Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden die dichter bij de testdatum komen..Good luck!

Duim voor jullie mee.

Sil,dat dromen ken ik. Dat doe je. En vooral met je 1e iui is alles nieuw. Voor het eerst de wachtweken doorkomen,je vind het allemaal zo spannend. En dat blijft hoor. Ik heb woensdag mijn 2e iui,en ik vind het weer heel spannend...Wij zijn de 1e,dus dat betekent 8.30 al in het ziekenhuis voor de zaadjes inleveren,en 9.45 de iui. Nu moet ik op mijn werk wel iets verzinnen,want uitgerekend moet ik woensdag de hele dag werken...!

Wat zegt jou gyn erover? Is hij positief,/of juist eerlijk hoe hij erover denken wat betreft een zwangerschap.

Mijn gyn zegt namelijk dat hij niks van ons snapt,waarom we niet zwanger geworden zijn (ook bij 1e iui niet).,en hij zegt iedere keer dat het helemaal goed komt,en hoge verwachtingen heeft.

Vind ik natuurlijk prima,..maar je hebt er uiteindelijk zo weinig aan. Voordeel ervan is,dat ik altijd positief het ziekenhuis weer verlaat.

Vanavond mag de pregnyl spuit er weer in,tussen 22.00 en 23.00. Mijn man maakt de spuit altijd voor me klaar..en ach,dan is het ook zo gebeurd.!

Nou,ik ga maar eens wat in huis doen,strijkwerk wacht me op. bah.

Fijne dag allemaal!

Liefs Pam.

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Pam,

Thanx! Succes vanavond met de spuit en op naar een positief resultaat. Woensdag schikken we gewoon weer een beetje in, kan je er gezellig bij komen zitten!

Geplaatst

Pammie, mijn gyn heeft er weinig over gezegd. Het gaat bij mij een beetje raar....ik had eerst contact met de gyn tot mijn operatie. Na de operatie nog 1x bij de gyn geweest maar niet bij mijn eigen (en die muts had het alleen maar over afvallen!!!). Toen ben ik naar de fertiliteitsverpleegkundige geweest voor de echo's. De inseminatie heeft de fertlitileitsarts gedaan en heb ik niet meer gezien nadat ik een kwartier moest blijven liggen na de inseminatie.

Maar het is wel prettig als je een hoopvolle gyn hebt. Maar des te groter ook de teleurstelling als de IUI niet aanslaat.

Je mag wel al lekker snel weer starten. Dat is een voordeel.

Hoe laat mag je woensdag trouwens?

Nou ik ga duimen voor je! En voor de andere natuurlijk ook..

Gezellig saampies op het bankje.

Liefs Sil

Geplaatst

hallo meiden...

nog een weekje en dan kom ik erbij zitten! Alhoewel er dan wel weer een wachtbankje juni aan zit te komen maar goed! Eerst nog een stuk of vijf die gaan testen! Spannend hé! Daar zie ik wel weer tegenop hoor! DIe snerterige spanning van de wachtweken. Maar goed....we doen het ergens voor!

Geplaatst

Sil,..Zo te lezen gaat het bij jou in het ziekenhuis wel heel raar idd. Maar ach,het is overal weer anders. Het is natuurlijk wel fijn dat ik een hoopvolle gyn hebt,maar net als ik wat al eerder zei; je hebt er niet zo veel aan!. En omdat hij iedere keer weer zo "vrolijk" is,en zo positief klinkt,was ook de mislukking van mijn 1e iui heel groot. (nadeel).

Op dit moment kan ik het allemaal nog redelijk aan,voel me verder ook goed..En woensdag schuif ik ook op het wachtbankje!..

EDR; Kom er gezellig bij,des te gezelliger.

Marietje; dankje! Komt vast goed vanavond met de pregnyl.!

Ohja Sil,9.45 heb ik de iui. Lekker op tijd,ben ik wel blij mee.

Ik zal pas s'avonds weer kunnen posten,aangezien ik dan op mijn werk ben.

Tot snel!

Liefs Pam

Geplaatst

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen, negatief getest.

Sandra, 7 mei testen. negatief getest.

Pammie, 8 mei testen, ongi geworden.

Marouck, 9 mei testen. negatief getest

Vanessa, 10 mei testen, positief getest.

Agnessie, 11 mei testen, ongi geworden.

Gerda, 12 mei testen negatief getest, 13 mei nog bloedtest ziekenhuis

Weentjuh, 14 mei testen.

Artiko, 21 mei testen

Tweelingmama, 22 mei testen.

Esther, 25 mei testen

Cin, 27 mei testen

Marietje, 28 mei testen

Jola, 28 mei testen

Jolanda, 28 mei testen

Ikketje, 29 mei testen

Sil, 29 mei testen

Eef82, 29 mei testen

Hoi meiden,

Ik zie dat het hier gezellig druk is.

Als jullie het goed vinden, kom ik gezellig op het bankje erbij zitten.

Vandaag terugplaatsing gehad van een 8-cellig embryo.

Iedereen heel veel suc6!!!

Groetjes,

Jolanda

Geplaatst

Hoi Jolanda, welkom bij de club!!! Jij mag trouwens snel testen!!!! 10 dagen na terugplaatsing, echt snel. Moet je dan bloed prikken of thuistest?

Geplaatst

Hallo allemaal!

Is er nog plaats voor mij op het wachtbankje :sofa:? Ik schrijf mee bij het topic "IUI-hangplek" (met o.a. Sil en Pammie). Afgelopen vrijdag was de inseminatie van onze eerste IUI. Tegelijk met Sil, en mijn testdag is dus ook 29 mei.

Ik heb PCOS en mijn cyclus is daarom ondersteund met Gonal-F en Pregnyl. Daarnaast heb ik Decapeptyl gespoten om mijn eigen cyclus te onderdrukken. Sinds de inseminatie gebruik ik tweemaal daags Progesterontabletten.

Ik ga even bijlezen, tot later!

X

Geplaatst

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen, negatief getest.

Sandra, 7 mei testen. negatief getest.

Pammie, 8 mei testen, ongi geworden.

Marouck, 9 mei testen. negatief getest

Vanessa, 10 mei testen, positief getest.

Agnessie, 11 mei testen, ongi geworden.

Gerda, 12 mei testen negatief getest, 13 mei nog bloedtest ziekenhuis

Weentjuh, 14 mei testen.

Artiko, 21 mei testen

Tweelingmama, 22 mei testen.

Esther, 25 mei testen

Cin, 27 mei testen

Marietje, 28 mei testen

Jola, 28 mei testen

Jolanda, 28 mei testen

Ikketje, 29 mei testen

Sil, 29 mei testen

Eef82, 29 mei testen

Kammie, 29 mei testen

Hoi meiden,

Volgens mij hebben we een record!!!!

11 wachtende ( uh ja weetjuh niet meegerekend, geen idee wat haar uitslag is) en let op we gaan voor de positieve flowwwwwwww

Als iemand er nog niet bijstaat, zet je snel erbij, we breken nog eens het wereldrecord :hello2:

Let's go girls!!!!

Geplaatst

Wow wat een lange lijst.

Wat grappig dat bijna iedereen wel een 8-cellige heeft terug gekregen.

Dat moet toch goed gaan.

Voor iedereen die net op het bankje is komen zitten: ook jullie

heel veel succes!!

Ik ga morgenochtend testen.

Groetjes Tweelingmamma.

Geplaatst

Owwww Tweelingmama wat spannend!! Ga voor je duimen en onder werktijd ff spieken of je al iets weet!!! Heel veel succes!!!!!

Geplaatst

Meiden vanmorgen getest en......ZWANGERRRR!!!!!

2 dikke strepen!!!!!!!!!!

Ik kan het niet geloven,dikke kippevel en veel traantjes!!!!!

Ben helemaal van pad.

Tweelingmamma.

Geplaatst

@ Tweelingmama, van harte gefeliciteerd!! Helemaal top voor jullie.

Nu door duimen voor alle andere wachtenden hier.

Geplaatst

Tweelingmama!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!

Toppie!

Nu de andere meiden achter jou aan met dezelfde uitslag!

Geplaatst

Tweeling-mama, ontzettend gefeliciteerd :toppie: :happydance: :toppie:

Geplaatst

Hoi Tweelingmamma,

Van harte gefeliciteerd!!!!!! Goed zeg.

Laat je tranen vooral nog maar even gaan hoor.

Had je voor je test al kwaaltjes?

Groetjes Sil

Geplaatst

Dames wat zijn jullie allemaal vroeg!

Hahahhaa maar bedankt voor de lieve berichtjes.

Natuurlijk gaan jullie dit voorbeeld allemaal volgen!

Dat moet.

Ik ga kei en keihard voor jullie allemaal duimen.

Over kwaaltjes: ik was weleens misselijk maar ja

omdat ik ook die Utrogestan bollen gebruik en al

een half jaar metformine(dat geen pretje is)slik ging ik

er niet vanuit dat het weleens een + kon zijn!

Heb wel het gevoel dat ik elk moment omgi kan worden.

Beetje in de verte zeg maar.

Vrijdag bloedprikken en ook dan ga ik nog een test

er tegenaan gooien.

Dank jullie wel....

Kus Tweelingmamma.

Geplaatst

Meid van harte gefeliciteerd zeg! Ze slaagn wel aan bij jou hé! Geweldig,drie kinderen via icsi! Mooi voorbeeld voor ons! En nu gaan genieten.

Geplaatst

Tweelingmama,

Jajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!!!Joepie!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

Ben zo blij voor jullie, echt van harte gefeliciteerd

De positieve golf gaat beginnen, straal ons in!!

De volgende is Artiko, kom op meid 'go with the flow"

Geplaatst

Hey!

Gefeliciteerd, heerlijk om weer zo'n mooi bericht te lezen, en ja, 2x zwanger door ICSI zal de meiden hier zeker moed geven.

Geniet van je zwangerschap!

Liefs, Leeuwtje.

Geplaatst

Tweelingmama, van harte gefeliciteerd. Dat geeft me weer moed voor de tp van volgende maand!!

Geniet ervan..

Sandra

Geplaatst

Hoi Marietje,

Bedankt voor het welkom heten. Ik vondt het zelf ook snel, 10 dagen, vorige keer was het 14 dagen, maar toen had ik "maar" een 4-cellig.

Ik moet dan naar het ziekenhuis voor een bloedtest.

Tweelingmama,

Van harte gefeliciteerd, geniet er maar volop van, wat ik denk dat je ongetwijfeld geen problemen mee heb :-).....

Ik hoop dat we toch iets van weentjuh gaan horen, ik hoop dat ze een goede uitslag heeft....

Tis inderdaad een lange lijst, dan kan alleen maar goed nieuws gaan opleveren. Iederen heel veel suc6.

Groetjes,

Jolanda

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden