Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gerda en Marouck,..Jammer dat de testen negatief zijn!

Weet zo goed hoe jullie je nu voelen! Veel sterkte om het een plekje te kunnen geven.!

Agnessie,alles goed gegaan op het werk? Kon je hetivolhouden allemaal?

Bij mij op het werk weet alleen 1 goede collega/ tevens vriendin van mijn MMM en de iui. Mijn werkgever weet van niks. Zit wel te twijfelen om het te vertellen,maar zoals het nu gaat,zeg ik liever nog niks. Het wordt straks natuurlijk wel moeilijker,omdat ik vaak weg moet..maar tot nu toe gaat dit goed. Zal ook geen flauw idee hebben hoe mijn werkgever hier op zal reageren.

Sil..moet je de pregnyl in het ziekenhuis laten zetten. Doe je dat niet gewoon thuis? Heel veel succes met de 1e iui!

Morgen mag ik weer beginnen met die vreselijke Clomid. Ik krijg er zo´n gigantische hoofdpijn van.Las hier ergens op het forum over het vele water drinken ..Dit wist ik nog niet. Ga ik zeker doen!

Cindy,welkom het op forum. Succes met het wachten!

Good luck to all!

Liefs Pam

Geplaatst

wat `leuk` zo´n wachtbankje!wetend dat je niet alleen staat is fijn!

Ik mag 27 mei testen...

Succes allemaal! Groetjes Cindy

Geplaatst

wachtbankje mei:

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen, negatief getest.

Sandra, 7 mei testen. negatief getest.

Pammie, 8 mei testen, ongi geworden.

Marouck, 9 mei testen. negatief getest

Vanessa, 10 mei testen, positief getest.

Agnessie, 11 mei testen, ongi geworden.

Gerda, 12 mei testen negatief getest, 13 mei nog bloedtest ziekenhuis

Weentjuh, 14 mei testen.

Tweelingmama, 22 mei testen.

Cin, 27 mei testen

Heb je toegevoegd Cin!!! Hou vast hopelijk voeg ik me er ook bij!!!

Geplaatst
Hoi Sil, dus we zitten samen straks!!!

Hai Marietje....

Gezellig dat we dan samen zitten. Ik kijk er echt helemaal naar uit.

15 mei IUI betekend een thuistest op 29 mei. Als het positief is, dan moet ik 4 dagen later het ziekenhuis bellen als er nog geen ongesteldheid is opgetreden.

Pregnyl moet ik vanavond om 23.00 in het ziekenhuis laten zetten. Weten jullie in welk lichaamsdeel het wordt gezet? Dan kan ik rekening houden met mijn kleding hihihihi

Zijn er trouwens bijwerkingen van Pregnyl wat jullie weten?

Groetjes Sil

Geplaatst

Hoi Sil, ik weet niet of de pregnyl op dezelfde plek moet als bij de punctie maar dat lijk me wel logisch, dus in dat geval wordt het in jouw buik geprikt. Daar voel je erg weinig van hoor, valt erg mee, en is zo'n beetje binnen twee seconden gezet. Heel veel succes met jouw aankomende poging!

Geplaatst

Joehoe, maak plaats, maak plaats, de TP gaat door ik kom vanaf vanmiddag ook op het bankje zitten!!!!!

Ja Sil zitten we dus samen!! Bij mij was de pregnyl in de buik en deed ik thuis gewoon zelf. Dus dan is het inderdaad 2 seconden werk!! Succes in ieder geval!!!!

Geplaatst

Eyyy Marietje,

Geweldig nieuws! Heel veel succes vanmiddag en hou een plaatsje warm voor mij op het bankje.

Wanneer is dan jouw testdatum?

Liefs Sil

Geplaatst

sil als de pregnyl zelf zet gaat die in de buik.maar als je hem in het zh laat zetten zetten ze hem volgens mij in de bil dan voel je er echt bijna helemaal niets van!! succes

en de rest van de meiden ook succes natuurlijk met wachten

Geplaatst

Hey Sil ga zo weg dus ff snel. Geen idee wanneer dat is, dat hoor ik straks allemaal, ook hoeveel eicellen er bevrucht zijn. Spannend.

Geplaatst

@gerreber:

ik was nieuwsgierig of je al definitieve uitslag hebt gehad van ziekenhuis. Ik duim voor je !!!

Hier alles prima, totaal geen klachten of kwaaltjes, heb ik ook nog helemaal niet gehad.

Geplaatst

wachtbankje mei:

Weentjuh, 14 mei testen.

Cin, 27 mei testen

Marietje, 28 mei testen

Nou meiden hou je vast, 9 eicellen, 8 bevrucht, terugplaatsing van 1 zescellige en 2 van achtcellige superkwaliteit!!!

Ik mag 28 mei komen prikken in ziekenhuis en hoor dan in de middag wat de uitslag is. Maar goed ik zit op de wachtbank en ben totaal niet van plan eraf te vallen, dus we blijven positief. Oh en ik hou hier wel wat plekjes vrij voor de anderen die eraan komen!!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Willen jullie een stukje opschuiven (pas op!! niet eraf vallen!!) ik heb zojuist een terugplaatsing gehad van een cryo. Ik heb gevraagd hoeveel cellen er waren, maar dat was al niet meer te tellen het was al een blastocyst!! 25 mei mag ik terugkomen om te testen, oh ik ben nu al zenuwachtig!!

Alle zwangere meiden van harte gefeliciteerd!

Ik las net ook vervelende berichten, voor die meiden heel veel sterkte!!

Dikke kus!

Geplaatst

wachtbankje mei:

Weentjuh, 14 mei testen.

Cin, 27 mei testen

Esther, 25 mei testen

Marietje, 28 mei testen

Hoi Esther, Welkom!!!!! Ik ben een stukje naar links gegaan, past het?? hahahaha. Super dat het al zover gedeeld was!!! Je mag eerder testen dan ik zag ik. Nou heb je erbij gezet!!!! We blijven opschuiven deze week denk ik. Staat nog een hoop te gebeuren bij de andere dames.

Geplaatst

Meiden heel veel succes op het wachtbankje. Ik hoop over twee weken plaats te nemen. Ik keek net het lijstje door met mensen die getest hebben maar dat ziet er nog niet zo super uit! Ik hoop dat jullie het een beetje opkrikken! Sterkte hoor!

Geplaatst

Marietje en Esther..Heel veel succes in de wachtweken! Hopelijk valt het allemaal positief uit!

En voor de andere meiden die de iui's krijgen..Ook veel succes!

Gerreber..weet jij al meer??

Geplaatst

jeetje het gaat nu allemaal zo snel met de berichten dat kan ik allemaal niet bijhouden hoor!

Voor de dames die nu op het wachtbankje zitten heeeeeel veel succes!!

Blijft allemaal spannend hoor.

Enne ik lees zellf een terugplaatsing van 3 embryoos??? in welk ziekenhuis is dit als ik zo vrij mag zijn?

In Zwolle kan je op je kop gaan staan maar daar is de max altijd twee.

Wel lekker meer kans, ik had er deze keer drier waarvan eentje vier cellig en die hebben ze zelfs niet ingevroren.

Wij hebben vandaag aan het zh laten weten dat we definitief zijn gestopt met het hele medische gebeuren.

Mijn gevoel zegt echt nog wel doorgaan maar mijn verstand weet dat dit niet verder gaat.

We zijn nu al zoveel jaren bezig en ik had nu bij de laatste keer ook echt moeite om de spuiten te zetten en was bont en blauw.

Het blijft jammer dat het allemaal zo gelopen is maar helaas kan je in het leven niet alles zo hebben zoals het hebben wilt.

Groetjes,

Marloes

Geplaatst

Hallo meiden,

Gelukkig hebben we weer een aantal nieuwe meiden op het bankje. Lekker blijven zitten en eraf vliegen ipv vallen.

Vandaag werd ons vermoeden bevestigd. Negatief getest.

Nu hebben we 18 juni een evaluatiegesprek en dan gaan we kijken wanneer we weer mogen beginnen met ICSI 2. De aanhouder wint!

Iedereen heel veel succes en de zwangeren onder ons, geniet er van!!

Geplaatst

joh gerreber...wat balen voor jullie. Weet hoe het voelt. Ik hoop dat je z.s.m. door kunt met poging twee maar dit eerst maar eens weer een plekje geven!

Geplaatst

Hoi Marloes,

In het AMC. Vorige poging ook en TP cryo ook. Standaard. Heeft ook met leeftijd te maken. Heel veel sterkte aankomende tijd!!!

Geplaatst

Hey ladies,

Het is weer niet gelukt.

Onze ivf-poging nr 3 staat in juli gepland en aangezien ik de laatste keren een aantal cystes had gaan we niet verder met IUI nr 5. Ik hoop zo dat mijn lichaam helemaal cystevrij is als we aan onze derde IVF gaan beginnen.

We hebben besloten om het er even lekker van te nemen. Even geen ziekenhuis meer. We gaan waarschijnlijk van het weekend ook nog een weekje duiken in Egypte plannen in juni. Dan zijn we helemaal relaxed in juli, hopen we dat ik voordat ik 40 word volgend jaar te zijn bevallen :worthy:.!!

Vrijdag 22 mei om 07.45 uur heb ik een eerste afspraak gemaakt bij een acupuncturist. Misschien dat hij iets voor ons kan betekenen. Baat het niet, schaadt het niet!

Ik zal jullie verhalen lezen, maar niet meer actief meetikken op het forum.

Iedereen dus heel veel succes. Ik hoop voor iedereen dat het spoedig gaat lukken, dat hebben jullie bikkels allemaal verdiend.

Heel veel liefs,

Geplaatst

Hoi Natasja

Kan me voorstellen dat je even afstand wilt nemen. Ik had precies hetzelfde. Laat de bubbels lekker door je hoofd stromen in Egypte, zoek de Napoleonvis en geniet. Dit alles zal je energie geven in juli weer van start te gaan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden