Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Shanna,

Leuk je hier weer te zien!

Geweldig dat Jaro al een tandje heeft zeg!

En heb je je 3000 berichten al bijgelezen :)

Ja Laura die losse tanden is weer een ander verhaal hè?

Ik had er vandaag ook een in de klas en die hing echt al bijna uit zijn mond zo los zat ie. Hahahha.

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha die shanna...welkom terug...hahahhah

Ik denk dat je niet geslapen hebt vannacht en dat je nog steeds aan het lezen bent...hahahahha...3000

Fijn dat je er weer bent hoor!

Geplaatst

Allemaal tandjes, jippie!!! Geen tandeloze kindjes meer op de meeting dus hahaha.

Sterkte Joos met A-m, wat heeft ze? Heb t niet gelezen hihi.

Geplaatst

Sab, hoe staat het met de meeting, sorry dat ik het hier vraag maar heb niets meer gezien...of eroverheen gelezen..

Shanna, alles gelezen hahahahah

cyn

Geplaatst

Hoi Cynthia,

ik kom er nog op terug, mijn vader belde net en het gaat niet goed met mijn moeder, ze krijgt nu een scan en er worden longfoto's gemaakt.

gr. Sab

Geplaatst

Sab, sterkte voor je moeder en jullie natuurlijk morgen!

Die meeting schuiven we dan gewoon op hoor.

Knuffel

Geplaatst

he sab, ik lees bij het andere topic positief bericht maar zie nu dat t toch minder gaat.

ik schrik ervan, maar ik hoop dat t allemaal mee gaat vallen.

laat t maar weten als je tijd hebt en anders gewoon even niet.

ik duim voor jullie, en heel veel sterkte,

dikke :hugg:

Geplaatst

Sab, wat een schrik zeg!

Hoe is het nu?

Weet je al wat meer?

Hele, hele dikke :hug: voor jullie!

En ik ben het met Lau eens, we schuiven de meeting gewoon op als het niet gaat voor je. Familie staat op 1e plek.

En we regelen zo weer een nieuwe datum!

Geplaatst

Wat een rot nieuws lees ik zeg, Faasje in het ziekenhuis, mamma van Sab gaat minder, lau ontslag genomen..

Hier ook een dipje...

Gisteren heeft onze hond, een jack russell, naar Len gebeten...

Gelukkig nét mis. Er was geen enkele aanleiding, gewoon uit het niets, Len wees met zijn wijsvinger naar de hond (want hij vind hem schitterend), en hap... ow ow wat ben ik geschrokken, zit met tranen dit te typen..echt..

Ik heb altijd gezegd, als de hond gaat bijten, moet ie weg, maar nu het zover is... *snik*

Ik durf ze niet meer samen te laten (deed ik eerst ook niet, was er altijd bij, maar gisteren stond ik er ook naast, en scheelde het een haartje, het had ook raak kunnen zijn..) maar nu, hond in de keuken als Len thuis/wakker is.

Vanmiddag heb ik een afspraak gemaakt bij de dierenarts.. eerst kijken of de hond niets heeft, pijn ofzo. Maar ik denk het niet, het is haar karakter, vinnige hondjes, en nooit een kindervriend geweest.

Ik voel me zo ...***...

Het stelt niks voor tegenover jullie zorgen.. dus sorry voor mijn geklaag, maar moest ff mijn hart luchten..

Allemaal heel veel sterkte met alle zieke kindjes en mamma's!

Geplaatst

oh lieve amanda...je zeurt helemaal niet hoor meis!

Oh wat zal jij geschrokken zijn........ja ik zeg ook altijd als de hond bijt dan gaat ie eruit....maar beet ie ook echt of was het gewoon een schrik reaktie....vervelend hoor.

Laat ff weten wat de dierenarts heeft gezegt.

Sab meis...hoe was het bij je moeder vanmorgen?

Geplaatst

Joos, dankje..

Hij beet echt, maar meer als waarschuwing denk ik, maar dat maakt voor mij niet uit.. bijten is bijten..

Len snapt niet dat hij niet aan haar moet komen, en zij verdedigt zich eigenlijk gewoon. Maar ondanks dat, ik kan het risico echt niet lopen..

Ik laat even wat weten straks.. (als ik op tijd terug ben, want moet ook nog werken..)

Geplaatst

Net bij de dierenarts geweest.. het hondje is gezond, het ligt aan zijn gedrag. Maar waarschijnlijk valt met gedragstherapie geen resultaat te behalen, het ligt gewoon in zijn karakter, en kan niet overweg met kindjes.

Zijn advies, een geschikt thuis voor hem zoeken, zonder kindertjes..

:sad::crybaby2:

Geplaatst

getsie zeg Aman....dat is nou niet het bericht waar je op zit te wachten he? Wat gaan jullie nu doen....? Lijkt me niet makkelijk die keus...bah!

Geplaatst

oh amanda, wat vreselijk.

je bent natuurlijk hartstikke dol op je hond! ik kan me voorstellen dat t een vreselijke opgave is! en dan nog zoeken, dat is ook niet zomaar gebeurd...

wij hebben dit een beetje meegemaakt met onze kat die heel agressief was, maar dat was toch minder erg, want die was ook agressief naar mij en dan ben je toch ook blij dat ie weg is (ondanks dat ik het toch een lieverd vond)'maar je lieve hondje, ik heb erg met je te doen.

ik hoop dat ie (net als onze kat) misschien ergens in de familie terecht kan zodat je hem nog op kan zoeken!?

lis

Geplaatst

oh ja, hier ook wat te zeuren...

ebbe spuugt weer en is nog steeds best af en toe benauwd... t ging iets beter maar nu weer minder. grrr, en dat spugen is nu ook veel aanweziger omdat het echt zo zuur is, ik ga vrijdag maar weer naar de ha. en ik moet ook nog (en nu echt voor de laatste keer lijkt me en ik vind het ook onzin) naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken (moest eigenlijk vorige week, maar er was nu pas plek...)

hehe hub is er: eten!!!

lis

Geplaatst

oh Amanda wat een ramp zeg.....ik zou niet weten wat ik zonder mijn vriendin(de Hond) zou moeten!

Maar ja het risico dat ie ec ht gaat bijten is te groot.........hoe ga je nu zoeken meis...hoe oud is ie...is het een jonge of een meisje...ik zal ook eens rond kijken hier!

Lis ook beterschap voor ebbe meis...wat een gedoe hè die zieke kindjes.

Jeetje nu nog bloed prikken...ik weet niet of ik nog zou gaan...hahahahaha......eet ze meis...geniet ervan!

Geplaatst

ik vergeet nog te zeggen dat anne-meya sinds gisteren echt kan zitten...ze is er zelf zo trots op...hahahahah......ik kan haar nu neerzetten op het dekbed en gewoon gaan koken en zo...fijn hoor...ze kan zich nu ook veel beter vermaken!

Geplaatst

Amanda, bah! Wij hebben ook een Jack, maar die is gelukkig niet agressief naar de kinderen toe. Die gaat bij hen op schoot liggen en ze mogen ook aan haar zitten.

Maar desondanks laat ik hen ook niet alleen hoor, blijft toch een (bazig) hondje.

Hopelijk vinden jullie hier een goede oplossing voor. Ik weet wel dat er veel wordt gehandeld in Jack Russels, dus kijk goed uit aan wie je haar overdraagt. Sterkte hoor!

José, Anne-Meya zit!!! Wat een mooi bericht, tussen alle sombere berichten vandaag.

Lis, Ebbe ook al niet lekker en benauwd. Zal het net zoiets kunnen zijn als bij Faasje?

Ik heb even snel gegoogled op RS-virus. Ziet er niet leuk uit, maar na een paar dagen knappen ze meestal wel op.

Geplaatst

Amanda, wat vervelend zeg!

Het zal je echt aan je hart gaan deze situatie met jullie hondje.

Ik hoop dat jullie snel een passende oplossing vinden.

Heb je niet iemand in je vrienden/familliekring die hem zou willen hebben?

Dan kun je hem evengoed blijven zien. Sterkte hoor, het lijkt me echt moeilijk.

Lis, dus jullie kat gaat weg?

Ik heb even gemist waarom? Allergie? Of wilde je liever geen dieren meer?

Wat vervelend weer van Ebbe zeg. Voor een moeder nooit leuk om te zien!

En nu nog bloedprikken? Snap dat je er niet op zit te wachten.

Joos; wat heerlijk dat Anne-Meya kan zitten. Geweldig!

En ik vind je nieuwe avatar erg mooi trouwens. Leuke foto.

Hier verder geen nieuws.

Hubbie is vandaag vrij dus lekker weer eens een rustig dagje samen.

Is ook wel eens prettig!

Straks nog ff lekker de stad in.

Fijne dag meiden en tot laterrrrrrrrrrrr

Geplaatst

beau wat ga je allemaal kopen in de stad....leuk...ik moet ook nodig weer met jheroen......en dat is een hele opgave hoor om hem mee te krijgen...maar hij moet anders loopt hij straks bloot of alleen nog maar in een net pak...hahahahaha

Gaat jou hubbie altijd trouw mee of moet je hem ook meeslepen?

Lis hoe is het vandaag met ebbe?

En onze faasje....hoe is het daar mee?

Geplaatst

Dankjewel voor jullie lieve woorden! dat doet en mens goed.

Vanmiddag moeten we bellen met de dierenarts, zij is ook gedragsdeskundige en ze hebben vanmorgen overleg gehad, of ze ons hondje kunnen helpne met gedragstherapie, ik heb er weinig (of eigenlijk geen) vertruowen in, maar Hubbie wel! Dus.. even afwachten wat ze gaan zeggen.

Mocht dat niks worden, hebben we misschien wel een geschikt thuis gevonden voor Mickey. Mijn broertje en zijn vriendin willen haar wel hebben!!

Nou, je wil niet weten hoe fijn ik dat vind!

(Ze hebben geen kinderen, en waarschijnlijk, zeg nooit nooit, komen die er ook niet.)

Dus.. een lichtpuntje door alle verdriet heen.

Hubbie en ik zitten totaal niet op 1 lijn, ik ben nuchter en realistisch, hij goed van vertrouwen en positief.. Dus das wel moeilijk.

Voor mij is de kous af, zeg maar. Gebeten, dus het is over en uit. Hij wil er alles aan doen om mickey te trainen om goed om te kunnen gaan met kinderen.

Hoe erg ik het ook vind, ik vertrouw de hond echt niet meer en ben doodsbang als hij bij Len in de buurt komt.. hij heeft immers gebeten zonder aanleiding.

Hoe gaat het met faasje? En met je moeder Sab?

Ebbe, ook weer ziek..

Beterschap allemaal!!!

Len snottert ook weer.

Ik hou jullie op de hoogte..

Geplaatst

Amanda, succes vanmiddag bij de dierenarts!

Joos, heerlijk geshopt!

Er is hier bij ons zo'n leuke winkel dus ik heb hem weer ff lekker uit mijn broek laten hangen hahaha. Mijn geld is voorlopig weer op hahaha.

Ach, nu ben ik weer een tijdje klaar.

En hubbie vindt het vreselijk hoor!

Dus die ging ff met de meiden op pad in de stad, kon ik mooi op mijn gemakkie ff passen. Heerlijk :toothy4:

Goed dat de meeting dan maar uit is gesteld Joos want anders had Jheroen straks in zijn blootje gemoeten hahaha.

Hoe gaat het nu met Anne-Meya trouwens?

Geplaatst

oh lekker beau...ik moet altijd wel lachen als jij zegt...ff uit mijn broek laten hangen...hahahahahahadat zegt jheroen ook als ie onderweg een boom heeft gevonden als ie nodig moet...hahahahah

Wat heb je allemaal gekocht...voor de kindjes of voor jezelf?

Verder met anne-meya niet zo lekker...sinds vanmorgen benauwd en heel veel snot uit de neus.

Ze is nu even aan het drinken en dan ga ik haar even de tempratuur opnemen..ze voelt erg warm!

En dan nog even zwatsal eucalyptus voor in bad halen.

Het word alleen maar erger i.p.v minder!

Hé Amanda...dat gaat echt niet werken bij jullie...jij geen vertrouwen en je man wel...als er 1 geen vertrouwen meer heeft kan je het beste dat beestje naar je broer toe doen...daar kan ie geen kwaad doen en kan ie wel vrij rondlopen...en echt een jonge hond is het niet toch......ik laat maar ff mijn gedachten gaan hoor....doe wat je lijkt wat goed is.....en niet dat je achteraf denkt had ik maar!

Zo hebben wij vandaag een nieuwe auto gekocht...jheroen wilt niet meer dat ik met mijn picanto de snelweg op ga en in zijn auto rijden doe ik eigenlijk nooit omdat het een automaat is!

Hij is steeds bezig geweest met vanalles...van de week nog met een mazda maar die vond ik niks...we hebben vanmiddag getekend voor een kia carens.....jheroen zegt ook..straks gebeurd er een keer wat en dan wil ik niet op mijn geweten hebben dat ik het niet doorgezet hebt...ja hij is zuinig op zijn meiden!

Straks weer werken...ik zou nu liever thuis blijven bij mijn meisje...maar gelukkig is papa thuis...wel een luxe hoor!

Geplaatst

He dames,

Ik kan het zo snel ff niet bijlezen maar ik lees allemaal vervelende dingen! Amanda's hondje die plotseling hapt naar Len, Faasje in het ziekenhuis, Sab's mama, Laura ontslag, lees ik het allemaal wel goed? Ik ga zo verder lezen als het kan maar wil jullie allemaal een hart onder de riem steken hoor!!

Ik wens jullie (hier tussen de rotzooi en twee keukens...) heel veel sterkte!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden