk geweest maar dit.. nee dit gun je niemand.

nu even een warme douche en dan richting bed...

slaap fijn.

liefs

Desiree

Posted

jeetjewat een nieuws dees!! nee dit gun je je ergste vijand nog niet.sterkte ermee.

meiske balen dat je ongi bent geworden hoop voor je dat je snel verder mag met de cryo's

pam succes nog met wachten.

en de rest van de meiden die nog op het wachtbankje zitten hou vol ooit wordt ons wachten beloond!!

lief sas

Posted

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie ontzettend lieve reacties allemaal. Ik moest van het ziekenhuis nog een test doen een week na het einde van de bloeding. Dat was dus vandaag. En die was negatief. Misschien maar beter ook. Ik voelde zelf natuurlijk al dat het toch wel echt een miskraam was en nu is er tenminste zekerheid. Van hier uit kunnen we dan weer verder. Hoewel het echt vreselijk was om die test te doen. Ben zo blij dat ik er vanaf ben. Vanavond lekker een glaasje wijn denk ik. Straks het zh bellen om het door te geven. Ben benieuwd wanneer ik voor cryo tp mag gaan. Hoop zo snel mogelijk. Maar die angst dat het een volgende keer weer mis zal gaan blijft wel heel groot. Eerst die blijdschap en dan dat ontzettende verdriet is gewoon zo verschrikkelijk.. Dat wil ik nooit meer meemaken. Hopelijk hoeft dat ook niet.

Heel veel succes allemaal!

Liefs,

Hanneke

Posted

heej hanneke,

het is nogal wat he, wat je emotioneel voor je kiezen krijgt als 't misgaat. "gelukkig" is het nu helemaal achter de rug en kan je weer vooruit kijken naar de volgende poging. die angst, die blijft helaas. het is heel gek om zo je best te doen om zwanger te raken en als je het dan bent, zit je af te wachten of je het dan ook nog wel blijft. jammer genoeg kan je in dit traject niet meer dan afwachten (en dat is zenuwslopend). ik ben soms wel eens jaloers op de vrouwen die van begin af aan alleen maar blij zijn en genieten en er geen seconde bij stil lijken te staan wat er verder nog allemaal mis kan gaan. maar zelfs zij hebben dezelfde angsten als wij, alleen bij ons zit de schrik er helemaal goed in.

ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies, want echt een plaatsje krijgen doet 't pas een tijdje later. en natuurlijk heel veel geluk bij de volgende poging (en dat deze dan wel echt mag blijven zitten!!!).

Posted

Ow Honeybee...ik weet helemaal hoe je je voelt. Dit afwachten is ook weer moeilijk....

Ik heb vanmiddag weer uitslag van bloedtest gehad en HCG was weer gestegen. Volgende week woensdag echo.

Liefs

Liefs

Posted

Hallo Hanneke,

jeetje wat een toestand meid, ik kan me ook heel goed voorstellen dat je snel door wil gaan, ik had dat ook nadat ik enkel een negatieve test had en was gaan mentrueren.

Ik hoop ook van harte dat je dit nooit meer hoeft mee te maken en dat jullie geluk snel mag komen!!!

sterkte , lieve groeten

meiske74

• 2 weeks later...
Posted

Hallo meiden

Nog een beetje nieuw hier haha

Wij hebben afgelopen zaterdag de tp gehad van onze 1e cryo.

Wij mogen 28e bloed prikken, pfff wat duurt wachten lang

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use