Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pammie en agnessie

Wat ontzettend vervelend en balen voor jullie zeg dat de poging mislukt is.

Hopelijk krijgen jullie nieuwe kansen!

liefs Claudia

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Vanessa...Ik lees dat je positief getest hebt? ! Super, gefeliciteerd meis. Geniet ervan.

@ Agnessie...Het is gewoon een zware domper als je negatief test. Al je inspanningen, al je dromen...weer een stapje verder weg. Je zegt soms dingen uit emotie. Dus laat het even zakken en bekijk dan opnieuw naar de situatie.

@ Marouck...Hoe heb jij getest?

Ik heb zo weer mijn 3e FM dus ben benieuwd wanneer ik eindelijk mag. In ieder geval is het deze week, spannend!

Groetjes Sil

Geplaatst

Oh pammie en agnes ik weet precies hoe jullie je voelen, lekker uithuilen hoor. Niet je emoties opkroppen, dan komen ze een volgende tegenslag dubbel en dwars eruit. Probeer tussen je rotmomenten door afleiding te zoeken. Hebben wij ook gedaan. Een uurtje rondrijden in de auto gewoon doelloos rondrijden, strandwandeling, we zijn zelfs uit eten geweest. Veel praten hebben we ook gedaan en dat was soms heel moeilijk.

Maar elke dag is het verdriet en de pijn wat minder bij. Hopelijk bij jullie ook.

@Vanessa wat geweldig meid heel veel gefeliciflaptaart!! Geniet ervan!!!!!

@Sil ik hoop dat het mooi gegroeid is.

Sandra

Geplaatst

jeetje, wat een hoop wisselende berichten de laatste dagen! agnessie en pammie, heel veel sterkte. negatief testen en ongesteld worden is altijd verschrikkelijk moeilijk. en zeker zo rond moederdag.

vanessa, gefeliciteerd meis!!

gerreber, ik hoop dat je gevoel ernaast zit en dat je vandeweek alsnog een positief bericht krijgt. maar dat gevoel alleen al is niet prettig en kan heel je dag verpesten.

agnessie, ik heb al zo vaak de handdoek in de ring willen gooien. sowieso na de miskramen heb ik beide keren geroepen dat ik er mee ophield en dat ik het niet meer wilde allemaal. ook de IUI begon me alweer dwars te zitten en bleek emotioneel zwaarder dan ik van te voren had gedacht (en dan zeker het negatief testen na twee weken vol hoop en vrees). maar toch ga je op de één of andere manier door tot je grens echt bereikt is. vooral veel praten en de tijd nemen om bij jezelf stil te staan. als je je grens bereikt hebt, voel je dat vanzelf.

als ik iemand over het hoofd heb gezien, sorry! ben even een paar dagen niet zo actief geweest. merk dat ik veel meer stilsta bij wat er allemaal mis kan gaan en dat de tijd veel langzamer gaat als ik heel veel op 't forum ben, dus kom ik wat minder vaak. maar ik mis er ook een hoop door, dus de kans dat ik hier en daar iemand vergeet is best aanwezig :wink:

de meiden die nog moeten binnenkort: de duimen draaien!!!

Geplaatst

pammie en agnes balen meiden sterkte!!

vanessa ik lees dat je zwanger bent!!!gefeliciteerd

honeybee succes met wachten snap je helemaal hoor dat je hier nu niet te vaak wil komen succes nog met wachten 22 mei is al heel snel

liefs

Geplaatst

Gerreber..Hoop dat je positief gaat testen,! Hou het nog even vol!

Sil... Spannend,binnenkort heb jij ook je 1e iui. Weet je inmiddels als iets meer?

Agnessie... Het is goed dat je je verdriet beetje bij beetje verwerkt. Het is ook allemaal niet makkelijk. Ook ik heb veel met mijn man gepraat,dit was dan de 1e iui,en stiekem hoop je dat die wel raak is. Het is voor ons ook allemaal wennen. 1ex het prikken,1ex de iui..

Nu moet ik weer helemaal van vooraf aan beginnen! pfff.Merk wel dat het zwaar begint te worden.

Geniet van de leuke dingen!!

Woensdag begin ik weer met de clomid,en donderdag het prikken. Volgende week maandag naar de gyn,voor een echo. Denk dat daarna vrij snel de 2e iui zal plaatsvinden.

Dus weer even flink opladen!

Meisjes..allemaal good luck. En Vanessa meid,gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

x Pam.

Geplaatst

Hoi meiden,

Morgen is mijn eigenlijke testdatum. Vanwege nieuwe baan kan ik morgen niet naar het AMC.Ga dan ook morgen een thuistest doen. Woensdag moeten we bloedprikken in het ziekenhuis. Heb echt nog geen idee of het goed is of niet.

Gister getest en die was negatief. Heb wel last van m'n borsten, zijn overgevoelig.

Pfff.. we houden rekening met een neg. resultaat dan is de verassing des te groter als het wel gelukt is!!

Liefs, Gerda

Geplaatst

Oh Gerda, wat onwijs spannend zijn deze dagen dan toch weer voor jou. Ik hoop voor je dat je morgen een dikke plus of streep te voorschijn ziet komen! (nav Vanessa geen matcare test) heel veel succes morgen.

Geplaatst

Ik mag ook op het wachtbankje komen zitten. De eerste keer voor mij!

Maar zoals ik elders ook al las, heb het idee dat ik daar al 2 jaar op zit hihi.

Vandaag insiminatie gehad van de IUI, 2 weken geduld dus...en nou is dát net niet mijn sterkste kant.

Alle andere: ook veel succes met wachten, zal voor jullie meeduimen!!

Groetjes Cindy

Gast Agnessie
Geplaatst

@Pammie, weet heel goed dat het waar is en je hebt echt 2 weken lang het goede gevoel en dan zo van de ene op andere minuut voel je je anders mijn krampen waren er zo maar in eens.

Nu was ik vandaag lekker vrij. Vanmorgen lekker na de sportschool geweest, zonnebankje en een broodje filet american. Ja moest me zelf verwennen. Dus heb ik dat maar gedaan.

Maar!

Morgen weer aan het werk ....zie er zo tegen op.

Gaan er natuurlijk mensen vragen van hoe is het hoe voel je en weet je al wat.

Dat gaat heel zwaar worden.

Nu wilde ik dat ik nooit wat had verteld maar aan de andere kant op de andere momenten heb je die steun op je werk van directe collega`s echt wel nodg.

Nu nog een vrije avond en dan morgen een nieuwe dag.

Ga het gewoon proberen, gaat het niet dan lekker na huis.

@ Cindy .....welkom op de ivfmoeders.nl

Je zult veel verhalen lezen, leuke en minder leuke.

Maar je hebt er wel heel veel aan.

Zelf heb ik heel veel vragen al beantwoord gekregen hier op dit forum.

Iedereen weet hoe je je voelt en leeft met je mee.

Las dat je vandaag IUI had gehad.

Zal voor je duimen. Spannende tijd.

Agnes

Geplaatst

Dank je wel voor jullie hoopgevende reacties!!!

Ik test met een thuistest van Etos. Geen idee of die goed is. Woensdag moet ik testen in het ziekenhuis (bloedtest). Dus als ik het morgen niet durf, hoeft het niet!!!

Haat een negatieve test, dus onzekerheid is ook wel veilig..

Geplaatst

vanessa gefeliciteerd meid heerlijk gevoel moet dat zijn!!!

voor alle meiden op het wachtbankje ik duim heel hard voor een positieve test

Geplaatst

Hallo meiden,

Vanmorgen getest, maar echt o,o streepje. We gaan dus op naar een nieuwe poging.

Morgen nog wel even naar het ziekenhuis voor bloedtest, maar ook die zal dan wel negatief zijn?!?!

Heeft iemand wel eens negatief thuis getest, maar positief in het ziekenhuis?

Liefs

Geplaatst

Oh Gerda, wat een tegenvaller. Het was jullie zo gegund.

Geplaatst

wachtbankje mei:

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen, negatief getest.

Sandra, 7 mei testen. negatief getest.

Pammie, 8 mei testen, ongi geworden.

Marouck, 9 mei testen. negatief getest

Vanessa, 10 mei testen, positief getst.

Agnessie, 11 mei testen, ongi geworden.

Gerda, 12 mei testen negatief getest, 13 mei nog bloedtest ziekenhuis

Weentjuh, 14 mei testen.

Tweelingmama, 22 mei testen.

Uh meiden las net op ander topic dat Marouck negatief getest heeft.

Balen meid, heel veel sterkte!!

Eigenlijk iedereen die negatief getest had nog een keer sterkte, wat een rottijd is dat toch!

Heb het lijstje maar weer ter hand genomen, hoop dat ie up-to-date is, zo niet graag aanpassen.

Geplaatst

Hoi allemaal!

sorry dat ik nog niks van me had laten horen maar ik moest het eerst even zelf laten bezinken.

Ik had helaas een negatieve test en ben dus niet zwanger.

Onze hoop op een brusje voor onze dochter is nu vervlogen.

Moet er niet aan denken om alle spullen die op zolder staan weg te moeten doen.. ik hoop dat het ons nog zelf lukt!!

Het doet pijn maar ben ook onzettend blij dat wij wel een pracht van een dochter hebben!!!

Er zijn er zovele die helemaal geen kindje mogen krijgen.

Voor alle zwangeren in dit mei wachtbankje kan ik alleen maar zeggen, heeeeel veel succes en geniet van ieder moment.

Het is en blijft zo bijzonder om mee te maken.

En voor de dames die nog wachten hoop ik echt op een positieve test!!!

Ik blijf het volgen hoor!!

Dikke knuffel,

Marloes

Geplaatst

@ Marloes: Meid wat kl"#&$te zeg!!! Vind het wel goed van je dat je uit iets negatiefs toch nog iets positiefs kunt zien. Je mooie dochter !!! Veel sterkte bij het verwerken en hopelijk lukt het in de toekomst nog! De wonderen zijn de wereld niet uit.

Ik ben vandaag voor de 4e FM geweest. En YESSSS...morgenavond om 23.00 pregnyl laten zetten in het ziekenhuis en vrijdag is de 1e IUI.

We hebben vandaag in ieder geval een heerlijke dag. Een dag met een goed vooruitzicht. Vrijdag zal ik mij toevoegen op het wachtbankje-lijstje.

Liefs Sil

Geplaatst

marloes...sterkte! Weet niet goed wat ik moet zeggen als ik me realiseer dat er voor jullie geen kansen meer zijn!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden