Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wachtbankje mei:

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen, negatief getest.

Sandra, 7 mei testen. negatief getest.

Pammie, 8 mei testen, ongi geworden.

Marouck, 9 mei testen. negatief getest

Vanessa, 10 mei testen, positief getest.

Agnessie, 11 mei testen, ongi geworden.

Gerda, 12 mei testen negatief getest, 13 mei nog bloedtest ziekenhuis

Weentjuh, 14 mei testen.

Tweelingmama, 22 mei testen.

Esther, 25 mei testen

Cin, 27 mei testen

Marietje, 28 mei testen

Iemand iets van Weentjuh gehoord? Ze mocht vandaag testen?

Staat verder iedereen er nu bij? uit de verhalen dacht ik dat het drukker was op het bankje. Waarschijnlijk vergist.

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gerreber, wat vervelend! Veel sterkte deze komende tijd en op naar poging 2. Probeer tussendoor nog even op adem te komen voordat je weer ziekenhuis in en uit moet.

Natasja, in een ander topic had ik al op jouw situatie gereageerd. In ieder geval....zoek lekker die vakantie uit het weekend! En voor de 2e x veel sterkte toegewenst

Marietje, Pregnyl gisteren laten zetten in het ziekenhuis. Prikje van niks...je voelt alleen de vloeistof wel je lichaam in lopen. Ik moest om 23.00 daar zijn en de volgende dag gaat je wekker om 5:30. Had me dus verslapen.

Het kan mij en mijn vriend niet snel genoeg vrijdag ochtend zijn. Hij moet om 8:00 zijn prestatie inleveren en ik moet mij om 11:00 tonen in het ziekenhuis.

Is er nog een plekje voor mij erbij op het bankje?

Het leuke is dat Kammie morgen ook haar 1e IUI krijgt. Dus ook zij zal er morgen wel bij komen.

Ladies, als ik jullie niet meer spreek een fijne avond toegewenst! Zodra ik thuis ben log ik me gelijk in op de site.

Groetjes van een zenuwachtige en blije Sil

Geplaatst

Hoe doen jullie het eigenlijk? De behandelingen,en de iui's/ivf's. Houden jullie rekening met bepaalde dingen..zoals het roken van een sigaretje,of drinken van een glaasje wijn?

Toevallig kwam het vandaag ter sprake met een vriendin,en ik vroeg me of hoe jullie het doen.

Liefs Pam.

Geplaatst

Ik ben vorig jaar april helemaal gestopt met roken toen we hoorden dat de enige mogelijkheid icsi was. Verder drink ik vanaf de tp niks geen alcohol meer. Normaal drink ik trouwens ook niet zoveel hoor, paar glaasjes in het weekend.

Geplaatst

Oh gerreber en otje wat een drama. Bah ik leef met jullie mee.

Sterkte.

Ik ben samen met mijn man 4 jaar geleden gestopt met roken. Nog voor we aan onze kinderwens begonnen wilden we clean zijn. Ik drink vanaf het spuiten geen druppel alcohol meer, of vanaf de menstruatie als ik een cryo tp heb.

Verder eet ik geen dingen die afgeraden worden voor zwangeren vanaf de tp.

Of het helpt weet ik niet, het gaat er volgens mij vooral om waar je je goed bij voelt.

Sandra

Geplaatst

Pam,

Ik ben eigenlijk gewoon door blijven roken en heb zelfs op elke TP dag mijn laatste sigaret gerookt.

Niet dat ik een stoomkachel was hoor, ik rookte maar rond de 7 sigaretten per dag.

Ben dus nu al vanaf 7 februari gestopt.

En alcohol, dat was al heel weinig. Als ik 1 glas wijn in het jaar dronk was het al veel :)

Groetjes van Daan

Geplaatst

Hallo allemaal,eindelijk weer gevonden!

Ik was het hele deeltje kwijt (computer gecrashed en niks opgeslagen)!

Helaas zijn we niet allemaal op het bankje blijven zitten.

Sterkte voor diegene die eraf zijn gevallen.

Ik las dat er nog iemand in het Amc loopt net zoals wij.

Hier gaat de 2e week in,spannend!

Succes allemaal.

Tweelingmamma.

Geplaatst

Hoi Tweelingmama,

Dat ben ik!!! Loop de deur plat daar hahahahaha. Testdag 28 mei, loop dus kleine week achter!!

Geplaatst

hallo dan,

daar was ik eindelijk weer. Ik schuif voor de 5e keer aan op het wachtbankje. Helaas had ik dit keer maar 4 eitjes, mider dan ooit! Er was er dan ook maar 1 bevrucht. Ik hoop zo dat dit een goeie is en eindelijk eens blijft plakken.

Vanmiddag is ie terug geplaatst, dus het duimen kan ook hier beginnen.

Geplaatst

Weentjuh, 14 mei testen.

Esther, 25 mei testen

Cin, 27 mei testen

Marietje, 28 mei testen

Ikketje, 29 mei testen

Geplaatst

Hoi Ikketje,

Ik benoem je bevruchte eicel officieel tot 'plakker'. Dus bij deze wat was de staat van je plakker?? Hoeveel cellig of hebben ze dat niet verteld.

Geplaatst

Hoi Marietje,

"plakkertje" was vandaag 4 celleig en van zeer goede kwaliteit.

4 cellig is erg goed, want het was vandaag pas dag 2.

Hoop dat "plakkertje" ook echt bij plakken.

Duim ook voor jouw op een goed resultaat

Geplaatst

Hoi ben ik weer.

Ikketje heel veel succes op de wachtbank!!

Klinkt goed!

Marietje wa 'gezellig' dat we een week na elkaar mogen

testen.

Jij had je punctie op moederdag zag ik?

Ik op bevrijdingsdag....letterlijk een bevrijding!

Nou jij ook succes hoor!

Dinsdag wil ik gaan testen,ben echt wel weer nerveus hoor.

Had van de week echt een mega steek in me onderbuik.

Hub vroeg wat er was,man ik lag helemaal krom van de pijn.

Duurde maar een minuutje ofzo maar jeeee pittig!

Laten we het lijstje met positieve testen maar gaan aanvullen.

Tweelingmamma.

Geplaatst

Hoi Ikketje,

Inderdaad superplakker!!! Nou moet ie alleen zijn naam nog eer aan doen hoor! Je mag een dag na mij testen zag ik, Laten we zeggen we starten een positieve golf die we gewoon doorgeven aan elkaar!

Geplaatst

He tweelingmama, we weten de dagen wel te kiezen he! Mijn behandeling begon op Pasen, ook al zo'n dag !!!

He spannend!! Steek kan (innesteling, ik fluister het zachtjes) zijn toch? Ik hoop het, ik duim!! Ik blijf steekjes houden onder in buik en moet vaak plassen omdat het anders zeer doet in mijn buik. Zal wel van die punctie (cyste) zijn. Nou lekker weekend, lekker rustig aan!!

Geplaatst

hallo ikketje,

Ik las dat jij een 4 cellige had op dag 2..

dat had ik ook en die is nu al 10 wk en 1 dag in mijn buikje aan het groeien!!

voor iedereen die op het wb zit heel veel suc6 met wachten, ik dacht dat ik ongesteld ging worden, voelde menstuatie pijn. en die voel ik nu nog af en toe maar dat hoort erbij!

liefs

Desiree

Geplaatst

Weentjuh, 14 mei testen.

Esther, 25 mei testen

Cin, 27 mei testen

Marietje, 28 mei testen

Ikketje, 29 mei testen

Sil, 29 mei testen

Zo ik sta er officieel op vandaag! Het had weinig gescheeld of de eerste IUI was al niet doorgegaan.

Het lukt mijn vriend niet om het potje te vullen en we waren dus te laat (hij moest het om 8:00 inleveren). Dus ik had snel het ziekenhuis gebeld en het uitgelegd. De verpleegkundige zei dat het dan deze maand niet meer zou lukken. snik snik snik natuurlijk

Maar ze ging nog naar het lab bellen en naar de fer.arts. Gelukkig belde ze mij terug met het goede nieuws...voor 10:00 inleveren en ik moest om 12:00 in het ziekenhuis zijn (ipv de eerder afgesproken 11:00). Nu zwemt het lekker rond!

Hopelijk ben ik nu niet te laat ivm de eisprong maar we zien het wel. er waren 4 miljoen zwemmertjes waarvan 77% goed was. Dat is dan ongeveer zo´n 3 miljoen.

Baarmoederslijmvlies was van de week 7,1 mm dus alle omstandigheden zijn wel oke....

Nou die eierstokken rammelen wel hoor. Hopelijk zijn de komende 2 weken niet heel zwaar.

Ik ben blij dat ik er eindelijk bij sta!!!! Joepie.......

Liefs Sil

Geplaatst

voor alle meiden die net op het wachtbankje zijn gaan zitten (en uiteraard degenen die de laatste week in gaan)...spannend!!! Heel veel sterkte en nogmaals (heb het gister volgens mij ook al gezegd) blijven zitten! Even een positieve flow erin gooien! Procentueel gezien zijn er in de maand mei nog maar weinig zwanger geraakt voor mijn gevoel. Ik ga maandag voor de 1e fm. Verwacht een week daarna de punctie en kom hopelijk daarna gezellig bij jullie zitten!

Geplaatst

dees: bedankt voor je positieve verhaal, dit doet me goed!

marietje: we gaan voor die positieve golf!! zet'm op, jij eerst

Geplaatst

Sil heel veel succes op het bankje en gelukkig is het wel doorgegaan!

Wat een geluk zeg!

Edr ook voor jouw ga ik keihard duimen,zet hem op!:toppie:

Marietje wel open echt lekker gelijk op.

We gaan die lijst van de zwangeren aanvullen!

Ik hoop dat het idd het bekende steekje was.

Op google lees ik er wel goede dingen over.

Tweelingmamma.

Geplaatst

Hoi,

is er nog plek hier? Vandaag tp gehad! Van de 11 waren er 5 bevrucht, geen uitmuntende kwaliteit werd gezegd maar goed is hoop ik goed genoeg! En daarna toch maar even die hele leuke babywinkel in de stad binnen gelopen, beetje voorbarig misschien, 29 mei pas testen!

Denk dat het een lange 2 weken worden....

X

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden