Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Luna sterkte.

Voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd en voor diegene die nog wachten heel veel sterkte. Ik blijf voor jullie duimen.

Zelf ben ik ook van het bankje afgevallen net als Luna. Moet morgen nog wel een thuistest doen en dan s'middags het ziekenhuis bellen. Maar ik ben ongesteld geworden en heb buikpijn en hoofdpijn. Maar ja we houden moed. Het was pas de 1e keer. En we hebben nog een cryo.

Sterkte meiden met wachten.

Liefs, Svenska

• Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha clear blue en kruidvat worden rijk door ons.

En EDR was inderdaad 1 dag later testen vorige keer.

Maar het is zo eng om het te geloven ben bang dat ik straks dan zo een harde klap zal nog krijgen als het toch niet zo is. Ben net zelfs nog naar mijn moeder gegaan om de test te laten zien. Die zei ook gelijk dat had je bij Lins ook zo een lichte streep.

Heb helemaal de zenuwen nu. Ik ga jullie even niet meer lastig vallen met mijn zenuwen ik laat donderdag weten wat de uitslag is.

Liefs

Geplaatst

Waarom je eigenlijk "laat" mag testen heeft te maken met het innestelen.

Bij de 1 nestelt het embryootje sneller in dan bij de ander en daardoor zou je dus onterecht een negatieve test kunnen hebben.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

He bah meiden wat een vervelend nieuws.

Luna, Meiske en Svenska sterkte

Liefs Linda

Geplaatst

Ik wil me ook graag aansluiten op het wachtbankje.

Ik moet 8 juni voor een bloedtest... wou dat het al zover was, dit is de 1ste keer dat ik een terug plaatsing heb gehad en kan geen wijs worden van mijn eigen lichaam met al die hormonen

groetjes Marinda

Geplaatst

He bah Luna.....sterkte!

Ik heb vandaag de punctie gehad, dat viel me vies tegen zeg! Ik heb echt gehuild en gegild van de pijn, het was echt heel naar. Ik had het eigenlijk niet verwacht want alle andere onderzoeken (ook de hsg) zijn altijd heel goed gegaan dus dit was even een domper...ik lig nu ziekjes in mijn bed want ik heb ook erg last van napijn. Ik had wel een hele goede oogst, 19 eicellen! Laten we maar hopen dat het allemaal voor een goed doel was, donderdag hoor ik of er bevruchtingen zijn!

Geplaatst

Hallo allemaal

Ik lees wel regelmatig de berichten, maar vind het moeilijk om op te schrijven wat ik denk of voel. Ik ben nu met mijn 2de icsi bezig en dit is de eerst keer dat er een terug plaatsing is gedaan, er zijn 24 mei 2 goede eitjes terug geplaats en 8 juni mag ik voor een bloed test. Ik wist niet dat deze 2 weken het meest spannende zou zijn, voor mijn gevoel omdat ik gewoon niet kan vertrouwen op mijn eigen lichaam en schrik bij elk pijntje of krampje. Wil daarom iedereen suc 6 wensen.

groetjes Marinda

Geplaatst

Meiske en Luna wat balen voor jullie hopelijk gaat de volgende poging beter

Zelf zit ik nu op dag 11 na de tp en morgen ga ik testen, al mag het vrijdag pas.

Ik zie wel ben best benieuwd

Heb geen last van ongi krampen maar dat heb ik normaal ook niet en voel me goed alleen moe van de bolletjes.

Geplaatst

Hallo,

Als het mag wil ik me ook graag bij jullie aansluiten! Ik ben nieuw hier, en ben nu halverwege mijn wachtweken. Heb op 26 mei een TP gehad, en mag op 9 juni een bloedtest laten doen.

Heel erg spannend, ik wil ook iedereen heel veel sterkte wensen in deze dagen.

Gr. Wendy

Geplaatst

Voor de meiden bij wie het niet gelukt is; Veel kracht gewenst voor evt volgende poging! good luck.

Zit vandaag op dag 13 na iui. Heb eigenlijk weinig moeite met de laatste wachtweek. Mijn vorige 2e wachtweek was onwijs erg! Maar nu valt het allemaal wel mee. Ik heb nog steeds ongi krampen,en denk dat de rode duiveltjes wel zullen komen. Verder heb ik nergens last van.

Wat me wel opvalt is dat ik normaal altijd pijnlijke tepels heb,nu helemaal niet.

Ik blijf "rustig" op het wachtbankje zitten,...

Ik heb zelfs nog geen test in huis! Hihi.

Oh,en Lonki; succes morgen,hopelijk een positieve test!

Geplaatst

Ik heb het lijstje bijgewerkt, ik hoop dat het klopt. Er zouden nog 2 meiden vandaag moeten testen??

Kammie, 2 juni testen

Luna, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, 2 juni bloedtest

Svenska, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, 3 juni testen

Marchan, 4 juni testen (2 juni licht positief getest)

Lonki, 5 juni testen

Miki, 5 juni bloedtest (31 mei negatief getest)

Annelies (SJSL), 7 juni testen

Suus77, 8 juni bloedtest

Marin, 8 juni bloedtest

Wendy (Schapenwolkje) 9 juni bloedtest

Linda (Linny), 10 juni testen

Esther (EDR), 11 juni testen

Cindy1978, 11 juni bloedtest

Geplaatst

Goedemorgen allemaal

Ik heb vanmorgen een thuis test gedaan en die was positief het was wel een vaage lijn maar ik heb goede hoop bel straks het zh en wil vrijdag een bloedtest ( is hier niet normaal ) dus we wachten af

Geplaatst

Wauw! Twee (licht) positieve testen alweer! Lonki en Chantal gefeliciteerd! Cahntal kan me voorstellen dat je voorzichtig bent hoor. in het EMC mag je behoorlijk vroeg testen en de kans dat het die eerste dagen alsnog fout gaat is best groot (spreek uit ervaring). Maar een streep is een streep, dus er is in ieder geval iets gebeurd. Hoop voor je dat het morgen een dikke vette streep is en je jezelf zwanger mag / durft te noemen :-)

De meiden bij wie het mislukt is wil ik veel sterkte wensen. Probeer de moed niet op te geven, hoe moeilijk dat nu ook is.

En voor wie nog zit: stevig blijven zitten en niet opstaan zonder een mooie positieve test!! Hou je taai,

Henne

Geplaatst

Mijn buik voelt nu alsof ik ongesteld ga worden. Ik probeer het zowat weg te denken, maar is niet zo realistisch he. Vandaag dag 11, dag 14 na de punctie. Esther, was dat niet bij jou de dag dat het mis ging?

Lijstje weer bijgewerkt ... een licht streepje Lonki .... super toch?!

Kammie, 2 juni testen

Luna, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, 2 juni bloedtest

Svenska, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, 3 juni testen

Marchan, 4 juni testen (2 juni licht positief getest)

Lonki, 5 juni testen (3 juni licht positief getest)

Miki, 5 juni bloedtest (31 mei negatief getest)

Annelies (SJSL), 7 juni testen

Suus77, 8 juni bloedtest

Marin, 8 juni bloedtest

Wendy (Schapenwolkje) 9 juni bloedtest

Linda (Linny), 10 juni testen

Esther (EDR), 11 juni testen

Cindy1978, 11 juni bloedtest

Geplaatst

Hey meiden,

Spannend hier, positieve en nagatieve berichten..... Ik wil iedereen sterkte wensen en ik hoop dat diegene die nog moeten testen van het bankje afzweven van geluk met een positieve test!!!!

Geplaatst

Lonki; ondanks dat je vroeg hebt getest is het toch positief. Dat streepje kan straks alleen maar duidelijker worden. Vanaf hier alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!

De dames die nog moeten testen vandaag, Succes!

Hoe is het gegaan met de dames van gisteren?

Liefs Sil

Geplaatst

Een streepje is een streepje dus er gebeurd iets daarbinnen, ook vanaf hier alvast een voorzichtige felicitatie.

Helaas zijn er ook weer wat dames van de bank gevallen, jullie wil ik sterkte wensen.

Dames die nu nog moeten testen, heel veel succes, ik duim voor jullie in de hoop dat jullie positief mogen testen.

Geplaatst

Dames met een positieve test, hoe licht het streepje ook is gefeliciteerd.

Sterkte voor degene die weer een teleurstelling hebben moeten verwerken.

Sandra

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, en wil mij ook graag bij jullie aansluiten op het wachtbankje.

Heb dond 28-05 mijn eerste iui gehad, mag gaan testen op 11-06

Spannend.

Voor ieder een succes!

Groetje Daan26

Geplaatst

Hoi Daan26,

Succes in je wachtweken!

Ik heb net mijn eerste IUI achter de rug, helaas negatief. Er zijn niet heel veel dames die IUI krijgen op dit forum dus het is altijd gezellig als er weer een IUI dame erbij komt.

Gr, Sil

Je kunt eventueel ook lekker mee kletsen in de topic 'hangplek voor de IUI dames'

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden